sobota 22. září 2012

Tvrdá realita

Chtěla bych být víla
krásná, křehká, milá

při pohledu do zrcadla
moje touha rychle zvadla

Je to jako rána pěstí
nejsem víla, nemám štěstí
nejsem krásná, ani milá
tak snad pouze - ježivíla

23 komentářů:

  1. Ježivíla Rýmuje sa to úplne parádne!

    OdpovědětVymazat
  2. Hele tebe to dneska nějak chytlo! Copak nějaké dovolenkové trauma?    . S tvejma 55 kily?

    OdpovědětVymazat
  3. Ježivíla neboli jezinka taky patří do kategorie víl. Takže nemusíš truchlit.   

    OdpovědětVymazat
  4. Ježivíla taky víla!
    V tom je tvoje skrytá síla!

    OdpovědětVymazat
  5. Lepší je býti upírem,
    páč:
    A) Není v zrcadle vůbec vifět.
    B) Je to teď v módě.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:
    Spílá
    víle
    víla,
    že prý
    kila
    protančila
    čile.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:
    Co mě chytlo?
    Kila nekila, zrcadlo je parchant [5]:
    Ježivíla patří spíš do kategorie ježibab. Podkategorií ježibab jsou ostatně i jezinky. Víly jsou úplně jiná liga

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:
    Je-li víla
    příliš čilá
    trvá jenom chviličku
    a máme z víly kostřičku

    OdpovědětVymazat
  9. [11]:
    Je-li čilost příliš ostrá,
    nezbyde ba ani kostra.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]:
    Od určitého věku je velice rozumné přehodit přes zrcadlo kus hadru

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: anebo nosit velké sluneční brýle, přes které není vůbec vidět

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Praze na Petříně v bludišti mají i zrcadla, jež zeštíhlují.

    OdpovědětVymazat
  13. To je skvělá básnička, ač na víly nevěřím, ne a ne a ne, ježivílu mm doma v zrcadle taky, i když, už je to vlastně spíš ta (ježi)baba.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:
    Pak už není žádná víla
    za svou čilost zaplatila
    nezbyl ani mastný flíček
    natož vílí pantoflíček

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:
    Mně stačí sundat dioptrické brýle. Taky nic nevidím [16]:
    Zeštíhlit netřeba, nutno omladit [17]:
    Jsme na tom stejně Obzvlášť poránu jsem silně naježená baba

    OdpovědětVymazat
  16. Jo rána dokážou být krutá.Mimochodem, "sovy nejsou tím, čím se zdají být", to mi zní povědomě, že by Twin Peaks?

    OdpovědětVymazat
  17. Tvrdou realitu jsem chytla dnes, vlastně včera. Dík za tvůj příspěvek a díky příspěvkům ještě několika dalších lidiček jsem si připadala ještě normální.
    Protože v tom druhém případě bych si připadala jako největší vyvrhel, úchyl a zloduch... Páni, to bylo něco, co se rozpoutalo.
    Zlatíčko, hezký první říjnový den. Ať se daří nejen ve veršování, ale i v reálu!   

    OdpovědětVymazat
  18. [22]:
    No, řeknu ti, že jsem nestačila zírat. To, co se rozjelo na tom jejich AB bylo poměrně silně nechutné. Alespoň z mého pohledu.
    Blogová "hvězda" a její osobní strážce se rozhodli nastavit pravidla morálky?
    Já se v místní blogové komunitě teprve rozkoukávám, ale to, co vidím, mne dost překvapuje. Rivalita, zášť, pomlouvání....to je realita. Jen dost dobře nechápu proč? Kdyby se každý staral sám o sebe a neměl potřebu šťourat do jiných, zavládl by klid a mír
    Vybodni se na ně a piš si, co chceš

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...