středa 24. dubna 2013

Kdo za to může?

Co jsem komu udělala
že jsem se tak blbě vdala?

říkala si ráno Madla
při pohledu do zrcadla

Kde se asi stala chyba?
Fanda je jak leklá ryba
večer místo romantiky
prchne honem do putyky

Co jsem komu udělal
že mě bůh tak potrestal?
dumá Fanda na kanapi
nad tím, co ho trochu trápí

Na rukou bych rád ji nosil
jenže by mě infartk skosil
Kdysi dávno holka hezká
ale co z ní zbylo dneska?

Denně sní dvě čokolády
pak si s kily neví rady
Bývala to krasavice
a teď je z ní... jitrnice

21 komentářů:

  1. Po ránu dobrý na zasmání....alespoň bude den ještě veselejší ! Tyhle tvoje Raníčky jsou fakt milé probouzečky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ohromné a vtipné. Lecckdo z nás by si mohl takto říct, " proč já?"
    Hezký den přeji!

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché není to:
    Já v zrcadle občas vidím
    jelito .

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle už je jiné kafe k snídani. Mnohem chutnější než Myška na kyselo Díky za krásný start do nového dne s velkou dávkou humoru:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hned jsem se po ránu musela zasmát. Moc pěkně napsáno.

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalá deziluze. V humorném kabátku. Je vidět, že ruka ti nebrání, aby hlava vytvářela další vtipné básničky.

    OdpovědětVymazat
  7. Pobavilo. A zvlášť mě potěšilo,že ti ty rýmy sedí délkou,většinou se setkávám s opakem.

    OdpovědětVymazat
  8. Si ti dva měli zaskočit k Valin na lektvar nesmrtelnosti a nemuseli by dumat nad jitrnicí a leklou rybou .Parádní počteníčko!

    OdpovědětVymazat
  9. Varovně řve zrcadlo,
    dej si bacha na sádlo,
    přidal se i Amorek,
    běžte cvičit na dvorek.

    OdpovědětVymazat
  10. Vyborne, nemam slov, kuckam smiechom a nesmelo sa divam do zrkadla...

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, nespravedlnost holt vládne světem...krása   

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem krásná, monumentální ženská, na podzim je za mnou závětří, v zimě hřeji, v létě vrhám stín, tak si doma také tak s dědou básníme.

    OdpovědětVymazat
  13. No jo, když se někdo bojí něco říct, má to následky... Ale kdo příliš mluví, z toho jsou následky taky... takže všeho s (M)mírou.

    OdpovědětVymazat
  14. Neslusny komentar:
    Co som komu urobil?
    Naco som sa ozenil?
    Uz v tom roky drahne trcim
    Este ze si aspon sem-tam strcim...
    (Prst do nosa, to je kosa!)

    OdpovědětVymazat
  15. [1]: Raníčky - to se ti povedlo Naštěstí nezveřejňuju v noci, byly by to asi nočníčky [2]: Děkuju [3]: Kroupové jelito je lahůdka [4]: Tak už mi tu naloženou myš odpusť, polepším se. [5]: Dneska bylo takové veselé ráno [6]: Blbinky mě napadají navzdory sádře. Už to nebolí, tak mám roupy

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: Snažím se dodržovat rytmus, aby mi to nedrhlo.[8]: Nebo by dumali na věky. [9]: Když chceš zničit zimní sádlo
        hbitě skákej přes švihadlo[10]: Do zrcadla se raději nedívám. Nechci se leknout [11]: No jo, nemůže být všechno tip ťop [12]: Tak si nemá děda nač stěžovat, jste dokonalá [13]: Zlatá střední cesta.[14]: To se ti fakt povedlo.

    OdpovědětVymazat
  17. Móóóc pěkný

    OdpovědětVymazat
  18. [12]:To bylo dobrý!!!

    OdpovědětVymazat
  19. I jitrnice se dá nosit na ruku.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Při troše dobré vůle určitě

    OdpovědětVymazat
  21. Fanda nerad jelítka,
    strčí Madlu do fitka,
    ta až svoje kila ztratí,
    Fandovi tím touhy vrátí.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...