neděle 28. října 2012

Škodná

Překvapení zase chystá
náš maličký Terorista

chová se jak pomatený
když s ním doma nikdo není

Během chvíle botu zničí
být na něj zlá se mi příčí
musím sáhnout do prasátka
na mazánka jsem holt krátká

Zakoupím si botky nové
tentokrát snad ocelové


31 komentářů:

  1. To je moc hezké. Také mám takového pejska

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů :) Krásná básnička a ještě krásnější pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdosi zuby má jak nože
    a z těch nožů čiší strach,
    kdosi vrčí, ach můj bože,
    nechoď doma v bačkorách.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:
    Bačkory už nemám žádné
    doma bosa pobíhám
    peněženka moje chřadne
    další prachy nevydám.Trochu mi náš Terorista
    boří doma rozpočet
    teď už jsem si téměř jistá
    bude to tak spoustu let.

    OdpovědětVymazat
  5. Z toho plyne poučení,
    že když s ním nikdo doma není,
    pěkně se vám pomstí všem
    všechny boty dočkají se změn.
    Kousek  paty nebo špičky
    u holínky, neb u lodičky
    s vervou pěkně vykouše
    a to ještě není vše..

    OdpovědětVymazat
  6. No, úžasné, co básnířek se přidalo k ocenění tak roztomilého pejska. Od pohledu se ani nezdá, že by byl takový zlobil.

    OdpovědětVymazat
  7. Co to tu vrčí,
    kdo to tu trajdá,
    Hle! malý terorista
    ze sítě Al Šmajda.
    Boty on si neoblíbil
    nejradši by všechny zabil.
    Vždyť oni mu za chviličku
    odnesou zas milovanou paničku...
    A tak rychle snaží se
    o to, aby se
    dál už nikam nešla.
    Kousá, hlodá, trhá
    na boty se vrhá....
    Proto milá paničko
    doma musíš zůstat
    aby malý terorista
    nemusel dál botky chroustat.

    OdpovědětVymazat
  8. P.S. mělo tam být "dál už nikam nešlo"....

    OdpovědětVymazat
  9. Nemusí být terorista čistě jenom ze psích řad,
    kvůli naší kočce nevím, jestli plakat či se smát,
    botičky jí nechutnají, touží po svém masíčku,
    proto v noci labužnicky žere moji nožičku,
    ostré zoubky téměř nikdy žádný z prstů neminou,
    skoro se už neubráním ani teplou peřinou.

    OdpovědětVymazat
  10. Malé dítě, malý pes
    to je pravda věru jistá
    nemůže být jiná věc
    než že to je terorista

    OdpovědětVymazat
  11. Stran těch bot
    je snad lepší ocelot!

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Já mám taky lidožravou kočku.

    OdpovědětVymazat
  13. Ocelot je šelma hravá
    bohužel však dosti dravá
    Je tak vhodný pouze pro ty
    co nosívají ocelové boty

    OdpovědětVymazat
  14. Rozpočet si ničit nedej,
    staré botky mu však předej.
    Ať on pozná Tvoje strasti,
    když máš botky i s náplastí.

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:
    Ocelot nebruče,
    sežere i papuče.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Papuče jsou chlupaté,
    břiško bude mít jak naduté.

    OdpovědětVymazat
  17. [5]:
    Boty, ponožky a vyhlodaná díra na svetru. Na zádech, samozřejmě [6]:
    Takhle provinile se tvářil přesně minutu, kdy byl v květináči. Pak uraženě odkráčel a počítám, že pomsta bude sladká

    OdpovědětVymazat
  18. [7]:
    On se čumáček totiž teď nudí. Udělala se zima, tak má zavřené dveře na terasu a otravuje se. Dneska už jsem ho byla třikrát zkontrolovat a pokaždé, když jsem dorazila, tak vzorně spal. Jen uprostřed obýváku byly vytažené montérky, které původně byly (Medvědem) pohozeny v koupelně.[9]:
    O kočkách mi ani nemluv. Naší domácností už jich prošlo několik a byly opravdu vyvedené

    OdpovědětVymazat
  19. [10]:
    Kombinace Teroristy
    s naší malou Cibulí -
    můžeš si být klidně jistý
    že tě hlava rozbolí [12]:+[13]:+[14]:
    Cizí neštěstí potěší, že?
    Terorista byl podroben důraznému pohovoru s několika výstrahami, jsem v očekávání, co si z toho vybere

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:No jo to je pak neštěstí hotový....kdysi jsme měli kočku ne lidožravou ale hadrosaura. Žádný kus oblečení, hadru na podlahu, ručníku ležícího na zemi apod. nebyl před ním v bezpečí. Do všeho vyhlodal díry. a velmi důkladně. Nejvíc ovšem naštval dceru, které vyhlodal medvídka z mikiny. Ovšem nesežral, ale vyplivnul vedle....pak jsem si musela zahrát na archeologa restaurujícího Turínské plátno a medvěda vpravit zpět do mikiny...a nejzábavnější pak bylo splachovat hovínka jím vytvořená, protože se rozložila na ty kousky hadrů a všeho dalšího textilu

    OdpovědětVymazat
  21. Kdo je v domě vůdce?
    Tenhle malý škůdce.
    Způsobně líže si tlapičky,
    poté,co rodině rozsápal botičky.
    Nevinnost sama z očí mu hledí,
    na klíně paničky když večer si medí.

    OdpovědětVymazat
  22. [20]:
    Náš pejsánek umí vyrábět kovové bobky vždycky,když se mu podaří ukrást trojúhelníček sýra a rychle ho sežrat i s tím staniolem.[21]:
    Ty se s tím naším spratkem určitě znáš osobně

    OdpovědětVymazat
  23. [22]:Náš "Spratek" býval za mlada taky pěknej trhač. Flaušovej kabát, sjezdařská bunda, rohy všech polštářů a dek - on to žužlal jako dudlíka. A teď je, chudáček, starej a nemocnej a my ho včera utahali a jemu je dnes hůř a mně je ho líto a sobě si nadávám....Lepší snad bylo to destrukční období.

    OdpovědětVymazat
  24. Pejska nemáme, ale vím co dovede. U nás je pohroma kočičí. Jak začala tahle předčasná zima, tak jich tu mám šest. Udržet byt v trochu kultivovaném stavu stojí hodně sil. Navíc se ta smečka rozhodla, že nás asi sežere

    OdpovědětVymazat
  25. [23]:
    To je fakt. Když pejsek zestárne, člověk ještě rád vzpomíná, jak ho zlobil coby štěně.[24]:
    Sežere - to jako osobně?

    OdpovědětVymazat
  26. A víš že jsem si už podle názvu říkal že to bude pes.

    OdpovědětVymazat
  27. Takový roztomilý malý pejsek xD

    OdpovědětVymazat
  28. [25]: Obávám se nejhoršího až dojdou konzervy, finance a zásoby z mrazáku Kočky se letos před zimou tak neskutečně ládujou, jako by měl přijít konec světa....v lepším případě tuhá zima

    OdpovědětVymazat
  29. Jo kdyby to jen byly boty moc hezky zveršované a ta fotka je boží

    OdpovědětVymazat
  30. [26]:
    Asi máš zkušenosti [28]:
    Nemohly by třeba začít chytat myši? Teda až doopravdy dostanou hlad [29]:
    Díky

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Copak chytat, to ony chytají, ale sežrat, to nehrozí, naopak mi polozakousnuté myši nosí a pouští je v kuchyni.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...