pátek 6. prosince 2013

Přiznám se

Pokud se zamiluje rozverná dvacítka, nikdo nad tím nehloubá. Pokud se zamiluje dáma poněkud staršího data výroby, bývá nezřídka středem zcela nežádoucí pozornosti. Obzvláště mravně vyspělé sousedky mívají důvod k podrobnému zkoumání veškerých činů oné šťastné nešťastnice. Narychlo svolaný slepičí tribunál situaci posoudí a většinou i odsoudí.


Já jsem se zamilovala před pár lety, několik dnů před Vánocemi, o třetí adventní neděli. Byla to láska na první pohled a bude to láska už na zbytek života. A je to láska, která snese i to nejbedlivější sousedské zkoumání.

Pro tvoje oči šla bych na kraj světa
vím, je to stará, otřepaná věta

Miluju tě víc než sebe
přinesu ti modré z nebe

A srdce poskočí mi maličko
když mi svým hláskem řekneš
BABIČKO

57 komentářů:

  1. Závidíím, čo viac riecť.
    Pekné vyznanie.

    OdpovědětVymazat
  2. Pojala mě závist převeliká! Taková skvělá nadstandardní výbava. Já žel život vnukoputy zatím nemám vybaven.

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky je nejlepší se neohlížet na to, co si ostatní myslí. Zamilovat se člověk může v jakémkoli věku a nikdy to není jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní. Po přečtení hned člověku naskočí to jeho mrně a úplně stejné emoce...

    OdpovědětVymazat
  5. Milovat druhého víc jak sebe sama, je utažené za vlasy a vede to k tomu, že se člověk upozadí, podřizuje druhým a pak se veze na kolotoči, z kterého by rád po třiceti letech vyskočil, ale ono se to jaksi nesluší. Jinak láska kvete v každém věku, není jen pro mladé. Nikdo nechce být sám, žel chtít to za každou cenu asi taky není pro vztah zdravé.

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na tu chvíli,
    snad za tu dobu má dcera nezešílí
    a nebude si chtít pořídit štěně místo děcka.
    Až to přijde, bude to pecka.
    I když na babičku jsem ještě mladá,
    a vůbec si tak nepřipadám,
    přec usínám občas prosící,
    ať nevyhynem po přeslici!

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Jsem na tom stejně. Donedávna jsem se kasala, že mi to nevadí. Vadí!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky máš někdy pocit, že ti nebe poslalo andělíčka ? Já mám kliku, že poslední dvě várky poslali ze shora hnedka tuplovaně. Dcery dvojčata byly andílci, povahou i podobou, ale u vnoučat se to nějak zvrtlo a přibalili k andílkovi jednu nefalšovalou čertici. Tak se o víkendu musím kouknout, jestli si ji včera náhodou nevzali zase zpátky

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je moc pěkné Ať si to užíváš ještě dlouho a co nejčastěji

    OdpovědětVymazat
  10. Kdoví, kdy se objeví můj závistivý komentář. Snad ne až v době, kdy mi někdo v tramvaji řekne dědečku a bude loudit splnění tří přání!

    OdpovědětVymazat
  11. Je to tak, komentáře házíme do studny. Jsem zvědav, jestli je z ní nějaký archeolog jednou zachrání.

    OdpovědětVymazat
  12. Amorovi držím palce,
    ať zdrtí ty mravokárce.

    OdpovědětVymazat
  13. A jsem tam, kde jsi byla i ty, u mě...

    OdpovědětVymazat
  14. To bylo krásné, Mengano, už jsem si říkala, že by rozvod  na obzoru? A ejhle, ona to malá prďolka...   

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle, na rozdíl od blog.cz, nemá chybu...Objeví se můj komentář?Už mě to nefunkční médium začíná... vadit...Mengano, užívej si vňoučátka, je to radost... Já tu svoji přímočarou slyším z pokoje halekat dost hlasitě

    OdpovědětVymazat
  16. Pekne, ale komentovat sa neda, technicky asi?

    OdpovědětVymazat
  17. Uz ani ta finta s opakovanim nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  18. To je roztomilé vyznání na celý život. Ta láska je trvalá a závidění hodná. ♥♥♥Děkuji ti za oba komentáře. Bohužel, se ale nezobrazily, přečetla jsem si je ve Správě blogu. Nesmírně mě to irituje a mám z toho trauma.Na tvůj dotaz uvádím: Slovo blend v angličtině znamená mísiti, směšovati, směs. V grafické terminologii to znamená spojení - čili smíšení několika obrázků na stejném pozadí tak, aby vznikl jeden celistvý obraz.Přeji ti krásné prožití adventního víkendu.☼☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  19. Nezobrazil se! To je už nový trend na blogu cé zet. Já z toho už šílím.       

    OdpovědětVymazat
  20. :) To je milé... :) Ale sousedky určitě závistí pukají... Ať :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné vyznání .
    Jsi šťastná babička

    OdpovědětVymazat
  22. Toto vyznání mluví za vše.. :) Krásné.. jen ať to je tak i nadále!

    OdpovědětVymazat
  23. Že by ... vnouček!
    Ten když svýma pomněnkovýma očima řekne "babičko" - je to láska na celý život. Tedy babičky.
    Vidím to ve své rodině, že vnučky babičky taky milují láskou nejbabičkovatější, ale vnoučky - určitě víc, než své dědečky!   

    OdpovědětVymazat
  24. a kulový - můj komentář je v kelu!

    OdpovědětVymazat
  25. Že by ... vnouček?
    Ten když svýma pomněnkovýma očima řekne "babičko" - je to láska na celý život. Tedy babičky.
    Vidím to ve své rodině, že vnučky babičky taky milují láskou nejbabičkovatější, ale vnoučky - určitě víc, než své dědečky!   

    OdpovědětVymazat
  26. Už to asi NIKDO NESPRAVÍ!?

    OdpovědětVymazat
  27. Snažím se napsat další komentář, ty dva předchozí se nezobrazily.
    Tvé vyznání lásky je půvabné, trvalé; na celý život.
    Já jsem bez nálady, mám abstinenční příznaky, bez blogu neexistuji.
    Děkuji ti za tvé komenty a přeji hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
  28. Ach Bože, objevily se komentáře. To je téměř nadpozemský zázrak. Zdráhám se takovému štěstí uvěřit [1]: Gabi, asi ano, moje vnučka je možná trošičku důvod k závisti, ale určitě vím, jak to myslíš [2]: Neboj, Koníčku, než se rozkoukáš, tak budeš i ty mít nadstandardní výbavu [Smazaný komentář] Pravda, zamilovanost leckdy přináší lecjaké útrapy. Ta moje je ovšem bezvýhradná a bez otázek [Smazaný komentář] Děkuju [Smazaný komentář] Své dítě většinou matka miluje víc než sama sebe. A může to být za vlasy přitažené jak chce [Smazaný komentář] Taky jsem si připadala ještě poměrně bybičkovsky mladě, leč dcera rozhodla a byla ze mne bába jako vyšitá [Smazaný komentář] Děkuju [Smazaný komentář] Od srdce

    OdpovědětVymazat
  29. [11]: Dáreček předvánoční. Jen mašle jí chyběla [12]: Andělíček s pořádnými čertvskými růžky a ocáskem. Ale vzhledem k tomu, že sova nemůže mít kanárky, tak se ničemu nedivím [13]: Bohužel, tenhle dáreček zůstane asi osamocený.[14]: Páteční komentář se bleskurychle vynořil v pondělí. Snad ti mezitím nenarostl kmetský vous

    OdpovědětVymazat
  30. [16]: Amor svůj boj vyhraje
         drbny pošle do háje [18]: Na rozvod není čas, musíme se hádat o kachličky [20]: Ty máš všechny ty radosti teprve před sebou. Vlastně i trochu závidím [21]: Zdá se, že by mohla komunikace zase začít fungovat. Ale netřeba se předčasně radovat [24]: Děkuju za vysvětlení. Zase jsem o trochu chytřejší [26]: Děkuju [27]: Jsem. Mám jenom jednu jedinou vnučku, tak si ji užívám

    OdpovědětVymazat
  31. [28]: Děkuju [31]: Vnoučka nemám a asi ani mít nebudu. Tak miluju vnučku [35]: Beuš, snad už se zablýsklo na lepší časy.

    OdpovědětVymazat
  32. Ježíšku na křížku, ono to snad už funguje. Ale já jsem stále skeptická.

    OdpovědětVymazat
  33. Nádherné vyznání. Cibulka je zkrátka nejkrásnější dáreček.

    OdpovědětVymazat
  34. Nedivím se ti ani za mák, taky bych chtěla mít takovou Cibulkovskou lásečku. A drbny by museli držet jazyk za zuby hihihi

    OdpovědětVymazat
  35. [40]: Opatrně doufám [41]: Cibulka je velmi dárkovitá. Včera se ta něžná holčička servala jako kůň s jinou něžnou holčičkou. O boxík na svačinu [42]: Než se naděješ,tak ti tvoji kluci taky zařídí, abys mohla zbabičkovatět

    OdpovědětVymazat
  36. No jo, já tyhle pocity mívám se svými prcky, stačí, když mi řeknou maminko a zrovna se přitom nežerou . Zrovna včera přišel tříleťák a říká "Maminko, já jsem na tebe a tatínka tak pyšnej!" Když jsem se ho zeptala proč, tak prý proto, že se o něj hezky staráme .

    OdpovědětVymazat
  37. Krása, blog zase začal fungovat a já si mohla přečíst i další komentáře.
    Jo, hádat se o kachličky, to už je o nervy. [44]: Ti prckové dokážou člověka dojmout.

    OdpovědětVymazat
  38. Mám už čtyři velká vnoučata a jsou to pořád pro mne zlatíčka. Od třetího syna nás snad nějaké batole čeká, když vše dobře dopadne. Nechci to zakřiknout, tak snad v příštím roce
    Stejně - moc hezky jsi to napsala a nejen ty.

    OdpovědětVymazat
  39. Mám už čtyři velká vnoučata a jsou to pořád pro mne zlatíčka. Od třetího syna nás snad nějaké batole čeká, když vše dobře dopadne. Nechci to zakřiknout, tak snad v příštím roce
    Stejně - moc hezky jsi to napsala a nejen ty.

    OdpovědětVymazat
  40. [44]: Tak tohle zasluhuje zapsání do rodinné kroniky [45]: Vendy, nejásej předčasně, čert nikdy nespí [47]: Růženko, ty už budeš za chvíli mít možná i nějaké pravnouče. To už je na medaili

    OdpovědětVymazat
  41. [5]:Milovat druhého víc jak sebe je samozřejmě úplně normální a poznáte to nejpozději v okamžiku, kdy máte svoje děti. Oxytocin ve vašem mozku se už o to spolehlivě postará. A postará se i o to, že i ostatní děti už vidíte jinak a budete je chránit úplně stejně. Takhle to příroda zařídila. A protože to funguje stovky tisíc let, tak to asi špatné nebude.

    OdpovědětVymazat
  42. Vůbec se nedivím, že jsi se zamilovala. Já zatím takové štěstí nemám. Synovi už je třicetři a vlastní dítě žádné.

    OdpovědětVymazat
  43. Přeji ti hezké adventní dny s tvou láskou.

    OdpovědětVymazat
  44. [51]: Mému synovi je přibližně stejně a také nic. Tak čekám. Jezinka byla v tomhle ohledu ke své matce štědřejší [52]: Děkuju. [53]: Beuško, děkuju a přeju ti také krásné svátky

    OdpovědětVymazat
  45. Láska kvete v každém věku a má mnoho podob.

    OdpovědětVymazat
  46. Tož a proč ne? Člověk tím omládne
    A sleppičí tribunál si dycky něco najde k profackování...

    OdpovědětVymazat
  47. Creative writing workshops " - % . . : > ( - . . : " . & ( ^ < > . . . . : + * @ http://essay-for-your-day.gq/190/ Review journal newspaper \ . - . Interim assignments $ ! ( . . - & - * . + ( $ . < & > - ^ ^ ^ * >

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...