sobota 23. listopadu 2013

Když se nevydaří den

Fotografování rozhodně není moje silná stránka. Existuje spousta věcí, které umím výrazně lépe. Například velice pěkně mi jde drobné poflakování, při kterém ovšem budím dojem pilné činnosti. Poměrně značných úspěchů dosahuji i v disciplíně "jak vymámit z jalové krávy tele". Medvěd by mohl vyprávět.


I když jsem fotograf mizerný, čas od času (s trochou rozpaků) do článku nějakou vlastnoruční fotografii vložím. Dnešní fotku jsem však nepořídila já. Možná bohudík. Jen se mi převelice zalíbila.

Čestně prohlašuji, že já jsem to nefotila, viselec není Medvěd a to rozčilené stvoření opravdu nemá s Kačenkou vůbec nic společného.



Kdo nevěří, ať sem běží.

32 komentářů:

  1. Tak pokud by byla Kačenka na Medvěda taková, počítám že už by Kačenka nebyla....

    OdpovědětVymazat
  2. K prvnímu odstavci dodávám: umím skvěle "zalévat suchý pařez" z dob, kdy jsem žila s ex a tuto techniku předstírání činnosti pilovala velice často

    OdpovědětVymazat
  3. Já poflakování rozhodně neflákám, když, tak pořádně. První dvacet let mne proháněli maminka a tatínek, druhých dvacet let mne proháněli potomci. Teď už nedám nikomu šanci a jediný, kdo mě občas smí buzerovat, je náš pes

    OdpovědětVymazat
  4. Poflakování mi jde také ze všeho nejlíp.
    Fotka je úžasná. Stejně mi připomíná Medvěda a Kačenku.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se zase zlepšuji v odkládaní některých věcí na příhodnější dobu. Pak se divím, co mám různých kostlivců. Odkládám většinou to, co jde, důležité věci se snažím řešit hned. Hezká fotka a díky za připomenutí Neviditelného psa. Jeden čas jsem ho ráda četla a pak nějak zapomněla....tak na články opět nakouknu A ještě jsem před lety ráda četla příběhy z Austrálie, zkusím "zalovit" v paměti, kdo to tenkrát psal. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Trochu mi to připomnělo hezkou pohádku o řepě. Je hezké, jak si ti lidé a psi v Sovětském svazu pomáhají.

    OdpovědětVymazat
  7. Off šem na moji matku moje popoflakování neplatí, viz její výrok:
    "Nedělej, že něco děláš, když nic neděláš."

    OdpovědětVymazat
  8. Tak polez dolu ty flákači, jdem na cvičák.

    OdpovědětVymazat
  9. Medvědi stejnak na stromy moc nelezou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skoda, ze obrazok nema pokracovanie. (Ci mu tie gate stiahol, ci jeho stiahol a tak podobne.)

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: To by Kačenka nikdy neudělala Hlavně by asi ani neměla tak skvělou příležitost, protože si nejsem jistá, zda by Medvěd byl takové akrobacie schopen [2]: Trénink dělá mistra [3]: Manžel je tedy bez šance? To v Medvědovi občas nesmělé proháněcí sklony vyklíčí. Ale včas je vyrvu i s kořínky [4]: U pejska určitou podobu vidím, Medvěd by se ovšem těžce urazil [5]: Já bohužel mám tendenci odkládat i to důležité. A pak kmitám jako včelka.[6]: Že jo, taky mě hned napadl ruský mužik. To bude asi tou specifickou garderobou [7]: To vypadá, jako kdyby se tvoje a moje máti znaly. Moje máti navíc měla nezaměnitelný kantorský akcent.[8]: To je asi ta lepší možnost [9]: Lezou, i když, pravda, stejně dobře jako veverky to neumí [10]: To už by pak byl celovečerní film. V případě TV Nova možná i seriál

    OdpovědětVymazat
  12. Má drahá choť považuje za poflakování (a ne malé) čtení blogů, novin, poslouchání písniček na YouTube apod. Proto mám vždy v pohotovostní poloze několik pracovních oken, na která přepínám v předzvěsti odhalení poflakování a současně hned nasadím výraz usilovného přemýšlení.

    OdpovědětVymazat
  13. Každopádně pán má krásný odpich a visí celkem vysoko. Bohužel, jak už jsem u našeho pejska zjistila, nemá šanci vyskočit výš než pes. Ten náš skákal ploty 2 metry vysoký, aniž by si natrhnul kožich a to to byl velššpringršpaněl, takže ne příliš velký pes.

    OdpovědětVymazat
  14. Čo na to napísať!? Nič ... lebo sa musím smiať
    Ja sa rada flákam. Až ma mrzí, že ma nemá kto hnať do roboty.

    OdpovědětVymazat
  15. Prekérní situace. Snad se pán udržel.   

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Bleskové přepínání oken mi jde taky moc pěkně [13]: Zatím jsem neměla možnost posoudit, jak vysoko naše Kačenka umí vyskočit. Naštěstí ji ještě nenapadlo přeskočit plot. Pouze se usilovně snaží podhrabat. A má celkem i výsledky [14]: Na druhou stranu může být příjemné, když tě nikdo do práce nehoní [15]: Vypadá to na ruského mužika a ten přece dokáže i nemožné

    OdpovědětVymazat
  17. Podobnost čistě náhodná...Tuhle fotku jsem už kdysi viděla, ale je pravda, že by se s troškou fantazie dala aplikovat na členy tvojí rodiny...I když, Kačka by asi takhle surová ke svému páníčkovi určitě nebyla.. ale mohla by to třeba být Káča a Hugo...   

    OdpovědětVymazat
  18. Toho pejska bych ráda viděla zakousnutého momentálně v zadnici někoho, kdo má na svědomí situaci s blogem . Tvůj komentář u mně už jsem si přečetla, ale nevím proč se nezobrazuje na blogu pod článkem, není ve spamu, ale v administrativě blogu i v mailu jsem ho měla, to je fakt na pos.....

    OdpovědětVymazat
  19. [Smazaný komentář] Hugo by se nikdy neztrapnil ve vaťácích. Z domu vychází oděn zásadně pouze do bílých, značkových hadérků [Smazaný komentář] Sdílám tvoje pocity, jsem taky hodně nas... rozčílená. Uř mě nebaví psát komentáře duplicitně, aby se alespoň jeden zobrazil. A opět se nikdo nenamáhá s nějakým vysvětlením [Smazaný komentář] Takové ze života

    OdpovědětVymazat
  20. Vložit komentář na vlastní blog je nadlidský výkon

    OdpovědětVymazat
  21. Komu by poflakování nešlo.
    Kačenka ví kam nejlíp kousnout.

    OdpovědětVymazat
  22. [11]: Pokus o komentář .
    Můj choť si šanci na prohánění sám zazdil, když se po svatbě odebral poflakovat dva roky na vojnu. Tím si nevytvořil tyto nezdravé návyky a po jeho triumfálním návratu do civilu, kdy ho v podstatě kromě maminky nikdo bouřlivě nevítal, neměl šanci uspět, byť se mazácky snažil velet

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Pavle, to není Kačenka Kačenka je dáma a páníčka do zadku zatím nekousla [23]: To je výhoda včasného odlovu Chlapec byl ještě tvárný

    OdpovědětVymazat
  24. Jak bystří a rychlí jsme v zakrývání, skrývání a maskování!   
    Fotka nemá chybu, dobrá momentka. Obdivuji pohotovost fotografa!

    OdpovědětVymazat
  25. Zase jeden skrytý komentář.

    OdpovědětVymazat
  26. [25]:P.S. první věta v předchozím komentáři platila komentáři č.12.
    K poflakování a předstírání činnosti bych chtěla podotknout, že tohle je umění, které obdivuji čím dál víc, protože už jsem viděla tolik lidí, kteří předstírají, že pracují (a zčásti i doopravdy pracují), že vypadají, jako by byli permanentně vytíženi a oni se přitom nijak nenadřou. Hvězda této činnosti je moje bývalá kolegyně. Nikdy jsem nedocílila její preciznosti v této činnosti. (Teda, ne že by byla nefachčenko nebo lempl, co měla udělat, to udělala, jen si dokázala práci tak bezvadně rozložit, že kdykoliv kdokoliv přišel, zastihl ji v hlubokém soustředění nad prací (i když třicet vteřin předtím pokládala sluchátko po půlhodinovém výkecu s kolegyní z druhé kanceláře )

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Druhý extrém - někdo usilovně pracuje a pracuje, pak se na moment začumí a v té chvíli strčí do dveří hlavu šéf

    OdpovědětVymazat
  28. Chvilku jsem se radovala, že už jdou komentáře bez problémů vkládat. Nejdou

    OdpovědětVymazat
  29. Ono - je velké umění 'dělat jako že něco dělám " ...    nacvičuji dnes a denně

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: Fotka jo, samotná akce asi jenom tomu vlčákovi [31]: Určitě je to mnohem zábavnější než nacvičovat třeba spartakiádu. Ale to už mladí nepamatují

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...