pondělí 7. ledna 2013

Vždy připraveni souhlasit

Proč někteří blogeři
ještě pořád nevěří

že o dobrém vychování
nemá Mistr ani zdání?

Proč mu paty lízají
a obdivně vzdychají
nad každičkou blbinou
kterou mu vždy prominou?

Co je tohle za lidi
copak vážně nevidí
že v životě nestačí
být jen hloupí kývači?



*Podobnost s některými žijícím osobami je zcela záměrná.

37 komentářů:

  1. Proč by měl mít zdání
    o dobrém vychování
    on se mocný cítí býti
    a tak prostý lid má u řiti
    miluje však velice
    jak to žádá tradice
    vlezdoprdelkování.Vždyť je to tak odvěků
    jak snadno člověk člověku
    pochlebuje a lísá se zdatně
    když prospěch mu z toho kápne.

    OdpovědětVymazat
  2. Cha cha,            .Kdyby šel dát smajlík s palcem nahoru, tak ho dám

    OdpovědětVymazat
  3. No, a odpověď je snadná. Protože z historického poledu můžeme říct, že vlezdoprdelkovství se vždycky vyplácelo zdaleka nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  4. . Suuuper.
    Teraz nieco skromne o mne :
    Som  rada ze mudrost nezabija.
    ...Ak mi chces pomoct,aj ma trochu lubis,
    tak ty prva skus s usmevom ma uznat
    ..za genia.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Pro někoho je obdiv  základní potravina, bez které by bídně zahynul. A krmičů se vždycky najde dost [2]: Díky.[3]: Bohužel. Mrzí mě, že takovéhle řiťolezecké tendence projevuje obzvlášť některá mládež. Nic moc vyhlídky do budoucna [4]: Genius si o uznání neříká, počká, až jeho genialitu poznají i ostatní

    OdpovědětVymazat
  6. Podlézavost je nejvíc patrná u členů AK. Mají strach, aby nebyli z AK vyřazeni, pak by neměli články na titulní stránce a poklesla by návštěvnost. Jedna vyřszená z toho byla úplně zděšená, uveřejnila nový článek a ta hrůza - za celou hodinu potom nikdo nepřišel.
    Trochu odvážnější mírně reptají, ale zase ne moc, viz tento citát z jedné diskuse: "bude to znít sobecky to přiznávám, ale už jsem na sebe poutala dost pozornosti a v AK se kvůli titulce chci srabácky udržet a tak na sebe nechci poutat pozornost další a nechci skončit jako LoveShy."

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:
    To zas až taková pravda není.
    Spoustu kvalitních členů AK už dávno odešla sama jinam.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Ta tvá 4.odpověď mi hodně připomněla Šimka s Grosmannem, kdy Grosmann se nechal slyšet: "Hodnotné dílo samo si cestu mezi lidi hledá, vyhledala si jí Babička, vyhledají si jí i mé dvě sluky, jak vyplašili dva kluky." A měl pravdu, já si to pamatuju dodnes.     

    OdpovědětVymazat
  9. Mě pobavilo, když jsem zjistil, že ani jeden z mých dvou - podotýkám slušných - komentářů na Srdci blogu nepostoupil do viditelné oblasti. To je asi tím, že mám takovou náklonnost k oblasti infračervené . Bohužel, jen mi to potvrdilo, že moderování diskuse na Srdci bogu neslouží k filtraci úletů, vulgarismů a osobního napadání, ale k eliminaci jakéhokoli jiného než pochvalného názoru.[6]: Jednou už jsem z AK vyřazený byl, tak už mám natrénováno a nijak mě to neděsí Mohu si naštěstí dovolit ten luxus říkat, co si myslím, jen je mi to zatím v diskusi s Mistrem k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem právě dostala další kapičku do už přeplněného poháru trpělivosti."Jeden pán" prý nedávno OBJEVIL klub finofilů!Ocenila bych alespoň zmínku o tom, jakým způsobem ho objevil, totiž díky Blogosvětu a Infokoutku č. 4. Od samotného "velkého guru" vím, že Blogosvět poměrně bedlivě sleduje.

    OdpovědětVymazat
  11. Komentáře povolil,
    ten můj se mu nehodil.
    Ti kteří mu kývali,
    tak ti se tam dostali.
    Jak Čerf správně podotknul,
    taky si tam neškrtnul.

    OdpovědětVymazat
  12. Však kdo je ten Mistr?
    Ach ouha!
    Vždyť je to jen
    mocných slouhaOn vědom si své malosti
    zavelí Nástup!!!
    rád u řiti své uvítá
    jiných slouhů zástup

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Kývači z řad AK jsou v drtivé většině ti, kteří mají tak mizerné blogy, že se do AK dostali nějakým nedopatřením. A tudíž se bojí třeba jen kýchnout, aby se náhodou neznelíbili a nebyli vyšoupnuti do drsného neklubového světa. Někteří členové mají místo na titulce možná kdesi, protože mají své čtenáře jisté. A ti se určitě nebojí svůj názor projevit. Takhle to alespoň vidím já.[9]: Houfy nadšených kýválků zaplní i moderovanou diskusi. A to Mistrovi stačí. Hlavně probůh žádnou kritiku [10]: Nečekáš, že by přiznal, že na něco nepřišel sám? Fakt Blogosvět bedlivě sleduje? To mě právě teď dost otrávilo...[11]: Musíš se inspirovat v těch "správných" komentářích, jak mají vypadat. Koneckonců ten první, co tam visí už pár dní, je dost návodný [12]: Slouha mocným slouží
         sám po moci touží
         velmi mocným chtěl by být
         a tak musel přitvrdit

    OdpovědětVymazat
  14. [10]:Kerrio, četl jsem, že si zakládáš blog jinde, myslím, že je možné zůstat tady a na Rulce se nijak nevázat.
    Opravdu by byla velká škoda, kdyby kvůli tomu měl navíc zaniknout Blogosvět. Poté, co Akční blog už chcípá, ze Srdce blogu se stala jednostranně orientovaná cenzurovaná stránka, Blogosvět je jediným kvalitním zdrojem informací.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Jo, sleduje. A jak vidíš, občas se to hodí, aby si udělal dobrý oko.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Ono nejde jen o SR, ale i o to, že správa blogu je značně nestabilní. Nebaví mě pořád dokola to menu rekonstruovat.
    Nebo ještě hůř: znovu vymýšlet články, které jsem psala bůhví kdy, hnijí mi v rozespaných a když je chci publikovat, tak náhodou náhodou chybku a chci ji opravit.
    Posledních cca 9-10 měsíců jsem tu zůstávala jen proto, abych neztratila své čtenáře. Dovedu si představit s jakým nadšením by "obíhali" blogy mimo doménu - ostatně to potvrdila i nedávná diskuze "vímekde".

    OdpovědětVymazat
  17. valinlayourpodzim7. ledna 2013 v 5:41

    [14]:[15]: Já myslím, že Miloš má pravdu. Blogosvět jsi vytvořila opravdu moc hezký a vždycky se najde nějaký cizopasník, co se rád chlubí cizím peřím, vždy a všude, věř mi. Bylo by škoda, kdybys odešla.
    Všude se dřív a nebo později něco nepříjemného vždycky semele. Je to prostě tak, já už jsem tady na třetím hostingu, vím, o čem mluvím.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Já jsem byla přihlášená na svůj zkušební blog na laye, to jsem psala já valin   

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Já jsem zatím přestěhovala jen svůj soukromý blog. Co bude s Blogosvětem nevím. Na jedné straně nemám chuť tuto doménu dál podporovat. Na té druhé je za ním spousta práce a nejen mé, kterou bych nechtěla zahodit.

    OdpovědětVymazat
  20. Ach.. já jsem takový lempl! ani přesně nevím co je titulka, laye, nebo LoveShy a jen nedávno jsem zjistila co znamená AK. No, teď už je mi to všechno jasnější..kolikrát jsem zveřejnila článek a považte, ta hrůza, třeba několik měsíců ho nikdo nečetl! Jsem prostě udivená! blog pro mne představoval příjemné, útulné místo (a bylo mi úplně jedno jestli mé výplody někdy někdo četl) v jinak šedé a občas dost nevlídné realitě a tak jsem taky zklamaná, i když nijak zvlášť překvapená, že funguje na úplně stejných principech jako všechno ostatní.

    OdpovědětVymazat
  21. Diskuse už není moderována, dal jsem komentář, jsem zvědaf jak dlouho tam vydrží:
    http://blog.blog.cz/1301/ohlednuti-za-rokem-2012#105294896

    OdpovědětVymazat
  22. To jsou mi novoty, že není diskuze moderkovaná? Už se běžím podívat.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je fakt skvělý? Jsou tam komentáře, které vyhovují. Můj tam ovšem není.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]:
    Ten můj původní také ne...

    OdpovědětVymazat
  25. No, je pravda, že se k tomu nikde nevyjadřuju. Jednak, přiznám se, ze strachu, ani ne tak proto, že bych byla "vyřazena" kvůli tomu, že se ozvu, ale kvůli tématu blogu, protože, ano, zaznamenala jsem taky kdesi článek o tom, že bloger byl z tohoto důvodu vyřazen, možná i kvůli orientaci a tak na sebe tam nahoře nechci moc upoutávat.
    A druhak...funkce, které byly jistě záslužné a (proto) zrušeny jsem nevyužívala, na titulní stránku vůbec nechodím, tak ani nemám proč se nějak vyjadřovat a je mi to celý srdečně jedno.
    Dokud se dají psát články a komentovat, nemám si na co stěžovat.
    To není žádný lezení do p*dele, taky se mi nelíbí spousta věcí, co pán udělal, ale taky se držím hesla "nehas, co tě nepálí".

    OdpovědětVymazat
  26. [21]: No vážně, už to pustil. Mám ovšem obavy, že před uvolněním půl odpoledne cedil a přebíral jako Popelka [20]:Já dodnes spoustu věcí nevím a v klidu žiju [25]:Nevyjadřovat se a lézt někomu do pozadí jsou dvě dost odlišné věci
    Pokud by tě vykopli kvůli tématu tvého blogu nebo tvé orientaci, tak by jen ukázali svou duševní ubohost.

    OdpovědětVymazat
  27. [15]: Tak to by mě ale asi hodně znechutilo, být správcem. Vy se dřete, sháníte informace a někdo jiný si slízává smetánku? No fuj...

    OdpovědětVymazat
  28. Už zase nějaké komentáře zmizely.Prosím vás kolik je tomu SR let?Takhle se snad nemůže chovat vyzrálý dospělý člověk

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Právě jsem se tam zdvořile dotázala, proč se komentáře mažou. Jsem zvědavá, jestli tam dotaz vydrží a hlavně jestli mi bude odpovězeno.

    OdpovědětVymazat
  30. [29]:
    Mazání tady vždycky probíhá "beze slov".
    Kdysi jsem s tím bojoval.
    Teď navíc blbne vkládání komentářů...

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Podla knizky Irving Stona o zivote Van Gogha vraj Vincent povedal, ze "sex je nejlepsi mazani". (Cital som cesky preklad.) Mozno ze tu to plati naopak!

    OdpovědětVymazat
  32. [31]: Myslíš jako že "mazání je nejlepší sex"? To by mnohé vysvětlovalo.

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Ano, tak nejak si to predstavujem. Kde uz ten sex nejde, tak aspon namazat...     

    OdpovědětVymazat
  34. [29]:
    Standa má další článek na AK:
    http://klub.blog.cz/1301/nastal-cas-na-zmenu

    OdpovědětVymazat
  35. [34]: Zaznamenala jsem. Šalamounsky pojaté vajádření.

    OdpovědětVymazat
  36. [9]: Sdílím tentýž názor. Protože ani v předešlé bouři nesouhlasných a kritických názorů nebylo zas tolik vulgárních, aby byly smazány komplet všechny. Takže, pokud smažou šmahem všechny, z nichž drtivá většina je nesouhlasná, pak můžem počítat, že v tom trendu budou pokračovat - a pokračují nadále.
    Filtrace (moderování) je ještě lepší, tam už jen pustí na veřejnost to, co se jim hodí.

    OdpovědětVymazat
  37. [19]:Blogosvět je prima a udělal službu hodně lidem. Přece to nestojí jen na S.R., nebo ano?

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...