čtvrtek 21. května 2015

Veška v kožichu

Hodně lidí mne podezřívá, že neberu vůbec nic vážně. Že dokážu v naprostou pitomost obrátit i zcela zásadní věc. Medvěd má teorii, že vydržím víc než člověk. Detaily této úvahy raději nezkoumám, abych ho nemusela třeba něčím praštit. Ostatně můj choť na tuto mou vlastnost velmi spoléhá. Je přesvědčen (a celkem mu to vychází), že většinu katastrof, kterými mě bohatě zásobuje nejen on, přežiju v naprosté duševní svěžesti a bez okázalých hysterických výlevů.


Jsou však chvíle, kdy je mi mé nadání k radostnému vidění světa zcela k ničemu. Sedím na zemi v obýváku, v náručí držím malého jirkšířího Teroristu, který právě umřel, a brečím jako želva. Medvěd je zrovna někde v Holandsku, tak mě mají na krku Ajťák se Snaškou. Brečím tak vydatně, že Ajťák během chvíle přehodnoti své dávné rozhodnutí, že NIKDY nepohřbíme žádné z našich milých zvířátek na zahradě. Dokonce se osobně ujme nářadí a já si můžu vybrat místo, kde jorkšírka uložíme.

V té chvíli slzím nejen kvůli psíkovi, ale i preventivně při představě, jak si můj šikovný syn vyrazí motykou zuby. Celé operaci "kopání hrobečku" přihlíží Kačenka, která se chová zcela nestandardně. Nevím, jestli funguje nějaký psí radar, ale Káča jen sedí a kouká. Neodnáší nářadí, neleze do výkopu, nerve okolní trávu. Jenom čučí.

Když jsme jorkšírka v pravé poledne uložili, Káča zalehla, hlavu mezi předními tlapkami a odmítla se hnout. Vydržela tak celé odpoledne, kdy jsem za setrvalého slzení vyráběla skalku. Ani ji nenapadlo roznášet mi sazenky skalniček po celé zahradě, nevytrhávala, jak je jejím dobrým zvykem, již zasazené netřesky, nevšímala si pohozené motyčky. Psi neumí brečet, ale Káča měla tak smutné oči, že mi bylo přehledně jasné, že pláče se mnou.

Nová skalka se stala místem, které Kačenka vyjmula ze sféry svého ničivého zájmu. Jiřiny, čerstvě vysazené o dva metry dál, nekompromisně vyrvala ze země a hlízy pečlivě rozhryzala. Podobně dopadl keřík malin, o kterém jsem si bláhově myslela, že už by letos konečně mohl přežít. Kačenka už není štěňátko a jako mladá způsobná dáma by mohla mít trochu rozumu. Velmi chybná úvaha.

Doma jsem posbírala plyšáky, uklidila pelíšky a misky a oddala se svému smutnění. Kdo nikdy neměl psa, mne určitě nechápe a bude si myslet, že jsem poněkud mdlého rozumu, když mě taková věc dokáže poměrně solidně vykolejit. Pravda, prvních pár dnů jsem sama sebe podezřívala, že mi malinko hrabe, protože jsem večer slyšela ťapkání psích drápků po dřevěné podlaze a občas mě vzbudilo neexistující zaštěkání.

Medvěd se vrátil domů až skoro za týden, užila jsem si nedobrovolné samoty opravdu vrchovatě. Můj choť mě zná jako svoje boty, takže mu stačil jediný pohled a rovnou se zeptal, kam pojedeme.

A tak už týden doma kraluje zbrusu nový strašáček, který dal zcela jasně najevo, že mě rozhodně přivede na jiné myšlenky. Během pár dnů dokázal naprosto nervově zničit Kačenku, která vůbec nechápe, jak jsme si mohli do kožichu nasadit tak nemožně otravnou veš.


Kačenčina zbrusu nová noční můra

48 komentářů:

  1. Tak tenhle smutek důvěrně znám, neboť už jsem pohřbíval tři psy a tři kočky.
    Co na to říci? Asi nic. Snad jen to, že Teroristovi přeju krásný pobyt tam nahoře v psím nebi, které je plné všech zábavností a laskomin, jaké si jen dovede pes vůbec představit. R.I.P.
    Apropó, už má ten nový přírůstek nějaké jméno či přezdívku? Já bych řekl, že už jsi ji možná vyslovila pod jeho obrázkem - "Noční můra". Nebo "Strašák"?   

    OdpovědětVymazat
  2. Zničené maliní, ach ouvej.
    Japak se jmenuje ten nový mazlík?

    OdpovědětVymazat
  3. To znám moc dobře, a je mi to moc líto. Co se stalo? Nemoc nebo stáří? Já trvala na tom, když jsme přivezli Matýska z veteriny že se bude kopat ještě týž den večer, protože ho nenechám nikde v kůlně přes noc jako na podzim kocourka Elvise. Syn naštěstí pořád ještě pod vlivem šoku s Matýskova úmrtí souhlasil a tak se kopalo.  Bobeš, původce onoho úmrtí udělal taky věc kterou nikdy neudělal, když jsem ho měla u sebe v pokoji tak si vlezl na stejné místo kde vždycky Matýsek spával, stulil se na něm a zůstal spát pod peřinou celou noc. On to normálně nedělá, vyleze za chvilku ven ale tentokrát tam fakt vydržel a tulil se ke mě stejně jak to dělal Máťa. Možná to byla jeho omluva ..... Vidíš, jsou to dva měsíce a když to píšu brečím jak želva .....

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že chvilku jsem se v těch přezdívkách ztrácela, nejsem tu tak často, abych si vás pamatovala .
    Jorkšírka je mi moc líto, já a moje rodina jsme zatím pochovali tři psy - křížence, dlouhosrstou jezevčici a nedávno i zlatou retríverku... . Chápu tě a je mi to líto .
    No, přeji hodně trpělivosti a samé radosti s novým mazlíkem .

    OdpovědětVymazat
  5. Ať je Teroristovi zem lehká. Je mi to moc líto.Medvěd je super. A nová Veška taky. "Dobro" jí kouká z očí. :) Tuším, že si spolu užijete hromady legrace. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že jste tam Teroristovi zakopali kostičku ;)Víš jak se říká, jaký pán takový pes?:) Čím to, že si vybíráte takové záškodníky ...už od pohledu?:)

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Tyhle konce jsou na soužití se psem či kočkou to nejhorší. Já se s tím neumím vyrovnávat, vždycky mi to hrozně trvá.No, zcela nepoužitelné jméno má v dokladech, tím ho nebudu znervózňovat
    Říkám mu Kájínek.[2]: Naštěstí několik keřů maliní je bezpečně ukryto mimo Káčin akční rádius, tak snad něco sklidím. Kvetou bohatě.Nový mazlík je Kájínek.[3]: Odešel během 10 dnů. Selhalo mu srdíčko. Jeden týden ještě lítal a nic se neprojevovalo, najednou začal špatně chodit, nechtěl jíst, začalo se mu zavodňovt bříško a šlo všechno do háje. Strávila jsem s ním týden doma... no jo, už zase bulím.
    Já si myslím, že psi moc dobře vycítí, že se děje nějaká nedobrota. Káča pořád chodí ke skalce a polehává tam, aniž by se čehokoliv dotkla.[4]: Asi bych měla udělat nějaké "kdo je kdo", protože už se mi ozvalo víc lidí, že se v tom našem mraveništi trochu ztrácejí A děkuji.[5]: Děkuju.
    Ano, myslím si, že jsem opět zvolila zcela neomylně psíka, který mi život rozhodně neulehčí [6]: Kostičku ne, on kostičky nerad. Zelenou gumovou žábu, tu miloval.Já nevím, čím to je. Tenhle šmudla vypadal na první pohled, že to bude hodné a klidné štěňátko. Mimikry mu vydržely jeden a půl dne

    OdpovědětVymazat
  8. Nový mazlík je vážně super!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Kájínek? Jako ten nejslavnější český vězeň? To jako že bude furt někde zavřenej?   

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:(6) Oni se dovedou ti zvířecí hajzlíci pěkně přetvařovat, když si je chodí noví páníčci a paničky vybírat. Prostě něco jako klamavá reklama.   

    OdpovědětVymazat
  11. Smrt je vždy hrozná!
    Mohu se zeptat proč se jmenuje ten malý cvrček Kájínek?
    Má něco společného se svým jmenovcem?   

    OdpovědětVymazat
  12. Néé, to je mi líto Znám to a bojím se, že když si pořídím dalšího pejska (měla jsem jenom jednoho), že to zase bude hrozně bolet, ale přitom vím, že ty roky s ním stojí za to. Je to těžký.
    A taky ti úplně rozumím s tím zvukem drápků. Podle mě na tohle přesně funguje syndrom prázdný náruče (když matce zemře miminko). Taky jsem pak při každý situaci, na kterou by pejsek nějak zareagoval, tu jeho reakci jakoby slyšela. A ruce (svaly) mají taky paměť, takže člověk úplně přesně ví, jaký to bylo, když ho choval nebo hladil.
    No, brečím, je mi to fakt líto tak nějak celkově, ale jsem ráda, že už máš dalšího pejska, kterej tě rozveselí :)

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Možná bude furt někam zdrhat.

    OdpovědětVymazat
  14. Je mi to líto, drž se! Snad ti v tom nový psíček pomůže.Jinak zvířata mají taky duši a city. Když někdo blízký umře, tak cítí smutek. Můžu to potvrdit - vždycky máme dva psy i dvě kočky současně. Když některé zvířátko umře, tak ten druhý sedí a smutně kouká přesně jak popisuješ.

    OdpovědětVymazat
  15. Když jsme pohřbívali kočičku, buleli jsme všichni. Cítím s Tebou... Ať Ti Veška přináší nejen bačkory, ale i radost.

    OdpovědětVymazat
  16. Terorista bude chybět nám všem
    Ještě, že měl tak úžasnou paničku, která o něm pověděla celému blogovému světu a my všichnni jsme se mohli těšit jeho přítomnosti společně s Tebou moc mě to mrzí a snad bude nový strašáček aspoň poloviční úlevou

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle je mi moc a moc líto. Jenomže to je daň, kterou musí odvést každý, kdo má nějaké to zviřátko. Já po smrti Šeriny jsem se bránila dlouho novému pejskovi, ale dnes vím, že člověk, který má rád zvířata a je na ně zvyklý, bez nich být prostě nemůže. A tak si dobře udělala, že sis pořídila nového malého ničemu, kterému zlobivost kouká z oček. Čučí totiž přesne jako naše Žolina, tak, že vím, o čem mluvím. A Teroristu jsi díky svému vyprávění udělala takřka nesmrtelným. Tak, že tím, že potěšil spoustu lidí kolem sebe, bude mu dobře v psím nebi. Zdravím Kájínka...

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že sis vybrala takového psíka, který tě naštěstí v klidu nenechá, takže budeš mít možnost přemýšlet o veselejších věcech. Kájínek? Ten notorický útěkář?

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je smutne. Ja uz nechcem od posledneho kocura nic. Psov som uz dlho nemal, odkedy sa rozhodli prenasledovat troleybus a podobne.Dalsia cesta zivotom nech sa Vam zase lahko a veselo kraca, spomienky zostanu, nove zazitky pridu - vsetko najlepsie Vam prajem.

    OdpovědětVymazat
  20. [8]: Děkuji, není to moje zásluha [9]: Vidíš, na vězně jsem nepomyslela Aniž bych hodnotila vinu skutečného Kájínka, tak ten náš vypadá, že v něm dříme dušička potenciálního zloducha Kilo čtyřicet dynamitu.[10]: Naprostá pravda. Káča se tenkrát tvářila, že je sladké, huňaté štěňátko, které se narodilo proto, aby nám dělalo jen a pouze radost [11]: Pojmenování vzniklo tak nějak náhodně. Cibulka od malička všem zvířátkům říkala Kájínek (kočce, plyšovému tučňákovi, kanárovi...). Když uviděla nového strašáčka, zajásala, že si babi pořídila Kájínka. A bylo to [12]: Máš úplnou pravdu. Nesu si talíř s jídlem a jedním okem koukám,odkud se vynoří Teror a uvelebí se k loudění. Jdu z práce a slyším ho, jak sbíhá po schodech... každá takováhle ztráta, i když je to "jenom" pejsek, je fakt hrozná. Děkuju ti.[14]: Určitě mi pomůže. Možná by se zdálo, že mám přece Kačenku, takže co jako. Ale není to pravda. Káča je venku, jsem s ní sice skoro pořád, ale půl života se mi motá v bytě malý pes. Neumím si to jinak představit.[15]: Děkuju. Myslím, že veška Kájínek mě zaměstná měrou vrchovatou [16]: Děkuju. Alespoň si můžu říkat, že pejsek měl vážně hezký život. Mě dělá problémy psát komentáře, protože pořád ještě bulím jako želva.[17]: Je to tak. Neumím bez psů existovat. Ve chvíli, kdy mi Teror umřel v rukách, jsem se zapřísáhla, že už nikdy víc. Ale vydrželo mi to sotva dva dny. Terorista by Kájínka ocenil, má hodně podobný všivácký smysl pro humor [18]: Letošní rok nemám nějak zvlášť vyvedený, tak už by bylo na čase, aby bylo trochu veseleji.Snad se nevyplní "nomen omen" Kájínka bych v trochu vzrostlejší trávě hledala poměrně obtížně.[19]: Kingu,děkuju.

    OdpovědětVymazat
  21. Jéminé, to je smutná zpráva. Ovšem zase tak krásně napsaná. Ty ses minula povoláním, předpokládám, že nejsi spisovatelka, tvé články se čtou moc krásně i když zrovna nepíšeš o krásných věcech. Toto loučení z vlastní zkušenosti neznám, ale už rok máme doma zděděnou fenečku (asi něco jako jezevčík) po manželově mamince a letos už je jí 10 let. Bála jsem se pejska doma a teď jsem ráda, že ji máme a už ji mám ráda, koblížka našeho malého. Kájínek je úžasný a jistě ti rozveseluje každý nový den.

    OdpovědětVymazat
  22. Já vím, že je to smutné téma a že Vám rozhodně není do smíchu.
    Já si to užila před šesti lety, jen jsem vlastně po našem Viktorovi ani nestihla truchlit, neboť jsem rodila.
    A když jsem se konečně dostala k oplakávání, bylo mi znemožněno.
    Moje vzpomínka připomněla mé mamince tu poslední, kterou měla ona.
    Mýho tátu, jak stojí s krumpáčem v díře po kolena a nadává, proč jsme si kruci nemohli pořídit jezevčíka, místo sedmdesátikilového telete.
    Ne, nechci Vaší ztrátu nijak zlehčovat, jen mi tahle vzpomínka právě kmitla hlavou.
    Víte sama, že časem to přebolí

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Spisovatelka opravdu nejsem Jen jsem možná zdědila ty správné geny po tátovi, který velmi dobře vládl rodným jazykem. Jeho kvalit však zdaleka nedosahuji, bohužel.
    Vidíš, pejska doma ses bála a teď ho miluješ. To je prostě osud [22]: Tatínkovi se vůbec nedivím Náš psík měl 3 kila a stejně jsme se docela zapotili.Malá veška Kájínek je dobrý lék.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to je mi líto. Taky už jsme jednoho pejska pohřbívali. Strávili jsme spolu celé moje dětství, tak chápu, jak je to těžké...
    Mrňous je sladkej, tak ať aspoň trochu zmírní smutek. Toho, že by si nezískal vaše a Kačenky srdce se nebojím.

    OdpovědětVymazat
  25. Teroristovi přeji, ať si tam v tom psím nebi najde nějaký kámoše a ať je mu tam dobře .
    Tobě přeji, ať se z nové vši nezblázníš a ať máš stále tolik humoru a kuráže, díky nimž se tvoje články báječně čtou .

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Kačenka se zatím ještě přesně nerozhodla, jestli bude Kájínka milovat nebo srdečně nesnášet. Jde jí pekelně na nervy svým přístupem "jsem sice malinkej, ale rozhodně se tě nebojím". [25]: Děkuju. Jestli Terorista vidí, co se doma právě děje, tak si určitě mne tlapky samou radostí, jakého má následovníka. Kájínek převzal štafetu a vede si opravdu převelice dobře. Domácnost se otřásá v základech

    OdpovědětVymazat
  27. To je mi líto. Ale malý Kájínek vypadá senzačně

    OdpovědětVymazat
  28. Pokaždé když si tu počtu,tak mám slzy v očích,ale to od smíchu.Ty dnešní jsou smutné, Teroristy je mi líto.Taky máme domácí mazlíčky, takže vím, že podobná ztráta je jako by odešel někdo z rodiny. Přeji upřímnou soustrast a hodně šťastných chvil v Kájínkem.

    OdpovědětVymazat
  29. Dlooouho jsem nepsala,ale poctivě čtu. Dokonce jsem dala tip jedné blogové kamarádce a ta se z toho tvého úžasného slohu raduje se mnou. Dnes to není o radosti. Když umře člen rodiny,ať je to člověk (v lednu mně umřela maminka,tak moc se těšila na svatbu svého vnuka,mého syna,kterou budeme mít 6.6.).... nebo milované zvířátko určitě mě rozumíš, je to vždycky moc smutné. Před měsícem tady blogové Verunce umřela jejich Baruška (jezevčík) a plakaly jsme všichni. taky si hned pořídili Barušku druhou. Jak jsem dnes psala,člověk se musí vysmuténkovat,chce to čas. Ten nový jorkšíráček je prostě kouzelný a až ta největší bolest nad ztrátou věrného psíka trochu otupí,bude zase dobře. Klidně se mengano vyplač,kdykoliv se ti bude chtít. Je to zcela namístě a vůbec si nemusíš přitom připadat divně.

    OdpovědětVymazat
  30. Pokaždé, když nám umřel psík, brali jsme to všichni jako úmrtí v rodině.

    OdpovědětVymazat
  31. [27]: Je senzační Projevil se ovšem jako psík velmi živý a tak jsem neustále v pohotovosti, protože když nespí, tak vymýšlí pitomosti.[28]: Děkuju. To je právě problém mazlíků. Člověk je miluje a pak roní slzy.[29]: Chodím si pobrekávat ke skalce. Asi mi to ještě nějakou chvíli bude trvat. Jsem už prostě taková.
    Děkuji ti za novou čtenářku Tvé maminky je mi líto, vím jaké to je. Když mi zemřel táta, zastavil se pro mne na dost dlouho celý svět.Ať se vám svatba vydaří a synovi přeji hodně štěstí do nového života [30]: Ano, přesně tak. Vždyť pes do rodiny opravdu patří.

    OdpovědětVymazat
  32. Bolest ze ztráty domácího mazlíčka chápu úplně naprosto zcela. Jsou to už čtyři roky, kdy nám při kastraci zůstala na stole u veterináře ležet roční kočička a v době, kdy jsme byli s kluky - syny odstěhovaní čerstvě od muže a otce v jednom, byla tahle ztráta nesnesitelná. Zalepili jsme ji stejně jako vy - novým mazlíkem, protože jinak by to prostě nešlo. Jinak by to prázdno bylo pořád

    OdpovědětVymazat
  33. Teroristy je mi upřímně líto. Vypadal jako prima parťák a pošuk. Snad Ti ho Kájínek dokáže alespoň trochu vynahradit.

    OdpovědětVymazat
  34. mengano, tohle mě rozložilo a řvu tady jako želva. Mám zkušenost, že pejskové plakat umí - náš pejsek ronil slzy, když umíral, bylo to hrozné...Je mi moc líto, že Terorista přeplul na druhý břeh. Zatím nemohu ještě gratulovat k novému pejskovi, zatím nemohu, jelikož nejdříve musím vstřebat ten smutek... Chudinka Kačenka...

    OdpovědětVymazat
  35. Psa jsem sice nikdy neměl, ale něco podobného jsem zažil před léty, když mi pošel papoušek. Je to logická reakce, jíž se snad nikdo nevyhne. Jak vidíš, smutní i zvířata. Dobře jste udělali, že jste pohotově pořídili náhradníka.

    OdpovědětVymazat
  36. Mengano, tak to jsme na tom stejně. Před třemi týdny jsme přišli o kocourka. Nemůžu se z toho vůbec dostat, byl to můj miláček. Musel hrozně zkusit. Byl to víceméně venkovní kocour. U nás mají kočky maximální volnost, když chtějí být doma, jsou doma, když chtějí ven, jsou venku. Tohle byl kocour asi čtyřletý, hodně se toulal. Asi týden jsme ho pohřešovali,pak jsme ho našli ležet u potoka s přeraženýma zadníma nohama. Na několikrát zlomenýma, i kyčle zlomené, částečná gangréna. Verdikt veterináře, kdyby přežil, už nikdy by nechodil,obě nohy by měl amputované. Bylo to šílené rozhodování, nakonec jsme ho museli nechat uspat.Hrozně si vyčítám, že jsem ho intenzivněji nehledala, že bychom přišli dříve a měl větší šanci. Když jsem ho ale viděla,věděla jsem, že by nebylo dne, kdy bych nad ním nebrečela. Můj manžel po té zkušenosti rezolutně prohlásil, že už další kočky -NIKDY. Máme ještě dvě, až ty dožijí, asi už zvířata mít nebudeme. Přesto si myslím, že jedině další mazlíček pomůže trochu se s tím  srovnat. Lidé, kteří zvířata nemají, tento smutek nikdy nepochopí. Dostaň se z toho brzy! Mrňousek a Kačenka tě nenechají v klidu a to je dobře.

    OdpovědětVymazat
  37. Lidé jdou šťastni  a smějící,
    ... on rozčílen kráčí ulicí !Ano !...Jann  Beykk jde po ulici,
    pro sebe něco si brblající
    ... a neustále se drbající !" Cože se drbeš ??"   ...( jest předmětem smíchu )" Drbám se... weš jsem chyt do kožichu !!"
    ... volá muž na lidi : " Ku mně ty... pojď sem !
    zklouzla mi ze vlasů  do poklopce !
    ... tady je ??... nebo tu ??... tady též není "
    ... muž odhalil husté své ochlupení ....Kolemjdoucí jsou znechucení !" Pojďte sem !... sakra... tak kde jste ??"... však podrbat nikdo jej nechce !" Kdo zvědav je na tvoje ... na svršky ??!"... " Zapni se ?!... dostaneš do držky !"
    ( řvou chodci ) :  " O to, - my nestoje !!"" Neochotní... vy... hajzlové !
    lidé si mají pomáhati !"
    ... muž odchází, stále se hrabajíc v gatích !

    OdpovědětVymazat
  38. Tohle smutnění taky znám, Mengano, jestli by si někdo myslel, že jsi mdlého rozumu, tak by sám byl mdlého rozumu. To nejhorší jsi měla na krku, byla jsi sama na ten smutek (i když ve chvíli nejtěžší zaskočily děti). Kačenka, je vidět, taky cítila, že se něco zlého děje, pamatuji si na našeho Baskiho, když byl Dan pryč, Baski byl jak přešlý mrazem a to doslova po celý rok. Jak uplynul rok, jako by z něj něco spadlo a pookřál. Ale na druhou stranu, my jsme nepořizovali žádné nové štěně, možná by měl jiné starosti a netrápil se tolik.
    Přeji ti, ať vám nové štěňátko přinese hodně radosti!Vypadá náramně roztomile, ale jak čtu v komentářích, je v něm tisíc čertů. Dokonalý maskovací trik. A Kájínek? Aby nedělal čest svému jménu a nebyl notorický útěkář!

    OdpovědětVymazat
  39. [32]: Kamarádka přesně takhle přišla o kocourka. Za pár dnů jsem shodou okolností šla s Teroristou na odstranění zubního kamene a veterinář ho kvůli tomu musel uspat. Byl ze mně dost na větvi,protože jsem byla poměrně dost hysterická a asi stokrát jsem si vyžádala ujištění, že se pejsek z narkozy probere. A stejně jsem mu moc nevěřila.[33]: Kájínek se velmi snaží. Má mozeček asi tak o velikosti lískového oříšku, ale už několikrát předvedl, že dokáže vymyslet neuvěřitelné koniny [34]: Ach jo, zase bulím.[35]: Je pravda, že nové štěně mi celou situaci hodně ulehčuje.[36]: Bože, to je hrozné. Dovedu si představit, jak moc ses trápila. Chudinka malá, je mi ho vážně moc líto.[37]:To vypadá, že to nebyla veš, ale spíš všenka [38]: Káča Teroristu pořád hledá. Je na ní vidět, jak pořád čeká, že se odněkud vynoří. Někde vyšťourala jeho starý míček a odnesla si ho do pelechu.Za normálních okolností by ho okamžitě rozhryzala, teď ho pečlivě opatruje.

    OdpovědětVymazat
  40. No, smutné. Taky už jsme pohřbili několik zvířátek. A naštěsti vždycky přijdou nové kočky a nové andulky.
    Ta šedá kůra mozková tak prostě funguje. Jednu její oblast zahrnoval prostor toho, co jsme ztratili a protože ví, že už je to navždy, musí se s tím vyrovnat. Nejlíp tím, že aspoň část z té "nepotřebné nefunkční díry" zaplní něčím hodně podobným. Tedy podobným zvířátkem, které vyžaduje naše stejné chování a stejné reakce jako to předchozí. Tímhle se opravdu ta "prázdná" místa zase nejlíp oživují. A hned je zase líp.
    Omluvám se za fyziologický vstup, ale ten mozek, ať už lidský nebo zvířecí, je prostě úžasný.

    OdpovědětVymazat
  41. [40]: Není se za co omlouvat, je to prostě tak.
    Jen je veliká škoda, že tyto "záplaty" nelze aplikovat v případě ztráty blízkého člověka.

    OdpovědětVymazat
  42. Z článku mi blog.cz udělalo trochu něco jiného, o "swagu" a o tom jak se lidi snaží být cool jsem se sice zmiňovala, ale vůbec to nebylo hlavní téma. Šlo o "stěry", které lidé říkají, aby si připadali jako něco víc. Psala jsem o tom, že mi to přijde jako blbost, je lepší už třeba říct něco ze své hlavy než jen opakovat to, co už někdo řekl, abychom někoho urazili.
    O taková slova jako "swag" nešlo. To používám taky. Používám slova, co používá většina náctiletých, ale ne ty úžasné stěry typu "nechtěl bych" apod.

    OdpovědětVymazat
  43. Je mi strašně ouzko jen když si představím, že by se něco tomu mýmu stalo

    OdpovědětVymazat
  44. To je tak krásné čtení až jsem z něho naměkko, protože před dvěma lety mě umřel nečekaně milovaný pes, vlčák, a stále pociťuji jeho ztrátu, milovala jsem ho, byl výjimečný, už mám sice nového, ale i když je skvělý, chybí tady to zvláštní souznění, každý pes je prostě jiný...

    OdpovědětVymazat
  45. [42]: Chvíli mi trvalo, než mi došlo,co tvůj komentář znamená [43]: Vůbec si to nepředstavuj. Bohatě stačí, až když se něco opravdu stane.[44]: Tak, tak. To byl asi pes tvého srdce, na kterého nikdy nezapomeneš, i když budeš mít další psíky. To se prostě někdy stane.

    OdpovědětVymazat
  46. Je to už víc let, co odešla naše kočička Žofinka, na kočičí nemoc FIP a její ,,bratříček" Muf ji pořád pod vanou vyhlíží. Brečela jsem kolik dní a dodnes, když si vzpomenu jak dovedla obveselit nejen nás-lidi, ale i o rok starší Mudlu a Mufa a pak za pozornosti všech nás chuderka stonala a nešlo   ji vyléčit cítila, že je konec a schovala se nám pod vanu, prolezla až do šachty a musel ji manžel odsud vytahovat. Cítila, že má být ten den uspána na pořád, asi... Je to smutné, odešli i dva psi jeden po druhém stářím synovi a je nám jich také líto. Je tam také už nový, tentýž schiba a je to torpédo, které trochu zmirňuje jejich smutek ,ale zase srovnávají- Mates byl atd. Kéž by veškeré smutky přebolely rychleji.

    OdpovědětVymazat
  47. Cítím s Tebou. Odchod každého přítele je smutek. Máš štěstí že jsi si mohla okamžitě pořídit nového Kájínka. Mě po odchodu mého milovaného pejska kterému bylo 18 let zjistili velkou alergii na pejsky. Tak jen koukám a nic jiného nemůžu. Ani moc pohladit

    OdpovědětVymazat
  48. [46]: Ruženko, svatá pravda. Člověk, ať chce nebo nechce, vzpomíná na svoje zvířecí drahoušky snad celý život.[47]: To je škoda. To jsi alergická na všechny psy? Proč se tak divně ptám - já mám taky alergii, ale jenom na srst labradorů. Vždycky se mi osypou celé ruce, jinak nic. Tohle bylo dost zábavné, když jsme měli labradory hned dva.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...