pondělí 15. dubna 2013

Modelka Kačenka

Trpělivost rodí růže
nedočkavost někdy může

změnit hezkou modelku
v dokonalou příšerku




Čekalo ji překvapení:
foťák k jídlu vážně není

17 komentářů:

  1. Sranda. Cez to perspektivne skreslenie vyzera Kacenka na prvy pohlad ako hlava diviaka-kanca, oder?Pekna basnicka, dobry start do noveho tyzdna.

    OdpovědětVymazat
  2. No tedy, ta kdyby viděla, jaks jí zohavila a ještě ukázala světu, musela by ten foťák alespoň krapet ožužlat...     

    OdpovědětVymazat
  3. Mně ta fotka připomíná malého divočáka.

    OdpovědětVymazat
  4. Super to je jak na těch plakátech kde jsou takhle nafocená štěňata nebo koťata. Máme je na chodbě u zvěře. To se ti ohromně podařilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Šmarjápano, to je vlkodav skřížený s divokým prasetem!

    OdpovědětVymazat
  6. Zvědavka! To já když chci vyfotit kočku, musí mít velkou pohodu, aby se jí nezachtělo před objektivem schovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Ano, nejvíc ze všeho připomíná divočáka [3]: Do Cosmopolitanu mi fotku naší modelky nevzali, tak jí holt musím ukázat světu takhle. To má za to, že dělá při focení kravinky. [4]: Vlastně ta fotka dokonale vystihuje Kačenčinu povahu. Neustále se chová jako divoké prasátko [5]: Mně ne, Kačence. Natáhla čumák k foťáku úplně na poslední chvíli.[6]: Ještě že Kačenka neumí číst. Určitě by se malinko urazila [7]: Kočky alespoň občas spí To naše střevo se celý den nezastaví.

    OdpovědětVymazat
  8. Zrcadloffko, kouzelná zrcadloffko,
    kdo je na světě nejrásnější?

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to, že zrovna narazila. Věc pro ni nečekaná!
    Legrační foto.   

    OdpovědětVymazat
  10. " Za co ??   řekněte, za co ?? "Rozčilen  Wotlapall  Laco !" Takové vedro !  vše rozpálený ...
    proč bych nemoh být odhalený ??
    ... nevolnost na mne padla
    nuže :  jsem odhalil ňadra,... když jsem se obnažil  až ku pupku
    někdo my vrazil  jednohubku ,
    až jsem se ku zemi málem svalil !!!
    ... přitom jsem pohlaví neodhalil !... též dostal jsem ... tuším  pendrekem !!"Muž zcela je otřesen  nevděkem !

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Na tuto otázku existuje pouze jediná odpověď. [11]: Za trest.

    OdpovědětVymazat
  12. Podobně si ráda fotí Eliška svoje kobyly - to jsou pak taky pěkné zrůdy. Vypadají jako kapustňáci.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Jak málo stačí k výrobě obludy

    OdpovědětVymazat
  14. Ať se snažím (a tvářím) jak chci, podobným výsledkem končívají moje průkazová fota.   

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Mám podobný talent. V pasu mám tak úžasnou fotku, že jsem velmi vděčná za Shengenský prostor. Občanka není ovšem nijak víc povedená.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...