sobota 29. září 2012

Depka

Máš depku jak stodolu
čím to asi bude?

Posedáváš u stolu
práce číhá všude

Podlaha je špinavá
prádlo nevyprané
Miláček jen nadává
sotva ráno vstane

Nemá čistou košili
v ponožce je díra
Do práce jde za chvíli
jako bubák zírá

Říká, že jsi líná kůže
nic ti nepochválí
Přitom s ničím nepomůže
na gauči se válí

Ty se nenech vynervovat
nejsi přece robot
když se bude takhle chovat
klidně práskni do bot

15 komentářů:

  1. Jak kdybych viděla babičku s dědou Máš to parádně zveršované, takovéhle geniální a přitom jednoduché básničky můžu číst až do zblbnutí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na úklid si v sobotu
    pořiď četu robotů.
    Nemá robot, nemá cit
    v klidu cídí celý byt.
    I prásnutí do bot
    zařídí ti robot.

    OdpovědětVymazat
  3. Už skončila prohibice,
    tak si lízni slivovice
    Medvědovi taky zalej
    a pak zavel makat padej..

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:
    Pro leckterou by Johnny Deppka byl milým zpestřením depresivních stavů [3]:
    Tohle tvoje řešení
    spolehlivě ocení
    každá žena udřená
    co má doma kreténa

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:
    Hele, nech si to
    Medvěd je tvor pracovitý a empatický, to už bys mohla vědět Pro všechny: Toto umělecké dílo není zpracováno podle skutečných událostí. Jakákoliv podobnost s životem Medvěda s Mengano je zcela vyloučena

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:
    I když není prohibice
    O Medvědu nikdy více
    verš už nikdy nesložím
    jelikož teď přesně vím,
    že to tvoje básnění
    z fantazie pramení.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:
    Někdy v básni pravda bývá
    jindy fantazii skrývá

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska úklid žádný
    čekala nás výstava
    nekoukám se proto
    ani zleva doprava.
    Celý den být fuč
    to je pěkná fuška.
    Možná proto
    párkrát by hodila se služka.Jenže ta se fláká
    na výstavě v Brně

    OdpovědětVymazat
  9. Klasická novela "Na gauči a v podgaučí". Učinil jsem preventivní kroky: Žiju sám a nemám gauč!

    OdpovědětVymazat
  10. ach jo...trafila si sa na moje depkové obdobie

    OdpovědětVymazat
  11. Trošku si z nás blázny tropíš:)
    třeba klidně něco opiš,
    jen, ať je to takhle pěkné,
    veršování, to ti sekne:)
    jen na tom konci jsem čekala chobot a nebyl tam, škoda!

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:
    Mít svou služku je můj sen
    zdává se mi každý den
    až se znovu narodím
    komornou si pořídím [10]:
    Pokud budeme parafrázovat dál, tak: Šťastný to muž [11]:
    Podzim si o pořádnou depku přímo říká. Jak zaleze sluníčko, taky na mne naskáčou různé chandry. [12]:
    Tak chobot mě fakt nenapadnul

    OdpovědětVymazat
  13. Tak nevím, mluvíš doma normálně nebo také ve verších? To by se mi líbilo, prodloužila bych si určitě život!

    OdpovědětVymazat
  14. moc pěkné veršovánky, i v komentářích. chlap musí doma pomáhat, jinak to nejde :) je potřeba ho vycvičit :)

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...