sobota 4. srpna 2012

Budík

Dneska ráno za svítání


překazil mi kohout spaní
takhle brzké pobuzení
pro mne vůbec milé není
asi začnu hledat nůž
kohout bude mrtvý muž

22 komentářů:

  1. No, s kohoutem opatrně. Na Vysočině je to úzkoprofilový pták. Koukni na články Diviznačky Kitty, jaké měla problémy než sehnala kohouta.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vážně? No vida, co všechno se těžko shání... Tady u nás je kohout pomalu u každé chalupy. A tenhle zmiňovaný sousedův je pěkný prevít, občas mám fakt sto chutí mu zakroutit krkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Hluční psi a kohouti,
    kdo jim krkem zakroutí?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:
    Krky kroutím nerada
    to snad kdysi, zamlada
    Dnes na drůbež nebezpečnou
    beru vždycky jen zbraň sečnou

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:
    Drůběž hnaná hormony
    vítězí na ipony!
    Grilovací jehlice
    platí na ni nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:
    Nežli drůbež na grilu
    dej si radši gorilu
    prý gorila na česneku
    chutnala i pračlověku

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:
    Na česneku chutná dnes
    kohout, kočka, i ten pes!

    OdpovědětVymazat
  8. Tady se básní o sto šest! Asi to naruším prozaickým komentářem.
    Báseň je pěkná, povedená, ten konec s kohoutem mě dostal. Ale pravdu má i Otavinka, na blogu Kitty jsme se dozvěděli, jaký je kohout úzkoprofilový zboží...
    Počkej, až ti na blog zavítá Růža z Moravy, ta je taky poetická a veršuje i v komentářích, když se to hodí... .-)

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:
    Kohout,kočka,pes i vrána
    ulovení časně zrána
    chutnají jak božská mana
    Nesmíš být moc vybíravý
    panák rumu chuť ti spraví

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:
    Francouz jí kohouta na víně,
    kdežto v té naší kotlině
    selskému díky rozumu
    pečerme pejska na rumu.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:
    Podávej s dvanáctkou plzeňskou
    uděláš dojem i na ženskou,
    která je pekelně zhýčkaná -
    čeká tě radost až do rána

    OdpovědětVymazat
  12. Jeden kohout hlučný
    a ne málo tučný,
    ten nám tady zahrál
    a krásně nás pobavil.Už asi jinak než ve verších se sem nesmí, co? Ale super! Všichni!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:
    Ale samozřejmě smí:))
    Víš jak se to říká - buď vítán každý, kdož v dobrém přicházíš.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:
    Ve verších to vyžaduje jenom Cimrmanův děd Vševěd,
    co bručí jak medvěd.

    OdpovědětVymazat
  15. Tvá básnička mě pobavila - super.Chudák opeřenec,pokud je to myšleno vážně :)
    Moc ti děkuji za povzbuzující komentář u mě.
    Co se týká designu - s Vendy známe řadu skvělých blogerek,které by ti vyrobily prvotřídní design na míru,stačí říct :)

    OdpovědětVymazat
  16. [14]:
    Kdyby děda Vševěd
    bručel jako medvěd
    každý by se dědka bál
    jak kůl v plotě by tu stál.Proto dědek Vševěd
    nebručí jak medvěd
    něžně vrní do ouška
    pohledného kolouška

    OdpovědětVymazat
  17. [15]:
    Děkuju za nabídku:))Až mi definitivně dojde, že nic lepšího nevytvořím, tak se  třeba ozvu. Zatím se snažím poprat se s tím sama. Pořád si říkám, že to nějak splácám:))

    OdpovědětVymazat
  18. A tak už strieka
    z kohútieho hrdla  
    krv pomsty ako rieka pekné, pekné... :) tiež píšem básne :)

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:
    Veršovaně slovensky odpovědět neumím, dostalas mne
    Chybí mi dostatečná slovní zásoba. Kdysi jsem ve slovenštině hodně četla. Dobré knížky většinou vycházely za totáče jen slovensky. Ale už jsem pozapomněla.....

    OdpovědětVymazat
  20. Kontrastni bratr4. září 2012 v 16:59

    Jedna kohoutí:Honí kohout po dvoře slípku, která si povídá : " ještě dvakrát oběhnu dvorek, aby si o mně nemyslel, že jsem kurva !"

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:
    Druhá kohoutí:Každé ráno napochoduje do kurníku kohout, něžně políbí 9 slípek z 10, té poslední vytrhne 1 pírko.
    Takhle to jde den za dnem, až už to ta slepice nevydrží a vyjede na něj:
    "Co to má, sakra, znamenat"
    Kohout na ni zamrká a zašeptá jí do ouška:
    "Tebe chci vidět nahou, bejby"

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...