čtvrtek 30. srpna 2012

Manželské štěstí

Když je Pepa bez nálady
prchá Květuš do zahrady

tam ve skrytu u rybízu
hledá lék na svoji schízu

Chce být ženou bez poskvrnky
vycíděné mít vždy hrnky
prádlo vzorně vyprané
do komínků srovnané

Navíc Pepa vyžaduje
vždy když hormon zapracuje
najít v loži ženu - lvici
ne nějaké dřevo spící

Květuš chce být dokonalá
všech manželských fíglů znalá
moc se jí to nedaří
radši půjde k cvokaři

Ten napíše zobání
které jí snad zabrání
aby jednou za barákem
bodla Pepu šroubovákem

27 komentářů:

  1. V zahradě (za barákem) bodnout šroubovákem by se mohlo hodnotit za úkladný čin, pro polehčující okolnosti by bylo lepší zaútočit křovinořezem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem se fakt zasmála....závidím těm kdo umí psát veselé veršíky. To já ne...jen samé vážné a smutné....

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:
    Na problém nahlížím z ženského hlediska. Málokterá žena umí ovládat křovinořez, použít šroubovák je snadné [2]:
    Já mám spíš takovou radostnější náturu a podle toho to vypadá
    Mám podezření, že i kdybych se pokusila vytvořit nějakou pochmurnou elegii, tak mi z toho nakonec vyleze nějaká konina.

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipný! :) A s tím šroubovákem jsem si hned vybavil jeden ošklivej film plný krve

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě by to chtělo zobání pro Květuše, co mají nutkání bodat špendlíkem do Pepova Pepina!:)

    OdpovědětVymazat
  6. A když už má zobání
    Pepovi se nebrání
    hupky dupky do postýlky
    prožít ňáké krásné chvilky
    ono však to zobání
    v rozkoši jí zabrání.
    Práškama se nacpala
    dosyta se vyspala
    Pepa řádí jako blázen,
    ze sexem je zase ámen..

    OdpovědětVymazat
  7. Šroubováků sadu
    zahrabala v sadu.
    Neboj ty se, Freude,
    jednou na ně dojde.

    OdpovědětVymazat
  8. Sek sem se sexem, dí Pepa
    Květuš sice děva lepá,
    leč krev mi rychle zchladla
    když mi tu tak květinka moje zvadla.Květuš druhý den
    nabrala nové síly
    na Pepu se podívala a řekla
    Tak co můj milý...Bude něco dnes či zítra?
    Abych včas se připravila
    Vybalila šroubováky
    Chceš? Dám ti taky.....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné úsměvné verše! A vidíš? Ostatní se přidali, hezké!     

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalé. Koniny jsou vlastně to nejlepší, co člověk může stvořit. [6]: Myslíš, že Pepa používá prezervativy značky Pepino?

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Já být Pepa, tak jsem této značce věrná :)

    OdpovědětVymazat
  12. [4]:
    Ten asi nebudu znát, krváky moc nesleduju.[5]:
    Userko, bejvávalo Možná někdy v pravěku, když mi bylo jako tobě Dneska už spíš než lvice, tak vyzobaná slunečnice [6]:
    To by Květuši snad nenapadlo
    Některé zchvácené manželky by možná ocenily, kdyby Pepíno byl k mání nejen s jahodovou či banánovou příchutí, ale i s příchutí antidepresívní.

    OdpovědětVymazat
  13. [8]:
    Květuška je žena činu
    možná cítí trochu vinu
    když šroubovák zahrabává
    ke skrýši si značku dává

    OdpovědětVymazat
  14. [10]:
    To je fakt, docela to funguje. Vždycky vymyslím nějakou blbinku a ostatní dopíšou dokonalé pokračování [11]:
    Pokud z téhle teorie vyjmeme vlastní děti, tak ano, máš pravdu [12]:
    Pepa je konzervativní spotřebitel a svoje dlouholeté zvyky nemění. A hlavně, v krámě ve vsi ani jinou značku nevedou

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Já bych tam u sebe nechal i ty děti.

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Mně by to připadalo takové narcisistní, kdybych se jmenoval Pepa. "Pepa si natáhnul Pepíno na Pepíka". Když ovšem později zjistil, že v Pepínu je díra, tak ho klepla Pepka.

    OdpovědětVymazat
  17. Pepy už má zrovna dosti,
    dnes večer se toho zhostí!
    Stále sbírá odvahu,
    nemá na to povahu.Už se smráká, den se chýlí,
    před barákem brzdy kvílí!
    Už je tady, už je v domě!
    "Zmerčí-li mě, tak je po mně!"Už se blíží, zem se třese,
    za zády však něco nese!
    Květuš kouká, sotva vnímá,
    "Co to Pepa v hrsti třímá?"Srdce jihne, vlhnou zraky,
    "Na co mám ty šroubováky?
    Proč se má loučit se světem,
    když přihasil se s pugétem

    OdpovědětVymazat
  18. Šroubovák je zjevně české specifikum. Pokud mě paměť dávného filmového nadšence nešálí, v amerických podmínkách vyhrává sekáček na led .

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:
    Pepa přetáhnul Pepína přes Pepíka
    Po předehře přichází průnik
    Pepa propadá panice
    Proboha, Pepíno prasknul
    Příčina?
    Příliš prudké pohyby
    Pepa pošeptá partnerce
    Pusinko, přehodnotíme priority
    Potřebuješ snad pátého potomka?

    OdpovědětVymazat
  20. [20]:
    Už mi z Pepína trochu hrabe, "snad" tam samozřejmě nepatří.

    OdpovědětVymazat
  21. sem se budu vracet,vždycky mě tvé veršování rozesmějelíbí se mi,že napíšeš pár slok a lidi se přidaj,vážně super jen tak přemýšlím jestli se nepíše spíš schíza,ale to je detail a ani sama nevím
    A nemá už Pepa Květy dost a třeba na obzoru novou kost?

    OdpovědětVymazat
  22. [24]:
    No vidíš, jaké jsem jelito nevzdělané. Takovou hrubici vystřihnout, tak to je vážně ostuda. Hned to opravím a až do večera se budu stydět

    OdpovědětVymazat
  23. [24]:
    Na Pepu šroubovák
    a na kosti sekáček,
    k táboráku špekáček.[25]: Schíza se může psát, jak chce.

    OdpovědětVymazat
  24. [26]:
    Našla jsem, že "schýza" je ve slovenštině. Vážně si nejsem nějak moc jistá.
    Tak se tedy budu stydět jen do odpoledne

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...