sobota 27. října 2012

Trochu naruby?

Svět se zbláznil celičký
když mrňavé holčičky

místo hraní s panenkami
ohání se hokejkami

Z Cibule nám Jágr roste
slyším dneska od ní po sté
Babi, budu hokejista
do baťůžku brusle chystá

Na trénink jde třikrát týdně
mně je z toho trochu bídně
ale naše kočička
na ledě je jednička

16 komentářů:

  1. Koukám jako puk:Pod záštitou babiček
    dívky zkouší bodyček!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:
    Též jsem z toho trochu divá
    ale co mi, sakryš, zbývá
    držím naší malé pěsti
    aby měla trochu štěstí
    a nepřišla o zuby
    až dostane do huby

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:
    Ze hry zvláště z nečisté
    radují se dentisté!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to víš, hokej je jeden z mála sportů, kde ještě není tolik žen.A tak je Cibulka uvědomělá a snaží se to napravit . Nezoufej, do prvního mistrovství světa kde to projedeme na celý čáře a po první ráně pukem do obličeje to rychle vzdá! Je to přeci jen ženská a ty se přeci nehonosej jizvama a vyraženejma zubama

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou! Já nejsem proti,
    jen ať sportujou všechny děti.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:
    První zoubky oželíme
    narostou jí stejně jiné[5]:
    No, uvidíme [6]:
    Ale jo, ať klidně sportuje. Jen ten hokej mě trochu dostal

    OdpovědětVymazat
  7. Svět naruby je už hodný čas
    přesto divíme se zas a zas
    Cibulka malá záhy polapala,
    že aby se brzy slavná stala,
    na hokej se jednoduše dala.   

    OdpovědětVymazat
  8. Muži kvapem vymírají
    proto ženy hokej hrají
    Mamánci a homoklády
    sami sebe mají rádi
    tvrdost ta jim nevoní
    za pukem se nehoní

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:
    Začnu jí tedy říkat Jágříku, ať si holka zvyká [9]:
    Pokud tedy, pánové, hodláte někdy v dohlednu vymřít, nechte nám tu alespoň trochu DNA. My už si to vymyslíme, jak se samy namnožíme

    OdpovědětVymazat
  10. Pořád lepší, než aby se dívala, který hadřík je dražší a módnější nebo které šminky už používat...
    Tohle ji může časem přejít, ale bude mít aspoň pohyb a nějaký rozumný režim, bude se mít na co těšit.
    Zoubky doufám zůstanou tam, kde jsou.
    A říkat jí můžeš Jágruško...
    I když, Cibulka je lepší.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:
    Cibule je prcek, takže módní hadříky ji zatím nechávají v klidu. Momentálně ujíždí jen na Hello Kitty, ale i z toho jsem na hlavu. Dorazilo mě, když projevila přání, že na hokej chce růžové "kanady"

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Semeno jako semeno, tak co to zkusit po zahradnicku?

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:
    Myslíš jako zarejpat, pohnojit, zalejt?

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...