středa 27. listopadu 2013

Chci si za blog platit

Život mě naučil určité trpělivosti. Vím, že nic není hned, leckdy si člověk musí počkat. Všechno má ale své meze. Sice platí, že trpělivost růže přináší, ale bez růží se momentálně klidně obejdu.


Co mi ovšem převelice chybí, je kvalitní fungování blogu. Vypadá to, že všichni místní ajťáci dostali padáka a server provozuje hejno škodolibých trpaslíků. A ti se činí, seč jim jejich naprosto levé ručičky stačí.

Chcete někomu okomentovat článek? Pořiďte si antidepresiva, protože po hodině marného zkoušení budete zralí na pořádnou dávku. Jste odvážní a chcete dokonce psát komentáře u svých vlastních čláků? Tak na to rovnou zapomeňte a jděte raději žehlit. Budete mít alespoň dobrý pocit, že zbytečně nemrháte časem.

Rozhodně ale nepiště článek. Tedy pokud nejste zrovna masochisti, kterým dělá radost pořádná dávka sebetrýznění. Je totiž pouze jen na uvážení blogových trpaslíků, kdy a jestli vůbec spatří vaše dílo světlo světa.

Pokud je něco zadarmo, zákonitě to nemůže být nijak oslnivě kvalitní. Momentálně se o tom všichni přesvědčujeme na vlastní kůži. Já si ráda za kvalitu připlatím. Co je dnes taková stovka? Nic. Krabička lepších cigaret. A třeba by i ta jedna jediná stovka měsíčně od každého blogera znamenala, že dostaneme službu, nad kterou si nebudeme houfně ze zoufalství rvát vlasy.




76 komentářů:

  1. Mě se sice článek po hodině objevil, ale mám pocit, že nikdo jiný ho nespatří...

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám že můj článek už je po dvou dnech taky tam kde má být . Za blog bych nebyla ochotná platit, to bych radši přešla někam jinam, kde budu mít zaručeno, že za ty peníze dostanu odpovídající služby.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, na můj vkus ta nefunkčnost blogu trvá už příliš dlouho. Ale, kde je záruka, že zaplatíš a bude to fungovat? Kdyby to byla solidní firma, tak nám sdělí, něco, že předělávají a že to bude trvat 3-9 týdnů, ale nějak to zdůvodní. Ale toto se ve slušné společnosti nedělá a tak nemám ani záruku, že když finančně podpořím server, tak půjde, leda tak do pekel. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, úplně mi mluvíš z duše. Služba blog.cz mě pěkně štve. Mám pocit, jako by nám admini říkali: "Máš to zadarmo, tak drž hubu" :( Jinak Standa už smazal další dva mé komentáře je to frajer, redaktor na svém místě No, snad se ti tento komentář zobrazí do neděle

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za Tvůj článek, myslela jsem totiž, že ty problémy dělá náš počítač a už dva dny se zabývám stavem softwaru. No, jsem skutečně naivní.

    OdpovědětVymazat
  6. Komentář se neobjevil a tak se pokusím příště, naštěstí už mě to neděsí, vím kde je zakopaný pes.

    OdpovědětVymazat
  7. Nemyslím, že by zpoplatnění něčemu pomohlo. A vlastně blogeři svým způsobem za užívání platí - obsahem blogu. Je to taková trojdohoda: Blog.cz poskytne prostor, uživatelé náplň a reklama to zaplatí! Díky blogerům má provozovatel zisk z reklamy. Měl by k nim přistupovat s úctou!

    OdpovědětVymazat
  8. Buďme optimisté! Mně na blog kupříkladu nikdo moc nechodí a když se teď zobrazují komentáře od někoho i třikrát, mám ve výsledku lepší hodnocení

    OdpovědětVymazat
  9. Blog také zkouší mojí trpělivost. Včera jsem napsala asi tři komentáře, které se zjevily, až když jsem si postěžovala, že jsou v ....
    Pokud se pamatuji, tak toto není první kiks. Za rok nebo rok a půl je to nejméně třetí. A za to bych měla platit? Všude je reklam, tak snad mají příjem dostatečný. Nikdo mi nezaručí, když dám nějakou korunu, že to bude bezchybně fungovat.
    Dodnes nemám článek publikovaný, ale skrytý, na titulce není. Už se ale objevil v seznamu. Huráááááá.
    Tož se tu mějte všichni hezky a na viděnou v lepších časech.

    OdpovědětVymazat
  10. Teď už chápu dcery a jejich nelibost, když jsem je vyháněla od fejsu. Nějaký sadista tu zjevně nasadil rafinované mučení. Jestli blog bude ještě chvíli haprovat, tak se též půjdu napíchnout na nějakou sociální síťku, kde se mám krucifix pořádně vykecat? Nakonec bych si mohla klabosit leda tak s vlastním chotěm

    OdpovědětVymazat
  11. Funguje to všechno hodně divně, ale myslím si, že když jsou problémy, tak to že platíš maximálně zvětší pocit, že můžeš oprávněně nadávat

    OdpovědětVymazat
  12. To už je taková tradice, že se ti neumětelové před koncem roku v tom začnou šťourat. Zřejmě aby si zasloužili roční odměny. Tudíž můžeme očekávat, že nás v nejbližší době čeká nějaké "vylepšení" vzhledu a funkce blogu.
    Já teď naštěstí prožívám jakési blogové vyhoření, tudíž mě to zrovna nijak moc netrápí.
    Jen jsem se ti pokoušel odpovědět na tvůj komentář na mém blogu. Nejprve to nešlo vůbec a večer se tam objevily mé odpovědi hned dvě. Asi po půl hodině však zmizely oba mé komentáře i s několika dalšími.
    To je prostě taková srulcovina.

    OdpovědětVymazat
  13. Kdysi jsem měla placené stránky od provozovatele webová stránka.cz. Fungoval celkem spolehlivě určitou dobu, platila jsem do zahraničí přes paypal, jenomže pak se stalo, že provozovatelé si nahrabali prachy, odpojili úložný prostor a bylo vykydáno. Nic už nefungovalo.. Přestěhovala jsem se tedy sem, obrněna trpělivostí, ale v podstatě bych byla ochotna si za kvalitní služby zaplatit, jenomže ani to není spolehlivé. Ať placené a nebo neplacené, furt se v tom někdo musí šťourat a potom to takhle vypadá...Nevím, ale každé vyvíjení blogu se mi zdá porád horší a horší...   

    OdpovědětVymazat
  14. [1]: Tvůj článek se mi objeví v emailu, ale na blogu na hlavní stránce není. Musím pátrat a pak ho objevím v archivu.[2]: Je otázka, proč je blog tak technicky nedokonalý. Jestli je to neschopností týmu a nebo opravdu tím, že co je zadarmo, nemusí být kvalitní, protože uživatelé musí držet hubu a krok, právě proto, že je to zadarmo [3]: Ano, ve slušné společnosti by před nějakou "odstávkou" systému předcházelo upozornění. Tady se to nenosí [4]: Mazání komentů je jeden ze způsobů komunikce na Srdci [5]: Já jsem si zase zpočátku myslela, že jsem si nějak rozperendila bloglovin a proto mi na něj nechodí výpisy nových článků mých oblíbených autorů Než mi došlo, že bordel je jaksi globální, trvalo mi to celý pátek. Jsem prostě bystré děvče [7]: Taky předpokládám, že zisky se zde generují z reklam. Proto zřejmě ten poslední geniální nápad, že nejčtenějším blogerům bude za odměnu reklama ze stránek odstraněna Zadavatel reklamy musí mít obrovskou radost

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Že by to celé bylo proto, abychom ulovili co nejvíce duplicitních komentářů? Vidíš, tenhle ďábelský plán jsem neodhalila [9]: Blog se hroutí pokaždé, když zavádějí nějaké revoluční novinky. Docela se bojím, co tentokrát přijde. Ještě mám celkem v živé paměti, co se dělo loni přesně touhle dobou [10]: To nebezpečí mi hrozí taky Medvěd ovšem moc ochoty ke klábosení neprojevuje [11]: Samozřejmě, že placení nic nevyřeší v momentě, kdy na druhé straně barikády jsou ajťáci na úrovni chovanců zvláštní školy Ale alespoň by nikdo nemohl říkat - neplatíte, tak držte hubu a buďte rádi za to, co máte zadarmo [12]: Taky zrovna nesrším nápady, ale právě proto si chci číst u jiných, kteří ty nápady mají Jenže teď je to poměrně obtížné, když nemůžu najít články Uvidíme, čím nás admini oslní.[13]: Já jsem na blog cézet relativně krátkou dobu a s jinými doménami zkušenosti nemám. Ale i tohle mi stačí Nikdo není neomylný, chyby se dělají. To jsem ochotná pochopit a vydržet. Ale ten přístup, ten přístup...

    OdpovědětVymazat
  16. Komunikace je prostě silná stránka zdejších IT chlapců. Ale buďme optimisté: Třeba jim ta omluva jenom nejde publikovat

    OdpovědětVymazat
  17. Mimochodem, myslím si, že v placení to v tomto případě není. Mně osobně by placení nevadilo, ale zatím mám pocit, že pokud se na fungování téhle společnosti nezmění velmi zásadní věci, bylo by to stejné jako hodit peníze do studny.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: V tom lze s tebou jedině souhlasit, že placení u nás není žádnou zárukou fungování.

    OdpovědětVymazat
  19. Když by se cálovalo, tak by měl navíc člověk leda tu možnost zanadávat si ve stylu "dyť za to platím, tak ať to funguje" :)Asi to bylo především řečnické nadhození, ale přijde mi, že u nás se dívá na placené služby jako na něco nepatřičného, resp. "přece za *doplň službu* nebudu platit každý měsíc tři stovky!" Ale to by bylo na delší povídání.. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle se asi nikdy nestane, protože cílová skupina jsou dívky 13-18 a to není zrovna skupina lidí, kteří by si za něco na netu rádi platili =/
    Mě třeba dneska zmizel celej AK rámeček

    OdpovědětVymazat
  21. Z programátorského desatera:
    * Prográtor dělá, co umí, počítač si dělá, co chce.
    * Odstraněním jedné chyby se do programu zavlečou dvě nové.Placením se z Blogu stane tunel Blanka.

    OdpovědětVymazat
  22. "Co blbne?" ptal jsem se sám sebe při pohledu na nadpis Tvého článku. Po přečtení už chápu co Tě k tomu vede, ale nepovažuji to za dobré řešení. I můj poslední článek byl místo zveřejnění utajený, ale jen dočasně. Už je k dispozici. Server by měl řádně fungovat i bez placení.

    OdpovědětVymazat
  23. Uvažovala jsem včera ráno naprosto stejně. Už jsem si vybírala.....a pak to začlo fungovat, tak jsem stěhování blogu podmínečně odložila.
    Když je něco zadarmo, tak to taky za moc nestojí, říkával můj táta. Tedy on to říkaj jadrněji. Vyžíval se v takových baťovských zásadách.

    OdpovědětVymazat
  24. MMCH (=BTW čili mimochodem): Komentáře, které žehraly na špatný stav platformy BLOG a vozovek přilehlých pod článkem http://blog.blog.cz/1311/dotaznik-spokojenosti-top-blogeri ,
    zmizely též v černé díře.

    OdpovědětVymazat
  25. [8]:Tak to je dobrý!
    K tvému návrhu - tentokrát si myslím, že by to byly promrhané peníze, protože nemáš žádnou záruku, že i kdyby sis blog zaplatila, že se tyhle krpy nebudou odehrávat. Pokud jsou technické problémy, tak se asi budou vztahovat na všechny blogy, a pokud jsou ajťáci neschopní lempli, čerta ti pomůže, jestli budeš mít web zaplacený. A už vůbec nevěřím, že by ti vrátili část peněz jako odškodnění, nebo udělali slevu v dalším předplatném...

    OdpovědětVymazat
  26. [24]:A vida. Koho by to bylo překvapilo... k mým posledním přáním, které mě napadají, je, potkat naživo pana Rulce. Jestli bude někde nějakej sejšn, kde se bude vyskytovat, jedu tam.Teda pokud to nebude v Karlových Varech nebo v Aši...

    OdpovědětVymazat
  27. Z vlastního, s počítači hodně propojeného zaměstnání, vás mohu ujistit, že nějaká ta stovka není rozhodně žádná vyšší záruka nějakého lepšího servisu. Z každého servisního programátora se časem i v zájmu zachování vlastního duševního zdraví stane dokonalý flegmatik, na kterého už nepůsobí ani vlasy si trhající šéf a zaklínání zákazníkem, který slibuje hádku o několikamilionové penále. Sám dobře ví, že v tomhle oboru se uspěchané řešení hodně rychle vrátí v podobě bumerangu nadávek, klení a supění zákazníka. A ty chyby se prostě v dnešním neskutečně poslepovaném software taky dělají jak na běžícím pásu. Takže, až to bude, tak to bude, a třeba lepší...

    OdpovědětVymazat
  28. [23]:Tento blog čtu z počítače, na kterém běží Ubuntu - tedy Linux, který je kompletně zadarmo. A váš táta o tom ví asi prd, protože zrovna tenhle systém běží dost dobře i včetně Open Office - tedy kompletní práce se všemi kancelářskými soubory z Microsoft Office (Word, Excel, Power point).
    Stránku mám otevřenou ve Firefoxu,  Opeře nebo Chrome. Zatraceně, vždyť ty jsou všecky i na Linuxu i na Windowsech taky zadarmo!
    Pokud programuju v Javě, C#, nebo třeba Ruby on Rails, použiju jedno z nejlepších vývojový prostředí - Eclipse. A to stojí, hádejte kolik? Hádáte správně. Je zadarmo! Programátoři sobě. Skoro by se dalo říct, že v IT je už pomalu komunismus. Všechno zadarmo. A kvalita hodně vysoká ...

    OdpovědětVymazat
  29. P.S. Tenhle blog.cz provozuje CET21, která má se svou televizí Nova dost velké finanční problémy. Tak se holt musí škrtat na výdajích za servisní sílu. A když se k tomu připočte giganticky rostoucí databáze příspěvků a komentářů, 100 tisíc připojení denně a stále nové "nápady" manažerů, tak to logicky občas docela zaskřípe.

    OdpovědětVymazat
  30. P.S. Tenhle blog.cz provozuje CET21, která má se svou televizí Nova dost velké finanční problémy. Tak se holt musí škrtat na výdajích za servisní sílu. A když se k tomu připočte giganticky rostoucí databáze příspěvků a komentářů, 100 tisíc připojení denně a stále nové "nápady" manažerů, tak to logicky občas docela zaskřípe. (Možná to tu bude dvakrát, protože mi příspěvek už jednou jakoby neuložil a pak se najednou objevil - mají fakt problémy v synchronizaci zobrazovací a editační služby)

    OdpovědětVymazat
  31. Ako internetovy Matuzalem si myslim, ze kde su tie casy, ked na internete bolo prakticky vsetko zadarmo!Platit mi pripada ako kapitulacia, ale kde dnes nemmusis platit?Inac "mauronove" komentare su balzam, ale vseobecne to beznym "user-om" nepomoze a zostavasu len pri tom anglickom vyraze, "ked sa hnevas tak si user".Inac vid kolega Krutomyval a spol.!!!Ale vseobecne je to skoda, clovek si za tie roky zvykol a ziskal znamych a podobne.

    OdpovědětVymazat
  32. Dvakrat meraj raz rez. Dvakrat posli komentar a dufaj...

    OdpovědětVymazat
  33. Já teda platit nechci, blog jsem zakládala jako "zdarma" a byly mi tím deklarovány určité podmínky a ty je třeba dodržovat. Až budu chtít platit, vyberu si jiného poskytovatele. Na druhou stranu je třeba udělat údržbu, což jistě všichni chápeme, akorát by bylo slušné, nás, co BLOG tvoříme informovat předem a nehrát si na "mrtvého brouka". Ale to už je na jiné téma. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  34. [16]: Jo, v tom to určitě bude [17]: To byl jen takový můj povzdech a vyjádření plané naděje [19]: No, málokdo chápe, že nic není zadarmo. Ani to, co se jako zadarmo tváří [20]: Tahle cílovka ale umí hodně vydatně nadávat [21]: Pražáci by to možná ocenili. Už jsou poměrně dost zvyklí [22]: Samozřejmě, že by měl fungovat. Platí si to firmy, které sem zadávají reklamu.[23]: Zatím to funguje jako pouťová lochneska. Chvilku nahoře, chvilku dole. S bloglovinem spolupráce zatím nenavázána [24]: Všimla jsem si a vůbec mě to nepřekvapilo. Překvapil by mne opak.[25]: Řešení - vyházet lemply a porozhlédnout se po někom, komu se nebude server drolit pod rukama [27]: Jednoho velmi kvalitního ajťáka jsem světu darovala v podobě svého syna Vím, že nic není jednoduché, chybky se vloudí a někdy najít brouka v systému je hodně velký oříšek. Ale znovu opakuji - ten přístup, ten přístup [31]: Krutomýval to zabalil a odpelášil jinam po cenzurních zásazích do jeho komentářů na Srdci. Nevím, co by říkal momentálnímu technickému armagedonu

    OdpovědětVymazat
  35. Teď jen doufat, že mi zase komentář někam neodplachtil.

    OdpovědětVymazat
  36. [33]: Mám internetové bankovnictví. Zdarma k účtům. Občas tam IT hoši dělají údržbu systému. Včas mě na to upozorní. Vím tedy, co mě čeká a nepropadám panice, že se nemůžu dostat k účtům Jak jednoduché pravidlo. A určitě by šlo dodržovat i zde.

    OdpovědětVymazat
  37. ANO STAČILA BY VĚTA NA HLAVNÍ STRANCE BLOGU....PROBÍHÁ ÚDRŽBA SYSTÉMU.... TO CO MI NAPSALI  TECHNICI Z BLOG@BLOG.CZ NA MŮJ DOTAZ CO SE DĚJE...

    OdpovědětVymazat
  38. [10]: Tak to musí být hrozné. Moje žena sedí v druhém pokoji u svého compu když něco chce pošle mi sms ...tedy když ji bolí v krku a nemůže křičet

    OdpovědětVymazat
  39. [37]: Přesně tak. A hned by technici měli "klid na práci", protože by je lidé přestali bombardovat dotazy

    OdpovědětVymazat
  40. Taky jsem si zkusila napsat článek.Samozřejmě ho neuložili.Napodruhé ho sice uložili,ale nepublikovali.Když jsem si u třetího pokusu zveřejnit ho nastavila datum,ignorovali to.Takže suma sumárum, děs

    OdpovědětVymazat
  41. Stále doufám v zánik takových trpaslíků a neobjeveným komentářům vkládám plnou důvěru....
    Co mi zbývá? :)
    Jako nekuřačka o tvém návrhu přemýšlím

    OdpovědětVymazat
  42. Mám takový pocit, že trpaslíci zlobili podobně i před rokem.
    Už jsem si zvykla, že v neděli v podvečer nemohu uveřejňovat nový článek, poněvadž  je asi blog zahlcen, ale tohle už mě pěkně štve.

    OdpovědětVymazat
  43. " Co dělám ?  ... nu ... píšu na blogu !"... muž nad hlavou hvězdnou má oblohu
    zdá se, že doba je pozdní ...
    co dělá    On čmárá po  zdi !Tam neslušný nápis ! ... muž píše ... a hlídá ...
    Billoví  Schoustovi odpovídá ....
    toť  blog  jest  Billa  Schousta !Muž sveřepě  sevřel ústa ;
    křídou tam, -  slova sprostá ,
    bělají  baráku ponurou šeď ..." Jsem zvědav na jeho odpověď !"
    a dopisuje :  ,,mi vyliž  ..  tu ,,...Vtom klacek ! ... a  rána  přes šišku !" Tak rychlou odpověď  ... já netuše !"
    Jann Pitschmann  prchá krajně rozrušen !

    OdpovědětVymazat
  44. [8]: Koníku, Ty jsi sedmilhář. Prý, že na Tvůj blog nikdo nechodí Chodí tam spousta lidí a chodí tam ráda, ta spousta lidí

    OdpovědětVymazat
  45. Mengano, já nevydržela a napsala na blog.cz dotaz... Prý aktuálně pracují na technické údržbě systému, která EVENTUÁLNĚ může v některých případech zapříčinit dočasně sníženou funkčnost služby... Obnovení plné funkčnosti lze pravděpodobně očekávat v průběhu zítřka nebo do konce tohoto týdne (ten týden stále trvá; pozn.Nartayi.Také už jsem přemýšlela, že bych se někam přestěhovala, ale zatím jsem na to moc pohodlná, líná, unavená, rezignovaná a kdo ví, co ještě jsem.

    OdpovědětVymazat
  46. Úplně suprově napsaný! Já ze začátku, když to začlo blbnout, restartovala počítač jak magor a málem třískala hlavou o zeď! A přitom by fakt stačila malá poznámka na titulce o úržbě ...

    OdpovědětVymazat
  47. [41]: Už mám ušoupané prstíky, jak musím každý komentář psát dvakrát, aby se ten první ráčil objevit. Taky pořád doufám [42]: Zlobili, to je pravda. Jen zlobili nepoměrně méně. Zřejmě se jen připravovali na letošní generální úder [43]: Klackem po hlavě - takový mám taky pocit.[45]: Obzvlášť to "eventuálně" je opravdu pikantní Stěhovat se nechci. Ani ne tak kvůli lenosti, mám to tu i přes všechny mouchy (občas velikosti masařek) docela ráda [46]: Taky jsem zezačátku podezřívala hlavně sebe, že jsem si zase něco poondila. Obzvlášť v bloglovinu. Jeho nefunkčnost mi vážně vadí

    OdpovědětVymazat
  48. Mno, tak jsem se právě chystala psát článek, ale po peripetiích z počátku minulého týdne a po přečtení tvého článku si to nejspíš ještě rozmyslím .
    Přesně vím, co cítíš, jsem opravdu načuřená a to své nasr... jsem si musela dát na hlavní stránku svého blogu, protože mi tohle nefungování působilo dost velké nepříjemnosti, nemám ráda resty .

    OdpovědětVymazat
  49. Jojo. Rozsypaný blog mi pije krev (včera jsem psala článek a po prvním uložení-neuložení jsem si začala texty před uložením kopírovat. Dobře jsem udělala. Dvojí komentáře, aby se zobrazil ten první, to mi taky pije krev. Ale všechno tohle bych dokázala zkousnout a pochopit, protože technické problémy jsou prostě problematické.
    Co ale nezkousnu a nepochopím, je jednání Rulce, který maže komentáře, které jsou věcné a i když třeba kritické, nejsou vulgární. (Ještě víc mě překvapuje, že kritické komentáře maže, ale přitom pár jich tam nechá. Asi si říká, aby se vlk nažral a koza zůstala celá...)
    Upozornit na technické úpravy by taky neuškodilo. Při různých soutěžích se objeví při každém otevření administrace cedule jak prase, s upozorněním na soutěž. Umístit stejnou ceduli, s upozorněním na technické problémy, je pro ně asi neřešitelný problém.

    OdpovědětVymazat
  50. Mně přestalo fungovat editování článků v Internet Exploreru, V seznamu článků je sice vidím, ale když nějaký otevřu, objeví se prázdná stránka. Všechno teď dělám v Mozille.
    Samozřejmě ty výpadky komentářů se projevují všude.
    Abych ale pravdu řekl, když si představím, že existuje milion 200 tisíc blogů a každý autor něco kutí, mnozí vkládají desítky fotografií, dovedu si představit, že takové monstrum není snadné v chodu udržet.
    Opravdu by však mohli změny v softwaru nedělal za pochodu, ale systém třeba na jeden den vypnout a až po odladění změn znovu spustit, jak to dělají třeba u elektronického bankovnictví.

    OdpovědětVymazat
  51. [48]: Tak, tak [49]: Včera jsem udělala osudovou chybu a pustila se do článku. Jsem lenivá a tak nepíšu ve Wordu, ale rovnou v administraci. Článek mi pod rukama někam záhadně zmizel, nebyl nikde, ani v rozepsaných. Samozřejmě mám zapnuté automatické ukládání. Připadala jsem si jako v Jiříkově vidění a doufám, že mé slovní projevy neslyšeli sousedi. Rozhodně jsem se nevyjadřovala jako decentní dáma [50]: Vendy, je to přesně tak. Stačil by nějaký maličký vysvětlující článek a lidé by sice byli naštvaní, ale alespoň by byli informovaní. Jenže to se tu bohužel moc nenosí

    OdpovědětVymazat
  52. [51]: Ale jo, taky uznávám, že držet v chodu takovéhle monstrum není asi jednoduchá IT věc. Na druhou stranu podobných serverů je dost a nevím, jestli je na nich taky takový elent Vedení blogu chce co největší návštěvnost a co nejvíc uživatelů, tak by tomu měla odpovídat i IT podpora. Nedělat věci za provozu a dohánět tím blogery k šílenství

    OdpovědětVymazat
  53. Já se fakt picnu. Nebaví mě psát 2 komentáře, aby se zobrazil ten první

    OdpovědětVymazat
  54. Máš pravdu je to snad všude u mě na blogu se nezobrazuje správný počet komentářů, ze začátku to bylo jen to že se články nezobrazovaly na hlavní stránce, ale jen v rubrikách. Potom to že se na poprvé komentáře nezobrazovaly na jiných blozích a aby se vůbec ukázal musela jsem napsat ještě jeden. Ach jo. Ale přijde mi zbytečné utrácet peníze za nějakou doménu, protože zas tak důležitý pro mě blogování není.

    OdpovědětVymazat
  55. [47]: /45 Já si myslím, že hlavní účel všech těch oprav je, zbavit provázanosti bloglovin, s blogem.cz. Je to opět o návštěvnosti.. ale snad se pletu a vidím to až moc černě...

    OdpovědětVymazat
  56. Tak pro mě stovka měsíčně by byla moc, ale nějaká částka ročně (od 100 dejme tomu do 600 - 700), to bych zaplatila klidně, místo předplatného časopisu bych si "předplatila" blog.
    A trpaslíci? Já to říkala hned! Dokonce jsem se ptala na podpoře, jestli za tím jsou trpaslíci. Nepřiznali to, ale já si tím jsem jistá!

    OdpovědětVymazat
  57. [40]: Teprve dnes se mi tvůj komentář objevil v administraci a navíc jako červený spam. Neuvěřitelné.[55]: Opatrně začínám doufat, že by snad už mohl být relativní klid. Uvidíme.[56]: Možná to vidíš úplně reálně. Blog snad funguje, bloglovin ovšem nikoliv. Pokud chtěli tuhle provázanost zlikvidovat, tak to fakt nechápu.[57]: Ještě že ty trpaslíky máme

    OdpovědětVymazat
  58. Já antidepresiva beru už nějaký ten pátek a můžu tě ujistit, že to nezabírá Placení blogu se řešilo, řeší a řešit bude. Odpověď je vždy taková, že se o tom uvažuje, ale nikdy to evidentně nebude. Je jasné, že ti, co by si blog platili by zákonitě v případě nefunkčnosti, okamžitě psali maily: " co si to jako o sobě admini myslí, že to jako nejde" a to by je svazovalo.
    Tenhle stav jim dává svobodu dělat si, co chtějí: "Máte to zadarmo? Tak držte hubu".

    OdpovědětVymazat
  59. [59]: Už držíme hubu a krok téměř 14 dnů To by nám skoro mohli začít admini něco připlácet

    OdpovědětVymazat
  60. Já ti nevím. Blogger zadarmo je, ale zároveň je to kvalitní služba. A dokonce bez reklam, když je teda na blogu vyloženě nechceš... Takže ne, díky, já bych za blog.cz vážně neplatila. Vlastně bych se už nevrátila, ani kdyby mi chtěli platit oni, jak na to tak koukám...

    OdpovědětVymazat
  61. [61]: Pro tebe to musí být celkem k popukání, když vidíš, v čem se tu už pomalu třetí týdem plácáme.

    OdpovědětVymazat
  62. No, komentáře se opět nezobrazují, takže vyčkáme a kolem Vánoc se snad dočkáme

    OdpovědětVymazat
  63. To je to s blogem opravdu tak špatné? To je zlé.. no, není pravda, že veškeré free služby jsou tak úplně špatné. Já už funguji na wordpress.com dosti dlouho a nic hrozného mne tam nepotkalo.. jen spokojenost. Takže, pokud bys chtěla hledat jiné sídelní místečko, mohu jen doporučit.. ;)
    A nebo.. třeba se dá blog do pořádku.. *dodá s náznakem ironie a odkašle si*

    OdpovědětVymazat
  64. A nakonec všeho se nedozvíme podstatu světa, ale blogu. Hořkým tajemstvím je, že jsme jen školním projektem :(

    OdpovědětVymazat
  65. [64]: ... třeba se dá blog do pořádku... už doufáme svorně všichni skoro 3 týdny [65]: Mně to připadá, že jsme pokusní králíci. A admini testují, co takový blogový králík vydrží

    OdpovědětVymazat
  66. [62]: Přiznávám, že jistou dávku poněkud ironického humoru bys u mě skutečně našla... Vážně, ještě jsem nebyla tak ráda, že jsem pryč, jako jsem teď. Kdybys snad chtěla taky přesídlit na blogspot, klidně ti pomůžu s nastavením.

    OdpovědětVymazat
  67. [67]: Přiznám se, že má otrávenost o víkendu dostoupila takových výšin, že jsem začala na blogspot pokukovat A zcela jistě jsem nebyla sama. Možná to je záměr celé téhle taškařice - vypudit nás.

    OdpovědětVymazat
  68. muzu vrele doporucit mit vlastni domenu a vlastniho spravce.  ktery nejenze odpovida na maily a nemaze ti komentare, ale este s usmevem na rtech (si tak prestavuju) zodpovi tvuj jakykoliv dementne znejici dotaz a prevede ho na it realitu na tvem blogu.depresiva pak netreba a jak se ukazalo, ani to neni financne narocny konicek....a to ze vubec. takove www.menganoblog.com by znelo docela dobre, ne? k mani za par desitek korun mesicne, hosting taky, to bych se divil kdyby na to tvuj medvedi duchod nestacil

    OdpovědětVymazat
  69. Amen!
    Ja jen dodavam, ze i pres to, ze je nejaka sluzba zadarmo, neznamena, ze to bude hnuj. To je takovy obecne rozsireny nesmysl - je to zadarmo, tak ber, co je a nestezuj si.
    Ve skutecnosti to jen vypovida o kvalite sluzby a profesioanlite spravcu.
    Je totiz jedna vec, kterou maji placene sluzby i sluzby zadarmo spolecnou, a to je spokojenost svych uzivatelu.
    Takze i presto, ze bytostne nesnasim zmeny a na blogu jsem uz sest let, stejny pristup, jaky blog.cz predvedl v prubehu minulych dni a tydnu, me spolehlive donuti prestehovat se jinam, pokud se veci neotoci k lepsimu. Mozna presne o tohle jim jde. =) Jinak by totiz kazdej normalni spravce napsal aspon kratkou zpravu typu: Omlouvame se za technicke problemy, vime o potizich s komentari a clanky a na naprave usilovne pracujeme. To zabere dve minutky a uzivatel ma pocit, ze se pro nej dela maximum, i kdyby to vubec nebyla pravda. =)

    OdpovědětVymazat
  70. [69]: Pár korun měsíčně by mě fakt nepoložilo a to ještě nejsem ani zdaleka v mědvědím důchodu Už jsem měla i prchací nápady, to mi věř.[70]: Naprosto s tebou souhlasím. Technické potíže může služba placená, stejně jako služba zadarmo. Ovšem tady je to o tom přístupu, kdy se s osazenstvem zachází jako s partičkou nesvéprávných jedinců. Snad se prý na FB objevila nějaká zpráva, že se omlouvají za potíže a dokonce i za to, že NĚKDO mazal kritické komentáře na Srdci

    OdpovědětVymazat
  71. [71]: Ale ale, ze by jim uz zacinalo teci do toho nepotopitelneho Titanicu? =DJinak mas naprostou pravdu. Asi maji pocit, ze 90% blogeru jsou deti do deseti let, kterym nic vysvetlovat nemusi - a ta mensina - to vlastne ani neni nikde poznat.FB nemam, takze to je mi u zadele, jestli si nekdo vyleval srdicko tam. =D Ale dnesni prispevek na srdci jsem si precetla a take jsem ho komentovala. =) To mi pripomina, ze se musim podivat, zda mi tam komentar jeste visi.

    OdpovědětVymazat
  72. [72]: Já taky FB nemám, ale na FB Blog cézet jsem se podívala. Je to zajímavé čtení, kde nějaká Andrea z podpory diskutuje s lidmi, kteří jsou naštvaní. A je to diskuze vstřícná, vysvětlujíci, omluvná. Nestačila jsem zírat, že to najednou jde Článek na Srdci jsem taky četla, je celkem nicneříkající. Ovšem velmi zajímavé je, že i dnes ráno pod nim zůstaly VŠECHNY komentáře. Úkaz v poslední době zcela nevídaný. Nic nezmizelo

    OdpovědětVymazat
  73. [73]: No, presne tak, ted jsem to kontrolovala, komentare jsou na svem miste.

    OdpovědětVymazat
  74. [74]: A na technickém blogu Standa odpovídá na komentáře. Jsem v Jiříkově vidění

    OdpovědětVymazat
  75. Já si též ráda za kvalitu ráda připlatím. Ale službu blog.cz a všechno co je nad ním a pod ním nehodlám dotovat ani chrchlem.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...