pátek 4. ledna 2013

Hroší kůže

Na Srdci blogu se před chvílí probudili z vánočního spánku a nastala chvíle, kterou jistě netrpělivě vyhlíželi blogeří od Šumavy k Tatrám. Vyšel první článek v novém roce, první článek od chvíle, kdy na titulní stránce vybuchla malá atomová bomba.


Pokud se někdo zcela naivně domníval, že admin svižně pohovoří o minulém článku, vysvětlí důvod brutálních změn ve funkčnosti a možná se omluví za smazané komentáře, musel být hluboce zklamán.

Autor dvoutýdenní blogovou rebélii shrnul do jedné věty, kde si pochválil, že článek oznamující nový design titulky měl zdaleka největší návštěvnost v uplynulém roce. Jinak ani slovo, ticho po pěšině.

Přemýšlím nad tím, proč to tak je. Je autor článku hlupák, kterému nedochází, jak jsou blogeři našvaní? To zřejmě ne. Je mu to jedno? Pravděpodobně ano. Zvolil taktiku "necháme to vyhnít" a čeká, až blogery přestane bavit marné rozčilování.

Jak vidno, stávka některých blogerů byla zbytečná, protože nikoho ze zodpovědných vůbec nenapadlo se nad ní zamyslet. Nezajímaly je ani tisíce nespokojených komentářů. Ty jednoduše smazali a tím zřejmě pro ně přestaly existovat.

Slíbíla jsem sama sobě, že už se nebudu rozčilovat. Jenže dnešní počin pana Rulce a spol. mě zase spolehlivě vytočil

57 komentářů:

  1. Rozčilovat se, znamená mstít se na vlastním zdraví pro hloupost jiných.     

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je svatá pravda. Ale hloupost mi vadí a vadí mi i takovéhle chování, které je nám předváděno na Srdci.

    OdpovědětVymazat
  3. Návod na zobrazování všech článků u oblíbených blogů, je na mém blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to ani nepřekvapuje. To už tu párkrát bylo. Když se něco blogerům nelíbí, tak se to zamete pod stůl a nechá vyhnít.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to ani moc nevytočilo,jen mě to dodalo odvahu se znovu ozvata zeptat se pana Rulce coby autora, jak hodlá naložit s případnými komentáři pod článkem.Jestli je opět smete pod koberec nebo se k tomu postaví čelem a slušně odpoví.Co se stalo už víte.Dal moderované komentáře a trapně tam nechal jen první a jediný pochvalný .To už je fakt vrchol co předvádí.Tak jsem mu napsala ještě jeden i s emailem,aby mi laskavě odpověděl aspoň tak,když není schopen veřejně.No asi to nebylo stejně k ničemu.Ale já si coby beran pokoj nedám

    OdpovědětVymazat
  6. Je to všechno stejně jedno, tady už asi jde o úplně něco jiného než je nějaká starost o blaho blogerů a o to co je Blog.cz....od té doby co to vzala pod svá křídla Velká Setra Nova je to už jen a jen o komerci a penězích za reklamu a sledovanost....takže kvůli tomu opravdu nemá cenu se rozčilovat. Blbec zůsatne blbcem i když se snaží stavět jako hodnej bráška všech blogerů. Fakt už se na to vykašli, rozčiluješ se úplně zbytečně

    OdpovědětVymazat
  7. Hlupák rozhodně není. Je to jen takový obyčejný malý český hajzl.

    OdpovědětVymazat
  8. Komunikaci s panem Rulcem z minulých dnů jsem si dobře schoval jako odstrašující příklad toho, jak nemá vypadat reakce zástupce soukromé společnosti na vstřícně formulovaný podnět klienta, navíc s argumentací ve prospěch společnosti. Je schopen pouze opakovat stanovisko, ne cokoli vysvětlit. Nepadl ani jediný slaboučký argument z jeho strany. Kdepak hlupák! Jen není ani v nejmenším ochotný připustit jakoukoli chybu.Moderovaná diskuse na Srdci blogu mi připadne úsměvná. Taky jsem připojil do moderačního šuplíku jeden svůj neafektovaný komentář, jsem moc zvědav, jestli projdu .

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:
    I já tam už nějakou dobu hniju.
    Rád bych viděl velkého cenzora, kterak můj komentář odesílá na hřbitoff písmenek. Možná se při tom shovívavě usmívá, ja jen to cenzoři umí.

    OdpovědětVymazat
  10. Kolik se asi objeví komentářů po článkem? Vsadím se, že budou hlavně pochvalné a aby se neřeklo, tak nějaký zlomek jen málo kritických.
    Vysvětlení prakticky žádné, podle článku se vlastně ani nemá co vysvětlovat, protože všichni jsou spokojení.
    Vůbec bych se nedivila, kdyby na blozích smázli všechny  články.
    Je to fakt síla.

    OdpovědětVymazat
  11. Není hloupý, viz.[7]:. A vůbec bych se nedivila, kdyby pomalu začaly blogerům, kteří se opovážili zveřejnit články s kritikou, začaly z jejich blogů mizet.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Kerrio, takhle se dospělí lidé přece nechovají. Je to dětinské.[5]: To je to, nad čím mi zůstává rozum stát. Prostě se obrní mlčením a šmytec.[6]: Mě reklamy vůbec nevadí, chápu, že se web musí nějak financovat. Ale právě proto, že potřebují co nejvíce lidí, kteří "shlédnou" reklamu, by se měli chovat na nějaké úrovni.[7]: Pokud plní něčí nařízení a není to všechno jenom z jeho hlavy, tak jich v tom jede asi víc.[8]: To ale dělají většinou hlupáci - nejsou schopni slyšet žádný argument a neumí diskutovat.
    Moderovaná diskuze je vrchol trapnosti. Pořád je tam jen jeden komentář "osvědčeného" blogera.[9]: Když už hážou do koše komenty a emaily "obyčejných" blogerů, tak s členy AK by snad komunikovat mohli, ne?[10]:+[11]: To se tu běžně dělá, že se blogerům mažou jejich články?
    Kdo a jak "závadné" články hledá?
    Teď jste mě definitivně dorazily

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Napsala jsem tam taky komentář, uvidíme, kolik jich vypustí.

    OdpovědětVymazat
  14. Už jsem tak vyjevená, že začínám dělat hrubice v komentářích. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Pižlík i Janinka jsou ženské, tak je to dobře, ne?

    OdpovědětVymazat
  16. Neber si to tak Mengano, je to prostě chod tohoto prohnilého světa. My se nemůžeme bránit, protože v podstatě jsme tu zcela zdarma a bez práv. My můžeme jenom vymyslet, že jejich úmysl vynutit vícero klikání dokážeme prostě sabotovat tak, že na titulku polezeme jenom když budeme chtít napsat článek a jinak tam prakticky nemusíme. Ať ty prachy má tedy raději za naše klikání Blolovin a tady, pokud to tak bude dělat většina blogerů, možná časem pochopí, že si prakticky nadělali do vlastního hnízda.. Mě to nějak zvlášť nepřekvapuje, vždyť je to jenom obyčejná sviňárna, kterých je kolem všude mraky...

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Jo mně jednou bez varování smazali článek na mém blogu. Bylo to zrovna v době, kdy odešel bývalý šéf Krutomluv a místo něho nastoupil SRulc.

    OdpovědětVymazat
  18. [15]:Odpověď na 6.komentář. Tam jsem se uklepla.[16]: Jasně, už jsem se dopracovala do stadia, že je mi titulka ukradená. Chodí mi emaily s novými články i s komentáři, takže si klidně vystačím.
    Nejsem na blog.cz ještě tak dlouho jako vy ostatní a tak proto mě asi ještě dokáže překvapit takové chování, jaké předvádějí admini na Srdci.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: A dali ti alespoň vědět, proč to udělali? Nebo tady existuje nějaká cenzura? Chápu, že se nesmí zveřejňovat články s obsahem odporujícím zákonu. Ale normální, byť třeba kritický, článek? To vypadá dost hrůzostrašně...

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Nedali mi vědět vůbec. Prostě ho smázli a šmytec. Článek byl slušný, nikoho neurážel. Jen jsem se k něčemu kriticky vyjadřoval.
    P.S. Já nevím jak komu, ale mně už se dva dny titulka zobrazuje pouze jako bílá stránka, na které je rozházen text. Taky to máš tak?

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Jojo, holka, děje se tu ledacos. Mažou se články, neplní sliby, bez vysvětlení se vyhazují lidi z AK, cenzurují se správcům články na blogu AK, občas se vyhrožuje....
    Pokud tu chceš blogovat, tak si zvykej.

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Ne, stránka se mi zobrazuje úplně normálně.[21]: No, výborně. Vidím, že se budu muset ještě hodně učit.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Teď jsem zjistil, že se mi to tak blbě zobrazuje pouze ve Firefoxu. V Exploreru je to normální.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Používám Firefox a stránka je normální. Zkusila jsem IE, zobrazení je rovněž v pořádku. Tak nevím.
    Asi na tebe nasadili rušičku

    OdpovědětVymazat
  25. Tak jsem si dala práci a koukla na statistiky.Tahle naše komunita- pokud můžu říci naše- je skutečně adminovi ukradená.Reagovat na pár lidí a ne puberťáků a slečen by pro něj určitě bylo nedůstojné.pocit všeznalosti a geiálnosti odkoukal a je od koho.A starost vedení Novy je stejná jako u ostatních-čili nulová.Můžeme se šklebit a to tak dlouho,dokud bude admin své vedení ohromovat počtem a ne spokojeností.A těch nespokojených je málo- bohužel.Kromě toho-blog.cz  byl koupen kvůli prostoru pro reklamu a ne proto,aby tady byli lidé spokojeni- jak dřív.Tohle se stalo i na slavných diskuzích, které koupila MF- je jim jedno,co se tam děje-jen když je prostor,kam alespo%n někdo chodí.Je mi z toho smutno a získala jsem pocit,že chování admina  je chování sraba,který se neumí ani za svůj názor a práci postavit.Chlap to není v žádném případě.
    Stejně budu pátrat a třeba se dopátrám, kam se obrátit.

    OdpovědětVymazat
  26. No, nevím, zda znáte rčení : "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej". A tak se i děje. Nic nového pod sluncem.

    OdpovědětVymazat
  27. [5]: Je dobře, že se jako beran nedáš! Taky jsem měla chuť mu napsat email, a klidně i další a potom ještě další. Jenže teď jsem momentálně znechucena - nejen tím, že nereagoval na minulé ohlasy, ale hlavně tím, že zmoderoval komentáře.Ten poslední článek, co vydal, jsem ani nedočetla - jak jsem sjela ke komentářům, kde jsem viděla tu modrou lištu s moderovacím oznámením, tak jsem stama vypadla. Nebudu to komentovat, ani kdybych je chtěla pochválit. Prostě mi to vážně nestojí za námahu.Ráda bych toho člověka viděla osobně. Dokonce bych se i udržela ve slušných mezích a zeptala se ho, proč to dělá. Jestli ho k tomu, aby se choval jako nedospělej puberťák, nutí shora, nebo se tak chová sám od sebe.

    OdpovědětVymazat
  28. [8]:[9]:Máte můj obdiv za odhodlanost a nechuť couvnout před blbostí. Já se tentokrát opravdu zastavila.
    No, možná se zase rozejdu.

    OdpovědětVymazat
  29. [13]: Mengano, to, že se smazaly blogerům články, se stalo!
    Osobně jsem tohle nezaznamenala (aspoň myslím), ale třeba Beatricii jeden článek smazali.

    OdpovědětVymazat
  30. [19]: Jen pro zajímavost přidávám vlastní zkušenost: Mně takhle kdysi smázli Nedělní miniglosy č.34, dodneška mi chybějí v kolekci, naštěstí mám zálohu. Článek samotný byl zcela nezávadný (resp.stejně závadný jako všechny ostatní miniglosy), ale jedna čtenářka se tehdy v komentářích rozjela a vyjadřovala se o panu Rulcovi velmi velmi nevybíravě, tehdy jsem to považoval za moc příkrý odsudek, dnes už mám jiný pohled. I tento článek zmizel bez nejmenšího varování a já si toho všiml až s odstupem, kdy mi bylo divné, že neodpovídá číslo miniglos a počet článků v rubrice. Mně na tom tehdy rozčílilo jednak to, že zmizel můj článek kvůli dodatečnému cizímu komentáři (umím si představit výstrahu: bacha Čerfe, smázni ten komentář a udělej si u sebe pořádek, jinak ti ho smáznu já, ale to je na pana Rulce příliš komplikovaný postup). Co mě tehdy naštvalo ještě víc, že jsem kvůli tomu posílal na Tým blogu několik dotazů a proseb o vysvětlení, ale byli takoví zbabělci, že nebyli schopni ani říct: jo, byli jsme to my, a udělali jsme to, protože... Od té doby si o jejich férovosti myslím svoje a všechny další kroky ten můj tehdejší názor jen potvrzují: Všechny nepříjemnosti prostě nechávají "vymlčet".

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem se teď opravdu od srdce zasmála, když jsem na FB četla příspěvky uživatelů - tam to ještě nemažou a nezablokovali, obzvláště jedna pisatelka, která se velmi slušně a obsáhle vyjádřila k celé kauze, ovšem na závěr si neodpustila tykání a poslání Standy do prdele s tím, že tohle se mu vážně nepovedlo .Tak si říkám, že bychom ti tu asi neměli psát takové komentáře, aby ti to třeba kvůli nám taky nesmázli...

    OdpovědětVymazat
  32. [25]:Nechápu, že neodpovídá ani na slušné emaily, které dostane. Snad je to jeho práce, ne?[26]: Na druhou stranu se taky říká, že do ruky, která tě krmí, se nekouše Když tu nebudou blogeři, nebudou tu ani reklamy. Podle toho by se mohli hoši chovat.[29]: Mazání článku o něčem svědčí. A není to nic lichotivého.[30]: Čím dál lepší, vážně. Začínám se bát

    OdpovědětVymazat
  33. "Když tu nebudou blogeři, nebudou tu ani reklamy."Přesně tak, po úpravách titulní stránky s vypuštěním některých užitečných funkcí, ubylo důvodů ji otevírat, u Srdce blogu kvůli cenzuře platí totéž. A za méně návštěv bude menší zájem zadavatelů reklamy. Jsou sami proti sobě.

    OdpovědětVymazat
  34. [26]: Já myslím, že v tomto případě to tak úplně neplatí. Jsem přesvědčená, že tak velký server jako blog.cz je placen paušálem v němž hrají roli různé ukazatele (např. návštěvnost stránek, počet uživatelů, počet článků...).
    A my jsme ti, na nichž závisí jejich příjem. Oni dodávají prostor a nástroje, my dodáváme obsah. Bez blogerů nemůže žádný blogovací server existovat. Je to tak, že MY ŽIVÍME JE.

    OdpovědětVymazat
  35. [32]: Odpovídat na mejly je jeho práce. Ale ta skončila v pátek asi v 15:30 a začne zase až v pondělí ráno. Do té doby žádnou reakci ani na mejlu ani na srdci nečekej.

    OdpovědětVymazat
  36. Já vážně myslela, že mě ten vztek na něj přejde, ale když jsem viděla ty moderovaný komentáře, je zase tady. Mám chuť vzít ho něčím těžkým po hlavě. Jo, a stále sílící tendenci odebrat se na blogspot... No, každopádně, jeden komentář jsem mu tam taky nechala. Pokud nerozpozná ironii, možná ho i zveřejní... Ale ten jeden ponechanej vlezdpordelkovskej, to je vážně výsměch...

    OdpovědětVymazat
  37. [33]: Mají prostě zvláštní obchodní strategii.[35]: Já od SR nečekám vůbec nic. Email jsem mu nepsala a na Srdci mě posledním článkem tak dorazil, že mě už snad ničím nedokáže překvapit.
    Vlastně zpět, opět mě překvapil posledním přijímáním do AK Všimli jste si, že skoro začíná být podmínkou pro přijetí psaní na Krásnou? [36]: Sakryš, Arvari, když všichni utečou, kdo tu zbyde? Blogísky a vlezdoprdelkové
    Moc bych nesázela na to, že SR pozná ironii

    OdpovědětVymazat
  38. Já si myslím, že S.R. je pod tlakem svých chlebodárců. Před ním dělal administrátora Krutomluv (AK je jeho "dítě") a ten byl náhle odejit.
    ================================================================================
    S odstupem času si ale uvědomuji, že ten maglajz na titulce mi pomohl, rozchodil jsem si na své stránce počítadla, pronikl do střeff hlouběji.
    Blog mi vyhovuje, páč má hodně návštěvníků, ale není pro mne problém udělat si své stránky jinde. Redakčních systémů je na internetu spousta.

    OdpovědětVymazat
  39. [31]: Když smažou, tak smažou. Já komentáře kvůli tomu  mazat nebudu Docela by mě zajímalo, JAK "závadné" článkxy a komentáře najdou?
    Že by nějaká partička špiclů, kteří hned zatepla nahlásí na příslušná místa, pokud narazí na něco "pozoruhodného"?[38]: O Krutomluvovi už jsem slyšela, pročetla jsem si i jeho blog. To byla poněkud jiná liga.

    OdpovědětVymazat
  40. To že si zabili sami tu titulku, je v podstatě jejich blbost, já se vehementně budu snařit jí obcházet, co mi síly budou stačit a myslím, že nebudu sama. Možností je dost. Nevím, do jaké míry jsme pro ně důležití, ale ani pro mě to není důležité. Dokud budu mít radost z blogování, může mi pan Rulec, nebo jak se jmenuje, přímo milovat. Články od těch, co mám ráda, si vždycky najdu a komentáře taky. A o to přece jde, ne? A jak píše TlusTjoch, je pravda, že kdybychom se stali dokonce nežádoucími, protože i to je možné, internet nabízí spoustu jiných redakčních systémů. A dokud jsem nepsala ale jenom grafikovala, o nějakém srdci blogu jsem neměla ani tušení a věru mi nijak nechybělo. jednou jsem tam napsala svůj názor, který zmizel se spoustou ostatních a tím pádem já na celý srdce seru.

    OdpovědětVymazat
  41. jo taky mě to naštvalo, nadruhou stranu můžeme být rádi, že vůbec nějaký blog.cz existuje...   

    OdpovědětVymazat
  42. [39]:
    Stačí nastavit monitoring na vybraná klíčová slova, stejně jako když googlíš, akorát to může dělat robot.
    Zkus si dát do gůgla "Standa Rulec" a hle:
    https://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl=cs&ie=UTF-8&rlz=1T4AURU_csCZ500CZ500&q=Standa+rulec

    OdpovědětVymazat
  43. Když jsem také četla ten jejich první článek, tak jsem hledala něco jako omluvu, ale také zbytečně. Chtělo by tam přesunout tyhle všechny komentáře. Šlo by to třeba jen jako odkaz, aby si aspoň pan S.R. početl? To nevím.

    OdpovědětVymazat
  44. [39]: Přesně, jak píše T.[42]:, ale kdyby byly potíže, synátor si vymyslel vlastní šifrovací systém... .

    OdpovědětVymazat
  45. [40]: K tomu se nedá celkem nic dodat [41]: Proč bychom měli být rádi jenom my? Druhá strana by snad taky měla být ráda, že tu má blogery. Když tu nebude ani noha, tak těžko budou dělat svůj byznys. Proto by s námi měli zacházet trochu jiným způsobem.[42]: Z toho plyne - NEJMENOVAT [43]: Ježurko, to by prý taky mohlo dopadnout tak, že by zmizel článek i komentáře tady [44]: Budeme muset o NĚM mluvit pouze v náznacích. Prostě astrální bytost

    OdpovědětVymazat
  46. Ha! jaké proměny za těch čtrnáct dnů!! Jsem z toho úplně vyjevená!
    cenzura, astrální bytost, šifrování, mazání... sním či bdím? Co se to stalo? Cestuji snad do časů minulých?

    OdpovědětVymazat
  47. [46]: Vítej v blogové realitě roku 2013

    OdpovědětVymazat
  48. [37]: No, zbude i pár těch, co jim je nějaká komunita upřímně jedno... Jo, a mimochodem, tu ironii nepoznal. Ach jo, ach jo, ách jo...

    OdpovědětVymazat
  49. [48]: Nepoznal, myslel, že sdílíš všeobecné nadšení

    OdpovědětVymazat
  50. [48]: To je fuk, že nepoznal. Ony už ty komentáře zase nejsou moderované, to bude zase na chvíli mela .

    OdpovědětVymazat
  51. [45]: Ten jehož jméno nesmíme vyslovit....to už tady bylo nebo ne?   
    Že by byl býval Lord Voldemort taky využíval klíčová slova.?

    OdpovědětVymazat
  52. [50]: Moderované nejsou, ale tak nějak divně se některé záhy po zveřejnění ztrácí [51]: Přejdeme na morseovku.

    OdpovědětVymazat
  53. [52]: (50) Vlk se nažral, koza zůstala celá.

    OdpovědětVymazat
  54. [53]: Já se divím, že to někoho baví, když je zřejmé, že se kvůli tomu zase zdvihne remcání

    OdpovědětVymazat
  55. No vida! Standa se ozval s dlouhým článkem, ale......?

    OdpovědětVymazat
  56. [38]:Krutomluva jsem nějak nevnímala, páč nejsem v AK, ale zaslechla jsem, že to byl formát, oproti tomu dnešnímu. Tedy, aspoň držel úroveň.

    OdpovědětVymazat
  57. [55]: Sice se ozval, ale jede si vesele po svém. Zase zmizely komentáře.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...