úterý 25. února 2014

Návrat do ráje

Během mého strastiplného pobytu v nemocnici mě Medvěd pilně navštěvoval každý den. Mám podezření, že k návštěvám ho nevedl stesk po milované ženě. Mnohem pravděpodobnější je varianta, že ho hryzalo špatné svědomí z toho, jak kolosálně pitomého má psa.



S každou další návštěvou ve mně vzrůstal vnitřní neklid a začínala jsem propadat lehké panice. Z útržků informací, které mi poskytoval, jsem nabyla dojmu, že domácnost se nachází v totálním chaosu. Sice toto podezření rezolutně odmítal, ale příliš přesvědčivě se při tom netvářil. Nezbylo mi než doufat, že alespoň jorkšíří Terorista a rybičky Medvědovu péči přežijí. O Kačenku jsem se nebála, té zcela jistě nebude zkřiven jediný chloupek na její rozkošné moudré hlavičce.

Návrat domů předčil veškeré mé očekávání. Tolik fantazie nemám, abych si dokázala představit drsnou realitu, která mne čekala. Hysterický Terorista mi skákal až na hlavu a Medvědovi se vyhýbal velkým obloukem. Choť musel pod nátlakem přiznat, že mu dal na zadek. A to jenom proto, že psík sežral podkolenku a zahrabal si piškot do květináče. Ožraná podkolenka i vyhrabaná zemina zůstaly na místě činu, pravděpodobně proto, abych se mohla o pravdivosti obvinění přesvědčit na vlastní oči.

Vím úplně přesně, kolik Medvěd za ty dva týdny mé nepřítomnosti vypil čajů. Všechny sáčky byly pečlivě nashromážděny ve dřezu pod hromadou špinavého nádobí. Několik talířů už lehce rozkvétalo roztomilou plísní. Na můj dotaz, proč nádobí neumyl, mě Medvěd informoval, že vůbec netuší, jak se pouští myčka. Do debaty na téma možnosti umytí nádobí ručně jsem se raději nepouštěla.

Mám ráda kytky, mám jich hodně a bedlivě se o ně starám. Při pohledu na výsledek Medvědovy péče jsem neměla daleko ke spáchání násilí. Povadlé, oschlé chudinky se svěšenými lístky. Odolal pouze kaktus, který shodou okolností zrovna vykvetl. Medvěd se dokonce odvážil vydávat květ za výsledek svého pěstitelského umu a důkaz řádné péče. Pochcípaný zbytek zeleně vůbec nebral v úvahu. Až po důkladném výslechu se mi dostalo vysvětlení - kytek bylo prostě moc a tak jeden týden zalil půlku, druhý týden ten zbytek.

Medvěd žil zdravě, což dosvědčovaly kelímky od jogurtů vkusně rozmístěné po bytě. Občas si ovšem trochu zahřešil, jak prozradily rozdrobené slané brambůrky v posteli.

Cestu k umyvadlu v koupelně jsem si musela proházet. Medvěd doposud neobjevil tajemství koše na špinavé prádlo a odkládal svršky kdekoliv ho napadlo. Vůbec jsem netušila, že je tak převelice čistotný. Za dva týdny vytahal sedm osušek a devět ručníků. Všechny vypadaly, že prošly zažívacím traktem hodně hladové krávy.

Zoufalým okem jsem obhlédla celou tu spoušť pokrytou souvislou vrstvou prachu a rozhodla se konat. Medvěd byl vykázán z bytu i se vzpouzejícím se Teroristou a já jsem se jala hledat koště. Nikoliv abych na něm zlostně odlétla, ale dala jsem se do generálního úklidu. Zlatý špitál.

64 komentářů:

  1. Hihihihi, překvapuje mě, že jsi překvapená. Přece jako dlouhodobě fungující manželka jsi mohla něco takového tušit...Hlavně, žes už provozuschopná a já nemusím mít výčitky, že se tomu všemu směju...   

    OdpovědětVymazat
  2. Zase jsem poprskala monitor...

    OdpovědětVymazat
  3. Neuvěřitelně vtipně popsáno... Zaujala mne zmínka o myčce. Můj muž je technik. Počítač mu díky jeho autoritě neprovádí žádné zlomyslnosti, auto také ne. Ale když vytáhnu na delší dobu paty z domu,  pořádáme telefonické kurzy používání myčky a pračky. Ne jednou. Pokaždé...!

    OdpovědětVymazat
  4. Pobavila jsem se, ale ty už méně. Mě by pohled na zdevastované kytky dohnal k šílenosti. Asi bych mužovi ublížila tělesně.     Nádobí a špinavé prádlo je normálka. Co jsi čekala? Medvěd ti zanechal důkazy o péči o své tělo. Jak hygieny, tak výživy.
    Možná, kdyby jsi věděla, co tě doma čeká, zůstala jsi v nemocnici déle. Vím, tam nikdo nechce být déle ani o vteřinu.
    Měj se hezky, odpočívej po úklidu a nech se pozvat do dobrou večeři.

    OdpovědětVymazat
  5. Někdo pěstuje kytky, někdo plíseň.
    Tak už to na světě chodí.

    OdpovědětVymazat
  6. Jediná rada na kytky je, nechat je otužit. Postupně prodlužovat dobu zálivky, a ony si zvyknou. Já zalévám jednou za dva týdny, v létě jednou týdně, a v zimě třeba jednou měsíčně. Zato pořádnej deštík. A jsou to holky vděčný, ani lístek jim nezežloutne.
    A pak můžeš s klidem i na dovolenou, nejen do špitálu.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásne sfarbený blog! :)
    A o článku ani nehovorím - krása :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásne sfarbený blog! :)
    A o článku ani nehovorím - krása :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne sfarbený blog :) Aj článok je super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne sfarbený blog :) Aj článok je super :)

    OdpovědětVymazat
  11. To jsem ráda, že manžela nemám Od Natálie a psů odcházím do práce s tím, že uklízet nemá význam, když tu budou dva dny sami kytek je mi líto, ale jsem ráda že jsi doma   

    OdpovědětVymazat
  12. Je to jinak, Medvěd chodil do špitálu, aby aktuálně odhadl tvůj zdravotní stav. Pokud by se tvůj návrat nedejbože oddálil, musel by urychleně dokoupit:
    a)nové ručníky a osušky
    b)čaj
    c)hrnky
    d)lžičky
    e)tucet ponožek a trochu toho spodního tentononc
    f)umělé květinyV podstatě jeho přežití je přímo úměrné tvému fungování Hlavně že jsi zase doma

    OdpovědětVymazat
  13. Jojo, je vidět, že máte velmi ostře definovanou hranici mužských a ženských prací. Ještě ale pro úplnost napište jaké mužské práce ten váš medvěd za tu dobu dělal, pokud ovšem vůbec na něco kromě krmení zvěře měl čas při těch každodenních návštěvách.
    A kytky se musí utužovat. To je fakt. Taky mám v květináči jednu ozdobnou travinu, kterou mají všichni zakázáno zalévat. Vodu dostane jednou za měsíc v pořádné dávce, kdy už opravdu vypadá dost zvadle. Ale ta každoměsíční mohutná záplava ji vždycky tak zvedne, že září zelení jako by povstal Fénix z popela. A žije už asi 16 let.
    A stejně si u té neuklizené domácnosti škodolibě říkáte: "Co by tady asi beze mně dělal". Takhle jsem se jednou bavil já, když se manželka pokoušela spravit vlastní kolo - tedy demontovat kolo, vytáhnout duši, zalepit a smontovat. Byla asi tak stejně marná jako spousta chlapů u žehlení ...

    OdpovědětVymazat
  14. Týýý jo.... a já do dneška žila v přesvědčení, že toto se děje jen u nás   

    OdpovědětVymazat
  15. Rád bych věděl, jak vy ženy dokážete všechno tak důkladně zjistit...Když je ta má na noční, pečlivě vždy všechno uklidím, lupínky z postele vymetu, sporák po steacích vydrhnu...všechno marné. Pobavil jsem se tvým vyprávěním, to ano, ale cosi uvnitř hlavy, snad pud sebezáchovy nanicovatého tvora naléhavě varoval, že lepší bude s vámi ženami být zadobře

    OdpovědětVymazat
  16. No, aspoň sis rozhýbala tělo ztuhlé ležením v nemocnici.

    OdpovědětVymazat
  17. Bravurně s vtipem a nadhledem popsaná domácí apokalypsa. Ty prostě dokážeš dát duši i do atomového výbuchu.
    Edit: Nuda ti nehrozí, tak šup, ať ti to odsejpá.

    OdpovědětVymazat
  18. Blahozelam, ze si doma. Ale tie problemy! Dala si aspon tie "lupinky" na vysetrenie DNA? Clovek nikdy nevie, kto sa v ktorej posteli zdrzuje...(Aj ked to nie je az tak dolezite!)

    OdpovědětVymazat
  19. Díky za úžasný fejeton o návratu z nemocnice. Podobné situace jsem taky musela zkousnout, ale netušila jsem, že se tak děje i jinde. Super napsané!
    Přeji pěkný den a všeho s mírou, ať se do té nemocnice nemusíš brzy vrátit.

    OdpovědětVymazat
  20. Jako samostatně hospodařící muž si leccos z toho dokážu představit, jsou období, kdy moje domácnost vypadá všelijak . S tím rozdílem, že se mi po čase podařilo umořit i ten kaktus, k čemuž chudáčkovi Medvědovi nebyl poskytnutý dostatečný prostor .

    OdpovědětVymazat
  21. [1]: O překvapení se mluvit celkem nedalo. Tušila jsem, že mě čeká nevídaná podívaná. Jen jsem snad doufala, že všeobecný binec nebude tak dokonale provedený Holt jsem Medvěda podcenila.[2]: Pošlu ti čistící kapesníčky [3]: U nás je to stejné. Choť je technicky velmi zdatný, ale před myčkou nebo pračkou se tváří, že kouká na atomový reaktor.[4]: Momentálně peru, peru, peru. Vypadá to, že je u nás prádlo z celé vesnice. Nezdá se mi ani možné, že toho mohl Medvěd umazat tolik [5]: Raději zůstanu u těch kytek. Nový Fleming ze mne nebude.[6]: Některé jsou blízko topení a v zimě potřebují trochu víc vody. Právě ty Medvěd zařadil až do druhé etapy zalití, takže holky to prostě vzdaly [7]: Děkuji [11]: Rozhodně nepatřím mezi zarputilé sběrače bakterií a trocha nepořádku nikoho nezabije. Naopak Jen to nesmí doma vypadat, jako kdyby se uprostřed obýváku převrátilo popelářské auto[12]: Dokoupením spodního prádla a ponožek už jednou moji delší nepřítomnost vyřešil. Má od té doby poměrně bohaté zásoby

    OdpovědětVymazat
  22. [13]: Poctivě přiznávám, že při tom zanedbávání domácnosti udělal spoustu své mužské práce Jen říkal, že se mu po celodenním konání už večer doma prostě nic dělat nechtělo. U ženy se očekává, že se jí chtít bude (nejsem nezaměstnaná a v domácnosti).
    Kolo bych si taky nespravila a Medvěd nežehlí. Máme to opravdu rozdělené [14]: Řekla bych, že až na vzácné výjimky se to děje skoro všude Dokonalého pořádníčka má doma asi málokterá. Ale přehnaný uklízílek je rovněž na zabití [15]: Máme speciální senzor na odhalování nepřístojností Papírky od bonbonů pečlivě ukryté za květináčem odhalím na první pokus.
    první pokus[16]: No jistě. Všechno bylo pečlivě naplánováno jen pro moje dobro [17]: Nuda mi opravdu nehrozí. Se započítáním restů z práce mám o pestrý program postaráno na dost dlouho [19]: Děkuju. Doufám, že Kačenka šla do sebe a začne se konečně chovat jako dáma. Pak bych mohla přežít [20]: Mám zkušenost, že chlap, pokud nemá jistotu, že po něm nastoupí úklidová četa, je poměrně dost schopný udržet si relativní pořádek

    OdpovědětVymazat
  23. Jak živě si vzpomínám na svůj návrat ze špitálu po pěti týdnech. Z větší části jsem se už podělila o své dojmy a tak jen zmíním háček od uzeného pověšený a zapomenutý na voskovce. Ten mu nezapomenu.
    Jsem moc ráda, že už jsi doma. Tvé spisovatelské nadání úrazem nijak neutrpělo a to je báječné. Řehtala jsem se jak blázen.   
    Krásné, moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  24. Připomíná mi to milá zlatá můj dojezd z porodnice před 36ti lety. Byla jsem mladá a tak jsem to neřešila. Kytky vyhodila a šla nakoupit. Moc jsem si užila tvoje psaní a zasmála se. Už se těším na další.

    OdpovědětVymazat
  25. Odcházím do práce s dobrou náladou, skvěle napsáno, viděla jsem to v barvách. Chlapi už jiní nebudou

    OdpovědětVymazat
  26. [18]: Nepředpokládám, že by si Medvěd dotáhnul domů majitelku cizí DNA. Do toho bince to snad ani nešlo [23]: Víš, že mám taky voskovku, zavěšenou jenom kousek od Medvědova stolku s počítačem? Háček od uzeného v ní není, ale možná jen proto, že žádné uzené doma nebylo [24]: Dojezdy z porodnice jsou kapitola sama pro sebe. Chlap je nejenom sám, ale je navíc poněkud rozhozený a většinou i mírně naložený v lihu. U nás nebylo kam položit dítě [25]: Přeji úspěšný pracovní den

    OdpovědětVymazat
  27. [26]:[24]: Na deti mame predsa sudruzku Polednici, vid Simek-Grossmann "Kytice". (Dej sem dite!...atd.), ta uz sa o ulozenie dietatok postare, nie?Ale krasny je ten jemny vyraz "většinou i mírně naložený v lihu", to ma neuveritelne vysoku literarn hodnotu, klobuk dole, "smekam". (Ako a asi povie po slovensky "smekat"? Strhavam?)

    OdpovědětVymazat
  28. Jo, to tak nějak znám když se vrátím i jen po pouhém týdnu či kratším ještě čase z chaty domů....i když můj muž ví jak své kytky miluji takže to je jediná věc na kterou dbá, protože má vítr z každého upadlého lístku. Někdy to ovšem přežene s péčí natolik že tu chudinku její nadmírou zhubí též....vidíš, vidíš....ten špitál je přece jen občas lepší...

    OdpovědětVymazat
  29. [22]: ..."Mám zkušenost, že chlap, pokud nemá jistotu, že po něm nastoupí úklidová četa, je poměrně dost schopný udržet si relativní pořádek" ...
    Přesně tak to funguje, a nejen u chlapů. Ale u lidí obecně.
    I ta ženská, která je schopná jezdit tři měsíce se skoro úplně prázdnou duší na svém velocipédu a riskovat píchnutí jenom proto, že je shnilá vzit do ruky pumpičku a "umazat" se při pumpování. Když bude vědět, že se žádný chlap na blízku v dohledné době neobjeví, nakonec to udělá. A když bude žít sama někde dál od civilizace, tak se i to píchlé kolo demontovat, duši zalepit a zase smontovat, sama naučí. Manželka nic z toho dělat neumí, ale moje tchýně je důkazem, že to i ženská zvládne, když není shnilá.

    OdpovědětVymazat
  30. Já nevím. Být na tvým místě, asi buď skončím pěkně zpátky v nemocnici, nebo tam odešlu drahou polovičku...

    OdpovědětVymazat
  31. Co na tohle říct? Maluji ti v duchu nad hlavu svatozář. Medvěd by se moh chytit za nos, zvládnout pračku dokáže snad i dítě (tedy naházet tam prádlo, dat trochu prášku a zapnout čudlík - i když, beru zpět, těch čudlíků tam bývá několik a on by se mohl seknout a dát do syntetiky vyvářku. Takže, radši ne...)
    Ale přesto jsem myslela, že se vrátíš do relativně normální domácnosti.
    Z toho plyne poučení - nedostat se do nemocnice. Zpacifikovat Kačenku, nebo zpacifikovat Medvěda, ať se toho úkolu zpacifikovat Kačenku, chopí.
    Ale to jsou všechno jen zbožná přání, pes je pes, Medvěd je Medvěd a ty už to nějak zvládneš...
    A kde je Jezinka, proč se neobjevila?

    OdpovědětVymazat
  32. Úplně mimo mísu, nevíš, kam se poděla Ivet? Její blog prostě zmizel...

    OdpovědětVymazat
  33. [27]: Tak Polednici bych do toho raději netahala [28]: To mi připomnělo, jak jednou pečoval o kytky můj ajťácký synek. Odjeli jsme na dovolenou a on svou pozornost buhvíproč zaměřil speciálně na můj milý velký kulatý kaktus. Po dvou týdnech synkovy péče si kaktus zcela upřímně zoufal a skoro se naučil plavat. Tolik vody v životě neviděl. Ale byl to silný jedinec a přežil. Jen jsem ho nemusela zalít následujícíh několik měsíců [30]: Máte pravdu. Jen bych vaši manželku nepodezřívala, že to neumí, obzvlášť pokud má tak šikovnou matku Sova nemůže mít kanárky. Spíš ví, že má vás a tudíž není třeba, aby se namáhala [31]: Jako nejprůchodnější řešení se mi jevilo uklidit [32]: No právě, když si představím, že zcela samozřejmě nacpe do pračky bílé ručníky s montérkami, nedělá mi to dobře
    Jezinka by se i objevila, ale Medvěd má svou hrdost a domácnost přece zvládne.[33]: Tak to netuším a koukám jako tydýt. Mám na ni email, tak se zkusím zeptat.

    OdpovědětVymazat
  34. Nasmála jsem se ažaž Píšeš moc vtipně U nás je to jinak - manžel velice rád dává prádlo do pračky a tím mně zkrátí kalhoty o 15 cm, umyje nádobí, protože nesnáší, když v dřezu je položená třeba jen jedna malá lžička a já už spím. Když jsem byla v nemocnici,vše žehlil. Ovšem má jiné chyby ( jako všichni lidé, i já ), které mi lezou na nervy, jestrašný puntičkář, ale stále něco hledá. Když nakoupí, hned to sklidí, ale místo mi neprozradí a pak hledám já většinou nenajdu, protože se věci nacházejí na neobvyklých místech
    Přeji Ti radostný víkend

    OdpovědětVymazat
  35. Tvůj blog mám v oblíbených teprve pár dní, zatím se postupně prokousávám rokem 2012. Napadlo tě někdy se svého úžasně vtipného, trefného a prostě skvělého vyprávění knihu. Šla by na dračku!!!!!!!!   

    OdpovědětVymazat
  36. [35]: Klasika. Všichni lidé vnímáme svět okolo nás tak, že my samotní jsme ten správný normál a to okolí pojmenováváme v poměru k našemu normálu. Takže, když ten druhý - tedy náš partner/ka - uklízí a rovná víc než my, tak je to zbytečně úzkoprsý trapný puntičkář/ka co schovává věci na neobvyklá místa. Když naopak uklízí míň než my, je to prasátko žijící rádo v bordelu a všechno má na hromadě na očích. A zrovna takhle vidí ten partner nás. Takže si vyberte, která z těch dvou možností jste v očích svého partnera. Nic mezi na výběr neexistuje.

    OdpovědětVymazat
  37. [35]:Nojo, on je puntičkář, ale zároveň kreativní. Nakoupí, uklidí, ale rafinovaně nákupy schová, a hledej, Šmudlo...   
    Takže, jako, aby ses nenudila.

    OdpovědětVymazat
  38. Lituju tě, ale zas ne tolik. Ve velmi podobném stavu se nachází náš domov takřka denně, když se vrátím z práce. Všechny vodorovné plochy pokrývá souvislá vrstva různých svršků, nádobí, drobků, ohryzků, důležitých lejster apod. Trvá mi přibližně hodinu, než ji uvedu do stavu, abych vůbec mohla začít dělat něco doopravdy.

    OdpovědětVymazat
  39. Medvěd ti zkrátka chtěl dopřát rehabilitaci, neboli léčbu prací. A zase ses jednou přesvědčila, že jsi pro něj nepostradatelná.
    U nás to funguje obráceně - když jsem doma, tak synátor vesele vyrábí binec, ale když náhodou odjedu, uklízí a dokonce i vaří. A náhodou se to dá i jíst.

    OdpovědětVymazat
  40. [35]: Medvěd dobře vaří. Jen potřebuje za sebou úklidovou četu. Ale to mi až tak nevadí. Sice dokáže zmazat veškeré dostupné nádobí, ale to blaho, když nemusím vařit já Jen mi tenhle luxus dopřává jen sporadicky [36]: To mne fakt zatím nenapdalo. Na něco takového jsem pravděpodobně příliš lenivá [39]: Někteří chlapi holt trousí drobky v množství větším, než malém. S tím už asi nehneme [40]: Ale to on by se beze mne asi i obešel, jen by mu neustálé dokupování hadérků a nádobí trochu lezlo do peněz

    OdpovědětVymazat
  41. Zábavné počtení , ale zároveň je mi tě líto, sotva vylezeš ze špitálu, už abys uklízela bordel.
    Nejvíce mě tedy dostalo to nádobí .

    OdpovědětVymazat
  42. Milá Mengano, Medvěd zase nezklamal. Mám v pražském bytě DVĚ kytky. Hodně odolnou orchidej a bonsaj fíkus. Fíkus si pořídil Hanbalánek, protože se mu strašně líbil - Hanbalánek jinak zeleň nenávidí. V mé nepřítomnosti dohnal svůj fíkus k pokusu o sebevraždu. Jako úžasná psycholožka a psychiatrička v jednom, dala jsem jeho psýché zase dohromady a on se rozhodl to s námi zkusit znovu. Orchidej, chudinka, odhodila všechny květy a vyplazila listy až na zem, kde tiše odumíraly. Opět jsem využila svého umu a orchidej přivedla ke kvetoucímu šílenství. Radostí z mého návratu se obsypal květy a kvete a kvete...V minulém bytě bylo kytek spousta. Nekvetoucí zelené, zděděné. Hanbalánek se rozhodl tyto fabriky na kyslík zabít. Zavřel dveře do místnosti, kde se za mé přítomnosti vesele zelenaly a přestal je zalévat. Byly tam i pěkné kousky. Jeho rozhodnutí splnilo účel, kytičky se odebraly do věčných zahrad.Co se týká ožraných ponožek. Náš pejsek, když už byl ve věku staršího pána, začal svá střeva čistit každodenním spolykáním jedné ponožky. Procházky se proměnily ve šťastná shledání s hledanými ponožkami, které ve změněné barvě, avšak neporušené, vycházely z pejskovy zadnice. Pravda, nesbírala jsem je, jen ty jejich sestry s pochopením pro stařecké vrtochy psího kamaráda, vyhazovala.Poslední dobou se mi potvrzuje, že mít doma zvířátko je opravdu požehnáním, pokud se chce člověk zbláznit a nebo někoho zabít. Je pravda, že těch překvapivých kousků chlupatých mazlíčků začínám mít právě dost.

    OdpovědětVymazat
  43. Uff . Dva tyzdne a mas doma dzunglu . Ja som pre 2-3 rokmi dostala od veducej vzacnu radu. Nebud ako ja. Zamestnaj a zasvet, ked si najdes partnera do domacich prac. Ked nieco uroby zle neskrytizuj, a nerob to za nic na svete potom radsej sama.. Inak to budes stale robyt sama a on sa bude nudit s pivom pri telke.
    Takze mojmu neni cudzie ked ja nemozem - umyt riad, uvarit, povysavat, zamiest. Priznam sa ze kupelna a pradlo je moje kralovstvo.. ale uz som mu to ukazala a vysvetlovala. Keby nahodu nie som doma :).

    OdpovědětVymazat
  44. Poznal som vysokoskolskeho profesora, pre ktoreho najvyssou formou meditacie bolo umyvat spinavu vanu! (Vraj hned videl aj vysledok.) Za mna tvrdim, ze vsetko je len otazka organizacie a delegovania...
    (Viem, o com hovorim, "jsouc žena v domácnosti po léta dlouhá, dlouhá.")

    OdpovědětVymazat
  45. [44]:To je dobrá rada! Pár základních věcí není ke škodě umět. Jinak skutečně všechno, ale úplně všechno odře ženská.
    Rozděl a panuj, to je heslo, které asi platí od věků. Teda nemusí být doslova, s tím panováním to asi nebude tak horká, ale rozdělení prací není zas tak marný nápad.   

    OdpovědětVymazat
  46. [45]: Já naopak ve vaně medituji nad špínou...

    OdpovědětVymazat
  47. To se dalo čekat. Chlapi umí být roztomilí. Teď si dá sakra majzla, aby se ti nic nestalo.

    OdpovědětVymazat
  48. Toho jsem se obávala - že budeš ještě s láskou vzpomínat na špitál!
    Přeji hodně sil a hlavně žádné delší pobyty mimo domov

    OdpovědětVymazat
  49. [42]: Bordel je uklizen a život jde dál Alespoň jsem hupla rovnou do reality [43]: Já nevím, co ti chlapi proti těm kytkám mají. Chovají se k nim, jako by byli z jejich strany v ohrožení života. Medvěd mě jednou dokonce obvinil, že ho chci kytkama zabít, a to jenom proto, že na něj spadl lupínek z voskovky zrovna ve chvíli, kdy hluboce zadumán čučel do počítače a lupenu se lekl.
    Možná by bývalo bylo hospodárnější vašemu pejskovi k dalšímu sežrání předkládat liché ponožky [44]: Na nové pořádky už je u nás asi pozdě. Znáš to, proutek se musí ohýbat, když je mladý. Starý klacek neohneš [45]: Právě s delegováním mám problém. Než dlouze vysvětlovat, radši to za 5 minut udělám sama. Tím neříkám, že je to tak v pořádku [46]: Problém je v tom, že i když chlapi ledacos z domácích prací umějí, úspěšně to tutlají. Medvěd třeba když bílí byt, naprosto samozřejmě po sobě perfektně uklidí. Ale pouze v tomto případě [47]: Mám pocit, že Medvěd ve vaně medituje nad úplně stejným problémem.[48]: Ano, velmi roztomilí A převelice nápadití [49]: Už mě to přešlo a vážně jsem mnohem raději doma. Stačilo vyhrnout binec a oškubat pavučiny

    OdpovědětVymazat
  50. [50]:[49]: Pavuciny a ich tvorcovia su chraneni, mali by byt dokonca zakonom chraneni! Chytaju muchy a inu zlostnu haved, su takpovediac ochrancovia rodinneho krbu!

    OdpovědětVymazat
  51. Tak jo. Pokračování toho co ženské neumí Kromě lepení duší a oprav jízdních kol, dětských koloběžek, praček, vysavačů, žehliček, vypínačů, lustrů a zásuvek, klik u dveří, tekoucích kohoutků, poliček, sítí proti hmyzu, kuchyňských dvířek, hadic od myček a praček, sušáků na prádlo, řezání a pokládání koberců, malování bytů, učení dětí ježdění na kole, plavání, lyžování a celkově sportování, vysvětlování matematiky, fyziky, chemie a zeměpisu, nastavování a konfigurace domácích počítačů, tabletů, wifi routerů a kabeláže neumí také větrat!Fakt. Když má ženská v zimě vyvětrat, tak otevře jedno okno na půl hodiny a raduje se jak pěkně si jeden pokoj vyvětrala. Jenže ona ho spíš vymrazila, protože ten ledový vzduch natéká pomalu do pokoje a trvá dlouho než ho zaplní celý. Po celou tu dobu ovšem ten studený vzduch v části pokoje u okna ochlazuje stěnu a jeho část zase mizí trochu ohřátá oknem zpět ven. Něco jako krátké, ale intenzivní větrání průvanem ženy opravdu nezvládají. Otevřít okna v pokojích na protějších stranách bytu a všech dveřích (dveře zablokovat proti průvanu) mezi nimi vyvětrá byt řádově rychleji a s daleko menšími tepelnými ztrátami třeba během 5 až 10 minut. Tohle ale je prostě nad ženské síly! Asi to má nějakou spojitost s jejich fetišem, pokojovými rostlinami, a obavou aby jim ten průvan nějak neublížil. Ovšem to, že u oken ty rostliny mnohem delší dobu drtí studeným vzduchem, asi nevadí.Mimochodem rostliny v bytě jsou v celkovém součtu žroutem kyslíku a ne jejich producentem. Rostlina produkuje kyslík jen tehdy, když je fotosyntéza dostatečná a rostlina opravdu zvětšuje svůj objem. Ovšem pokojové rostliny rostou jen velmi velmi pomalu. V bytech za tepelně izolačními dvojskly dostávají jen málo UV záření, které k růstu potřebují. Jen přežívají a převážnou většinu svého života tam naopak kyslík spotřebovávají a vydechují spolu s vodu i CO2. Pěstitelé marjánky tohle dobře ví a nejen proto (jasně, policie..) ho pěstují pod UV lampami.

    OdpovědětVymazat
  52. Tak to nemá chybu Jestli se někdy vdám, budu si toho chlapa muset vycvičit hodně brzo xD

    OdpovědětVymazat
  53. [53]:To jo, chlapa budete muset vycvičit. Ale tím nemyslím manžela. Toho už nevycvičíte! Manžela si musíte velice dobře vybrat, protože on bude provádět jen to k čemu ho vycvičila jeho matka. Vy už s ním nezmůžete nic, proutek se ohýbá dokud je mladý. V dospělosti už je to bez účinku. A pokud si dobře vyberete, budete to muset ženské společnosti zase vrátit ve formě výcviku vlastního syna. Vy jako jeho matka totiž budete v jeho životě tou nejdůležitější ženskou osobností, která kdy na jeho formování bude mít nějaký vliv. Ani jeho manželka už tak vysoko nebude.
    Já si dobře vybral manželku a teď pracuju na výchově dcery, aby se zas její manžel měl dobře (a ona s ním :) )

    OdpovědětVymazat
  54. [54]: Mudre to slova! Za mna vsetko robila moja matka a teraz to za mna robi cely zivot manzelka. Ja seba uz neprevychovam. (Ju asi tiez nie, nastastie. )

    OdpovědětVymazat
  55. [51]: K pavučinám v bytě moc kladný vztah nemám, ale pavoukům neubližuju. Myslím, že se jim u nás daří poměrně dost dobře [52]: To, co neumíme, jste vyjmenoval vskutku precizně K větrání - jako bych slyšela svého synka. Chvílemi jsem měla pocit, že to napsal on Jeho přednášky pro Snašku i pro mne, jak správně a efektivně větrat (obě to dle jeho názoru děláme zcela blbě), jsou u nás poměrně frekventované.[53]: Když oni se chlapi jakémukoliv "cvičení" poměrně úspěšně vzpírají [54]: Tady trochu nesouhlasím, i když obecně pravdu máte. Já jsem předala Snašce synka poměrně dobře vedeného, uvyklého na výpomoc v domácnosti. Ona si ho vlastní pílí malinko porouchala a tak teď kolem něj skáče. Nemají děti, tak na to má holt čas Ale já jsem v tom nevinně.

    OdpovědětVymazat
  56. Hlavně, že to bereš s humorem, ostatně Medvěd má jiné kvality. Konen konců, práce neuteče, není zajíc.

    OdpovědětVymazat
  57. Aneb jsou chvíle, kdy si člověk vzpomene na uklízečku s písní na rtech v 6 hodin ráno :)

    OdpovědětVymazat
  58. [59]: Ano, jsou momenty, kdy člověk sezná, že se krutě mýlil

    OdpovědětVymazat
  59. Mohu něco upřímného a troufalého? Já mít doma chlapa, co udělá za doby mé nepřítomnosti s obydlím toto, tak asi uteču s křikem. A byla jsem mile potěšena zjištěním, že narozdíl od mého bývalého umí ten současný dokonce umýt okna!

    OdpovědětVymazat
  60. [61]: Chlapi umí ledacos, jen dlouho trvá, než to odhalíme

    OdpovědětVymazat
  61. Tak jako ty, tak jen tak nekdo psat neumi. =)Sice ctu se znacnym zpozdenim, ale i tak ti drzim pesti, at uz se dejou jen same pozitivni veci.

    OdpovědětVymazat
  62. [63]: Děkuju Myslím, že i kdyby mi držel pěsti celý vesmír, je mi souzeno umlátit se k smrti. Vůbec nevím, jestli o tom ještě můžu psát

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...