pátek 21. září 2012

Love story

Jezinka se zbláznila
do vodníka

když mu dítě povila
tak on říká:
Proč je naše dcera černá?
Tvrdila jsi, že jsi věrná!

Slzy smáčí její líce -
to je chyba v genetice
já miluju jenom tebe
snesla bych ti modré z nebe

9 komentářů:

  1. Konec otevřený...říká si o pokračování

    OdpovědětVymazat
  2. Vodníkovi předci pocházeli z Černého moře, neasi?

    OdpovědětVymazat
  3. [4]:
    No že jí to chudinku nenapadlo. Takové logické vysvětlení

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:
    Možná jí vodník jednu flákne, aby si vzpomněla

    OdpovědětVymazat
  5. O modré z nebe nestojím
    já jen jistojistě vím
    že černá není bílá
    a kde že ty jsi byla
    když temné dítě jsi povila..Na genetiku to neházej,
    na vědu moc nesázej
    moje oči vidí černou
    páč ty nejsi ženou věrnou..   

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:
    Začínáš mne, hochu, točit
    co si mám teď asi počít?
    Holka prostě černá je
    a ty už jdi do háje!

    OdpovědětVymazat
  7. [8]:
    K ekologům vede stopa
    Na rybníku plave ropa.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...