sobota 11. května 2013

Kozel zahradníkem

Nechci klacíkem šťourat ve vosím hnízdě. Nechci vyvolat nějaké vášně. Ale opravdu mi to dnes nedá.


Včerejší večerní zprávy mi způsobily středně těžký kulturní šok. Pohled na velmi indisponovaného pana prezidenta, který se motal tak, až se musel zády opřít o stěnu, mi vyrazil dech. Když potom pan Zeman stylem běžkaře na lyžích došel ke stolu s korunovačními klenoty a zde se znovu opřel o stůl, tak jsem jen nevěřícně zírala. Závěrečné ležérní zadloubání se v nose už bylo jen takovou třešinkou na dortu.

Hrad přispěchal s vysvětlením, že se jedná o virózu, kterou pan prezident přes víkend poctivě vyleží. Nechtěla bych být hradní mluvčí, protože lhát se nemá. A ona lhala, ani očkem nemrkla.

Sám Zeman nepopírá, že se rád napije. Mně osobně to nijak zvlášť nevadí. Ať si klidně huntuje játra dle své ctěné libosti. Ale pouze soukromě, bez účasti televizních kamer a veřejnosti.

Opilého doktora vyvedou z ordinace policisté, opilého prezidenta máme chápat?

Zemana jsem si za svého prezidenta nepřála, chtěla jsem někoho trochu méně lhavého a trochu více vychovaného. Byl mi však zvolen a je to tedy i můj prezident. Po jeho včerejším tragikomickém vystoupení mě to štve ještě víc.

24 komentářů:

  1. Kdyby to nebylo k pláči, tak je to vlastně k smíchu Přeji pana prezidenta všem, co ho volili, já mezi nimi nebyla a jsem na to velice hrdá, můj prezident tento tragikomik rozhodně není a nikdy nebude

    OdpovědětVymazat
  2. Klidně bych přešla opírání se o stěnu, mohl špatně šlápnout, škobrtnou, prostě takovej krok do prázdna. Ovšem motání se kolem klenot rozhodně viróza nebyla. A všelijaké ošívání se... Jak řekla Radka, vlastně by to bylo i k smíchu, kdyby to nebylo k pláči. Tragikomedie...spojují se tu prvky tragédie a komedie (pardón, se už moc dlouho učím literaturu...)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:
    Bohužel je to prezident nás všech.Viróza je dobrý eufemismus.
    To by se mělo psát na etikety alkoholů:
    "Pozor - způsobuje virózu!".Možná by se pan prezident měl nechat očkovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já tohodle člověka odmítám nazývat "svým" presidentem, nechtěla jsem ho a prostě ho ignoruju. Jen je bohužel obrovskou chybou že se někdo takový vůbec na tak exponovaný a navíc strašně viditelný a po celém světě reprezentující post vůbec vyškrabal. Rusové měli Jelcina my holt máme Zemana. Jeden jako druhý byli a jsou pohromou....je to strašná, strašná chyba....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Děkuji za tvůj můj názor. Jen bych dodala, že tato figura nemá mou úctu, nemá můj respekt, a to už mnoho let, nic na tom nezmění jeho současná trafika

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Jsme Češi a Zeman je momentálně český prezident. Z toho se nevykroutíme.[2]: Pokud toto byla expozice, tak nechci snad ani vidět, jak se bude dál vyvíjet kolize, krize, peripetie a finální katastrofa [3]: Očkování je výborný nápad. Mohlo by snad zabrat.[4]: Můžeme ho klidně zvesela ignorovat, ale bohužel pro příštích 5 let nám ho nikdo neodpáře.

    OdpovědětVymazat
  7. Aku Rozu to mal? Mozno ze ho tentokrat nebolel prst na nohe, ale mal male boty a hanbil sa to povedat!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak to tedy měl na nohách asi dětské bačkůrky

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Toť pravda, a ukázka toho jak populistická hesla náš národ dokážou totálně zblbnout....naslibuj všem ráj a máš jejich hlas....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Počkej příští rok. To teprve bude ta správná estráda

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Obávám se že už je hodně dlouho rozhodnuto....bohužel. A dost mne to děsí, protože socdemáci s komoušema si už vesele notujou internacionálu a těšej se jak se jim bude pěkně uhnizďovat ve vládě kde budou mít přesilu.    . Jo, jo....nevím jestli tohle je to za co se cinkalo klíči. Máme holt hodně krítkou paměť.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Taky z toho nemám radost.

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Však taky za to vyhodili komorníka.

    OdpovědětVymazat
  14. " Tu zdá se, že kozel byl zahradníkem !!"Jossef  Hnuy  s Wiktorem  Pulpytlykkem
    na zahrádce  jsem zděšeni !V rybízu  ozve se mečení !
    ... chlápek tam úplně svečený
    se ke keři  rybízu doválel,
    když záhony před tím tu uválel !" Ten není z naší vesnice !"... již zvedla se holá zadnice ...." Opilec ! ... snad se tu neposral ? "Lump, ( by nikdo ho nepoznal )
    přetáh si přes hlavu tričko !" Nevidí !   lapím  ho  nyčko !"Zakuklenec  již na dvorku !" Nasedl na mojí motorku !"
    ( Jossef  Hnui  strašlivě rozčilen ! )" Zavolej ... zavolej  mobilem !"
    Pulpytlykk  mumlaje ... " Zloděj ten ... kraawa !" ...
    již policie  číslo  vymačkává !

    OdpovědětVymazat
  15. Ano, bohužel, je to i můj prezident. Ale aspoň za to odmítám odpovědnost

    OdpovědětVymazat
  16. Tenhle virus
    to je hnus
    jmenuje se špiritus...

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Umyjme si společně ruce [17]: Chceš-li býti státníkem
         nebratři se s rumíkem
         nepiješ-li vodu čistou
         máš ostudu téměř jistou

    OdpovědětVymazat
  18. Viróza je zajímavý opis.
    Taky jsem si toho všimla.
    Jeho manželka by mu měla protřepat hlavou, nebo mu aspoň říct, že doma se může zchlastat do němoty, ale coby státník by se měl udržet aspoň zdánlivě ve střízlivém stavu.
    Oni byli oba adepti jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. Ten druhý sice nevrávoral, ale je schopen usnout vestoje.
    Prezidenty neřeším. Koneckonců se zdá, že je to odraz dnešní doby. Jdeme dolů a on se ten úpadek musí někde projevit.

    OdpovědětVymazat
  19. No já se při viróze chovám podobně, ale to si stejně nevybereš, ten druhý by ti tam zase usnul .

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Jedno vím zcela určitě - rozhodně bych nechtěla být paní Zemanová [20]: Třeba za 5 let bude výběr trochu povedenější. Nezbývá než doufat.

    OdpovědětVymazat
  21. No, já ho nevolila. Že měl prezident virózu, tomu snad nevěří ani největší optimista.

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvíc mě u něj dostává ta jeho podlost... Ve volbách roznesl drb, že když vyhraje kníže, tak v pohraničí se budou baráky vracet Němcům... Taková blbost, ale kolik tet z Horní Dolní mu to uvěřilo a radši volilo férového Zemana, muže lidu!...
    Ve středu(?) předtím nadává a ukazuje na spícího knížete jako na největšího vola, ale sám se nestydí přijít vožralej na odemykání... Njn, co jsme si zvolili, to máme.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Sedl na něj alkoholový bacil [23]: Ano,podlost, to je jedna z jeho velkých charakterových vad. A má jich podstatně víc, než je pro prezidenta přípustné.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...