neděle 31. března 2013

Úchylovo velmi pozdní odpoledne

Zatoužil jsem exhibovat
za stromem se nahý schovat


když kolem kráčí lepá žena
můj chtíč už žádnou brzdu nemá

Vrhám se na laňku s pokřikem
dostanu po hlavě deštníkem

nevím, proč nemá pochopení
pro moje jarní dovádění

chtěl jsem jen, aby ocenila
jak mi příroda nadělila



* k říkance mě inspiroval velký poeta Fredy Kruger ve svém komentáři

22 komentářů:

  1. Pro dnešek je ovšem zapotřebí speciální kombinace: úchyl - otužilec .

    OdpovědětVymazat
  2. Snad není to výstup poslední
    pro onoho chvástala,
    kolem sebe se, lide, rozhlédni,
    doba ledová nastala

    OdpovědětVymazat
  3. Na tebe vyletěl?    Já ale nevím jak v tomhle sněhu může na někoho lézt jaro....já už mám zase medvědí úmysly, zavrtat se pod peřinu a chrápat a chrápat a vzbudit se fakt až bude na obloze sluníčko a venku teplo...ách jo....

    OdpovědětVymazat
  4. Úchyl v zimě. A měl vůbec co ukazovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Jest velice pozdní odpoledne ....
    " Zvědav jsem, zdali se na povel zvedne ,
    až plácnu jí  rukou do týla !"... kdo hovoří ??  Ústa úchyla !
    ( hlava ze křoví je vystrčena ) ........ " Tuším, že blíží se nějaká žena !
    ... jest velice silná  a tělnatá !"Muž lehce povolil kaťata
    a ohmatal, zdali jest připraven ....
    ... " V pořádku !  ...nuže ... tak na to jdem !
    ... jsem vlk, ona  Červená  Karkulka !"Již vyskočil Frantischek  Pisstulka
    a popadl  ženu za ňadra !Té falešná prsa však  upadla,
    ... též paruka svezla  níž se !!!
    V celé své obrovské výšce
    vstyčil se komisař  Hauwnyiwall !!Úchylný muž  tohle nečekal !
    Zvrácené drama  se nekoná !
    ... již další dva strážci zákona
    jej poutají  , s ním se nebaví" Pohlaví !  uchránit pohlaví ! "
    mumlá muž s roubíkem  v hubě" Jednejte s ním velmi hrubě !"
    vykřikl komisař ....  ruce  v boku
    delikvent  ruce  dal do rozkroku
    ačkoliv kopán je do hýždí !Již policejní vůz se rozjíždí !

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes není na to počasí,
    počkám, zdali se vyčasí,
    za stromem teď tiše stoje,
    trenýrky mám jistě dvoje.
    V hlavě zní výkřik varovný -
    zmrzne ti nástroj pracovní!

    OdpovědětVymazat
  7. Nebylo to po hlavě
    nebylo to deštníkem!
    Ký běs asi děsil laňku,
    že použila z plotu plaňku
    i s dvoustovkou hřebíkem?

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:Úchyl v kožichu a s teplou čepicí. [2]: Globálně se otepluje a takhle to pak vypadá.[4]: Na mne může momentálně vyletět tak leda mol ze skříně [5]: Měl. Jen bylo potřeba dívat se hodně pozorně [6]: Díky. [7]: Jako vždy dokonalé. [8]: Jen teplé prádlo zaručí
        že úchyl zimou neskučí[9]: Nemravu zachvátí panika
        bože, já přijdu o pindíka
        hřebík byl celý rezavý
        zničeno bylo mé pohlaví

    OdpovědětVymazat
  9. Být úchyl v zimě nevlídné,
    toť veliké riziko podnikání,
    však pojištovna pojistku nabídne
    a splní úchylovi velké přání,
    že v případě hrozícího pohlavíurvání
    finančně zbývající končetiny ochrání.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]:
    Naši pojistku
    na vaši bolístku!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná úchyloidní básnička, ovšem dílka pod ní v komentářích neméně!

    OdpovědětVymazat
  12. Pozor ženy,dívky,
    když mrzne,že dech se tají,
    uchylují se úchylové
    před mrazem do tramvají.Tam oni v teplíčku,
    mají zimu na háku,
    vilně na nás jukají
    ze svých baloňáků.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: ad 5)Ja to furt kazem, ako je uzitocne, pohybovat sa svetom s lupou v ruke!

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Ženská vlastně nemůže být úchyl Není to diskriminace?[13]: Úchylárny jsou zřejmě nakažlivé. [14]: Představa nemravy budí veselí. V reálu by to asi bylo trochu méně veselé. Nebo možná taky ne [15]:Potkala jsem na Karláku
        úchyláka v baloňáku
        to jsem vážně nevěděla
        že je Praha takhle skvělá [16]: Jasně, je potřeba být vždy připraven.

    OdpovědětVymazat
  15. Karlák, to je skvělé místo,
    lidi tu maj k sobě blízko.
    Ve špičce a v tramvaji,
    lidi se tu mačkají.
    Mačkají se tu i tady,
    příležitost pro nemravy.

    OdpovědětVymazat
  16. Tedy dnes to byl balet básní, všichni byli krásní. to jsem se nachechtala. Díky všem.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Na vesnici úchyláka
         ani jaro ven nezláká
         kdo chce vidět nemravy
         do Prahy se vypraví

    OdpovědětVymazat
  18. Koukám, že i z Vysočiny
    můžu hlásit úchyl(činy)

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Tak je to správné, i venkov má právo na své nemravy. Nejen Praha

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...