úterý 7. srpna 2012

Terorista

Když je pejsek terorista
tak si slípka není jistá

ani vlastním životem
vrahoun číhá za plotem

Drůbež ječí
já jsem v křeči
to zas bude ostuda
snad mě soused neudá

Hledám viníka
stále uniká
ve vysoké trávě
přehlédneš ho hravě

Objevím ho v květináči
to mi dneska vážně stačí
jorkšírek se tváří mile
ani trochu provinile

On snad čeká pohlazení
za své hnusné zacházení
s tou ubohou drůbeží
kterou obral o peří

18 komentářů:

  1. Teroristy na míru
    posílají z Jorkšíru.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:
    Jednou přišel listonoš
    doručil nám velký koš
    v něm ve spoustě papíru
    byl ten zloduch z Jorkšíru

    OdpovědětVymazat
  3. Oh konečně nějáký článek k  tt který je originální a není přes tři  řádky

    OdpovědětVymazat
  4. Tak smrdět bych fakticky nechtěla =D. A víš že mi to nějak nedošlo? Nikdy mě nenapadlo si k nějakýmu kuřáku přičichnout =D Asi proto že jsem sama kouřila jsem to necítila =)Jinak tvá báseň =) je vážně dobrá =) upřímně jsem se zasmála u pejska teroristy a kapičku mi to připomělo mího pejska, sice je o kapičku větší než jorkširek (je to vlčák) ale i tak mi ho to strašně připomíná =) hlavně nakonci jak si myslí že ho za to ještě pochválíme =)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo ale krásný terorista.Připomněla jsi mi setkání s tímhle krásným pejskem.||V zimě měl na sobě obleček- maskáče- a byl tak kouzelný,že jsem hned řekla- hele terorista z Al Pajdy.Smíchy jsme se málem  neudrželi na nohách- to bylo kouzlo a on byl děsně důležitý.Zmuchlala bych ho bývala do kuličky.   

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:
    Však já jsem na to přišla až v momentě, kdy jsem přestala kouřit. Do té doby mi kuřáci celkem i voněli [5]:
    Na pejsčí oblečky si fakt nepotrpím. Toho našeho splašence horko těžko navléknu do kšírků, když mu chci připnout vodítko. Nesnáší omezování a trochu připomíná kočku - dělá si všechno podle své vlastní makovičky. Následky někdy bývají katastrofální

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden takový terorista mi dnes odpoledne okusoval nohu a nemohla jsem najít jinou polohu!

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:
    Vidí slípka pošťáka,
    poděšeně zakdádá,
    je to jasné, je to jisté
    nesou se k nám teroristé.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:
    Slepice se strachem choulí
    vyděšená očka poulí
    jaké je však překvapení
    Al Kajdista v koši není
    ze zásilky zakrátko
    vyklube se štěňátkoJe tak děsně roztomilé
    že pipiny během chvíle
    zapomenou na svůj strach
    klidně hrabou v kedlubnách

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle podobně se chová naše kočka. Jenom neloví slípky (ty jsou na ni fakt moc velké), ale je vrahoun ptáčků. Čas od času nacházím na dvoře nebo dokonce v kuchyni peří. Jednou dokonce zadlachněného ptáčka. Vždycky jí nadávám a ona si myslí, že ji chválím. Mlátit ji nechci, aby neutekla a neskončila někde pod autem - ona je jinak hodná a ty ptáky neloví každý den. Ale má v sobě nějaké dravčí sklony nebo co. Nebo si kompenzuje svoje tělesné postižení, má totiž ufiknutou půlku ocásku a zbytek ocásku je ochrnutý, takže špatně chodí - tak má třeba pocit, že se musí něčím vyrovnat normálním zdravým kočkám...?
    Ale tvým nervům z psích útoků se nedivím, taky se může stát, že budeš sousedovi jeho slepice platit a doufám, že nevyhlásí tvému jorkšírkovi nějakou odvetu.
    Ale krásně jsi to vybásnila, dokonce i v komentářích. Ty máš básnického ducha!

    OdpovědětVymazat
  11. P.S. tohle by mělo být v topce TT.

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná básnička, pěkně se to rýmuje..

    OdpovědětVymazat
  13. Tvoje báseň mě moc pobavila ,jo také to znám

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:
    Kočky jsou kapitola sama pro sebe. Kočka si za všech okolností dělá jenom to, co ona sama uzná za vhodné. Náš kocour byl zamilovaný do mojeho akvária. Musela jsem být pořád ve střehu, protože jinak hrozila katastrofa. Jak zjistil, že je víko odklopené, už pacinkou šátral ve vodě.
    Náš udatný jorkšír se naštěstí vždycky spokojí s trochou odrbaného peří, po krvi nelační [13]:[14]:
    Děkuju vám.

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, tak tohle znám moc dobře. jezevčík a napůl ovčák a napůl ohař byla vražedná dvojice pro slepice od sousedů které zabrousily skrzevá ne zrovna ploty v kondici k nám na zahradu. Jednou mi přinesli kuře které doslova stáhli z kůže jak se o něj přetahovali a já byla poprvé postavena před realitu venkovského soužití s hospodářským zvířectvem , páč to kuře ještě pípalo tak místo plastické operace kdy by mu napůl svlečená kůže byla opět přišita jsem mu musela useknout hlavičku. Psi ovšem tím pádem měli večeři. Jindy zase jeden z nich sežral cizí kuře, ba i peří vylízal a nechal jen pařát s kroužkem abychom se přesvědčili že nelovil v domácích vodách. Vše korunovala aportovaná kachna s opravdu správným aportovacím postojem která ovšem před tím byly vytažena z pod NAŠÍ
    brány od NAŠEHO výběhu pro hospodářskou zvěř...

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:
    Tak zamordovaná vlastní kachna by mě asi pořádně namíchla
    Ten náš blbánek by kachnu naštěstí ani neutáhl, hodně napapaný váží něco málo přes 3 kila. Je zamilovaný do sousedovic kohouta, kterému při každé vhodné příležitosti útočí na ocas. Kohout už začíná vypadat značně opelichaně.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tak. S úsměvem jde všechno líp. Takové stránky čtu na internetu nejraději. To se čte samo. Rozhodně raději, než o skutečných teroristech.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...