středa 12. února 2014

Polámal se mraveneček

Mám poměrně dost bujnou fantazii. Dokážu si ledacos představit. Někdy ovšem nastane situace, kdy si nejsem zcela jistá, zda bdím či spím jako dudek a všechno se mi jenom zdá.


Nedávno jsem si tady zaskuhrala nad drobnými katastrofami, které se prohánějí naší medvědí domácností. To byla zřejmě hrubá chyba. Osud si škodolibě zamnul tlapky a rozhodl se, že mi předvede, jak hluboce jsem se mýlila, když jsem za katastrofu neuváženě považovala neškodné Kačenčino okusování kůlny.

Jako nástroj pomsty si osud zvolil - jak jinak - drahouška Káču. Pečlivě nachystal rekvizity a představení mohlo začít. Ač jsem se veselohry osobně účastnila, tu nejlepší část mám pouze z doslechu. Nemohu tedy posloužit detaily ze své cesty po schodech, na kterou jsem se vydala v momentě, kdy se k témuž rozhodla hodně rozběhnutá Kačenka. Zcela jistě mě neshodila schválně. Když mě Medvěd probral, dokonce ji pochválil, že u mne způsobně seděla a zřejmě dohlížela, abych se z místa činu někam záludně neodplížila.

Medvěd nekompromisně rozhodl, že domácí léčba není úplně nejvhodnější řešení, přestože jsem se mu velmi usilovně snažila vsugerovat, že mi ještě nikdy nebylo lépe. Páteční večer si rozhodně umím představit jinak, než pobytem na chirurgické pohotovosti. Pravděpodobně dalšího půl roku budu lehce světélkovat, protože mě zrentgenovali od hlavy k patě a jako bonus mi bylo dopřáno CT vyšetření mozku.

Kromě otřesu mozku a množství různých zhmožděnin mohu Kačence poděkovat za poněkud načechrané krční obratle. Své dny teď tedy trávím pilným ležením na nemocničním lůžku, ověšená velmi vkusnými hadičkami a kapačkami. Modřiny se začínají opravdu hezky vybarvovat, připadám si jako duhová víla. Pravda, boule na čele se transformovala do parádního monoklu, ale tím si hlavu nelámu. Nejsem na soutěži o královnu krásy.

Jen si tak říkám, že tohle už by opravdu mohla být poslední "zvláštní událost" v letošním roce.


50 komentářů:

  1. Brzy, brzičko vyzdraff.
    A nauč Kačenku pravidlu pravé tlapky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dnes to až tak k pobavení nebylo Také přeji brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
  3. Kačenka má smysl pro povinnost. Ví, že  od zraněného se neutíká. Mohla by být obžalovaná za neposkytnutí první pomoci. Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  4. Mravenečka lituju ať se brzy uzdraví

    OdpovědětVymazat
  5. ..jj...schody to je hromství.Ještě,že v tomto státě máme dostatek sádry (bude-li to až tak).Ale přeji brzké a pokud možno bezbolestné uzdravení...   

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale smutná zpráva. Jako ostatní přeji brzké zberchání se z nemocničního lůžka a návrat domů mezi své zdá se zdraví ohrožující, avšak své.

    OdpovědětVymazat
  7. Přeju ti, ať se brzo dáš dohromady. Nevím, nedělala bych si naděje, že je to poslední letošní zvláštní událost, přece jen máme teprve únor. Ale snad to byla ta nejhorší zvláštní událost...

    OdpovědětVymazat
  8. Mengano ač ti není hej, píšeš v humorném tonu, to se fakt cení!!!
    Neboj nebudeš půl roku světélkovat, to by jsi těch rentgenů musela mít víc a CT  to je sakra drahé vyšetření, takže buď ráda, že do tebe zdravotnictví tolik dalo (pokus o humor!
    Tak jako ostatní ti držím palce ať se brzo uzdravíš a věřím, že i když budeš ležací - stejně budeš přispívat svým humorem na blog i nadále!

    OdpovědětVymazat
  9. CT mozku? Tys ten letošek opravdu vzala z gruntu. To mě teda ještě nenapadlo, ale máš pravdu, občas se hodí, udělat si v hlavě jasno

    OdpovědětVymazat
  10. Brzy se uzdrav, ať můžeš Kačence pěkně poděkovat za ozdravný pobyt v jistě luxusním zdravotním zařízení . Teď si uvědomuji, že jsem znala dvě fenky stejného jména, byli to velice výrazné osobnosti. První jezevčice s gustem pokousala každou troufalou samici, která si dovolila projít kolem jejího plotu, včetně mé matky. Druhá křížeňkyně byla diagnostikovaný psychopat, terorizovala celou rodinu rafinovaným způsobem postupné likvidace nejoblíbenějších věcí v osobním vlastnictví. Velice to oceňovali zejména adolescentní potomci . Tak se Kačence nediv, s takovým jménem se v rámci možností chová vcelku slušně

    OdpovědětVymazat
  11. Teď mne napadá, nestalo se něco podobného i panu prezidentovi?

    OdpovědětVymazat
  12. Najlepsei vinse k bleskovemu a riadnemu uzdraveniu.(MRI mozgu je lepsie...)

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: MRI se ale při nehodách či úrazech, kdy je potřeba statim vyšetření (zřejmě) nedělá, CT ano!

    OdpovědětVymazat
  14. Přeji brzké uzdravení a brzký návrat do domácích komnat.

    OdpovědětVymazat
  15. Jej, přeju co nejrychlejší uzdravení a méně nehod :)

    OdpovědětVymazat
  16. Přeji brzké uzdravení, ale ber to z té lepší stránky. Mohla sis něco zlomit a bylo by hůř. Moje známá upadla a zlomila si obě ruce. A doma tři nemožné chlapy, kteří ji najednou museli se vším pomoci a když píšu se vším tak myslím se vším to je teprve potom ten správný adrenalin. Ale snad sis příděl nehod vyčerpala a teď už budou celý rok jen samá pozitiva

    OdpovědětVymazat
  17. Jak říkával pan Horníček, otřes mozku má tu výhodu, že člověk dostane pěkně černé na bílém potvrzeno, že nějaký mozek má . Co říct? Snad abys už měla pro letošek opravdu vybráno. Na pravidlo pravé tlapky bych nespoléhal a hbitě bych nainstaloval světelné semafory.

    OdpovědětVymazat
  18. Ze článku usuzuju, že jsi neutrpěla žádnou duševní újmu. Pořád jsi to ty a to je fajn. Kosti srostou, obratle už byly stejně křivý a otřesenej mozek třeba začne fungovat líp než předtím. Jen je mi líto Medvídka, že mu nemá kdo vařit. Chudák! .-)))

    OdpovědětVymazat
  19. Přeji rychlé uzdravení. Možná ještě dodatečně oceníš, jak úlevné je chvíli pobýt na tak bezpečném místě, jako je nemocniční lůžko. Humor se ti z hlavy nevytřásl, a to je moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: To by musely být semafory na principu I.P.Pavlova neb psi jsou (prý) barvoslepí, zato hodně žraví [19]: Má pravdu Iva. Já jsem si za svých dosavadních pobytů v nemocnici považovala toho, že můžu spát. Což doma právě kvůli zvířatům moc nejde.[8]: Už delší dobu si lámu hlavu, co to znamená statim, Ivet? Teď jsem narazila na člověka z oboru, tak budu nejspíš o něco chytřejší.Naši malí čokli srazili nedávno za schodů manžela, ale tam to odnesl jen zadek.
    Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  21. Já se při tom šetelení našich psů, labíkově mánii zvedat se v okamžiku kdy ho přkračuješ, vůbec divím, že jsme ještě neskončili taky někdo ležet na tlamě. U nás pád ze schodů naštěstí nehrozí, jiné nehody však ano. Tak ti moc přčeju aby se brzy vybarvila do normálu a byla fit do dalších bojů o život

    OdpovědětVymazat
  22. No nazdar.
    Ale protože pořekadlo praví, že veselá mysl půl zdraví, jsi vlastně už na nejlepší cestě nemocniční lůžko opět zcelená opustit.
    Moc Ti přeju, aby jsi byla bez následků opět fit.
    A těším se na nějakou vtipnou sondu do našeho zdravotnictví.

    OdpovědětVymazat
  23. Přeji brzké uzdravení,píšeš o tom z humorem,ale prožila sis svoje.

    OdpovědětVymazat
  24. Soutěž krásy v poměru se mnou by jsi jistojistě vyhrála, modřiny mám jen na noze, zadku a na břiše, kde mám jako bonus tři zašité díry, jinak cajk .
    Přeji brzké uzdravení a ať hadičky a bolest co nejdřív zmizí!

    OdpovědětVymazat
  25. Tak teď si málem vyčítám své unáhlené doufání, že už máte katastrofy za sebou.
    To musel být hodně ošklivý pád.
    Přeju brzké uzdravení a návrat domů.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to je mi tě fakt líto, i když ti asi je ouvej, neztrácíš humor. Brzy se uzdrav, a ať už se ta smůla v medvědí domácnosti konečně prolomí..

    OdpovědětVymazat
  27. I když vtipně a s nadsázkou napsané (jak je tvým dobrým zvykem a poznávacím znamením), přesto článek dnes veselý není. Přeji ti co nejrychlejší uzdravení a brzké opuštění nemocničního prostředí. Člověk by neřekl, co takový roztomilý tvoreček jako Kačenka dokáže. Snad ji bude hryzat svědomí a půjde do sebe.

    OdpovědětVymazat
  28. Je dobře, že to bereš s humorem. Ostatně, s humorem jde všechno líp, takže i uzravení bude určitě coby dup. Na Kačenku se neblob, je to takový dobrosrdečný tvoreček. Mně jednu narazil Asim do kolena takovou silou, že jsem pajdala měsíc.

    OdpovědětVymazat
  29. Holka, co to provádíš? Takhle se zřídit!
    Doufám, že jsi na tom líp, než to vyznívá. Nemocnice není zrovna nejelpší místo, kde trávit volný čas. Tak se brzo vyzdrav!PS: Já bych se překecat nenechala. Můj by musel mít hodně pádné argumety (nelépe nějaký tupý předmět, kterým by mě uhodil do hlavy). Už mě jednou překecal, když spadl malej. Výsledek byl, že jsem s ním strávila týden ve špitále na pozorování, při kterém si nás kromě vizity nikdo moc nevšímal a to "pozorování" jsem vlastně obstarávala sama. To jsem mohla i doma

    OdpovědětVymazat
  30. Článek je krásně a vtipně napsán, ale když jdeme in medias res, tak veselý není. Samozřejmě ti přeji co nejrychlejší osvobození ze spleti hadiček a fáčů. Doufej, že to máš vybráno na celý rok.

    OdpovědětVymazat
  31. Mengano, ty úrazy přitahuješ přímo magneticky! I když za pomoci okolních tvorů (Kačenka, kanec, Medvěd...)
    Píšeš jako vždy se smyslem pro humor, ale myslím, že jsi musela být potlučena pořádně. Otřes mozku se nekonal? A nevím, co je lepší, pobyt v nemocnici, s mizernou stravou a personálem, ale zato v klidu, nebo pobyt doma, s mizernou stravou a personálem, navíc ve šrumci.
    (Leda bych se pletla a mělas mimořádně dobrou stravu i obsluhu, doma.   )
    Zlati, uzdrav se co nejdřív a ty kalamity by se opravdu mohly do konce roku uklidit z dosahu.
    Nebo tě to jednou zabije.

    OdpovědětVymazat
  32. I když jsi to napsala naprosto úžasně a brilantně s humorem, jako vždy, moc veselo mi z toho nebylo ... Přeju ti brzké uzdravení. Je vidět, že sis už potřebovala nutně odpočinout, ale nechtělas to poslechnout ... Při vší té bídě to dopadlo ještě dobře! Držím palce, sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  33. Mengano, přeji ti rychlou opravu polámaných součástek.
    Jen si říkám, jak jsi dokázala tento článek vůbec napsat. Tys ho nadiktovala Medvědovi a on ho vložil na Blog.cz?

    OdpovědětVymazat
  34. No tedy.. to to pěkně dopadlo. Že? Tak hlavně pilně lež, abych tak řekla "ztrácej barvu" a řádně se uzdravuj.. :)

    OdpovědětVymazat
  35. [1]: Kačenka uznává jediné pravidlo - všude musí být první.[2]: Děkuji, vynasnažím se [3]: Naštěstí mi první pomoc neposkytla [4]: Mraveneček už začíná nabírat síly a otřepal se z nejhoršího [5]: Obešlo se to naštěstí bez sádry. Ke štstí mi stačí chomout kolem krku, trocha obvazů a hadiček [6]: Toužebně vyhlížím den, kdy mne už konečeně pustí. Nemocniční prostředí mi hrubě nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  36. [7]: Pravda, skutečnost, že je teprve únor, mi na klidu nijak zvlášť nepřidává [8]: No, sama vidíš, že mi humory poněkud došly, ale to je asi dáno prostředím a těmi oblbováky v kapačkách. Permanentně si připadám jako po troše rumu [9]: Můžu tě ujistit, že se mi v šišce opravdu rozsvítilo důkladně [10]: Myslíš, že by pomohlo tu násilnickou kozu přejmenovat?

    OdpovědětVymazat
  37. [11]: Darcy je labrador a do pana prezidenta zlovolně narazila skříň [12]: Magnetická rezonance mi dopřána nebyla. Ale vůbec se nezlobím [14]: Děkuji [15]: Pokusím se Kačence vysvětlit, že by mohla svoji pozornost zaměřit na někoho jiného.[16]: Tak to si raději ani nepředstavuju.[17]: Někdy je lépe tápat v nejistotě [18]: Medvěda netřeba litovat, uvařit si umí sám. Jen hlásí, že mu začíná docházet čisté prádlo

    OdpovědětVymazat
  38. [19]: Možná je tu bezpečno, ovšem zároveň je tu nebezpečně otravno [20]: Tvůj manžel evidentně lépe zvládá techniku pádu ze schodů. Budu na sobě ještě muset pořádně zpracovat [21]: Už je to výrazně lepší.[22]: Naše zdravotnictví mi moc veselé nepřijde. Marně tu kolem sebe něco hledám.[23]: Děkuju [24]: Naštěstí jsem si to čelo nerozrazila tak, aby mi to museli štupovat. To bych byla krasavice ještě výraznější [25]: Pád si nepamatuju, tak nevím. Exhibici viděla jen Kačenka a ta cudně mlčí

    OdpovědětVymazat
  39. [26]: Až do konce roku očekávám pouze dny zalité sluncem. Pokud ovšem Kačenka nebo kdokoli jiný v domácnosti nebude mít nějaký výborný nápad.[27]: Pokud můžu soudit z Medvědových referencí, Kačenku rozhodně svědomí netíží. Využila mojí nepřítomnosti a vynosila ze sklepa zazimované jiřiny. Raději o tom ani nepřemýšlím [28]: Já se na ni fakt nezlobím, schválně to rozhodně neudělala. Ona je prostě jenom ztřeštěnec [29]: Kdyby mě nemusel pod schodama probírat, tak bych ho možná přemluvila, že to nic není. Ale asi jsem fakt vypadala strašidelně, protože vůbec nemínil o ničem diskutovat. No a ve špitále to se mnou moc nekonzultovali. Hospitalizace ve vlastním zájmu.[30]: Doufám Už budu hodná[31]: Doma by byla určitě lepší strava, klid asi moc ne. Tady je tak strašidelné jídlo, že budu za chvíli jako ta farmářova kobyla, co se odnaučovala jíst [32]: Určitě mi neuškodí, když na pár dnů vypadnu z každodenního blázince. Jen to nemuselo být provedeno takovou formou [33]: Ne, ne. Stačilo, že mi Medvěd dovezl notbůček. Pak už jsem trochu klopotně datlovala sama. Ve špitále je wifina [34]: Ležím velmi pilně a odbarvuju se

    OdpovědětVymazat
  40. Teda, takovýhle morbidní článek dokáže vtipně napsat jen skutečně dobrý spisovatel. Doufám, že budeš v pořádku co nejdřív a příští valentýnský pátek snad bude bez polámaného mravenečka.
    A děkuju za hlas ve valentýnské soutěži.

    OdpovědětVymazat
  41. Pohodové vyzdravování vinšuji.
    A brzký návrat domů.

    OdpovědětVymazat
  42. Přeji rychlé uzdravení .
    Smutné a přitom veselé čtení, jsi to pořád ty

    OdpovědětVymazat
  43. [35]:[12]: To je skoda, tam by Ti k tomu vyhravala v sluchatkach hudba podla Tvojej volby, prehlusena hukotom masiny. Ako sa mas teraz? Ide to uz? Znovu vsetko najlepsie vinsujem!

    OdpovědětVymazat
  44. Mozek poškozen naštěstí nebyl - článek je úžasný a vtipný jako vždy. Ten pád si radši ani nechci představovat. Kačenka pak musela být z toho určitě taky vydřená. Třeba se dočkáme i nějakých příhod z nemocnice. Tak přeji hlavně rychlé uzdravování.

    OdpovědětVymazat
  45. Panejo! Tak ať ti to tam utíká a přeju brzký návrat ke Kačence a ostatním ;)

    OdpovědětVymazat
  46. To je teda pech, ležet s "komočkou" není nic příjemného.Tak ať jsi brzy fit, bez kapaček a jiných ozdob

    OdpovědětVymazat
  47. [40]: Taky doufám. Už je mi celkem hej [41]: Děkuji. Pomalu si začínám chystat raneček na cestu domů.[42]: Už je to dobré. Začínám mít roupy [43]: Na MRI jsem byla 2x, před rokem, a celkem se mi to líbilo. Jen mě při tom trochu zábly nohy Už je mi dobře.[44]: S Kačenkou jsem zatím nemluvila, ale chystám si velmi důrazný proslov. Pokusím se jí vysvětlit, že takhle tedy opravdu ne [45]: Moc mi to tu tedy neutíká, to se musí přiznat. Nuda jako v Brně [46]: Hlava už mě naštěstí nebolí, modřiny blednou a už můžu i chodit. Takže paráda Jen mám ruce jako jehelníček

    OdpovědětVymazat
  48. Jé, chudáku, jsem ale ráda, že už je lépe :)

    OdpovědětVymazat
  49. [48]: Jak sis možná všimla, není

    OdpovědětVymazat
  50. [49]: Ach, myslela jsem, že když jsi doma, že už je. Vážně asi špatně čtu ... No, tak doufám, že brzy bude.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...