středa 30. ledna 2013

Vyměním ho za plyšového

Od drahouška Medvídka
přišla extra nabídka

když s ním půjdu lyžovat
můžu si pak něco přát

Na špek jsem mu skočila
a hubu si rozbila
teď si přeju jediné
na lyže už nikdy NE

25 komentářů:

  1. S tímhle jsem poslala do háje
    kamaráda z dospívání.
    Nabídl že naučí mne lyžovat
    až bude mi do zpívání...Já a lyže?Člověče ty si se snad zbláznil!
    Opáčil mi kdepak, na tobě vyzkoušel bych si, co všechno jsem zazdil.
    Při učení jiných...Chcešli mne se zbavit zab mne jinak
    třeba až se budu dívat
    Na panoramata Alp. Pak můžeš do mne strčit a z vrchu mne shodit...Jen ne na těch dvou bláznivých prknech
    nesnaž se mne učit.

    OdpovědětVymazat
  2. Neměla jsi měkká být,
    mělas něco přislíbit,
    když by místo lyžování,
    splnil tvoje velký přání
    na sáňkách že bys juchat chtěla
    aby ústa netrpěla..   

    OdpovědětVymazat
  3. Jaké jsou následky?
    Já bych pozvat nechala. A ráda. Hubu bych si ovšem mohla rozbít taky

    OdpovědětVymazat
  4. Zijem v krajine lyziarov a posledny raz som stal 18-rocny na tych muciarenskych nastrojoch...

    OdpovědětVymazat
  5. Já měl vždycky potíže
    postavit se na lyže.
    Kdybych měl jít na sjezdovku,
    musel bych pít becherovku.
    Běžky též mě nelákají!
    Ať si blázni užívají.
    Já sleduju v polospaní
    v telce alpské lyžování.

    OdpovědětVymazat
  6. No- eventuelně bych riskla se na lyže postavit- v obýváku.Medvěd by mi mohl klidně slíbit modré z nebe- neskočím v tomhle případě na nic.

    OdpovědětVymazat
  7. Ohromná středeční chvilka poezie. Není nad plyšového medvídka.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Máš rovněž kladný vztah k zimním sportům, že?[2]: Loni jsme jezdily s Cibulí na bobech. Neptej se, jak to dopadlo [3]:  Moje oblíbené úrazové místo, tedy prdel, hraje všemi možnými i nemožnými barvami. Skoro jako v létě po akci na inlajnech [4]: My máme sjedzdovku skoro za barákem, ale nijak extrémně netoužím ji navštěvovat.[5]: Markéta má štěstí, že jsi gaučový sportovec. Medvěd má ke sportu celkem vřelý vztah a jde mi na nervy tím, že se snaží stejné pocity vybudit i ve mně. Pochopitelně zcela marně [6]: Já jsem v tomhle směru celkem nepoučitelná. Vždycky se mi povede zapomenout, co mi provedl minule

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Plyšový by mne netýral nesmyslnými nápady

    OdpovědětVymazat
  10. Je luxusní a zvlášt když to doplnují o sotatní :) Super :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vidím, že jsem tady správně - sraz milovníků zmních sportů, lyží zvlášť.   

    OdpovědětVymazat
  12. Nejdříff na rovnince v parku
    uč se, děvče, telemarku.
    Potom můžeš napsat článek,
    že jsi mistr kristánek.

    OdpovědětVymazat
  13. Kontrastní bratr30. ledna 2013 v 16:15

    Po obědě místo spaní,
    s vnukem bylo bobování.Smíchem vítal karambol,
    netušil, že přijde bol.Špička bobu v díru hupla,
    dvě žebra mě při tom rupla.Smál se jako zmaštěný,
    že je děda praštěný.Za chvíli ho smích však přešel,
    když tam dědek pořád ležel.Ach, v neděli si oddechnout,
    teď nemohu se nadechnout.P.S. Podrobnosti ve skvělém článku Sněženka a Machr.

    OdpovědětVymazat
  14. Měla sis říct o tu fajnovou helmu za pětačtyřicet tisíc a ono by ho to přešlo .

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Pokud jde o mne, tak by zimní sporty nemusely vůbec existovat [12]: Umím hezky krasobruslit
         tohle info můžu pustit
         když se ladně snáším k zemi
         Medvěd se mi zrádně tlemí[13]: Jsi o poznání šikovnější než já [14]: Já ani nevím, že taková helma existuje

    OdpovědětVymazat
  16. Ty seš teda měkkota, na procházku do zimy jen se sebezapřením a pak se necháš ukecat na lyže?

    OdpovědětVymazat
  17. Dnes som skoro omdlel na verejnej ulici, lebo som videl vo vyklade lyze za "sage und schreibe" 4'700 svajciarskych frankov. K tomu kacabajku za tisic sedemsto. Urcite  musi takto vystrojeny lyziar slapat namiesto vytahom na zjazdovku potom peso, lebo mu nezostane uz na helikopteru! Zblaznili sme sa uz vsetci?

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Někdy musí člověk v zájmu klidu u domácího krbu téměř položit vlastní život [17]: Nejdřív jsem si musela najít kurz franku Veliká paráda, opravdu. Ale dokud budou lidi ochotní tolik platit, tak se to holt za tolik bude prodávat. Leckdo má lyžařskou výbavu za statisíce a přitom lyžuje asi tak úžasně jako já

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: Pokud jde o mě, nemusela by existovat ani zima, aspoň u nás, v televizi bych se na ní možná občas jukla.

    OdpovědětVymazat
  20. Jejda, kdepak lyže, to by špatně dopadlo. Já si počkám do léta, to mi hory vyhovujou.

    OdpovědětVymazat
  21. To je ale věčná škoda,
    že tam u vás není shoda.
    Hned bych jela na lyže!
    Místo toho v negližé
    stonám, úpím, trpím, skučím,
    však dokud to nevyléčím,
    chodím leda k refýži,
    jak jinak než bez lyží...

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: To máš pravdu. A ještě by mohly být malinko placatější a byl by to ideální stav [21]: Nemocná být prima není
         přeju brzké uzdravení
         pak zahodíš negližé
         a vyrazíš na lyže

    OdpovědětVymazat
  23. Teď už se dělají lyže, na kterých se naučí jezdit úplně každý.

    OdpovědětVymazat
  24. Plyšový je stejně hezčí.
    http://medialni.blog.cz/1301/amnestie-naruby-na-nasilne-a-majetkove-trestne-ciny-se-vztahuje-politickych-soudnich-procesu-se-netyka-2013

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...