čtvrtek 6. září 2012

Pac a pusu

Babička mě odjakživa vedla ke slušnému chování a tak vím, že při odchodu je vhodné se rozloučit.


Posílám tedy virtuální pac a pusu všem, kteří byli ochotni obětovat minutku svého bložího času a nakukovali občas do mého Medvědího hnízda.

Přišel den, na který se těším přesně od momentu, kdy jsme se loni přihnali s Medvědem z letiště a naházeli do předsíně kufry se špinavým dovolenkovým prádlem. Návrat poněkud kalil fakt, že jsme nedorazili v plném počtu. Na svůj oblíbený zelený kufr jsem čekala ještě celý následující týden, protože soudruzi v Madridu udělali drobnou chybku a můj kuférek při přestupu opustil své bratříčky a místo do Mnichova zamířil do Londýna.

Naštěstí jsem z ciziny nepašovala žádné vzácné živočichy, takže nedošlo k případnému smrdutému letištnímu skandálu. I tak mě absence zavazadla dost otrávila. Zákon schválnosti pracuje neomylně, tudíž v absentérovi byly nejen méně důležité kartáčky na zuby a moje šminky, ale i veledůležitý dárek pro Cibulku. Celý příští týden se tedy v hodinových intervalech ptala, kdy už TO konečně dostane. Vážně se mi výrazně ulevilo, když dorazil kurýr z letiště.

Letos kufry určitě nepoztrácíme. Medvěd zcela demokraticky rozhodl, že létání ho právě přestalo bavit a jedeme tedy autem. Ani Cibulka své dárečky nebude muset vyhlížet celý týden. Medvěd s Jezinkou usoudili, že bych se mohla nebezpečně nudit, takže Cibule už má sbaleno a jak mi včera řekla, už ji doma nemůžeme nechat, i kdyby náhodou trochu zlobila, protože ve školce ji paní učitelka odhlásila. A přes to neje vlak.

Pokusím se nenápadně vpašovat mezi hromadu zavazadel i svoji tašku s notbůčkem, ale Medvěd je od včerejška velmi ostražitý. Má utkvělou představu, že na dovolené se do noťasu neciví. Na dovolené se ze všech sil odpočívá. Na dovolené se pečlivě odpočívá i s pětiletým klíštětem pevně přisátým za krkem.

Máme sbaleno, velitel vozu vydává poslední příkazy před cestou a tak už jen přemýšlím, co jsem zapomněla. Pokud to nebudou brýle a nabíječka k mobilu jako loni, mohla bych ty dva týdny rodiného štěstí přežít.

Tak pac a pusu, jdu na to.

14 komentářů:

  1. Tak držím palce, ať se všechno podaří a přibyde spousta zážitků pro budoucí zajímavé články. Já musím ještě týden vydržet, abych si užil pro změnu dva týdny rodinného štěstí své báječné jednočlenné rodiny . A nechci napovídat, ale úplně malinkej noutbůček, ten se v tak velkých zavazadlech ani nepozná .

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce a užij si to jak to jde (zvlášť s tím klíštětem) a snad se ti ten noutbůček podaří propašovat, protože dovolená je sice dovolená ale nikdo neví co si může usmyslet počasí a pak se to hodí mít zábavu sebou v podobě kompu

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si tu dovolenou užijte a doufejte, že se nezatouláte jako loni ten kufr.

    OdpovědětVymazat
  4. Medvěd je ostražitý? Já myslel, že na sklonku léta se už chystá pomalu chystá na zimní spánek.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Komentář jsem nedopatřením odeslal, tak ještě popřeju, ať si to ty a celá fauna (Medvěd) a flóra (Cibulka) užijete.

    OdpovědětVymazat
  6. Když se ti nepodaří propašovat noťas, vezmi aspoň papír a tužku na zápisky...s malou Cibulkou si užiješ spoustu psiny a dávej pozor na medůzky...   

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že jsme se shodly i na termínu dovolené :) Tak si to pěkně užij a snad se poštěstí i na takové zážitky, které pak budeš moct publikovat ;) Šťastnou cestu ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Přeju krásnou dovolenou.
    Loni jsem ještě neblogovala a přesto...Na jednu část dovolené jsme jeli od nás do Pece pod Sněžkou na kole na tři dny. Bagáž v brašnách a na zádech. A já si vezla na zádech Ntb. Ani jsem netušila, že je ta potvora tak těžká. Vzhledem k tomu, že tři dny pršelo a my se vždycky po tůře sušili v posteli, Ntb zafungoval jako výborné uspávadlo. Hezká dovolená to byla

    OdpovědětVymazat
  9. Užijte si to a se...a klíště moc nevytáčej!:)P.S. příliš často u tebe dostávám chuť na bůček :)

    OdpovědětVymazat
  10. Šťastnou cestu, krásnou dovolenou a také šťastný návrat!

    OdpovědětVymazat
  11. Pozor při cestvání na džípíesky, jsou nevyzpytatelné...

    OdpovědětVymazat
  12. Pac a pusu No já zase potíže s tím, že je člověk odříznutý na dovolené od ntb nemám, na dovolené mi nechybí a to ani na té hodně klidné

    OdpovědětVymazat
  13. [1]:
    Malý notbůček byl zatržen, velký Arnošt prošel [2]:
    Tady je počasí tutovka, už mi ze sluníčka lehce bzíká [3]:
    Užíváme ze všech sil. Pevně doufám, že Medvěd trefí domů.[4]:[5]:
    Někteří medvědi jsou po celý rok velmi bdělí a na kalendář nehledí.[6]:
    I kdyby to byla nejkrásnější medúza na světě, zůstane spořádaně v moři. Další mezinárodní incident nehodlám riskovat.[7]:
    Taky si užij a bacha na erotické dusno [8]:
    Dovolená na kole by byla poslední v mém životě. Následovala by už jen smrt [9]:
    Zcela v rozporu se všemi přírodními zákony klíště permanentně vytáčí mne.
    Máš snad něco proti bůčku? Třeba s kremžskou hořčicí? [10]:
    Ježurko, díky za přání, budu se snažit.[11]:
    Naše džípíeska slyšící na jméno Johan je naprosto dementní. V zahraničí naprosto ignoruje jakékoliv zadané souřadnice a zcela neomylně nás vždy dovede k hejnu koz. Několikrát odzkoušeno.[12]:
    I ty dobráku jeden [13]:
    Klidné dovolené většinou neprožívám, na neklidných mám potřebu se uklidnit

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...