neděle 20. ledna 2013

Nuda v zimě

Už mě tuny sněhu nudí
nebaví mě závěje


čekám, až se slunce vzbudí
a roztát je přiměje




Zima nemá fantazii
barvy léta schovala

a tak nám teď, moji milí
jenom bílá zůstala

24 komentářů:

  1. Zima MÁ fantazii. Ale jinou než léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Nám se tuny vyhnuly,
    jsme jen jako bábovka,
    cukrem posypaná....
    Ale slunko vítala bych
    jak ta malá holka.
    Studeno mi nesvědčí,
    není mi pak do řeči,
    šedivo je na obloze
    šedivo je v duši mé.
    Když vládne zima zlá
    nebývám svá, jak ale zmizí
    vše co doposud mi bylo cizí
    opět se vrací jak tažní ptáci....

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já potřebuju kolem sebe barvy a teplo. Zimní bílá mi fakt nesvědčí. [2]: My jsme bohužel už pár dnů totálně zavaleni sněhem. Minulý týden skoro jaro, teď metrové závěje. Nic moc...

    OdpovědětVymazat
  4. Za okny baru
    plno je tvarů
    nemá zima barvičky
    ale ve chvíli
    vykouzlí ti střechýly
    a ledové kytičky.

    OdpovědětVymazat
  5. Já přála bych si vážně jen
    (však vím, že asi blázen jsem)
    ať velmi brzy přijde denKDY TEN BÍLEJ STUDENEJ ROZBŘEDLEJsajrajt odtaje z ulice
    a objeví se silnice
    a kanálové poklicea stromy, tráva, chodníky
    a oblíbené podniky
    a místo ksichtů smajlíkyať s kočárkem ven můžu jet
    a z okna zmizí zmrzlý květ
    a venku je zas dvacetpět...

    OdpovědětVymazat
  6. Zima je prostě bílá. Maximálně ve městě černobílá

    OdpovědětVymazat
  7. Závěje všude.Jen sjedeme o pár desítek metrů níž- černo a špína.Zaplať pánbůh za vesnici skoro v horách.Ale líp by tady vážně svítilo sluníčko.Ale pesani jsou spokojení- tak je to asi dobrý.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:
    Ale těch odstínů šedi mezi tím.
    Nenapsal von vo tom někdo knížku?
    Já takové nečtu, ale na Pavla či povídalo se...Sněhové krystaly (vločky) jsou prý vždycky šestiramenné.
    Zbraň plukovníka Colta je šetiranná.
    Hrací kostka má šest polí.
    Zima je tu od toho, abychom hloubali.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem zase ve spamu-asi jsou moje příspěvky geniální nebo nanic.

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Rampouchy i kytičky
        postrádají barvičky
        raději než z ledu květ
        mám ten pestrý letní svět[5]: No právě. Kdyby měl sníh barvy duhy, nebylo by co řešit. [6]: Vidím, že máš k zimě podobně vřelý vztah jako já.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Určitě jsou geniální a můj závistivý cenzor je maže. Jdu to napravit.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:
    V zlomu ledu duha jest
    jen se nechej světlem vést...Duhá varianta pro ty, které bolí nožičky:V zlomu ledu duha jest
    jen se nechej světlem vézt...

    OdpovědětVymazat
  13. Ze světa zmizely barvičky,
    rozbolely nás dušičky
    a ztuhly staré kostičky.Až zase rozkvetou kočičky,
    ze sněhu zbydou jen sračičky,
    radovat budou se babičky.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Třetí varianta speciálně pro mne:
    V zlomu ledu duha jest
    jen se nechej světlem néstOchotnou náručí, byť by byla světelná, nepohrdnu.[13]: Vida, i sračička jde napasovat do poezie

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: , [13]:
    Za dolar či stovku centů
    složím báseň z exkrementů!

    OdpovědětVymazat
  16. Koukám, že se na téma ZIMA dobře bavíte.
    Taky zimu nemiluji, mám ráda jaro.

    OdpovědětVymazat
  17. Mala oprava, ci skomolenina...[12]: V ledu zlomenina jest
    Tam zradne na nas ciha
    Nech do nemocnice se svezt
    Tam uz ceka na te dyha PS Dnes v noci vsetky ulice zo zrkadla.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]:
    Než-li dýhu,
    raděj doma
    v lihu
    koma!

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám zimu docela ráda, když je sníh, je všechno takový čisťounký a zářivý. Alespoň chvilku.. ale v horských oblastech bych bydlet nechtěla...   

    OdpovědětVymazat
  20. [17]:+[18]: Od krásy střechýlů a ledových květů jste se, pánové,dost rychle dostali k próze všedního dne.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Kto za to muze
    Kdyz TT se zove ruze?
    Tema ta je "rosa"
    Zustava uz jen proza

    OdpovědětVymazat
  22. Po přečtení Nudy v zimě a souvisejících příspěvků, jsem pozměnila názor na zimu, nemůže být tak špatná, když se stala inspirací pro tak povedené a vtipné verše...

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělá, odlehčená i pravdivá básnička.
    Když je zasněženo, je to ještě pěkný, ale když sníh roztaje a vše je břečkovité, to je teprv bezútěšný pohled.
    Pro mě bývá nejhnusnější měsíc březen. Ani sníh, ani tráva, ani květ. Všechno šedé, hnědé a smutné. Duben už je veselejší, začíná jít do květu.
    Ale jinak souhlasím, zima mě taky nudí a když se k tomu přidá náledí, je to vůbec o hubu...

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Jako inspirace je zima dobrá, jako realita nestojí za nic [23]: Od včerejška zase padá a padá. Máme tady opravdu hrozně moc sněhu a nevypadá to, že by chtěl roztát. Fuj

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...