středa 24. července 2013

Pánové, chcete je?

Nejsem už žádné pubertální kůzlátko a tak jsem měla možnost potkat v životě spoustu chlapů. Po dlouholetém bádání jsem došla k názoru, že většina z nich má v hlavě mozek.

Je pravda, že mezi muži se najdou exempláře, o kterých si myslím, že místo mozku mají lečo, ale těm jsem nikdy příliš pozornosti nevěnovala. Z pochopitelných důvodů jsem rovněž nezkoumala pány, kteří nepreferují ženy.

Asi všem mužům se líbí krásné ženy. Ne každému se ovšem podaří mít doma poslední Miss World. Většina se musí spokojit s docela obyčejnou ženou. Obyčejně hezkou, obyčejně baculatou nebo obyčejně štíhlou.

Problém je v tom, že ženám se moc nezamlouvá být obyčejné. Chtějí být krásné, dokonalé, sexy a hlavně štíhlé.

Ty chytřejší kriticky zhodnotí své možnosti a rozhodně nemíní skákat z okna kvůli velkému nosu nebo faldíku v pase.

Ty trochu méně chytré tráví život pozorováním v zrcadle, pročítáním módních časopisů a obavami z celulitidy.

Pak je ovšem množina úplně blbých žen a dívek, které jsou rozhodnuté být perfektní za každou cenu. Pro svůj vysněný ideál krásy jsou ochotné i zemřít. Dny tráví počítáním kalorií, chroustáním mrkve (pokud se chtějí hodně rozsšoupnout) a děsem ze své váhy. Ty největší blbky dokáží přežívat mnoho dnů jen ze vzduchu a litrů vody. Ani ve chvíli, kdy už vypadají jako strašidelné kostry potažené kůží, nejsou spokojené a chtějí víc. Nedochází jim, že existuje hranice, za kterou se jít už nedá.

Myslím si, že většina chlapů si vybere ženu z první skupiny. Někteří zaloví ve druhé skupině a občas budou litovat. Nevěřím, že by normální chlap zatoužil po ženě z třetí skupiny. K čemu by mu byla?



46 komentářů:

  1. words of wisdom ;) na to sa nič iné povedať nemá

    OdpovědětVymazat
  2. Nemusí být ani z první skupiny. Z jedné poloviny se dívám na vnitřní krásu holky. Stejné zájmy znamenají víc, něž krása. Ale určitě bych nechtěl mít třetí skupinu. Jinak moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně pokud se už najde chlap, který vážně čeká, že najde nějakou perfektní ženskou, nejlíp opravdu hotovou miss, je to přesně takový, který ani nestojí za námahu.
    Nikdy jsem nedržela jedinou dietu a vím, že ani nikdy držet nebudu. Přijde mi to prostě děsně pitomé.
    Kdybych už byla fakt jó tlustý prase, za což bych si beztak mohla sama, budu cvičit, jíst zdravě a pořádně se hýbat (ne, že bych se teď jen válela a žrala hambáče ), ale tohle? Těm holkám chybí mozek, stejně jako těm, kteří by tohle chtěli doma.

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata z první skupiny někdo kdysi přirovnal k ústřednímu topení. Mám hloupej pocit, že to bylo vcelku trefný. Musím říct, že ani já bych po slečně ze třetí skupiny taky nijak extra netoužila. Kosti jsou zrovna věc, co se mi v žádným případě nelíbí. A myslím, že se vážně líbí jen málokomu...

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek, vidím to podobně. Chlapi rozhodně netouží po kostrách potažených kůží, které div při každém kroku nezachrastí. A ti, co koukají po modelkách nestojí za námahu, neboť nejsou partnery do života, protože co kdyby ta ženská přibrala, tak ji nechají? Pěkně děkuju, nechci. Radši budu mít pár kilo navíc a vedle sebe chlapa, na kterého je spolehnutí a který mě chce ne pro to, jak vypadám, ale pro to, že si rozumíme a jsme si navzájem oporou.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, souhlasím s ním.
    Jen se mi nelíbí, když někdo ty holky nazývá blbkami. Ona nějaká inteligence s tím má pramálo společného. Většinou je to mnohem komplexnější problém, za kterým stojí spousta nehezkých faktorů. A mnohdy jsou jedním z nich právě i posmívající se chlapci ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně napsané :)
    Kdyby aspoň tu mrkev jedly, ale ono je to na ně "moc" kalorický a dají si raději jen lžičku rýže. :/

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle článek jsem si užila. Zaujal mne začátek a tak jsem četla dál. Ani já bych nesáhla po dívce ze třetí skupiny, být klukem.
    Sama na blogy hubnoucích dívek pravidelně chodím, málokdy ale na pro ana blogy. Je mi těch holek líto. Snažím se pochopit důvod, proč to dělají, takže čtu ty sáhodlouhé dopisy ANĚ, ale..nejsem schopná je podpořit. Nikdy jim ovšem nenadávám. Nemá to smysl..
    Tyhle holky to mají nejčastěji snad z posměšků ostatních lidí, vlastní nesebedůvěry, rodiny,...
    Je to pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  9. Článek mě zaujal. Četla jsem před tím ještě jeden článek z tématu týdne a tam slečna psala komentář na obranu ANA blogů asi nějak takto cituji " Je to životní styl stejně jako být homosexuálem. My jíme méně a to že to někdo přežene není náš problém" Velmi mě to zaskočilo jsem homosexuální ale jako životní styl to neberu jsem snad divná?  Životní styl alá zachvilku zemřeme na hlad? Ano,ano teď tu jde o to že, pokud stále budou držet hladovky mohou zemřít (padání vlasů,žádná menstruace,odmírání funkcí orgánů) a pokud zase začnou normálně jíst. Tělo dostane šok a bude jejich váha 2x nahoře. Muži chtějí ženskou za co chytit. Mám slečnu a ta má problém.Jí normálně a hodně ale nepřibírá byla na mnoha vyšetření. Hrozně ráda by přibrala ale nejde to. Možná je to takový protiklad ale mohu říct kdyby měla moje slečna pár kilo na víc a né ručičky tenké jak špjele sluší jí to rozhodně víc. Bohužel za to ona nemůže. Nevím proč se ty slečny snaží být něco co nejsou. Chtějí být dokonalé ale až jim začnou padat vlasy a jejich zuby s toho že některé zvrací budou příšerné. Podle mě to dokonalost není. Je to snad pomalá sebevražda?

    OdpovědětVymazat
  10. Rozdíl je v tom, jaké ženy chtějí muži a v tom, jak si ženy představují, že by měly vypadat ženy, které muži chtějí. Čím dál víc mužů chce normální i ty "obyčejné" ženy (díky bohu za to), ale k samotným ženám se to asi ještě nedoneslo.

    OdpovědětVymazat
  11. úplně s tebou souhlasím., ty holky si ničí život, možná jim to nedojde dnes ani zítra, ale pokud budou mít štěstí jednoho dne pochopí, co je to "krása".

    OdpovědětVymazat
  12. Na druhou stranu, já mám podváhu a nemohu za to. Samozřejmě, nevypadám jako ty holky na obrázcích a nelíbí se mi to. Přibírám. Ale když to máte geneticky, málo, pramálo s tím naděláte. A nejsem jediná, mluvím tu za všechny ektomorfy, kterým se kdy někdo posmíval a nadával do anorektiček. takže prosím s tím, že si chlap raději vybere plnoštíhlou než hubenější, volit mírnější slova, ono to někdy může ranit i ty, kteří za svou postavu nemohou. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ačkoliv máš v zásadě pravdu, v mnohém s tebou nesouhlasím. Chlap je velmi podivný tvor a pokud si má vybrat mezi dvěma ženami, z nichž jedna je, řekněme, ne moc hezká, ale zato vysoce inteligentní a druhá krasavice s inteligencí průměrnou, vždy dá přednost té hezčí. Pokud říká, že ne, tak kecá. Když je žena neobyčejně krásná a k tomu ještě i velice chytrá, dostane vždy, co chce.
    Anorektiček je mi líto, kdo to nezažil, těžko to pochopí. Na jednu stranu se jim nemůžeme divit, ať se podíváš kam chceš, všude se propagují jen hubené holky. A tak do toho nenápadně spadneš, ani nevíš jak. Když se to pořádně rozjede, myslíš pouze na počítání kalorií a máš hrůzu z každého sousta.  Málokdo  se z toho dokáže vymotat bez odborné pomoci.

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za odpověď, samozřejmě vím, jak to bylo myšleno, jen si myslím, že stejně tak, když řeknete plnoštíhlé holce že je tlustá, tak jí to většinou bude strašit v hlavě ještě dlouho a právě to může odstartovat anorexii, tak i naopak když řeknete něco v tomhle smyslu opačně, tak tomu člověku taky nebude zrovna nejlíp :)
    Mám pocit, že v téhle době už se začaly právě prosazovat ty plnoštíhlejší, někdy i trošku ze závisti k těm zdravě hubeným, a jdou tvrdě proti anorektičkám atp., takže ektomorfové to mají čím dál tím těžší. Doba třicetikilových modelek pomaličku odeznívá :) Ale to už jsem se hodně odklonila od podstaty tohoto článku.
    Vždy, když na ana blog narazím, tak jsem trošku smutná, že ten člověk to myslí vážně a ničí si život, a trošku naštvaná, protože nebýt anorektiček, neměli by nás k čemu přirovnávat a odsuzovat. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že máš pravdu a dodávám, že tvůj článek jsem asi neměla číst při jídle. Z nějakého důvodu mi pohled na ty kostry točí se žaludkem... Vážně nepěkná podívaná.

    OdpovědětVymazat
  16. BMI index (hmotnost v kilogramech dělená druhou mocninou výšky v metrech). Nejlepší odpověď je číslo 21.
    Všechno co se od tohoto čísla vzdaluje ať už nahoru, nebo dolů, se vzdaluje i tomu co je fyzicky krásné.

    OdpovědětVymazat
  17. Možná se snaží žít z prány...Ale teď vážně - dívky, které máš na obrázcích, bych blbkami rozhodně nenazvala, protože anorexie, ať chceme, nebo ne, je nemoc, kterou jen tak z těla a hlavy nevyženeš.

    OdpovědětVymazat
  18. Samozřejmě dobře napsané, v tvém stylu nejsou chybky.Ale opravdu bych asi s tebou trošku polemizovala v jedné věci a to že půlka těch které jedí vatu namočenou v džusu jsou opravdu vážně psychicky nemocné a ta druhá půlka by zasloužila řádně zlískat....ale hlavně by potřebovali zlískat vydavatelé různých dívčích a ženských časopisů, kteří mermomocí cpou všude na titulky počítačově upravované hvězdy šoubyznysu, modelky a herečky. Protože to oni určují trendy, je všechny snaží napodobit. Onehdy sem myslela že se smíchy potrhám když v jednom našem časopise se rozplývali nad naší první xxl modelkou. Holka měla 66 kilo i z postelí při 185 centi výšky a prej XXL MODELKA!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Je hezké, že se na školách učí spousta předmětů, ale někdy mi připadá, že by se měla výrazně zvýšit hodinová dotace na lekce zdravého rozumu. Jak pro ty, kteří v nebezpečných spirálách žijí, tak pro ty, kteří je - občas vědomě, jindy z neuvědomělé blbosti - pomáhají roztáčet. Cesta ven z víru tornáda je v tomhle případě zatraceně těžká.

    OdpovědětVymazat
  20. Panové chcete je? NE, nechci. Možná trochu sexisticky, ale o to upřímněji prohlašuji, že: "musí být za co vzít a do čeho kopnout". (ženám, které to urazilo se omlouvám).
    Nic se nemá hnát do extrému. Toto téma jsme několikrát probírali na společných svačinách v práci. I jako muži víme, že taková žena nemůže být, a ani není přitažlivá. Proč? Podvědomě si hledáme matku svých děti. Žena, co nemá boky, ale jen kosti potažené kůží, asi jen těžko bude vzor mateřství. Nehledě na to, že anorektička při své tělesné kondici ani nemůže být schopná dítě donosit. Tak a teď mne klidně ukamenujte.

    OdpovědětVymazat
  21. Ještě jsem vyhrabal docela dobrý obrázek siluet lidí podle BMI:
    http://slim-sexy-happy.blogspot.cz/2010/12/bmi-body-mass-index.html
    Tak, která slečna se vám slečny líbí? Věřím že BMI 17 asi moc ne, ale ani těch 25, 26 není úplně ono co?
    Mimochodem XXL "modelka" Monika Procházková (byla u Krause, zkuste Google) vypadá podle těch siluet tak na BMI 30. A to při její výšce nějakých 165 centimetrů dělá hezkých 81 kilogramů živé váhy. No, pánové, chcete ji?

    OdpovědětVymazat
  22. [1]: Děkuju, ale stejně dostanu trochu do kožichu [2]: Máš recht [3]: Existuje perfektní, naprosto dokonalý chlap? No neexistuje. Tak proč by musely být dokonalé ženské,ne? [4]: Tentokrát jsem téma tak trochu konzultovala s Medvědem, abych si zmapovala druhou stranu barikády. Prohlásil, že chlap, kterému by se líbilo něco takového, nemůže snad existovat. Chlapi prý chtějí masíčko a ne okusovat holé kosti [5]: Naprosto s tebou souhlasím. Kéž by takhle přemýšlelo podstatně víc holek a žen [6]: I to by mohlo takhle éterické bytosti ublížit.[7]: Nesmí ovšem nečekaně vypadnout.[8]: Víš, blbka je podle mne holka, která prohlašuje, že anorexie je životní styl a vůbec přitom netuší s čím si zahrává a jak by nakonec mohla dopadnout. Souhlasím, že s inteligencí to nijak nesouvisí. Rozjeté anorektičky jsou duševně nemocné chudinky (nemyslím to nijak zle, je mi jich fakt líto), které potřebují pomoc. Tam už nemá význam něco kritizovat,už jsou v těžkém průšvihu.[9]: Pročetla jsem si tenhle týden opět několik pro ANA blogů a občas mi bylo do pláče. Některé z těch holek vážně neví, s čím si zahrávají.

    OdpovědětVymazat
  23. [15]: Existuje jedno krásné sexistické přísloví pocházející někde z orientu:
    "Krása muže je v jeho moudrosti, moudrost ženy je v její kráse."
    Takže jste si samozřejmě správně odpověděla, kterou by si ten muž vybral, stejně jako ten zpěvák ve Vieweghových Účastnících zájezdu.
    Muž nepotřebuje nějak zvlášť chytrou ženu, protože si rád řeší problémy sám (proto taky ženy nechápou muže, že se nikdy neptají na cestu domorodců a radši špekulují nad mapou). Zato potřebuje ženu hezkou s krásným úsměvem, protože právě tohle mu v jeho relativně racionálním "studeném" světě chybí jako důležitý uklidňující faktor. Proto se taky na takovou ženu vždycky rád podívá, bez ohledu na to jak je starý, nabo jestli je ženatý či svobodný. Je to jako pohled na krásnou Sluncem ozářenou krajinu po delším zamračeném období.

    OdpovědětVymazat
  24. Anorexie je nemoc, stejně jako obezita, zejména ta morbidní. Nemocná je i společnost, která vnucuje nezdravé ideály krásy. Dámy, chce to prostě zlatou střední cestu a hlavně, mějte se rády

    OdpovědětVymazat
  25. [10]: My jsme jako děti taky dokázali být zlí, v pubertě to nebylo o moc lepší. Ale fakt nemůžu říct, že by holky své problémy (a někdy "problémy") řešily takhle drastickým způsobem. Alespoň ne tak hromadně, jako se to děje reď.
    Já těm holkám samozřejmě taky nenadávám, nejsem padlá na hlavu, jen se mi z nich dělá husí kůže.[11]: Názor, že homosexualita je "životní styl" je opravdu velice originální A srovnávat homosexualitu s anorexií, to chce hodně velkou zabedněnost.
    A jo, já anorexii považuju za pomalou sebevraždu. Když ta holka zůstane bez pomoci, může klidně umřít.[12]: K některým jo, k některým zatím ne [13]: Přála bych jim, aby jim to došlo. Jenže jak to udělat? Zdají se být dost zarputilé.[14]: Fakt jsem nezamýšlela napsat, že si chlapi raději vyberou trochu oplácanější než štíhlou. To by ani nebyla pravda. Každý chlap má jiný vkus, samozřejmě. Ale předpokládám, že si chlap raději vybere vyrovnanou ženu, než neurotičku, která dostává záchvat nad každou novou vráskou a "dělání se krásnou" je pro ni dost podstatným smyslem života [15]: No jasně, že to krásné ženské asi mají trochu snazší. Ale jsou i chlapi, kteří se moc hezkých žen "bojí" a sáhnou po něčem trochu méně atraktivnějším. Jistota je jistota
    Vím, jak to myslíš. Ano, anorexie je hrozná nemoc a nepřejde jako rýma.[16]: Zdravě štíhlá holka a anorektická holka, to je jako nebe a dudy. Nic si z toho nedělej, prostě jsi hubená a tečka. [17]: Tak až mě příště něco takového napadne, dám hned na úvod varování - pozor, kazí chuť k jídlu

    OdpovědětVymazat
  26. [18]: Hm, tak jsem si to spočítala a jdu si vzít rohlík [19]: Janinko, blbka je holka, která si myslí, že nejdůležitější v životě je fyzický zjev. Tam to asi všechno začíná.
    Anorexie je hrozný výsledek.[20]: Vendy, rozhodně nejsme ve sporu
    Ne všechny holky tady na pro ANA blozích jsou anorektičky. Možná je jich jen minimum. Většina jsou pipiny, které se předvádějí, hecují a hrají si s ohněm. Vliv médií a pěstování kultu krásy nemá cenu ani komentovat. Po přehlídkových molech nechodí ženské ale věšáky na šaty. Pak si každá druhá holka může myslet, že takhle by měla vypadat[21]:Nejen ve školách jsou rezervy. Leckdy by pořádnou lekci zdravého rozumu potřebovali někteří rodiče.[22]:Já tě kamenovat určitě nebudu Jsem ráda, žes takový názor napsal.[23]:+ (25)Na těch stránkách udávají jako normální váhu rozmezí 20-25. Takže ideál 21, jak jsi psal nahoře, je od tebe trochu kruté
    Žena se přece taky ráda podívá na hezkého chlapa, na tom není nic špatného. Ale asi jen žena trochu masochistická bude chtít mít doma filmového krasavce. Mluvíme o normálních lidech, celebrity to mají v hlavě krapet posunuté [26]: Přesně tak

    OdpovědětVymazat
  27. Je to doslova strašidelné, fotky živých mrtvol. Děsivé, smutné.

    OdpovědětVymazat
  28. Ne ne. Hned nad tím obrázkem je tabulka a tam je i normál : 18,5 až 24,9
    Těch orientačních 20-25 je jen v tom obrázku, asi se jim líbilo dělení po pěti.
    A musím říct i podle své ženy, která se čas od času dostávala na obě strany, že 21 je opravdu ideál.

    OdpovědětVymazat
  29. Mě je jich líto, když vidím ty ubohý vyzáblotiny, cos tu naservírovala, docela bych brečela. Je to duševní nemoc a bez odborníka si nepomůžou a spolehlivě pracujou k sebezničení. Propagace těchto blogů zde by měla být docela trestná. Obecně si myslím, že duševní choroba je snad horší než fyzická, lituju všechny rodiče, jejichž děti něčím takovým projdou.

    OdpovědětVymazat
  30. " Bohužel, silně jsem vyzáblý ...
    ... to geny !  jež zdědil jsem od báby
    ( mám pouhých  130 kilo ! )
    .... já jedl jsem až ze mě lilo !Snědl jsem :  5  kilo papriky,
    tři kila drůbeží paštiky,
    šest kilo  koňského salámu !!
    ( vůbec jsem nedbal na mámu,
    že  udělá z salámu  hemenex !!" )" Chlapec po jídle  náhle ex !!"
    ( výkřik  hochova  strýce )
    ... " z hltanu  trčí mu lžíce,
    ... lžíce jest zřejmě zalomena !!"Děd křik :  " To ještě nic neznamená,
    doufám, že přesto je v pořádku ?? "" Však jídlo mu leze pozpátku !!"
    ( otec řve )  " Já jsem to tušil !"Hoch upad ... cos leze mu  z uší !Kdos křičí : " Vždyť je to lečo !!!"" Prečo jen ?   prečo ?  prečo ??"
    křičí hoch ( Igorr  Wolský )" Slovensky mluví ! ... či polsky ?"
    vykřikla matka  : " Nu to je rána !!"" Nemtudom !"  křičí hoch  " Proše  pana...
    ... proše pána ... a pánku !!"" Dám umělého  mu spánku !
    ... ať ve spánku  potom sil nabere !"... děd udeřil mládence heverem !" Jestli se ve spánku posere ?"
    ( hovoří matka )  ....... " Tak vyměníš prádlo !" ( dí otec, - nesoucí prostěradlo )

    OdpovědětVymazat
  31. Zenska kterou jidlo a stejne tak nejedeni zajima vic nez ja, je pro me naprosto nezajimava Zdravim pro zmenu z Floridy. Kouknu se tu po nejakejch peknejch zenskejch. Nejlepe ala Saĺma Hayek  (typ presypaci hodiny) a  ji podobne... Mnam.

    OdpovědětVymazat
  32. [29]: A některé po takovéhle "kráse" touží. Snažím se pochopit, ale nejde mi to.[30]: Dobrá, uklidním se a nebudu nad svým současným BMI 19.3 mudrovat:) Není to moc, ale není to výsledek žádných diet. A vidím, že jsem v normě [31]: Určitě. Fyzickou chorobu lidé přiznají, za duševní jako by se styděli.[32]: Přímo korunovační klenot [33]: Názor světa a žen znalého muže
    Hlavně ať místo krásných žen nepotkáš Standu Grosse

    OdpovědětVymazat
  33. [34]:Hezký, 19,3 je ale taky moc pěkné číslo Gratuluju..

    OdpovědětVymazat
  34. [14]: Tohle je něco jiného, ty se nesnažíš programově ničit hubnutím a nechutenstvím... Asi je to metabolismem. Vidíš, a spousta těch oplácanějších by si to s tebou ráda vyměnila (jenže to nejde, taky jsem vždycky popichovala jednu kamošku, která byla tintítko, že jí s radostí nechám nějaký svoje kila   ).
    K článku - myslím, že normální chlap se možná kochne obálkou Playboye nebo nějakou výstavní slečnou (patřičně nafocenou a zretušovanou), ale ve skutečnosti chce normální ženskou, která se mu nerozsype pod rukama a na kterou nemá strach sáhnout, aby jí náhodou nezlomil kůstku při sebemenším doteku.
    Jestli chlapi raději štíhlejší než baculaté, to už si vyberou sami - ale věřím tomu, že TOHLE si nevybere žádný.
    Ty holky jsou blbky. A taky trochu chudinky, protože to nemají v hlavě v pořádku. (Pár kilo pod váhu se snese, ale styl snídaně nic, sváča nic, oběd lžíce rýže, svačka odpoledne nic a večeře nic, tak to je snad horší strava než v koncentráku.)
    Myslímm, že tohle už chce doktora a psychologa. A nějakou sakra silnou motivaci.     
    Dobrý článek, odstrašující fotky. (Radiátory, to je hodně trefné srovnání).

    OdpovědětVymazat
  35. [15]:[25]: Všimla jsem si, že ženská nemusí být ani tolik krásná, jako spíš šmrncovní. Krása otvírá dveře, úsměv otvírá i srdce. I nehezká žena může vypadat krásně, pokud ví, jak se obléci, učesat a pokud se umí usmívat a být pohodová. Krása je relativní pojem.
    Taky je možný, že chlap si začne se superštíhlou kráskou, ale skončí s její méně krásnou, ale pohodovější kamarádkou, která nejen vypadá k světu, ale nehysterčí nad každým lístkem salátu...   

    OdpovědětVymazat
  36. [35]: Děkuju, ale není to opravdu moje zásluha. Mám to tak nějak v genech [36]: V dnešních mladých mužích se už moc nevyznám Přesto si myslím, že chlap s pudem sebezáchovy si vybere ženskou "do života" a ne Agátu Hanychovou.

    OdpovědětVymazat
  37. Ano, žena chce vypadat krásně pro svého muže, když nějakého má, nebo alespoň zaujmout nějakého, který se jí líbí. A je ochotna pro to trpět. Zblblá všemi reklamami si myslí, že ideál krásy jsou velká prsa, útlý pas a vůbec reprezentativní typ. Taky jsem byla holka, zakomplexovaná, myslela jsem si, že plnoštíhlá a přitom jsem byla s váhou v normálu. Oblíkala jsem se jako hastroš, jen aby nebyla vidět kila navíc - která ale nebyla. Nevěřila jsem, že bych se mohla někomu líbit. Taky jsem toužila zhubnout, ale neměla jsem vůli. Ztrácet na váze mi "pomohla" nemoc - psychická. To pak šla kila dolů rapidně.Teď mám deset kilo nahoře, zůstala mi po Outěžce, připadám si tlustá, ale omezovat v jídle se nedovedu. Outěžka mě učinila žravou. A muži, kteří si myslí, že jsem tlustá, mi můžou vylízat tak akorát prdel. Jsem sice silnější o těch deset kilo, ale pořád v normálu. Až bude správný čas, půjdou kila dolů sama, jako vždycky, a nebo ne. A co má být? Tloustnout nehodlám, stačí mi pomalu se vrátit na svoji váhu. Třeba to vyjde a třeba už budu opravdu muset všechny věci z minula vyměnit za nové a nečekat. Uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  38. [39]: To je rozumný přístup, máš recht

    OdpovědětVymazat
  39. [39]:Jenže ono to dolů moc pomalu samo nepůjde. Spíš to půjde pomalu nahoru. "Tloustnout nehodlám" je přece zbytečná věta. To nehodlá nikdo. To se prostě sune pozvolna samo. Zvlášť když člověk fakt má odpor ke sportu a jinému "zbytečnému" pohybu, což je u žen pochopitelnější, protože většinou moc nezažívají testosteronovou euforii po fyzické zátěži, která chlapům pomáhá "zbytečně" sportovat víc. Proto to taková žena opravdu dokáže až při nějaké psychické ráně do žaludku. To pak dokáže otočit život a stravování o 180 stupňů. Jenže jak přijde klidné období, tak zase kilečka v klídku stoupají a nehne s nimi nic...

    OdpovědětVymazat
  40. [41]: Tloustnout nehodlám = jím stále stejně, nepřežírám se, ničeho se nezříkám... Nepřeháním to se sladkým. Prostě jím tak nějak pořád stejně, abych se držela na váze, aby váha nešla nahoru. Nedržím diety s rapidním úbytkem váhy, to opravdu jen tehdy, kdy psychika pracuje a nejde jíst, jenže pak se v pohodě vracím na svoji váhu. Teď o pár kilo víc kvůli těhotenství, které se buď ztratí nebo zůstanou. Vlastně mám jen o dva kila víc, než jsem mívala v sedmnácti A paradoxně, v té době jsem měla i docela dost nápadníků Pak jsem byla štíhlá, nervy pracovaly. Spoustu let a přesto, zpitomělá těmi všemi reklamami na anorektické vyzábliny, si připadala tlustá. Když vidím fotky z doby třeba před třemi roky, nafackovala bych si, protože teď vidím, že jsem opravdu byla štíhlá a mohla si dovolit nosit leccos, ale přišla jsem si sebekriticky vykrmená. To jen svaly chyběly, aby břicho bylo rovné, ploché...

    OdpovědětVymazat
  41. Ty obrázky jsou příšerné, chudáci holky.

    OdpovědětVymazat
  42. [43]: Když jsem ilustrační obrázky hledala, viděla jsem ještě horší. Až mi z toho bylo nedobře.

    OdpovědětVymazat
  43. Je to těžké duševní trauma, mají hluboko v podvědomí frustraci. Možná nějaký praprapředek byl silnější a pro tu tloušťku ho opistil partner (silná byla žena, možná ji těhotnou opustil otec dítka, to dítko pak zemřelo, a žena si řekla: kdybych nebyla tak silná, partner by neodešel, dítko nezamřelo....): TOTO je ve skutečnosti prapříčina anorexie, a je potřeba řešit tu prapříčinu v hlubokém podvědomí. Pomáhají třeba rodinné konstelace, kde se ty hodně hluboko ukryté pradůvody odhalí a odblokovávají. Koho by případně zajímalo hlouběji, napište mi na mail. Ivča po rakovině dělohy, s mužem po velmi těžkých psychózách a s postiženým synem.

    OdpovědětVymazat
  44. [45]: Tak tohle jsem opravdu nevěděla. Zajímavá teorie.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...