čtvrtek 3. ledna 2013

Silvestr v blázinci

Silvestrovské rachejtle a ohňostroje jsou hezká věc, ale pouze za předpokladu, že nevlastníte žádné domácí mazlíky. Pravda, rybičky v akváriu půlnoční kanonádu níjak zvlášť neřešily, ale zbytek našeho domácího zvěřince nám to bohatě vynahradil.


Terorista je kapesní vydání psa, mezi jeho oblíbené činnosti patří povalování na gauči a courání venku v tomhle počasí považuje za útok na svoji osobu. Psychickou rovnováhu mu dokáže narušit i puštěný vysavač.

Miminko Kačenka za měsíc, co je u nás, přibralo víc než 4 kila, bydlí na zahradě a vlastní rozvernou duši šťastného štěněte. Mezi Kačenčiny nejoblíbenější radovánky patří ničení všeho, na co zrovna očkem pohlédne.

Kačenka Teroristu upřímně miluje. On ji srdečně nesnáší. Pokaždé, když holčička projeví touhu si s ním pohrát, vypadá, jako bychom ho zrovna vytáhli z kafemlejnku. Na zahradě řeší její projevy přízně úprkem a schováním se v co nejmenší skulině, kam za ním to slůně nemůže.

Na Silvestra o půlnoci bylo nutné Kačenku ochránit před kraválem z rachejtlí, takže Medvěd měl výborný nápad a náš malý mamut přistál v obýváku. Terorista nejdřív nevěřil vlastním očím a zůstal zcela konsternován nad tou neuvěřitelnou drzostí, že v jeho království se objevil vetřelec. Moment překvapení a klid zbraní vydržel ovšem jen malou chvíli.

Během okamžiku Kačenka šílela radostí, že vidí Teroristu, Terorista šílel vzteky, že si Kačena dovolila vstoupit na jeho území a já jsem šílela tak nějak globálně. Ve vypuknuvším kraválu si psíci vůbec nevšimli, že se venku za okny něco děje.
Kačka lítala po bytě, za ní rozzuřený štěkající Terorista, kterého vůbec nenapadlo se někam schovat a měl jedinou touhu - co nejdřív Káču zakousnout. Ta se mu mstila tím, že ihned spořádala všechny jeho granulky, vypila vodu a ukradla milovaný pískací hamburger. Pak v zápalu boje převrhla květináč s dracénou a vyškubla mi šňůru z notbůčku.

Když při jednom obíhacím kolečku jen tak mimochodem v letu uhryzla kus mé krásné africké kopřivy, začala jsem s Teroristou sdílet jeho vražedné choutky. Medvěd se výborně bavil a neustále mě upozorňoval, jak je Kačenka šikovná. Toho bych si všimla i bez něho, obzvlášť ve chvíli, kdy se vynořila z koupelny, v hubě moji noční košili, na které vlekla pevně zakousnutého Teroristu, jenž jí košilku nemínil přepustit bez boje.

Nakonec Kačenku uklidnila až hruška, kterou si vybrala v misce na stolku. Sice se rozhodla, že ji spapá na gauči, což Terorista chvíli odmítal připustit, ale omámila jsem ho pantoflem, který si směl půjčit a trochu požvýkat.

Do nového roku jsem vplula uřícená, oslintaná od psů a v bytě to vypadalo, jako by tudy právě prolétl boeing 747. Vzledem k tomu, že se říká "jak na Nový rok, tak po celý rok", mám se na co těšit.

24 komentářů:

  1. Miloučké....strašně jsem se nasmála při představě jak Kačka vleče Teroristu na noční košili....hele máš štěstí, že zatim Kačka nechce Teroristu likvidovat, u nás je posledních pět dní problém v tom, že se mi začíná Bobeš rvát s Matesem. Ten totiž nehodlá dodržovatpravidla smečky a jako nejmladší si usurpuje právo šéfovat a tak Bobeš pořád od něčeho odhání, motá se mu pod nohama, blokuje ho apod. Jenže problém je v tom, že Bobeš ač malej pes má držku pitbula a kdyby se do Matesa zakousnul tak ho překousne jedna dvě....a tak ho sice stiskne, ale zatím to jde bez krve, zatím! Ale ten osel jezevčí to nějak nechce pořád pochopit.

    OdpovědětVymazat
  2. A bude ještě hůř, až Kačenka dosáhne svých dospěle předepsaných rozměrů a váhy..Terorista zažije ještě hodně hořkých chvilek..   

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě´s do tomo měla pustit vysavač a bylo by to na cenu roku.

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ještě nebylo tak zle, mohlo vám od toho Boeningu začít i hořet...

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Takhle se nám před pár lety zbláznili labradoři. Vyrůstali spolu, byli stejně staří, vždycky spolu vycházeli úplně v klidu. A pak najednou jim hráblo a začali se denně rvát. Ale pořádně, tekla i krev. Veterinář mi vysvětlil, že to je věc hormonů a že máme smůlu, protože to těžko vyřešíme, snad jen kastrací. To jsem odmítla a psi jsme museli rozdělit. Od té doby jsou z nich zase beránci.[2]: Pevně doufám, že ho nesežere [3]: To už by Teroristu asi vážně šmejklo.[4]: Jo, tak to by byla třešnička na dortu

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, teď jsem se opravdu upřímně a nahlas zasmála , a to jsem byla nažhavená vzteky z předešlého článku. To se ti povedlo, umíš kouzelně vyprávět!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkně se to vyprávění čte a všechny popsané výjevy před sebou vidím v těch nejvěrnějších barvách . Taková normální domácnost!

    OdpovědětVymazat
  8. D...Vyborne napisane! Predstavovala som si to na zivo. Nasmiala som sa. Co je Kacenka? Vlciak, doga...? My mame uz druheho psa. Neviem cim to je, povahou psa, alebo... Ale ziaden sa toho silvestrovskeho ramusu nebal. Ten prvy bol jazvecik, bolo vecou jeho cti sa nebat/ vsak lovecky pes. Teraz mame cistokrvneho " Promenadenmisunga"( podobnost s nemeckym spicom/ matka, otec neznamy) a nebal sa tiez. Sledoval so mnou to divadlo na balkone. S nim sme mali iny problem. On je zvedavy a pchal nufak vsade do toho, co mu za zadkom rachlo. Ale vysavaca sa boji tiez. Pretoze ho milujem a nechcem stresovat, tak vysavam, ked je s panom na prechadzke. Obaja tento moj prejav lasky ocenuju.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: To je dobře, že tě vztek přešel Nemá cenu se dlouhodobě rozčilovat.[7]: Pokud bys u nás strávil týden, hned bys změnil názor na "normální domácnost" [8]: Kačenka je tříměsíční štěňátko německého ovčáka. Já v rámci zachování duševního zdraví našeho malého Teroristy radši ani vysavač nepouštím

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné- jako by to bylo u nás.Ještě k tomu připočítej kočku ředitelku domácnosti a je to.Všeobecný stav neklidu a žárlení je na denním pořádku.Takže- malý pes na klíně,na který se cpe kočka, protože má pocit,že byla drbaná tak před rokem,varhanatý čumec od větší čuby,protože by taky zrovna ted potřebovala ležet na zádech a ti dva ji ruší.Normální domácnost.

    OdpovědětVymazat
  11. Není nad to, když si člověk užije pořádně veselého Silvestra.

    OdpovědětVymazat
  12. Nám se akorát vztekal kocour a nevěděl, do kterýho pokoje se schovat, protože všude to třískalo stejně. Nakonec se ke mě přitulil a usnul...My prospali jak Silvestra tak Nový rok, takže tenhle rok s manželem asi zaspíme, no

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasně vtipně napsaný článek, který jsem zhltala jedním dechem

    OdpovědětVymazat
  14. Kamarádka měla doma psa a kočku. Byli na sebe zvyklí a skvěle spolu vycházeli. Jenže pak přišlo do domácnosti ještě kotě a s klidem byl konec. Kotě se totiž spřátelilo se psem a kočka z toho byla tak uražená, že se odmítala dlouho bavit i s páničkama, kteří za nic nemohli

    OdpovědětVymazat
  15. Tak přesně tohle jsem potřebovala,pořádně se zasmát(ne škodolibě).Už jsem z nudy šla i štípat dřevo.Já na Silvestra o půlnoci lítala s hadrem a vytírala loužičky.Než jsem jednu vytřela do druhé jsem šlápla.Naše jedna fenka se vždycky bála,ale nějak to přežila u mě na klíně.Letos jsem ji nedržela a vyvedla tohle.Druhá to prospala,ani to s ní nehnulo.

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Tak kočka k těm dvěma by už mě jistě totálně odrovnala [11]: Jo,smíchy jsem se fakt nemohla udržet [12]: To je docela dobrý celoroční program. Takový poklidný [13]: Díky, těší mě, že se ti čtení líbilo. [14]: Předloni se k nám na čas zaparkovala kolemjdoucí kočka. Terorista vůbec neprotestoval, možná i proto, že kočka byla trochu větší než on Spali spolu v jeho pelíšku.

    OdpovědětVymazat
  17. Najlepsi novorocny prejav za dlhe roky! Bravo!

    OdpovědětVymazat
  18. Dovedu si to živě představit a slzím tu smíchy. Kačenku byste měli přejmenovat na Kaťušu. Zdá se, že její působení u vás doma má podobný dopad jako slavný ruský raketomet

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:+[18]: Čechrám si tu pyšně peříčka [19]: Výborný nápad

    OdpovědětVymazat
  20. Jaké je Kačenka rasy a jakých rozměrů se chystá docílit?:) jestli to tu už padlo, omlouvám se:)

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Kačenka je německý ovčák. Vzhledem k tomu, že otec je šampion, dědeček mistr Evropy a matka má taky nějakou cenu, tak by mohla splnit všechny standardy, být krásná a vážit cca 35kg. Tatím má podle dnešního ranního vážení 10 kilo. Kyne jako buchta, ale doufám, že včas přestane
    Momentálně Medvěd lítá napůl šílený po baráku, protože drahoušek Kačenka v nestřeženém okamžiku přehryzala kabel k automatickému otvírači vrat. Opět je u nás velmi veselo

    OdpovědětVymazat
  22. Život bez psů by byl tak nudný :))

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: To je pravda. Před smrtí z nudy mě spolehlivě chrání soužití s Medvědem a našimi psy.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...