úterý 4. září 2012

Doklad poklad

Hledáš pasy
které asi

budou oba propadlé
to je tedy hodně zlé

V pátek jedeme
těžko stihneme
pořídit si pasy jiné
úředík je zvíře líné

Naše plány zboří
takže místo k moři
vyrazíme k Mácháči
občanka nám postačí

23 komentářů:

  1. Tak postačí ti občanka
    na země i jiné,
    takže touha po moři
    těžko v tobě zhyne...Matička Evropa svá dítka hýčká,
    nemusíš si hrát na smutného sýčka.
    Ovšem problém nastává,
    v zemích kde náruč její
    neobjímá, nehřeje...
    to totiž taky můžete jet kam ?
    do pr...e!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo když nemáš doklady
    zavíraj se poklady
    zavíraj se pokladnice
    a nemůžeš o nic více
    než jezdit po republice.      

    OdpovědětVymazat
  3. Mám papíry na hlavu
    a doklady
    na vnady
    po Mácháči poplavu.

    OdpovědětVymazat
  4. Podobně jsem dopadl!
    Můj pas totiž propadl.
    Nejdřív propadlo se v čase,
    datum vyznačené v pase.Lidičky, prosím vás, věřte mně!
    Můj pas se propadl do země.
    Naštěstí evropsko-únijní krásu
    můžu si prohlížet bez svého pasu.I Švýcaři bez pasu dále mě pustí.
    Jen málo bankovek v kapse mi šustí.
    A kdybych na vodku chytil snad slinu,
    nemusím jezdit až na Ukrajinu.O nový pas si teď žádat nebudu.
    V úřadech nadávám, dělám prý ostudu.
    Oželím Tunis i Spojené státy,
    dokud nám Kalousek nezvýší platy!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to máte ještě dobré,
    Tuhle úřednici ruské bodré,
    Moje fotka pasová se nezdála,
    s ruským přízvukem se mi vysmála,
    že prý na fotce vypadám jako Superman,
    v realitě ale prý jen Clark Kent sám,
    co to na ní, prý zkouším za triky,
    takhle by mě pustili leda z Afriky,I musel sem objasnit původ své fotky hodné modela,
    Úřednici sem tím rozčílil však skoro do běla.
    Že prý takové rozdíly účes či únava nedělá,
    A to ona, kolchoznice, už nějaké modely viděla.No abych to zkrátil, jelikož rýmovat už mě nebaví,
    Trvalo hodinu, než nasytila se této zábavy.
    Se šklebem hodným Putinova propuštěného dveřníka,
    Dala mi do pasu razítko, ať prý mohu „Z Ruska co nejrychleji utíkat“.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nevím,
    jestli smím.
    Žádný verš mne nenapadá
    není na ně nálada!
    I tak přeji krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle komentáře prostě vždycky stojí za to ;) :))Abych vám to nekazila,
    pokusím se také,
    nerada bych blábolila,
    radši si dám saké.

    OdpovědětVymazat
  8. Naštěstí pro zúčastněné
    drama se dnes nekoná
    pasy jsou už nalezené
    zažehnána pohromaPropadnout nám nestačily
    to je velká krása
    ksichty dělám jenom chvíli
    Medvěd tiše jásá

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkným pohledem se vždy rád popasu:
    Nejradši mám občanku bez pasu!

    OdpovědětVymazat
  10. 1 - 8
    Básníci všech zemí, spojte se.

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, škoda, že se našly...
    Opustíš blog i nás...:)
    Však na net klidně kašli
    a užij si "volný čas!"

    OdpovědětVymazat
  12. Na Mácháči taky hezky,
    když rád se člověk máchá,
    vždyť se v něm snad máchávával
    i Karel Hynek Mácha

    OdpovědětVymazat
  13. [7]:
    Dej si radši trochu rumu
    pomůže to tvému umu
    rovněž dech ti provoní
    což Egoped ocení

    OdpovědětVymazat
  14. [8]:
    Určitě bez pasu podvazkového

    OdpovědětVymazat
  15. [11]:
    Cibulku* nám přibalili
    jako malou pojistku
    abychom se nenudili
    při válení na písku*naše malá Medvědí vnučka

    OdpovědětVymazat
  16. Všichni se tu zbláznili
    do básnění pustili
    Když vidím ty magory
    jedu radši na hory

    OdpovědětVymazat
  17. Jak začne psát mengano,
    bránice má nahnáno.
    Zasměju se do sytosti,
    až mě chrastí všechny kosti.Malkieli díky tobě,
    objevil jsem tento blog,
    vtipná slova beru k sobě,
    k pohodě už jenom krok.Malkieli, milý bratře,
    snaž se, než ti to tu někdo natře

    OdpovědětVymazat
  18. [15]:Vemte si i mazání,
    vnučku vám to zachrání!
    Cibulkové loupání,
    vede jenom k zoufání!

    OdpovědětVymazat
  19. [16]:
    Škoda že tě veršování
    tak příšerně prudí
    možná je to jenom zdání
    že jsme duchem chudíNebudu tě rozčilovat
    raději se ztratím
    na pár dnů se jedu schovat
    ale pak se vrátím

    OdpovědětVymazat
  20. [17]:
    Jsem jen prostá ze vsi žena
    psát se možná naučím
    takže když jsem pochválena
    radostně si poskočímMalkiel je blogů hvězda
    jeho články vždycky hit
    tak ač se to třeba nezdá
    nemůžu s ním soutěžit

    OdpovědětVymazat
  21. [18]:
    Neboj, Bloude, žádné strachy
    Medvěd dneska všechny prachy
    upálil za mazání
    co loupání zabrání

    OdpovědětVymazat
  22. [14]:
    Každý pásek přece to ví,
    že jde o pas podvazkový!

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluji k nalezení pasu
    a užívej si dovolenou,
    fotografuj tu cizokrajnou krásu
    a brzy nashledanou

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...