čtvrtek 28. března 2013

Miluju březen

Už měsíc nic nestíhám
práce kam se podívám

nemám čas se navečeřet
musím ještě rychle běžet
na další dnešní jednání
to k šílenství mě dohání

Do půlnoci daně řeším
na postel se vážně těším
ráno, skoro za svítání
klienti mě zase shání

Na domácnost prach už sedá
Medvěd čisté prádlo hledá
nevařím a neperu
fakt se z toho...

20 komentářů:

  1. Miluju březnové idy
    říkám si kdyby
    se stát už nechal slyšet
    že on sám se dopouští chyby.
    Tím že z nás prachy ždíme
    tak, že sotva jíme.
    Špatně spíme, prášky na nervy jíme
    A to vše pro pár nenažraných
    myslících si asi
    že lidí masy jsou jen blbé ovce
    kterým si kdo chce co chce naslibuje
    a pak se jim jen z bezpečí daňových rájů
    pošklebuje.
    V bezpečí před zákony
    bezzubými a na nic,
    Na ně by i rytíři z Blanic
    byli silně na nic....

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: I nas*nost se dá podat poeticky, jak vidím.
    Jo, taky se mnou cloumají vášně. Když vidím, jak ti, co loni měli ještě celkem slušný obrat, jdou letos do kopru, tak mi není dobře u srdce. Přitom nekradou a nepodvádí, jen se snaží normálně uživit. A proti takovým socani štvou a nazývají je parazity. To je na pěst.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsi se s Vendy dala na básnění.

    OdpovědětVymazat
  4. To ti vážně nezávidím. Já v posledním měsíci taky moc nestíhám, ale mám k tomu mnohem příjemnější důvody :) Držím palce, ať to ve zdraví zvládneš a budeš moct stále psát své lahodné jednohubky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale potom v dubnu
    na gauč sebou škubnu!

    OdpovědětVymazat
  6. Este ze k tomu vsetkemu nemusis ist sibat vsetkych znamych, teda zname! Vies co to je za robotu? Desim sa uz v sobotu...
    Kiez by sa dalo vymlatit "do forotu", snad by struhali potom dobrotu.Tak teda zatial aspon "tu, tu, tu,", ked mit to tak vychadza na versovanie: Vesele Velikonce a vela vody a este viac vodky

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Trocha poezie nikdy nezaškodí. My už to tak s Vendy občas děláme [5]: Tvůj důvod je rozhodně příjemnější. Včera jsem byla velmi pilná a už snad vidím na konec té magorie. Zatím. Další kolo je bohužel za dveřmi.[6]: Předmětem mého snění
        je dlouhé lenošení.[7]: V současnémduševním rozpoložení bych nejraději vzala pomlázku a ztřískala některé vybrané jedince.
    Tobě taky krásné a klidné Velikonoce a hodně vajíček v košíčku

    OdpovědětVymazat
  8. Velice vtipné !
    Přeji pěkné Velikonoce a zdravíčko.
    http://otavinka.blog.cz/1303/velikonocni-vyzdoba

    OdpovědětVymazat
  9. A březnem to končí? Nebo děláš i takové lemply jako jsme my, kteří odkládají až na červen?

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem se lekla, že se našel nadšenec, který miluje zimu až do samého konce.
    A mám takový pocit, jak jsem tak četla tvou báseň, že u mě je to podobné... prach se snáší na všechny skříně, podlahy řvou o umytí, na okna se podívám až v další pětiletce a dnes jsem seznala, že budu muset koupit nové záclony, protože jedna mě normálně zrezivěla.
    Se divím, že mi ještě nespad barák na hlavu, ale podle té praskliny po celé délce stěny soudím, že nebudu muset ani tak dlouho čekat.
    Ale daně už mám odevzdané!

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Děkuju. Taky vinšuju krásné Velikonoce [10]: Dělám i takové lemly Ti jsou nejlepší. Teď jsou v klídku, žádný stres, mají přece odloženo. A začnou vyšilovat v půlce června. No a mezitím si ještě pro zkrácení dlouhé chvíle střihneme DPH. [11]: Zrovna před chvílí jsem pozorovala dokonalou pavučinu. Všichni mají umytá okna, obarvená vejce a napečené beránky. A já mám v koutě prima pavučinu. Nádhera.
    Na zítra mám ještě 16 přiznání k odkontrolování už jen formalit a jednoho osla, který přišel dneska ráno s haldou papírů a pitomou výmluvou, že si nevšiml, kolikátého je. Odklad nechce, chce hypotéku a banka spěchá. Měla jsem chuť ho zabít.

    OdpovědětVymazat
  12. Ale tak zase budiž ti útěchou, že pak nastane ten vytoužený klid .
    Krásné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná.
    Dej mu prachovku ať taky něco dělá. A to ještě nevíš, jak se práší v Praze.

    OdpovědětVymazat
  14. " Když přijde  ten měsíc březen,
    říká se  :  ,, za kamna vlezem ,,Tohleto pro mne však neplatí !
    ... dnes ráno jsem neskočil do  gatí !
    ... vzal jsem je sebou , - měl jsem štěstí,
    když tančil jsem nahý na náměstí ,
    tu viděl jsem skupinu  strážníkú  šesti !!"Bill  Szuk prchá držíc kalhoty v pěsti !

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Díky. [14]: Kéž by. Bohužel nenastane. Ale už to bude v poněkud méně vražedném tempu.[15]: Medvěd prach zásadně neutírá. On ho totiž vůbec nevidí a takovouhle činnost považuje za ztrátu času. Svého, samozřejmě. Jak se práší v Praze fakt nevím, ale v naší díře po granátu se práší taky docela dost [16]: Tvé básně jsou velmi inspirativní

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Nedivím se.
    A k pavučinám... ti prevíti se objeví třeba přes noc, tak si nemusíš dělat žádné výčitky, že neometáš od rána do večera stěny.
    Okna počkají do léta. Když budou hodně zaprášený, ometu je lehce smetáčkem...

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Vendy, ty jsi můj člověk Smetáček si budu pamatovat.

    OdpovědětVymazat
  18. [6]: I já bych! Jenže pořád sháním nový malý rozkládací gaučík, abych si na něm v zadnici mohla užívat, kdy únavou padnu. Tehdy jsem k nekoukání, protože zvadnu jak bukový list pod bukem...

    OdpovědětVymazat
  19. Malý přenosný gaučík, který by šel rozkládat kdekoliv na příhodném místě, bych taky uvítala.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...