pondělí 22. října 2012

Jak se leze z pelíšku

Když sluníčko ráno vstává
musíš taky vyskočit

to je totiž chvíle pravá
kdy je můžeš vyfotit




Tahle fotka se skrývá na pozadí blogu.
Všechny kritické oči prosím o malé přimhouření, protože obrázky nejsou nijak upravované. Ano, velmi správně, neumím to. Zatím.

22 komentářů:

  1. Já svůj denní režim sunu,
    takže vidím často lunu.
    Východy slunce jsou moc brzy!
    Že nevídám je, to mě mrzí.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluníčko nás vytahuje,
    magicky nás přitahuje...
    Pro mne ale brzká doba
    nevykoukne zpod peřiny ani noha.
    Ráda totiž v pelíšku
    přemýšlím o tom
    jak udělat dobře bříšku.
    Nejen mému, ale všech
    tak holt je to pech
    že sluníčko propásnu....

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak ta fotka je moc hezká. Ani nemám popravdě šanci něco takového vyfotit páč jsme v dolíku mezi baráky takže nic moc vidět není a kyž se přece jen sluníško vyloupne tak už je v plném lesku a to se moc fotit nedá. Zatím se mi podařila jen ta jedna fotka co jsem si s ní pak hrála.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:
    Já jsem noční tvor, sova nespavá Jenže, bohužel, vlivem určitých okolností už ráno tak nevyspávám jako dřív. Ještě před pár měsíci bylo pro mne celkem nemyslitelné probrat se k životu před desátou ráno. Teď jsem v šest jako rybička.[3]:
    Naše víska je v dolíku obklopená spoustou kopců. Bylo nutné na jeden z nich vylézt A fakt hodně brzy zrána.Moc se mi líbí, jak vás vždycky svedu k nějakému veršování

    OdpovědětVymazat
  5. Slunce vstává brzy ráno,
    ale čeká na Mengano.
    Na mě čekat nechce, běda!
    Nebude spát do oběda.Mně se daří nejvíce
    dělat snímky měsíce.
    Fotím srpek, fotím kolo.
    A to by teras všetko bolo.

    OdpovědětVymazat
  6. Brzké ranní vstávání
    je jak bičem mrskání
    Rozumím si s Bachmannem
    poležím si do oběda
    na východ se vyserem

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:[6]: Nejste vy náhodou důchodci? :) To se vám to potom veršuje ...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No já jsem, ale jsem svobodně pracující důchodce. Chraň mě Bůh před zaměstnaneckým poměrem!

    OdpovědětVymazat
  9. Mně veršování moc nejde,jen jsem chtěla pochválit snímek.

    OdpovědětVymazat
  10. Další krásný východ slunce! Vidíš, už ti to jde!
    Fotka je moc hezká a to pozadíčko krásně ladí s celou stránkou.

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:+[6]:
    Vy jste oba takové duše poetické [8]:
    Mám stejný názor. Už nikdy šéfa blba [9]:
    Děkuju za pochvalu, těší mě to [10]:
    Vendy já těch fotek mám víc, teď už se mi je dokonce podařilo nasoukat do galerie
    Během dne jsem se na AB i poučila
    Tak až bude zase nějaká příležitost, tak vylovím další.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]:Fotka je úžasná. Že je z kopce nad českou vískou, bych nehádal ani omylem. Spíše si představuji západ Slunce nad nějakým hornatým mořským ostrovem daleko od civilizace.

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto fotku upravovat, by bylo i škoda. Je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:
    Daleko od civilizace to docela bylo Někdy i na české vsi je celkem hezky.[13]:
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  15. http://cirrat.blog.cz/1201/30-days-meme-den-1 - tady ho máš přímo na svatební fotce, od té doby se jen mění délka vlasů

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný obrázek i básnička,
    hned to potěší človíčka.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]:
    Prima Ty jsi tam jako sluníčko. Nevím, proč jsem si doteď myslela, že jsi trochu "drsná" černovláska
    Moje chyba, že jsem se zatím tvým blogem neprobádala až k začátku roku.[16]:
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Chňa chňa chňa Jinak Tom Cruise na blogu opraven

    OdpovědětVymazat
  19. Jak se zaspí, sluníčko uteče na západ.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:
    Vím, už jsem ho viděla [19]:
    I to se může stát.

    OdpovědětVymazat
  21. Ale proč? Já bych to tak nechala, mně se to líbí a vše upravované už není ono.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]:
    No někdo umí s fotkami všelijaká kouzla. Umí si do nich napsat nějaké říkáníčko, umí udělat hezký rámeček, umí opravit i případné chyby....já nic z toho neumím A dost pochybuju, že se to někdy naučím.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...