neděle 15. června 2014

Stokrát nic umořilo osla

Můj milý, právě píšu ti
dej večer pozor na děti
Jdu s kamarádkou na vínko
tak můžeš vytřít malinko


A nezapomeň vyžehllit
i okna chtějí přeleštit
Až budeš vařit večeři
zkus spravit kliku u dveří

Naházej prádlo do pračky
v koupelně skliď mé natáčky
už nemám čas se zdržovat
musím si taxík zavolat

Má milá, právě píšu ti
ty nemáš ani ponětí
jak plné zuby už tě mám
vždyť doma trčím pořád sám

Vařím, peru, vytírám
pomalu se nasírám
tak klíče nechám na lince
odcházíme k mamince

(fiktivní manželská korespondence)

42 komentářů:

  1. Upřímně řečeno, neznám chlapa, který by se oženil kvůli tomu, aby mohl uklízet natáčky.

    OdpovědětVymazat
  2. Dovedu si u toho živě představit Arazíma těsně po narození dvojčat - Sám si vařím, sám si peru, že se na to- ale hodim!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a chlapi si myslí, že ženské tohle všechno baví a že je to jejich koníček. Pak to jednou musí dělat sám a už utíká k mamince. To je srab.

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě bravurní práce, mengano, no

    OdpovědětVymazat
  5. Sklízení natáček - príma džob
    juž jede kombajn - hola hop!

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, i zapřáhnout chlapa je umění a nic se nemá přehánět. Těch co nezdrhnou je hodně málo.
    Ovšem všechna čest ženám, které to zvládly

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Robko jsou i NEsrabi. Vezmou to za své a své ženě dokonce vlasy i natáčí a stříhají..., jo a je jich nějak víc a víc, příjde mi to, že chvilku ženy nebudou mít co doma dělat! Kolegyně v práci se seznámila s novým partnerem a on prý umí vařit líp než ona a ani jí do kuchyně nepustí, umyje nádobí, utře a nezapomene vytřít kuchyň. Je mu 27 a jí 50. Ona je na něj naštvaná, protože se prý doma nudí!   

    OdpovědětVymazat
  8. A jinak já poét tvé básničce samozřejmě dávám s radostí 5 *****

    OdpovědětVymazat
  9. To je ze života, naštěstí ne z mého, já bych rozhodně nešla na víno, ale na pivo

    OdpovědětVymazat
  10. Ach bože. Dlouho mě nic, co jsem četla, nepobavilo tolik, jako tohle. Krásná fiktivní ukázka toho, jak může dopadnout ženská emancipace.

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle mne rozesmálo - palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  12. Takovouhle korespondenci vedu z obou stran, skoro jako Mr.Jekyll a Dr.Hyde

    OdpovědětVymazat
  13. Jo jo, holky, máme tu emancipaci. Těšte se, půjdete rukovat do armády.
    Ne, vážně. Prej se sepisuje zákon, že bude možné v případě krize povolávat zálohy či civilisty do armádní služby v případě krize, protože profi vojáků je na nějaké věci málo. A samozřejmě není důvod ten výběr omezovat jen na chlapy. Takže 25 letý kluk po škole, stejně jako 25 letá holka po škole, pokud tedy nevychovává nebo nečeká dítě, budou armádě k dispozici. Tak jako to mají třeba v Izraeli ..

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Měla by si ho hýčkat a né být naštvaná.Někdo by jí to měl vysvětlit

    OdpovědětVymazat
  15. Báseň výborná, tématický obsah však vyžaduje korektúru. Kde zostáva "political correctness"?

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: /7 Má lepší polovička se zase na mě hněvá kvůli tomu, že nesklízím, neuklízím, ale zaklízím. Nic potom prý nemůže najít...   

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Trocha nekorektnosti nikdy neuškodí [20]: Já zas pro změnu dělám nosiče a snášeče. Medvěd kutí a já za ním chodím, sbírám cajk a uklízím ho. Jen tak je zajištěno, že šroubováky a kladívka zase příště najde. Pokud stávkuju, má náhle akutní nedostatek nářadí.[21]: Všeho dočasu

    OdpovědětVymazat
  18. "Nahaž prádlo do pračky
    v koupelně skliď natáčky."

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Jakápak korektnost?
    Běloši jsou pořádnější než černoši a Japonky jsou pořádnější než Češky
    Tak jste to myslel, že jo?

    OdpovědětVymazat
  20. Ta říkánka je převýborná. Páni tvorstva by se nad ní měli zamyslet a zpytovat vlastní svědomí.

    OdpovědětVymazat
  21. :) Jak ty to děláš... Usmívám se. První verše si možná za pár let propůjčím :)

    OdpovědětVymazat
  22. No vida, jak hoch málo vydrží!

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Presne! A vôbec sa mi zdajú muži nejak lepší, než to v básni vyzerá!

    OdpovědětVymazat
  24. a furt žádná básnická reakce?
    ....Tak tady by byla jedna Naše bordel maminka,
    baculatá jak pralinka,
    pro "blaho" svojí rodiny
    žehlí hadry hodiny.Prý je nutné pomluv hledět
    tak s ponožkami musí sedět.
    Žehlit všechno prý se musí,
    stejně se jí sporty hnusí.Utrácí čas seriály,
    to jsou její ideály.
    Se zapnutou žehličkou,
    zamává jim skleničkou.A rozmazlené dětičky
    natřásají šatičky.
    Sedí doma u tabletu,
    dostaneš z nich holou větu.S mámou ven? Jen párem volů!
    Chce sedět u svého stolu.
    Zahřívat rodinný krb,
    až naroste na zádech hrb.A z opičí její lásky,
    na čele stále hlubší vrásky...

    OdpovědětVymazat
  25. Mengano i Mauron [29]: - skvělé! Poučné, jako ze života. Co na to říct? Na druhou stranu, chlap, který se zbytkem rodiny odjede k mamince, už po další dny nebude kramařit a roztahovat další a další věci po domě...

    OdpovědětVymazat
  26. Opravdu smyšlená? Jako ze života     

    OdpovědětVymazat
  27. [23]: To víš, stát se může ledacos [25]: Tak, tak, vystihla jsi to úplně přesně [26]: Ale bacha, aby ti nezdrhnul k mamince [27]: Chybí mu ženská houževnatost [29]: Když dokouká Ordinaci
         z knajpy se choť právě vrací
         naváto má v palici
         s sebou táhne opici[30]: Pravda, na všem zlém se dá najít něco pozitivního [31]: Opravdu pouhá fantazie. S Medvědem si nedopisuju

    OdpovědětVymazat
  28. " Stokrát nic  umořilo osla !
    věřte, že by se z toho už posral ! "Syn  ( vykajíc ) hovoří ku matce )... hoch vylévá nočník v zahrádce,
    reptá : " Dnes dělám to nejmíň posté !!"" Však počkej !  za chvíli přijdou hosté !
    ... pak piva  a vína  nalévání ...
    to teprve bude pak vylévání
    až do ranního  snad ... kuropění,
    možná i nočníku vyklápění !!"" Matičko ... ne !!"  " Což ti haraší ??
    Poslechneš !  neboť jsi nejmladší !!"
    ( slyšet je  děda, - Frantischka  Huttku ) :
    Když  hurikán odnes nám kadibudku,
    máš toto v popisu práce !"
    ( tak senior  uťal to krátce
    hádajíce  se s mladíkem ):" Je prázdný ??"" Ano !!"" Sem s nočníkem !"Nešťastný hoch  slyší prdění ...
    Však běda !  též hosté  se scházejí !

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělé veršování! Jsem opravdu ráda, že takovou korespondenci snad nikdy nepovedu, vzala jsem si chlapa, který už bydlel a staral se o sebe sám, žádný mamánek. Takže se o úklid dělíme společně, to se rovná víc času na zábavu, děti a na sebe, to se rovná žádná sedřená matka .

    OdpovědětVymazat
  30. Záleží na ženě, jak si chlapa ochočí.

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Není co dodat [34]: Medvěd také ledacos z domácích prací umí, jen to přede mnou dovedně skrývá [35]: Jen se to ochočování nesmí přehnat

    OdpovědětVymazat
  32. [4]: Trefa! Mě to taky nebaví. Taky mám "vyšší cíle." Jen nevím, jaké.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak tohle mi zlepšilo den Super frázování a líbí se mi ty verše

    OdpovědětVymazat
  34. No výborně! Juž je zpátky stará (neber to jako urážku prosím) dobrá Mengano. A zmínka o Arazímovi mne hodně rozesmála....komentující je na stejné vlně co se týče Četnických humoresek jako já ;-)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak ta básničková korespondence je super!

    OdpovědětVymazat
  36. Přečetla jsem a hned je lepší ráno! Takové ranní pousmání mi chmury zahání. Děkuji a taky ti přeji den s úsměvem hned od rána ☺

    OdpovědětVymazat
  37. Když se všechny ženský tak derou za karierou. A v padesáti uměj akorát vajíčka na tvrdo. Není divu, že chlapci prachaj, když natáček je mnogo. Nikdo nechce být ubit čepicema (příčeskama), dobře vařit dnes neumí ani pravá dáma! Zádná sůl a žádný cukr, žijem zdravě a nepijem. Podpantoflákem snadno a rychle. Jo to jsem ještě žil, než si ta mrcha našla uprostřed mého čela cíl. vizit-my-farm.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...