úterý 30. dubna 2013

Dámy, už jste připravené?

Dostala jsem od Medvěda
prima nové košťátko

dneska mi to vážně nedá
sednu na ně zakrátko

Na svátek jsem připravená
všichni budou závidět
večer jako správná žena
vyrazím si na výlet

Proletím se na koštěti
se mnou baby z vesnice
čarodějnic je jak smetí
to je zkrátka tradice

23 komentářů:

  1. Neletím, kašlu na to, nemám náladu ...vrátila jsme se z vyšetření a objevilo se něco co by se objevit nemělo. Zřejmě to není nic vážnýho, ale za půl roku se znovu uvidí....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nedivím se, že jsi bez nálady. Držím palce, aby to byla jen nějaká nedůležitá hloupost.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Stejný výsledek byl i při minulé kontrole předloni, znova kontrolní vyšetření. Naštěstí to bylo O.K. takže to tak beru i teď. Ale přece jen to trošku zaskočí....

    OdpovědětVymazat
  4. Před výstražnou značkou STOP
    zastav v letu ďáblův mop.
    Řešit srážku čarodějnic
    policajta děsí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Kéž bych uměla psát takovýhle vtipý veselý básničky.

    OdpovědětVymazat
  6. Přišel mi na mysl obrázek, co mi včera večer posílala kamarádka... http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/923046_552875671420119_2080211210_n.jpg

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Hlavně se udržuj v klidu. To dělá hodně. I já jsem se shodou okolností právě vrátila. Předminule to bylo taky na kontrolu za půl roku a teď v pořádku. Bude to dobré, ubidíš.

    OdpovědětVymazat
  8. Neletím,pes mi ožral koště
    VendyW bude dobře.

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda bych se proletěla,
    leč nemám na to čas,
    musím psáti bakalářku,
    ať nezvyšují na mě hlas.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak dej hlavně bacha, ať si nezlámeš i tu druhou ruku, nebo nedej bože třeba nohy .
    Já letos nikam neletím, venku je hnusně a zima, lítám jen kolem dětí, to mi stačí . Hezký svátek!

    OdpovědětVymazat
  11. Košťátko já nové mám,
    startuju a letím k Vám..
    Poletíme v jednom šiku
    skrz dveře, co nemaj kliku
    na Petrovo kameny
    kde mocné síly pramení...

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Oni kolikrát člověka úplně zbytečně vyděsí.. držím palce..určitě to bude dobré.

    OdpovědětVymazat
  13. [1]:  Vendy, držím ti palce, ať všechno dobře dopadne. Uvidíš, že jsi se obávala zbytečně. Všem přeji bezporuchový let a hladké přistání.

    OdpovědětVymazat
  14. [4]: Začínám se trochu bát
        co by se mi mohlo stát
        koště vážně rychlé mám
        blbostí se vystříhám[5]: To nic není, zkus to [6]: Krásné parkoviště [7]: Správná čarodějnice přece musí mít rezervní [9]: Vykašli se na psaní
        a užij si lítání
        doděláš to klidně zítra
        vždyť jsi přece holka chytrá [10]: Budu jedna velká opatrnost. Abych nedopadla jako ta Číňanka [11]: Tak až budeš přistávat
         poběžím se podívat
         i když věřím tvému umu
         vezmu s sebou trochu rumu
         když si čumák rozbiješ
         tak se aspoň napiješ

    OdpovědětVymazat
  15. Pridám sa. Bola som anjelom, ale ustrihli mi krídla. Tak teraz musím lietať na metle.

    OdpovědětVymazat
  16. Posílám jěšte odkaz na poslední módní trendy pro lety čarodějnické: http://www.lojzojago.eu/text-carodejnice/

    OdpovědětVymazat
  17. Moje maminka učí na stejné škole, co já studuji a teď jsme také oslavovali čarodějnice. Maminka vždy zahlásí, že jde obléknout sebe a né učitelku. Prostě je to také čarodějnice a je na to hrdá a já sem hrdá, že je na to ona hrdá! :)
    Jinak básnička je moc pěkná! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Došel mi pohon. Asi už vás nedohoním...     

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: I anděl na koštěti má svoje kouzlo [16]: Krásná sbírka ježibab.[17]: To je jasné, paní učitelka přece není čarodějnice [18]: Nevadí, prolétneš se příští rok.

    OdpovědětVymazat
  20. Doufám, že let dopadl dobře a neskončil v lihu jako u nás.

    OdpovědětVymazat
  21. nádherná báseň, taky bych měla něco vymyslet, když už su ta čarodějnice i v občance

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: Taky mi došel pohon, už v březnu! Tak doufám dámy, že se vám let vydařil!
    [1]: Wendy bude dobře, či stejně, musíme v to v určitých situacích věřit!

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...