Už je to více než měsíc, kdy v našem blogoprostoru vybuchla bomba jménem Velká Změna Titulky. Nemile překvapení blogeři byli ve velké většině naštvaní, znechucení a převelice rozčilení. Došlo na stávkování a někteří blogeři přesunuli své blogy na jiné domény.
Spousta naivních lidí doufala, že Mistr podlehne množství namíchnutých komentářů a emailů a svým nespokojeným kuřátkům alespoň v něčem vyhoví. Nestalo se však vůbec nic a dnes je i těm největším optimistům jasné, že s titulkou už nikdo nehne.
Za ten měsíc si většina z nás už nějak poradila s chybějícím výpisem nových článků oblíbených blogerů. Dokonce to nebyl takový problém, jak se zpočátku zdálo.
Já jsem se nakonec (i když se mi nejdřív moc nechtělo) zaregistrovala na bloglovin.com. Zjistila jsem, že je to šikovná služba a na titulku bych tedy vůbec chodit nemusela. Výpis článků AK mě moc nezajímá a na celý týden stejné fotky a blogy dne nejsem zvědavá.
Jenže se chodím dívat na články na téma týdne. A tady nastává problém. Z šesti článků na výpise je pět stupidních reklamních spamů. Nevím, jestli je to dáno neschopností, lemplovitostí nebo pouhým nezájmem Mistra. Nejsem ajťák, tak neumím posoudit, jak moc technicky náročné by bylo takovým věcem zabránit. Ale určitě to možné je. Jen trochu chtít.
Pokud skutečně není v lidských silách tomu zabránit, tak mi to někdo napište. Přestanu Mistra podezírat z toho, že je mu to jedno.