neděle 30. září 2012

Kašpárci

Tak nám paní Müllerová
málem picli Klause

ochranka se zatím chová
jak v polední pauze

Místo akce tupě civí
neví co se děje
pak se všichni jenom diví
že se nám svět směje

20 komentářů:

  1. Na Fb koluje úžasná koláž plakát s filmu Osobní strážce....strašně jsem se nasmála a asi si ho stáhnu a dám nablog, protože to za to stojí....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se po ránu krásně zasmála-je to krásný a vtipný.   

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, ochranka má z ostudy kabát a poprávu. Předpokládám, že naposledy. Až příště další recesista sáhne k podobnému mediálně zajímavému kroku, ochranka ho preventivně odpráskne a bude to přesně podle pravidel. Doufám, že to pak chrastavskému "aktivistovi" nezapomeneme přičíst zpětně k dobru.

    OdpovědětVymazat
  4. Penjtbóloví mistři
    v Chrastavě se bystří!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:
    No vidíš, to já si můžu stáhnout tak maximálně ponožky. Dál moje umění nesahá [2]:
    Ranní zasmání
    zdraví zachrání [3]:
    Myslím, že ten osel měl z pekla štěstí. Dost dobře si neumím představit podobnou šaškárnu v Americe. Tam by mu bez dlouhých štráchů ustřelili palici.[4]:
    Díky [5]:
    Chceš mít v čechách slávou jistou?
    Staň se mladým teroristou.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý! Jak úvodní báseň, tak motto v čísle 5.
    Jsi opravdu básnicky nadaná!

    OdpovědětVymazat
  7. K tomu mohu jen říci, že jsi mistr slova, opravdu, moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Ale vždyť to byla érsofftka! :)Samá básníčka poslední dobou u tebe.. Já je nemám rád a všechny je vždycky přeskakuju či zavírám po pár slovech, ale tyhle krátké vtipné můžu :)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:
    Děkuju za pochvalu [11]:
    Já na nějakou vážnější poezii taky moc nejsem, většinou nepochopím, co mi chtěl básník sdělit
    To víš, času je málo, takže používám zracionalizované postupy

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Zlatíčko, stáhnutí obrázku je rychlejší a jednodušší, než stáhnutí králíka.
    Například.
    I když stáhnutí ponožek je taky rychlé a jednoduché...

    OdpovědětVymazat
  11. P.S. přiznám se, že incident s tou fiktivní střelbou jsem neviděla, jen jsem o tom četla a nechala si to povykládat. Vím, že je možné to najít někde v archivu, jako video, tak snad se půjdu i podívat.
    Prý ta slavná ochranka stála jak ypsilóni a nedělali vůbec nic. No, kdyby to bylo ostrejma, tak by se neříkalo Sedm kulí jako v Sarajevu, ale Sedm ostrejch jako v Praze.
    Ovšem co se bude říkat teď, nevím.
    Sedm plynovejch?     

    OdpovědětVymazat
  12. Mimo téma - až budeš mít trochu času a chuti, pusť si Pána prstenu.
    Doporučuji prodlouženou verzi, možná najdeš na Uložto. Je to sice jen s titulky, ale je lepší než kinoverze.
    Ale jestli nemáš vůbec ráda fantasy, tak se na to vykašli a pusť si raději nějakou komedii...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Stiahnut ponozky ma byt rychle a jednoduche?!? Kam das pri tej namahavej a vecnsot trvajucej cinnosti brucho?
    Ja radsej sandale na boso a miesto ponoziek basnicku! Skvele napisane.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]:
    Na levé noze haiku
    na pravé noze sonety
    pata mi protrhla poslední slabiku
    látat však neumí můj básník prokletý.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]:[14]:[15]:
    Vendy, blogování mě donutilo, abych si začala osvojovat dovednosti, které mne předtím úspěšně míjely. Já ve svém světě čísel a paragrafů moc obrázků nepotřebovala Takže na sobě urputně pracuju a věřím, že výsledky se jednou musí dostavit [16]:
    Břicho mě netrápí, horší je přesvědčit záda, že by se mohla trochu ohnout [17]:
    Tys básník tělem i duší
    s haiku si mazaně poradíš
    slabice s dírou to sluší
    látat se do příště naučíš

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Určitě se dostaví, jseš šikovná.
    Už básnění ti jde víc než dobře...   

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: e-mail aj tak nemas, tak neviem. S ponozkou mi zmizla slapka
    Prichadza vsak priatel bujary
    Po pleci ma jemne tlapka
    Vsak narastie zas do jary

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...