čtvrtek 23. května 2013

Takhle raději ne

Docela ráda jsem psávala na téma týdne. Je pravda, že občas se vyrojily nápady, ze kterých se jen poměrně těžko dalo vylovit něco rozumného. Ale byly to nápady blogerů, tedy naše.


Minulý týden došlo ke změně a téma týdne je (zatím?) bez možnosti volby "přidělováno shora". Přiznám se, že se mi myšlenka, že TT bude i na aktuální dění, původně poměrně líbila. Viděla jsem v tom určitou naději, že se tu nebude jednou hromadně propadat depresi, podruhé vzdychat nad Londýnem a New Yorkem nebo dumat, jestli si na pustý ostrov vzít nejlepší kámošku či raději soupravu laků na nehty a oblíbené zvířátko.

Ani v nejčernějším snu by mě ovšem nenapadlo, co se může stát. Miloš Zeman jako téma týdne je pro mne zcela mimo realitu. Možná jsem tupá, ale nechápu, co autor výběru čeká. Hlubokomyslné úvahy nad tím, jaký je Zeman člověk a státník? Tak to má smůlu, zatím se neobjevily. Snůšku nadávek a vulgarit? Tady už je to mnohem lepší, leckterý bloger se nechal unést. Chvalozpěv na moudrého a vlídného pana prezidenta? Když se prstíčkem zahrabe, i něco takového lze objevit.

Pokud "vážné" téma mělo zamezit zaplevelení titulky dvouvětými moudry, ani zde to nevyšlo. Perel typu "Ach jo, Miloš Zeman. No co nato říct. To je fakt hrůůůůůůůůůůza." se našlo víc než dost.

Možná má pravdu moje oblíbená Valin a jediné, oč tu kráčí, je sledovanost blog.cz. Vyhledavače si tento týden asi opravdu pochutnaly. Pokud je to tak, můžeme se příští týden těšit na nějakou pecku. Co třeba nesmrtelná Ivetka Bartošová a nebo národem milovaná Ornella Štiková? To by se počítadlo protáčelo jedna radost.

Jen nevím, jestli budou psát i ti, kteří mají v hlavě mozek.

39 komentářů:

  1. Ani jsem neměla odvahu se na ty bláboly podívat....to že se zadávalo TT shora tu už bylo, tehdy také Nejvyšší Srulc zadával, to když jsem před třemi lety (Jéžiš!!!!Já zapoměla na třetí narozky svýho blogu!!!! Chudák dítě )pak se začalo hlasováním vybírat z daných témat které vymýšleli blogeři(taky někdy nářez)a teď naposled nevím kdo navrhoval TT jestli admini na TT či kdo a blogeři hlasovali. Tenhle systém by byl dobrý pokud by byla opravdu dobrá témata. Ovšem a to je otázka co to jsou DOBRÁ A KVALITNÍ témata. V tomhle se asi nikdy blogeři s adminem neshodnou....Prosím a už mne po ránu nikdy nestraš ani Ivetkou, ani Ornellkou případně nesmrtelnou tetou Helčou . To je pak o opar!

    OdpovědětVymazat
  2. V tomhle musím naprosto souhlasit. Taky jsem se těšila, že po záplavě depresí, mého oblíbeného prdu a tmy přijdou nějaká pořádná témata, třeba i kontroverzní témata, co Standa navrhoval v jednom komentáři bylo celkem fajn. Pak přišla legalizace marihuany. Téma to bylo dobré, i když mě nenalákalo k psaní. Ale Zeman? Sakra pořád by to mělo být aspoň trochu nekonkrétní, aby se na to mohli vyjádřit i lidé z jiných oborů, než je v tomto případě politologie. A navíc opravdu? Politika na blog? Politika na blog, kde je podle jejich statistiky úplně nejvíc uživatelů od dvanácti do šestnácti? Co o ní ví?
    Ten, kdo o ní ví, píše i bez tématu, jenže jakmile se hodí všem na oči, že tenhle týden se může psát třeba o tomhle, budou psát i ti, co neví nic. A pak vzniknou ty výše uvedené výplody. No já sama mám připravený podobný článek, ještě nevím, kdy ho zveřejním, ale píšu tam veskrze totéž.

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně, já se opravdu divím tomu, že ti, kteří mají v hlavě mozek, na TT vůbec reagují. Ono totiž až v první řadě jde opravdu o to otáčení se počítadel. Blogeři z toho mají utěšeně naskakující návštěvnost, a těší se, jak si polechtají vlastní ego a vejdou ve známost, a Blog.cz z toho má pochopitelně hromadu zviditelnění reklam, z čehož padají korunky do kasičky, a proto, my všichni bláhoví, byl vlastně Blog.cz založen!!

    OdpovědětVymazat
  4. Zcela s tebou souhlasím. Teď už skutečně můžeme očekávat téma na Štikovou a na tu její trapnou matku.
    Vůbec se mi to nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Mně opar naskočil hned v pondělí ráno [2]: Přesně. Takhle konkrétní téma je zcela nesmyslné přesně z těch důvodů, které popisuješ. Tentokrát jsem články dost pročítala, protože mě zajímalo, jak se k tomu lidi postaví. Až na pár dobrých věcí (opravdu spočítatelných na prstech jedné ruky) jenom snůška pitomostí.[3]: Ale jo, samozřejmě. Blog je zdarma a tak vydělává na reklamě. Nic proti tomu. Mně osobně reklama na blogu vůbec nevadí. Z něčeho se provoz financovat musí. Mně vadí, jak se přistoupilo k výběru témat. Vadí mi tohle konkrétní téma, tedy Zeman.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám stejný názor. Aktiální dění je super, ale toto?
    "MZ je super.""MZ je blb." ... nic jiného napsat nejde ... a pak se stovky blogerů s Vámi budou hádat. Politika v tomto ohledu patři na blogy jen velmi omezeně. Je to skoro jako by téma týdne bylo ODS nebo ČSSD ... Politiku ano, pokud by to byl názor například na zákony ... no nevím.[3]: A v případě, že je blog zadarmo, neměli bychom chtít, aby z toho měli užitek?

    OdpovědětVymazat
  7. Co na to říct? Prostě máš svatou pravdu. Já jen zase čekám na příští pondělí a jsem zvědavá, co na mě vyskočí. Ne, že bych čekala dvakrát napjatě. Spíš se skoro děsím. Ale co, aspoň budu mít čas psát povídky, co mi leží v hlavě, ale na TT se mi zatím nehodily a kvůli TT jsem na ně neměla čas. Taky dobrý, ne?

    OdpovědětVymazat
  8. A proto, že víme, co víme, nás přeci nějaká debilní TT nemohou přeci absolutně vzrušovat. Nereagovat, a hotovo.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Na téma inteligentních blondýn Štikových by se dal napsat román. A dovedeš si představit prodejnost? [5]: Ano, napsat názor na nějakou konkrétní událost, připravovaný zákon...to by bylo zajímavé. Takhle pojaté téma (konkrétní jméno, strana)je hloupost.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Špatně položená otázka. Napsala jsem jen to, co je skutečností. Nic víc. Další diskuze to myslím není hodno.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: To tedy jo Možná kdybys napsala povídku ve svém stylu na téma Miloš, mohla by to být bomba Třeba Miloš a Míra (Šlouf) se hádají o nový růžový župan.

    OdpovědětVymazat
  12. Každé téma se dá uchopit špatně nebo dobře.
    Např. "Miloš Zeman jako produkt přímé volby" - to by mohlo mít šmrc, ne?

    OdpovědětVymazat
  13. Zřejmě opravdu budeme nuceni oželet i psaní na TT. O politice já psát neumím, protože jí nerozumím. Na mě je tam moc neznámých a kde je opravdu pravda, nevím.. Média si nás podávají tak, jak potřebují a já politiku mezi řádky číst neumím. Mě jenom vytočil do zuřiva ten článek na srdci blogu, kdy jsem pochopila, že ač sám velký boss uznává existenci 70ti% nesmyslných článků, přes to jsou mu tyto články dobré na zvýšení návštěvnosti, když budou mít atraktivní nadpis pro vyhledávače. Tím vlastně on sám tento blog degraduje.
    To, že chtějí vydělat reklamou, jim nemám za zlé, proč ne. Ale tohle je tanec slona v porcelánu. Zmršená titulka, aby mohla být vyměměná za mraky reklam.. osobování autorských práv na jakýkoliv obsah serveru blog.cz...ale škoda slov. Zakládám novou rubriku a prostě si budu psát jen tak...

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím že každý si může své vlastní TT udělat na svém blogu, když bude mít chuť se k něčemu vyjádřit a nenechat se odrazovat tím co navrhne Nejvyšší nabob. To je nám snad jako svoboda ještě ponecháno. Bohužel za ty tři roky co jsem na Blog.cz se to ale neustále překlápí k horšímu a horšímu a arogance adminů a Nejvyššího se neustále stupňuje a blogeři jsou jaksi na druhé koleji, i když oni vlastně tvoří Blog. Jenže nad tím se nějak nikdo z vršku nepozastavuje. Kvalita článků je bohužel až v těch ne náctiletých blogerech (až na malé vyjímky), ale átnících a cetiletých a to se dneska kdy vládne jen kult mladosti a juchání nenosí....

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím. Na téma sice nepíšu, ale ráda si procházím napsané výtvory. tento týden mě to ani nenapadlo. Sama mám v hlavě na něj svůj nepěkný názor, a nemusím si ho ještě číst jinde. Ano, je to jistě aktuální téma, ale patří to na blog?

    OdpovědětVymazat
  16. Tak koukám, že jsem podcenil závažnost okamžiku. Napsal jsem normální článek na aktuální téma Putna vs. Zeman a při publikaci jsem si všimnul, že TT je Miloš. Tak jsem zajásal, jaká je to milá náhoda . O změně fungování TT se dozvídám až teď a připadne mi to dost hloupé. No, aspoň můj článek neměl Miloška v názvu .

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Další, která jsi pochopila...

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: ...a nejen že pochopila, ale podstatu všeho i velice výstižně vyjádřila ve svém článku
    http://valin1.blog.cz/1305/milos-zeman-alias-server-blog-cz
    Stojí za přečtení. Díky.

    OdpovědětVymazat
  19. Asi bych dokázal i o Zemanovi udělat článek. Dobré je, že nás zatím nikdo nenutí na TT psát, takže tak trošku nevím, co tady řešíte. Nelíbí se mi, tak ho ignoruji.

    OdpovědětVymazat
  20. Také jsem ráda psala na TT, také v TT hledala zajímavé příspěvky a nacházela blogy, na které se ráda vracím.
    Těď se to nedá.
    Mimochodem, zkusila jsem na google hledat článek z blog.cz na TT Miloš Zeman. Prošla jsem deset stránek odkazů - a nic!

    OdpovědětVymazat
  21. [12]: Ano. Mohlo by to vést k zamyšlení nad něčím úplně jiným, než je samotný Miloš. [13]: Mně politika docela baví, ale to neznamená, že bych toužila o ní psát na povel. Samozřejmě, nikdo nás nenutí na TT psát, jak už někdo zmínil. Sdílím s tebou pocit, že tady někomu nejde o dobré články, ale jde především o umístění ve vyhledávačích. Ale i to by šlo snad zařídit trochu méně brutálním způsobem.[14]: Nemám představu, jaké je věkové složení zdejších blogerů, ale určitě je drtivá převaha děcek a mládeže. Nechci být škaredá, ale podle toho to taky vypadá. Dá opravdu velkou práci najít blog, který má smysl číst a sledovat.[15]: Miloš Zeman při své schopnosti chovat se velice kontroverzně bude aktuální celých 5 let. Bohužel [16]: Tvůj článek jsem samozřejmě četla Myslím, žes ho určitě nepsal proto, že TT je Miloš.[19]: Davide, přece není vůbec problém napsat článek o Zemanovi. To bychom tu jistě zvládli všichni. Problém je v tom, PROČ je nám cpáno takovéhle téma.[20]: Já si články na TT ke čtení dost vybírám. Tentokrát jsem pročítala dost poctivě, abych si udělala obrázek, jak takovéhle téma dopadne. Nic moc
    Google asi neví, co se od něj na blog.cz očekává

    OdpovědětVymazat
  22. Poslední dobou je velmi těžké hledat v tématech něco zajímavého, ale tohle mě zklamalo až moc :( Vždyť to dřív bylo tak vesele, zábavné a originální?

    OdpovědětVymazat
  23. Přesně tak, už minule, legalizace marihuany, drobet zaváněla jednovětnými příspěvky... Ale nyní se taky odmítám zúčastnit. Nevolila jsem ho, ale stejně tak se mi příčí psát článek plný hněvy, nenávisti a nadávek, jakých tu na hlavní stránce vidím nespočet...
    Štikovy? Proboha, jen to ne!
    PS: Ten strom jde dát pryč z textu upravením velikosti stránky ctrl+ +/-. Ale pokusím se po zkouškovým na designu zamakat a nějak to zařídit, aby strom nepřekážel.

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Docela se bojím pondělí Ale uvidíme, co na nás vykoukne.[23]: No právě. Většina článků (fakt jsem poměrně pečlivě četla )byla o nenávisti a studu, zbytek chválil. Jen málokdo napsal něco opravdu rozumného.No vidíš, to jsem nevěděla. Mezitím jsem vykoumala posouvání

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: : No vidíš,to zas mě nenapadlo, že lze číst nad stromem.
    Já jen v pondělí při čekání na konzultační hodiny jednoho učitele projela výpis článků a nic moc mě nezaujalo... No, doufám v návrat k původnímu stylu článků.

    OdpovědětVymazat
  26. Tím mozkem si až tak úplně jistá nejsem ale psát o Ornelle, Ivetě nebo politicích se mi opravdu nechce, ani bych nevěděla co.PS: i já bych ráda byla housenkou

    OdpovědětVymazat
  27. Já si z těch TT dělám legraci, protože psát jako ve škole na dané téma, je podle mne pro lidi, kteří nemají o čem psát.  Člověk by si měl ty témata volit sám podle toho čím se zrovna zaobírá nebo řeší.
    A co se týče mého vyhazovu z AK ani nevím proč. Prostě jsem úterý zjistil, že už se neobjevuji na seznamu a od R. na můj dotaz žádná odpověď.

    OdpovědětVymazat
  28. [26]: Uvidíme,co přinese příští týden
    Škoda, že se nám to asi nepovede [27]: Klasika, na dotazy tohoto typu se prý neodpovídá. Zřejmě to spěje k tomu, že v AK pomalu a jistě zůstanou jen náctileté pipky. A nebo se SR při poslední čistce omylem uklepl. To už se taky stalo. Jinak si neumím vysvětlit, proč zrovna ty bys v AK být neměl.

    OdpovědětVymazat
  29. Koukám toto TT si vzali za své i jiní, myslím, kteří to řekli nejlépe (velmi se omlouvám za spam) http://www.youtube.com/watch?v=weqm_4NoLJU

    OdpovědětVymazat
  30. Názorů tady padlo už dost a já se přidávám - tohle je jedno z mála témat, kde není o čem psát, aniž by se opisovala wikipedie.
    Názor na M.Z. se dá vyjádřit jednou větou, na to není třeba článků a jedni ho budou chválit a druzí hanit. Ale co napsat víc? O očekáváních a zklamáních? Těch jsme měli naservírovaných už dost a ze všech stran...
    Tohle téma je prostě blbé.
    To už marihuana byla zajímavější, i když taky jednostranná - jedni pro, jiní proti, třetí něco mezi. Ale pořád bylo co napsat a vzniklo pár pěkných článků.
    Na tohle téma - nevím.
    A přitom navrhovaný výběr na srdci blogu nebyl zas tak špatný!
    Chtěla bych vidět toho blbce, který tohle všechno rozhoduje (a tentokrát nemyslím Srulce, protože on asi dostává příkazy shora.)

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Zajímal by mne příkaz pro tento týden Je po poledni a místo boxu s TT je prázdné místo.

    OdpovědětVymazat
  32. [31]: Nové téma je Chřestová sezóna, já bych řekla spíš Okurková.

    OdpovědětVymazat
  33. [32]:
    Nuže, začněme chřestit...
    Kdysi jsme bývali chřestová (šparglová) velmoc.

    OdpovědětVymazat
  34. Vzpomenout si v takovém případě na školu? Tak to je hodně dávno, na zadané téma plulo hlavou vše, mimo to co mělo? Jakýkoliv diktát, v jakékoliv době, mě byl vždycky podezřelý a pro mě nepřjatelný, když to někdo vydržel, bez reptání dlouho, nechápala jsem?

    OdpovědětVymazat
  35. [32]: Okurky jsou pro plebs, patriciové preferují chřest [33]: Ani v cukru jsme si nevedli špatně. Kdeže ty časy jsou.[34]: Obzvlášť diktatura proletariátu se mi poněkud zajídala

    OdpovědětVymazat
  36. Pořád jsem asi nepochopila, kde se o TT dá hlasovat. Jako na blog.blog.cz? asi jsem na to ještě nenarazila. Dřív jsem to věděla (asi před dvěma lety), ale co se aktualizoval blog, jsem úplně mimo...

    OdpovědětVymazat
  37. [36]:Mám dojem, že od nové změny se už o TT nehlasuje - tu vybírá S.Rulc (z několika návrhů, které mu můžou poslat blogeři emailem) a pak to jednoduše vyhlásí. Otázka je, podle jakého klíče témata vybírá, jestli má něco doporučeno upřednostnit, nebo jestli si hází korunou či poslepu zabodává tužku do seznamu a kam hrot tužky padne, ono téma jde do placu...

    OdpovědětVymazat
  38. [36]:+[37]: Určitě jsi viděla na Srdci ten seznam. Byly tam docela dobré nápady, nevypadalo to špatně. Jen nevím, proč SR začal novou éru TT takhle brutálně Nejdřív tráva (to nebylo nejhorší), pak Miloš a teď to vyšperkoval stupidním chřestem. Shrnuto a podtrženo, zhulený Miloš žere chřest

    OdpovědětVymazat
  39. [38]: Nijaky zoznam som nenasiel. Milos bol TT? (Zhuleny alebo nie, to je jedno )

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...