pondělí 17. září 2012

Důvěřuj, ale prověřuj.....

Přesně dva dny mi trvalo, než jsem zjistila, že jsem opět Medvědovi skočila na špek. S rozběhem. Moje chyba, že po stoletém manželství nevidím až na dno jeho proradné duše.


Můj notbůček samozřejmě zůstal spořádaně doma a tiše na něj sedá prach. Ovšem Medvědův Arnošt v tichosti vycestoval s námi na dovolenou, zahrabaný na dně Cibulčina kufru. Cibulka je šikovná holčička, takže si svoje spoďárky a trička uklidila po příjezdu pěkně samostatně sama a důvěřivá babička si ničeho zvláštního nevšimla.

Arnošta jsem odhalila až v momentě, kdy po návratu z pláže s Cibulkou jsem Medvěda přistihla, jak stahuje fotky z foťáku.
Bylo mi vysvětleno, že Arnošt jel s námi jedině a pouze kvůli fotkám a kvůli tomu, že v něm má Cibule pohádky. Rozhodně ne proto, abych i dovolenou trávila tím, že zírám do počítače. Chtělo se mi trošku se pohádat, ale nakonec jsem uznala, že možná má Medvěd pravdu. Slíbíla jsem, že si Arnošta vůbec nebudu všímat. Celý dlouhý týden jsem to opravdu dodržela a s tím pacholkem neztratila ani slůvko. Jen a pouze jsem ze všech sil dovolenkovala.

Hned první den jsem zjistila, že naše Cibule je ryba. Místo holčičky máme delfína. Ráno v deset hodin vlezla do bazénu a, pokud nepočítám dvě zhruba pětiminutové přestávky na odběhnutí se vyčůrat, strávila v něm osm hodin. Varhánky měla snad i na uších. Oběd - nezájem, svačina - nezájem. K večeři jsem ji odvlekla násilím a s výhružkou, že jestli se nenají, odšpuntuju bazén.

Tahle moje vypouštěcí výchovná teorie se mi poněkud zkomplikovala hned následující den. Přesunuly jsme se s Cibulí k moři. Poměrně problematicky jsem hledala vysvětlení na otázku, kdeže je v moři ten špunt.

Medvěda povalování na sluníčku nebaví, proto zcela logicky jezdíme na dovolenou k moři. Naprosto pravidelně se za první dva dny připeče do barvy zralého rajčete a vynadá mi za to, protože samozřejmě vždycky koupím úplně blbý a nevhodný opalovací preparát. Používám ten samý a za přibližně stejnou dobu se zbarvím do vkusného hnědého tónu.

Medvěd se po pár dnech hezky celý oloupe a následně zklidní. Uzná, že pokud by opalovadlo používal v souladu s návodem a nikoliv pouze jako opěrku pod knížku, nemuselo k rajčatové aféře vůbec dojít. Cibule se zatím vybarvila do tmavohněda a vypadá, jako kdybychom ji ukradli na marockém tržišti. Pouze pro její svítivě bílý zadeček jí děda vymyslel přezdívku náčelnice Bílá prdel. Cibulka omdlévá nadšením.

Jen já raději ani nechci vědět, jakou přezdívku si chystá Medvěd pro mne.

9 komentářů:

  1. Ještě Cíbu naučte plavat jako bílou velrybu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Méďa je koukám záludnej:)
    Moc mě baví, jak má u vás všecko jméno. Taky to tak s tygrem máme:)
    Pozdravuj Medvěda i Cibuličku!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:
    Zatím plave jako štika:)) Jezina nás zaúkolovala, splnili jsme hned první týden.[2]:
    Pozdravy vyřídím až ráno, momentálně oba chrní jako dřeva. Je fakt, že Medvěd usnul hned po večeři a Cibule tak před slabou hodinkou (tedy chvíli před půlnocí). Ví, jak babičku udržet v pohotovosti

    OdpovědětVymazat
  4. Máte skvostný pojmenování. A náčelnice Bílá prdel tomu nasadila korunu...   

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že máš veselo . Rajčatový Medvěd je tedy nějaký nově objevený druh?
    Nebo spíš druh vyskytující se jen v určitou roční dobu.? Předpokládám že Jezinka je dcera...No to je opravdu když to posuzuji podle sebe, skvělé jméno. Momentálně si připadám jak Smolíček Pacholíček v obležení tisíce Jezinek. A ze všech stran útočí neustálé Smolíčku, Smolíčku poraď, pomoz, ale mi tě stejně neposlechnem...Tak si užívej jak moře, tak sluníčka a krásných chvil s Cibulkou a Medvěda ber z rezervou

    OdpovědětVymazat
  6. Já se trochu v těch rodinných vztazích a kdo je strýc, kdo babička, co je dcera nebo vnučka, ztrácím :) Ale nevadí! Já na to jednou přijdu

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:
    Trnovou [5]:
    Medvěd se z rajčatové už vyloupnul
    Nenech se uštvat, stejně nikdy nemůžeš za nikoho rozhodnout. Děti (a Jezinky obzvlášť) mají svoje tvrdé palice....[6]:
    Speciální shrnutí jenom pro tebe :
    Medvěd a já jsme doufám jasní. Jezinka je dcera a zároveň Cibulčina matka. Jednoduchá rovnice - Cibule je medvědí pidivnučka.
    Další osoby a obsazení ti přiblížím, až dostanou v seriálu nějakou výraznější roli

    OdpovědětVymazat
  8. Můj manžel "miluje moře." A to tak, že za celý den nevyleze z pokoje a čte a čet a se soumrakem se na něj jdeme  procházkou podívat. Po návratu všem vypráví, jak to bylo krásný.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné! S tou náčelnicí jsi mne také dostala! A hlavní je, že se to Cibuličce líbí! No, to jsem měla vědět dřív, že jde pojmenovat úplně všechno, tak bych toho určitě využila, ale teď už to nestojí zato!

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...