úterý 23. října 2012

Ztráta paměti

Všechno už je spočítáno
dělá se mi husina

teď už je to jasně dáno
- pitomců je většina

Jenom osel bez paměti
může svůj hlas rudým dát
co nám řeknou naše děti?
tak to nechci radši znát

39 komentářů:

  1. Urcite nemyslis na porazenych Indianov na americkom kontinente, oder? (Som velmi chapavy, nie? )

    OdpovědětVymazat
  2. Že pitomců bývá většina, známo je od nepaměti. Já tyhlecty rudé nevolil a ani se nechystám. Ale ztrátu paměti za současnými výsledky nevidím. Jak to vzniklo a kdopak za to hlavně může? Inu, je to divnej protest bezmocných a nasraných lidí proti většině těch Horních Neumětelů, kteří divná pravidla nastavují a sami divně se chovají a taky proti grázlům, kteří se nezakrytě vysmívají a bezostyšně mlaskají. Nemuselo k tomu dojít, kdyby od časů cinkání klíčema pravidla dění byla by nastolena jinak, než se teď projevuje a vymstívá. A bude hůř.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě horší než voliči komunistů jsou nevoliči.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:
    Zas bratři Komanči
    vítězně zatančí Problém je v těch, co nešli volit.

    OdpovědětVymazat
  5. Není to jen otázka voličů či nevoličů,ale také výběru,aby volič měl z čeho vybrat.Ne všem a vždy jde voliče, ale o udržení si moci a výsokých příjmů.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem tentokrát volit nebyl. Měl jsem k tomu ten důvod, že kdybych byl býval volit šel a držel bych se své zásady volit nejmenší zlo, asi bych těm blolševikům musel dát hlas. Nedivím se, že dostali tolik. Tzv. pravice předvedla totální myšlenkovou impotenci, Sobotka a jeho oranžová banda neví kudy kam, KDÚ má jedinou výraznou osobnost Čunka a nikdo jinej volitelnej tu prostě není. Nebyl jsem, nejsem a nebudu demokrat. Já v demokracii nevěřím. Volte si jak jen chcete! Já vím předem, že to dopadne vždycky blbě.

    OdpovědětVymazat
  7. Ono stačí, co řeknou děti na ten dluh 125 tisíc, co už jim spadl na hlavu, jen co se narodily. Na to nemuseli být ani rudí, ti modří nebo dalšími barvami zbarvení toho zvládli taky dost.
    (Ten dluh jsem střelila od boku, on už může být 150 tisíc...)

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:
    Tak Indiáni mi na mysl vážně nepřišli [2]:
    Chápu, že lidi jsou naštvaní. Bordel v republice celkem slušně graduje. Taky jsem naštvaná. Ale komanče bych prostě nevolila v žádném případě. A už vůbec ne jako nějakou trucakci. Pokud chtěl někdo vyjádřit svou velkou nespokojenost, měl na výběr dost jiných možností.[3]:
    Proč jsou nevoliči horší? Pro mne osobně nic horšího než komunista nebo jeho volič neexistuje.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:
    Ano, pokud by lidé zvedli zadky a obtěžovali se jít volit, mohlo všechno dopadnout poněkud jinak. Tedy alespoň doufám.
    Nedělá se mo volno při pohledu na vyšklebeného Sobotku (+ stejně zářícího Filipa), který se naparuje nad totálním vítězstvím a přitom se k volbám dohrabalo nějakých 36% lidí.[5]:
    Politici u nás berou své funkce pouze jako výtah k moci a hlavně k velkým prachům. O voliče se začnou zajímat pouze před volbami. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:
    Davide, komunisti nikdy nemůžou být nejmenší zlo. Oni reprezentují to největší zlo. Můžou stokrát opakovat, že jsou jiní a poučení. Stačí se podívat, jak slzí nad hrobem vraha Gottwalda. Máš pravdu v jedné věci - ano, nabídka je dost tristní, ale pořád dostačující, aby slušný člověk bolševika prostě nevolil[7]:
    Vendy, na tom dluhu mají "zásluhu" všechny vlády od plyšáku. Pěkně společně a nerozdílně. Komunisti těží z toho, že se nemohli do ničeho namočit, takže se snadno mohou tvářit, že oni jsou ti jediní spravedliví. Nejsou a nebudou. To jsou jen kecy.
    Mně se moc líbí, jak spousta opozičních plitiků přesně ví, jak se teď dělá všechno blbě, ale zatím jsem od žádného neslyšela rozumný a reálně proveditelný (to prosím podtrhuji) recept, jak z toho ven. Populistické řečičky mě nezajímají.
    A můžeš mi věřit, že nad vládní plitikou rozhodně neomdlévám nadšením. Jsem z těch jejich průšvihů, hádek, blbých rozhodnutí a často i tuposti otrávená jako šváb.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: --> k sedm: Tak pozor s tím švábem. dokáže přežít i vysoké dávky radioaktivního záření. A navíc to byl předseda hádankářů viz http://tlustjoch.blog.cz/1210/g7
    Ale jinak máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: To nemáš pravdu! Zatímco komunista znepříjemnil nebo zničil život možná deseti tisícům lidí, ale ty ostatní nechal žít celkem bezstarostně, demokraturní strany ničí život deseti milionům, aby se deset tisíc mělo dobře.
    Nebyl jsem ani v SSM, narozdíl od mnohých spoluobčanů. Jsem křesťan, takže bych komunisty opravdu volil s určitým sebezapřením. Přesto je pravda, že i v KSČM je hodně slušných lidí, že mezi jejich voliči jsou slušní lidé a že pro tuhle zemi je v tuto chvíli velmi ozdravné, že preference KSČM rostou. Aspoň si Kalouskové budou muset uvědomit, že nic neroste do nebe.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Já vím. Taky jsem chtěla říct, že nešlo o jedinou vládu, ale řádku všech, které se na tom podílely, kus po kuse, a čím dál hůř...
    Víš, ale všichni se pozastavují nad tím, proč měli tentokrát komunisti takovou převahu. (Jistě, malá účast ve volbách byla taky podstatná). Ale ruku na srdce, kdyby se ti prezenti nahoře nechovali stylem po nás potopa, kradli o padesát procent míň a trochu se starali o lidi a ne jen o svý koryta, určitě by neměli takový strašný mínus ve volbách. Nevolila bych pravici jen proto, že je pravice, když vím, že se chovají jak dacani.
    Ale abych to uvedla na pravou míru, nevolila jsem ani komunisty. U voleb jsem byla, takže nejsem ani mezi těmi, kdo by volit nešli... jen jsem vybrala jinou, menší stranu, protože mezi těmi velkými současnými bych nevybrala, ani kdyby mi dávali milion. (To by byla hodně silná zkouška charakteru )

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy bych nevěřil, že jako zarytej antikomunista tohle někdy řeknu, ale nemám pocit, že by ti dnešní komunisti byli horší než ten zlodějskej hnůj, co nám vládne v posledních letech.

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Nezbývá mi než s tvým komentářem souhlasit. Rostoucí preference komunistů jsou jakýmsi lakmusovým papírkem, který signalizuje, že je tady v té zemi něco hodně špatně. Já osobně považuji stoupající preference komunistů za katarzi, která může vést k očištění této země.

    OdpovědětVymazat
  16. Ono je to sice hezké, metat blesky na voliče komunistů. Zde je však třeba poznamenat, že většina těch lidí komunisty zřejmě volila ze zoufalství. Jak bys chtěla přesvědčit člověka, který je už dlouho bez práce i bez šance nějakou práci najít a žije pod hranicí chudoby v bezprávním státě, že by měl volit ty "správné demokratické strany", které si z tohoto státu udělaly dojnou krávu. Ty správné strany, které toho člověka do té bídy uvrhly. A to nezávisle na tom, jestli mají modré, oranžové nebo fialové dresy.
    Tady už vůbec nejde o nějakou ideologii, tady už některým lidem jde téměř o život.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:S tímhle názorem bych souhlasila celkem bez výhrad. Vlastně jsem něco podobného psala o kousek výš - nechci a nebudu dávat svůj hlas takzvané pravici jen proto, že je pravice, když se chovají jako hovada, kterým nezáleží na nikom a na ničem... mimo sebe.
    Ono tady moc na výběr není. Vážně bych nevěděla, komu dát hlas. Ale stoprocentně vím, komu ho nedat...

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Já jsem byl docela rád, že se u nás letos nikam nevolilo, tudíž jsem byl ušetřen trapného dilematu, které zloděje volit.

    OdpovědětVymazat
  19. [12]:
    V tomhle se asi tedy neshodneme. Což samozřejmě nevadí, co člověk, to názor [13]:
    Taky jsem nevolila velké strany, mám jich plné zuby.[14]:+[16]:
    To je zase pouze věc názoru. Zlodějskej hnůj nám možná vládne, ovšem nevím, kde bereš jistotu, že komunisti by se chovali líp, kdyby byli u koryta. To je přesně ono - oni za posledních 20 let neměli příležitost se namočit v nějaké lumpárně, tak jsou automaticky ti jediní zbylí spravedliví. Tohle já si nemyslím, ale tvůj názor ti pochopitelně neberu. Já prostě komunisty nevolím a nikdy volit nebudu.
    A máš pravdu v jedné věci - zoufalí lidé dělají zoufalé činy.
    Jediný klad na tom parádním výprasku, který vládnoucí garnitura teď dostala, vidím v tom, že se snad konečně všichni chytí za frňáky a proberou se.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Já netvrdím, že by měli komouši vládnout. Taky jsem je nikdy nevolil a volit nebudu. Jen říkám, že by jejich stoupající preference měly být varovným mementem pro ostatní strany.
    Bohužel se obávám, že současná vládnoucí garnitura postrádá jakýkoliv náznak sebereflexe a za frňáky se nechytnou. Tudíž bude muset naše země morálně i ekonomicky klesnout ještě mnohem hlouběji. Teprve potom snad bude nějaká šance na změnu.
    P.S. Ještě bych poznamenal, že já se nijak špatně nemám. Ale když vidím ty lidi okolo, jak se mnohdy mají opravdu nuzně, tak je mi z toho na blití.

    OdpovědětVymazat
  21. Na vzestupu komunistů nevidím osobně nic ozdravného, je to podobné, jako kdybych chtěl zapomenout na bolest zubu tím, že si krumpáčem prokopnu nohu (z čehož je jasné, proč každé podobné přirovnání kulhá ) A taky dost výrazně nesouhlasím s tím, že komunisté nechávali (když byli u moci) většinu lidí na pokoji. Že to tak dnes někomu s odstupem přijde, je podle mne právě zmíněná ztráta paměti. Čímž samozřejmě netvrdím, že se mi z leččeho nedělá špatně od žaludku. Ale tyhle rudé pilulky na takovouhle kocovinu nezaberou.

    OdpovědětVymazat
  22. [20]:
    Malkieli, naše názory se vlastně až tak moc neodlišjí
    Na "komunistcké výstraze" jsme se i shodli.
    Já se jen převelice obávám, že už moc prostoru k padání na hubu není. Fakt nechci, aby to u nás začalo vypadat jako na jihu Evropy.
    Jen bozi vědí, jak dopadne v příštích týdnech hlasování o rozpočtu a daňovém balíčku. Takže se může snadno stát, že se budeme muset dost složitě rozhodovat v předčasných volbách. Složitě proto, že bohužel NIKDO nemá recept na to, jak se ze současné situace dostat.
    A i když to nasraný národ naháže komančům a socanům, tak ráj na zemi a blahobyt rozhodně mávnutím proutku nebude. Jenže fůra těch lidí tomu věří.

    OdpovědětVymazat
  23. [21]:
    Naprosto s tebou souhlasím. A přirovnání ke krumpáči nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Musím se tady vzpouzet takovému mínění, že by mělo někomu jít o ráj na zemi, když jde o přežití. Znovu připomínám (není to obhajoba ale vysvětlení), že lidi jsou zoufalí z těch idiotů nahoře, kteří se projevujou, tak jak vidíme. Taky nechápu, jak se mohl dostat v Praze až do finale zleva ten, který se taky namočil do nekalého přislibování přímluvy za úplatek (podpora hazardu)..
    Ale nemyslím si, že ve změněném světě by ti nalevo mohli dál dělat ve společnosti rotyku, jakou dělali kdysi. Oni už taky přičuchli k podnikání (mnozí proto překabátili i doprava) a v lecčems se poučili. Čeho bych se obával a nelíbilo by se mi to, třeba choutek vystoupit z Nato, ale i z Evropy, i když v ní to všelijak skřípe. Kdyby se ti nahoře nechovali tak hnusně, křeče těch dole by se umenšily a vyskakování nalevo přešlo by k nemohoucí ochablou šouravost. Neschopnost všehoschopných, to je ten problém dneška a zítřka taky, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: Při volební účasti 36% v prvním kole a 18% v druhém kole se ani nedá říci, že by to nasraný národ naházel komančům a socanům. Nasraný národ prostě nešel volit, zatímco příznivci komunistů jak známo volí v jednom šiku. Pravicově orientovaný člověk totiž u nás nemá koho volit. ODS je už tak profláklá, že člověk aspoň se špetkou charakteru jí prostě volit nemůže. A další pokusy o vytvoření nových pravicvých stran dopadají zjevně žalostně. Viz Top09 nebo VV. Názorným příkladem bylo například založení kdysi toužebně očekávané strany Cesta změny, která vznikla z iniciativy Děkujeme odejděte. Lidé z této strany se servali o posty ve vedení ještě dříve, než byla strana vůbec zaregistrována. A tak zmizela ze světa.
    Spousta pravicově orientovaných voličů tak každé volby bojuje s tradičním dilematem o volbě menšího zla.
    Jenže s postupujícím časem se pravicovým voličům již zajídá podstupovat toto dilema a proto raději nejdou volit vůbec. Navíc již přestává být zřejmé, které to zlo je vlastně to menší.
    Ostatně, tradiční rozdíl mezi pravicí a levicí se stejně stírá a to celosvětově. To jen u nás se na to furt hraje. Ale pouze mezi občany. Tam nahoře už to tak vážně neberou.

    OdpovědětVymazat
  26. [24]:
    "Ráj na zemi" je samozřejmě nadsázka, pokus, jak vyjádřit, že peníze nejsou a nebudou. Ať už bude u moci kdokoliv. Kdyby ti idioti méně kradli, byl by menší binec, lidé by nemuseli být tak naštvaní.[25]:
    Opravdová pravice u nás snad nikdy nebyla. ODS byla a je spíš taková sociální demokracie modernějšího střihu. Momentálně ale hlavně asi neví, co má vůbec dělat. Je nacpaná ksichty, z kterých se slušnému člověku zdvedá žaludek. A mezi těmi hajzlíky se naprosto ztrácí ti "normální". Nebudeme snad tvrdit, že v ODSce jsou všichni komplet prašiví. To v žádné demokratické straně. Vždycky je to o jednotlivých lidech.
    Když to shrnu - nemám z posledních voleb radost, nelíbí se mi, že bolševik posiluje, nemyslím si, že existuje zázračný všelék na současnou situaci a co se týká nejbližší budoucnosti jsem dost skeptik. A pokud budou předčasné volby, tak to radši ani snad nechci vidět

    OdpovědětVymazat
  27. Moje vnučka včera napsala na FB: "Ve dvou krajích zvítězili komunisté a už nemají v Bille mandarinky"

    OdpovědětVymazat
  28. [27]:
    A počkej, až zase nebude ani toaleťák. Poběžíme si natrhat lopuchové listy

    OdpovědětVymazat
  29. [1]:[8]: Tak to preto, ze myslis malo "globalne". Oni zachvilu mozno zaplavia stary kontinent, na oplatku, oder?

    OdpovědětVymazat
  30. [27]: Tak to je hodně dobrý.   

    OdpovědětVymazat
  31. Zatím se tu hází do pytle pravice s levicí,ale že jde především o chrakter člověka, jsem se zatím nedočetl.Myslím si,že pokud tam bude levice,pravice i střed a bude to vláda odborníků a ne politiků,tak pak to teprve k něčemu povede.

    OdpovědětVymazat
  32. Doufám, že aspoň tvůj Franz je pravičák...  když jsi mu dala přede mnou přednost.

    OdpovědětVymazat
  33. [31]:
    Politici si moc nenechají vzít, obávám se.[32]:
    Jednak není můj, druhak na tom moc nesejde Mně se líbí jeho názory, víc nezkoumám. Je mi jasné, že zvolen nebude, národ by nepobral, že má místo prezidenta čerta (To je názor naší Cibule )
    Měl ses ozvat dřív a mohli jsme sbírát podpisy, třeba i u metra

    OdpovědětVymazat
  34. Myslim, ze najlepsie moje pocity a nazor na toto tema objasnuje koniec jednej mojej basne :
    Už blíži sa ten čas keď deti
    budu pozerať z vážnosťou dospelých.
    Keď namiesto hračiek, budu ticho opakovať:
    kam sme to len dospeli..

    OdpovědětVymazat
  35. [33]: Lepší čert než překabátěný ruďas...

    OdpovědětVymazat
  36. možno predsa sa 21.12.2012 stane rudý koniec sveta...

    OdpovědětVymazat
  37. [35]:
    Přesně tak. Nehodnotím vzhled, hodnotím obsah hlavy.[36]:
    S tím nepočítám, už jsem Cibuli nakoupila dárky k Vánocům

    OdpovědětVymazat
  38. [34]:
    To jsi vystihla velice přesně.

    OdpovědětVymazat
  39. [18]:
    Teprve teď mi to došlo. (Ano, uznávám, jsem blesk U vás se letos nevolilo ani do krajů?

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...