pátek 4. ledna 2013

Jasná volba

Pokud se mi někdy podaří ztroskotat na opuštěném ostrově a tudíž vypadnout z momentálního českého blázince, budu zcela nadšená. Představa existence bez televizního zpravodajství, bez leckdy blbých zákonů, bez nutnosti podávat daňové přiznání a bez kopice složenek se mi opravdu líbí.


Mám i naprosto jasno v tom, co při ztroskotání musím zachránit, aby pobyt na ostrově byl více než přijatelný. Doufám tedy, že se mnou pěkně spořádaně ztroskotá i Medvěd. A začne ráj na zemi.

Na pustém ostrově nepočítám s výskytem splachovacích záchodů. Odpadne tedy denní boj o zvednuté prkénko. Nebudou záchody, nebude tudíž ani toaletní papír, který Medvěd zásadně dává do držáčku obráceně.

Pochybuju, že budeme mít pastu na zuby. Když není pasta, nejsou dohady, kdo ji zase nezavřel a navíc ještě úplně blbě mačkal odshora. Nikde se určitě nebudou válet mokré ručníky a Medvěd jen těžko široko daleko najde nějaké zrcadlo, které by mohl zmatlat pěnou na holení.

Medvěd ztratí možnost tvrdohlavě dávat do špinavého prádla fusekle poruby a nechávat v kapsách papírové kapesníčky spolu s hřebíky a drátky. Na pustém ostrově určitě nenajde jediný ovladač, kterým desetkrát za minutu prorejdi všechny televizní programy.

Nebudeme muset obden pořádat pátrací akce a hledat jeho zapomenuté klíče a odložený mobil. Neohřeje si mléko ve varné konvici a nenechá psa vyválet se ve fasádní barvě tak, že je následující tři týdny celý hráškově zelený.

Tohle všechno na pustém ostrově nebude, bude jen on a já. A s Medvědem určitě všechno přežiju. Klidně i bez sirek a nože. V tom mu věřím.

19 komentářů:

  1. Ano!
    Na pustém ostrově se má pustnout!Off šem ve všech známých robinzonádách hlavní hrdina časem v kapse najde zapomenutý drátek, který poslouží:
    A) k sestrojení telegrafu
    B) k postavení kocábky
    C) jako zubní párátko.

    OdpovědětVymazat
  2. jejda, koukám, že mám s Medvědem hodně společného.... ponožky mě nikdy ani nenapadlo obracet, uklízečka často naříká, že papírové kapesníky, peníze, a různé součástky telefonu či počítače lovit z pračky jí už fakt nebaví (no tak má prohlížet všechny kapsy než to zapne, ne?) a mléko ve varné konvici ohřívám také! .. že ho pozdravuju, zní jako báječnej chlap

    OdpovědětVymazat
  3. Ohřívat mléko ve varné konvici, tak to je fakt dobrý nápad..To bys měla ocenit a ne se tomu bránit na pustém ostrově a nebo, konvici si vemte sebou a mléko bude určitě k mání, byť třeba kokosové. Hezky jsem se pobavila

    OdpovědětVymazat
  4. Co všechno se člověk nedozví na toto téma týdne. Doporučuji používat kapesníky TEMPO,ty jsou po vyprání znovu k použití.

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mne ten toaletní papír.
    Co je "obráceně": Spodní tah? Horní tah?Jo, kdyby se ještě vyráběl toaletní papír skládaný, tak není co řešit.

    OdpovědětVymazat
  6. páni další úžasný článek na toto téma :) jinak mědvěd zní jako dobré řešení :)

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Drátek nalezený na pustém ostrově je jistě žádoucí. Poněkud méně žádoucí je zapíchnutý v pračce.[2]: Jen ty hyacinty by Medvěd neuměl pěstovat. Nerozená pažitku od orchidejí [3]: Medvěd podobně výbornými nápady přímo srší.[4]: Není nad osvědčené látkové. Jenže ty Medvěd používá zásadně pouze k utírání rukou od šmíru a nafty.[5]: Obráceně je "spodní tah". Jak to, že takovou zásadní věc nevíš?[6]: Ano, Medvěd je velice fikané řešení

    OdpovědětVymazat
  8. Jak si tak čtu ty tvoje články, mám Medvěda čím dál radši!
    Ona se pasta mačká nějak jinak, než ze zhora? A proč vy ženský prostě nekontrolujete kapsy, než je dáte do pračky? Moje máma mi takhle vyprala krabičku cigaret. Markéta už si zvykla, že kapsy se kontrolovat musí.
    Docela bych vám dvěma ten ostrůvek přál. Aspoň tak na měsíc. Od destruktivního zpravodajství se můžeš odstřihnout i sama, ale ostrov je ostrov!

    OdpovědětVymazat
  9. Jo a taky by bylo krásný, kdyby šel konečně ráno na lov,vrátil se večer a mužně by se bil v prsa,protože chytil střevlíka.To by byla dietka a konečně duševní souznění.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak kapesníčky a fusekle mi něco připomínají, ale jinak mám asi doma nenormálního manžela .Jinak, asi mám mezery ve vzdělání, ale co pořád ženský řeší se záchodovým prkýnkem? Když já jdu na záchod, tak si ho, pokud je nahoře, sklopím, stejně, jako si ho mí chlapi doma musí zvednout, když je dole. Fifty fifty. Tyhle boje jsem nějak nikdy nepochopila?

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To je sice pravda, taky to mám ráda fifty ,fifty, ale když má mužský prkýnko dole, tak se tak moc nestane, maximálně počůrá záchod, ale pro mrňavý zamyšlený ženský je záchod bez prkýnka dole vyslovenou pastí.
    Jinak, opět krásný článek z rodinného života, kapesní medvěd je zřejmě snem každé ženy.

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: ad [5]: tak to má holt blbě...

    OdpovědětVymazat
  13. Bombasticky popis buduceho pobytu na ostrove. Ale k tomu prkynku: Jedna z najhorsich nadavok, ktoru vo Svajciarsku moze muz dostat je (prelozene) "Ty posediacky-chcac!", (Im Sitzen-pisser!) pricom je to ale uz skoro vsade pozadovane. (Napr. v autobusoch. Najnovsie mestske hajzle maju automaticke sedatka, ktore sa vysuvaju, udajne dezinfikovane.)

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Jo, někteří jedinci mačkají pastu i zprostředka Kapsy nešacuju, nejsem kapsář.
    Já už to pozoruju dlouho, že Medvědovy zvyky ti vůbec nejsou proti srsti [9]: Tak střevlíků by musel nachytat alespoň nůši. Jinak by nás čekala smrt hladem. Medvěd má celkem velkou spotřebu.[10]:+[11]: Prkýnko se vyřešit nedá. Vždycky je pro jednoho z páru blbě.[13]: Stejně by mě zajímalo, kdo vymyslel, že chlap u toho musí stát? Může přece sedět. Ženská stát nemůže. Načůrala by si do bačkor.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Ked som projektoval pre dceru pristavbu, tak som sa snazil propagovat, nech si da do jej obrovkej kupelne tzv. "urinal". (Neviem, ako sa to nazyva po cesky.) Tam damy mozu tiez v stoje, ako my, koruny ludstva. Len to tak trochu divne vyzera... Samozrejme, ze si nedala! (Podobne, ako som nepresadil popolniky do kazdeho rohu miestnosti, s automatickym odtahom dymu a tak musim fajcit vonku! )

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Dcera by měla poslechnout otce, když jí dobře radí

    OdpovědětVymazat
  17. Je vidět, že na všem špatném se dá najít něco dobrého. A ty dokážeš najít pozitiva i na pustém ostrově!   

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Logo! Mala investicia navyse a backory by zostali suche! Pekny zvysok vikendu.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Mám dny, kdy pobyt na pustém ostrově vidím jako velice lákavou nabídku [18]: Děkuju, ty si víkend taky užij.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...