sobota 26. ledna 2013

Shrnutí víkendové hitparády

Dokonáno jest. Konečně. Nevím jak ostatní, ale já jsem ráda, že už to máme za sebou a přestaneme se mezi sebou rvát jako koně.


Nebudu výsledky voleb vůbec komentovat, pouze se podělím o email, který mi poslal před chvílí synek. Nevím, jestli je to z jeho hlavy a nebo se jedná novou perlu internetu, nicméně Ajťák mi napsal:

"Mami, nic si z toho nedělej, půlka národa bude dneska slavit a druhá půlka bude zapíjet žal. Blejt budeme ovšem všichni."

Takže, milí přátelé, jdu si dát panáka.

30 komentářů:

  1. Říká se, že politika je špinavá věc. Co politik, to lež, o nějaké noblese snad ani nemůže být řeč. Ta noblesa odešla s TGM. Každý nyní ví, kdo je nejlepší a jak by to mělo být. Zapomíná na to, že prezident má příliš minimální vliv na to či ono. Ale domnívám se, že tyto volby ve velké míře ovlivnily nadité a prázdné peněženky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tož na zdraví. Asi si dám něco výjimečně hořkého.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Bohužel spousta lidí volila s pocitem, že prezident je nadán velkou mocí. Pokud ovšem tito voliči očekávají prudké zlevnění másla a zítřejší pozavírání všech zlodějů a tunelářů, spláčou nad vejdělkem. Nejde o plné a prázdné peněženky. I člověk s prázdnou peněženkou může být ochoten dát přednost slušnosti před buranstvím.[2]: Mám pocit, že i politura na rakve, tedy fernet, je pro tuto příležitost málo hořký Dám si asi rum, po tom je mi spolehlivě špatně

    OdpovědětVymazat
  4. Hele víš že máme stejný začátek pozastavení

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zklamaná, já tu slušnost a noblesu nakrátko zahlédla a než jsem se rozkoukala je pryč.

    OdpovědětVymazat
  6. Přestaneme rvát? Můj facebook vypovídá o něčem naprosto odlišným. Mám pocit, že nikdo neslaví, nikdo nezapíjí žal, všichni sedí u internetu a hádají se. Tak jsem ten facebook pro jistotu vypnula a budu ho ignorovat, já se kvůli tomuhle hádat vážně nemínim...

    OdpovědětVymazat
  7. Já se trošku obávám, že to nejhorší nás ještě čeká. Teď se lidi mezi sebou začali hádat, kdo za to může. Příznivci knížete se posunuli od noblesy k házení hnoje Jakožto nestranný pozorovatel (volby jsem vynechala) se tím ohromně bavím

    OdpovědětVymazat
  8. Piji již druhý drink a tak se mi možná trochu popletou písmenka, protože tu vodku jsem si do něj dala dvojitou. Nicméně nepiji na oslavu vítěze či na uctění poraženého, ale na zklidnění nervů nad tím, co jsou schopní někteří vyblít z pusy alias z klávesnice a ještě jim to kydání hnoje a špíny příjde naprosto normální. Když nad tím tak přemýšlím, je mi z toho šoufl. Nebo že by to bylo to pitivo?

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem dnes popíjela. Becherovku, ale rozhodně ne ze sympatií k novému prezidentovi. Jen tak na ty svoje narozky.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Congratulations. (Tiez som mal okruhle jubileum, 25. t.m.)

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Nevím Mám skluz se čtením článků, nějak v posledních dnech nestíhám.[5]: Je to tak.[6]: Vidíš, já FB nemám (jo, uznávám, jsem 100 let za opicemi ) a jak se mi tedy klidně žije. Hádání není k ničemu.[8]: I když jsi nevolila, tak bude tvůj život ovlivněn těmi, kdo volili. Proto radši chodím k volbám. Nemám ráda, když někdo rozhoduje za mne [9]: Z kocoviny se vyspíš, z toho druhého asi hned tak ne [10]: Všechno nejlepší [11]: Přeju také všechno nejlepší

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, jo....a bue hůř....to bude hádání a tahání dalších kýblů špíny a ne Kalousek ale Šlauf a spol zase budou mít pré....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:
    Já slavím už jen tisícideniny.
    A prvočíslininy.A bude mi šloufl.

    OdpovědětVymazat
  14. Zlatíčko, k tvému dotázku u mě - opravdu to jsou fotografie. Jen předělané v programu. Je to Picasa a dovede pár pěkných věciček...
    Hezký den!
    A z těch voleb si nic nedělej. Ona ta nabídka byla špatná po obou stranách.
    Mně bylo spíš šoufl z těch hádek okolo volby, než z volby samotné. Abych tak pravdu řekla.   

    OdpovědětVymazat
  15. P.S. ta hláška od tvého synka byla vtipná. I když hořkovýstižná, jak už je spousta vtipů, které se rojí v poslední době.
    Osobně blejt nemíním, ani kvůli Zemanovi, ani kvůli Schwanzerbergovi. Blejt se mi chtělo po Klausově amnestii.
    Raději si dám něco dobrého ku snědku, dokud to jde. Na oběd chystám rybišku, pstruha!   

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Děkuji a na oplátku gratuluji tobě - o den a X-let mladší nebo starší kamaráde.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]:
    "...a schizofreniny," dodalo moje druhé já.

    OdpovědětVymazat
  18. Já si dám zase, abych to spláchl a vytrávil, hořkou plzeň.

    OdpovědětVymazat
  19. [6]: U mě dobrý Puberťáky od nás to prostě nezajímá víc, než vlastní foto s přítelem v zrcadle.
    Konečně pořád lepší, než to foto, co budou teď muset přehlížet na stěně ve třídě
    Alespoň na něco jsou ty životně důležitější problémy dobrý, člověk snadno přehlídne, kdo jim zrovna na oko vládne A s hledáním práce mi myslím nový prezident stejně nepomůže..

    OdpovědětVymazat
  20. [15]: Ty fotky byly fakt parádní [16]: Pan prezident se nechal slyšet, že teď bude amnestii pilně vysvětlovat. To může být dost zábava [18]: Zajímalo by mě, kdy se slaví?[19]: Škoda že není houbařská sezona. Mohli jsme si nasbírat hořčáky [20]: To máš pravdu, nepomůže. I když i to sliboval

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Ja mozem "plzen" zasadne len pred jedlom, lebo je to pivo zasadovite. Po dipomoch pijem potom pivo obecene, aj "Pils".

    OdpovědětVymazat
  22. Priznavam ct. obci citatelskej, ze sa s mojimi narodeninami jedna o nedorozumenie z nedokonalej masovej komunikacie. Slavim narodeniny zasadne len tzv. "okruhle jubilea". No a tie sa konaju, len ked to nejake "okruhle" cislo dovoli. Ako prave kazdeho 25. v mesiaci, ked k tomu cloveka pripocita alebo odpocita prislusny pocet dni alebo mesiacov. (Tentokrat to bolo 69 plus sest mesiacov, - velmi okruhle vyrocie, nie? - resp. okruhlych sedemdesiat minus sest mesiacov, jubileum velmi vyznacne, lebo opät okruhle, oder?)

    OdpovědětVymazat
  23. Náš národ dostal to, co si zasloužil. Škoda, že jsem abstinent, možná bych lépe strávila hlášku, že zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to Ti synek napsal moc hezky, výstižně, ale jak říkáš, hlavně, že už je ten nechutný cirkus u konce.

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: Plzeň je zásaditá. Jako jediné české pivo.[21]: Schizofreniny se slaví nepravidelně.

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: To se panu dosluhujícímu prezidentovi vážně moc povedlo. Přestávám rozumět jeho myšlenkovým pochodům [25]: Zatím vesele cirkus pokračuje v novinách i na internetu [26]: (21)To stojí za zamyšlení. Moje druhé já je ovšem náchylné k častému slavení

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: No těm já nerozumím už dávno a ten cirkus hned tak neskončí, vždyť tohle je něco nového a neotřelého.   

    OdpovědětVymazat
  28. A to se teď jako nebudeme mít líp? :)

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Myslíš, že se máme tak dobře, že už se nemůžeme mít líp?
    Až si lidi přestanou jít kvůli volbám po krku, tak jistě zavládne klid a mír, jako vždycky. Najde se nějaké jiné, stejně hutné téma

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...