úterý 4. června 2013

Vodě je všechno jedno

I zámecká Bílá paní
pár dnů už má těžké spaní
podhradím se valí voda
domečků je vážně škoda







(fotky mi poslala kamarádka)

19 komentářů:

  1. Pěkná básnička :) jinak, ty povodně jsou vážně děsné a snad ta voda brzy klesne a zase vysvitne sluníčko. Já jsem teda z Moravy, takže u nás to asi ani nehrozí, ale i tak.. hlavně, ať to nezakřiknu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jih stejně jako sever to docela propláchlo. Praha to už je kapitola sama o sobě....

    OdpovědětVymazat
  3. Krumlov to schytal pořádně... to my na Hluboké jsme to měli relativně v klídku... něco se rozlilo, ale ne moc.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Na vás to možná čeká příště, to nikdo neví [2]: No pršelo v takovém podivném pruhu a jinde snad bylo sucho. To je jako kdyby počasí vymýšlel nějaký pořádný magor.[3]: Schytal. Je to stejné jako v 2002. Zimní stadion, tenisové kurty, benzinka, všechno v čudu. Hospody na Parkáni a dole u řeky - plavou. Jen na rozdíl od minula není taková paseka pod Plášťákem. Nový jez, který byl těsně před dokončením a stál 50 milionů, už není Opravdu veliká paráda.
    Velké zlo dělá Polečnice a ty památkově chráněné meandry. V neděli se už souvislé moře udělalo od Červeného Dvora až ke Kájovu.

    OdpovědětVymazat
  5. Bílá paní je v suchu, schytalo to podzámčí, asi má sociální cítění

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká básnička, voda už tak pěkná není, ale kvalita fotek jooo!
    Mengano, kde jsou ty odkazy na tom Blogosvětu, nenašla jsem je? Ale moc ti děkuji, že se ti líbila má básnička, potěšila jsi mi moc!

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Namočené strašidlo za moc nestojí [6]: Na Blogosvětě (blogosvet.blog.cz) je článek nazvaný podle příslušného TT a pod ním v komentářích jsou odkazy na články.
    Snad už to najdeš

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Jo aha - našla jsem tam pod tvým odkazem článek Jasmine - k povodním, je pěkný, díky!

    OdpovědětVymazat
  9. Jak praví klasická česká komedie: Věř a komu věříš - měř! To je těžké, bez vody to taky není ono. Jen občas přírodě chybí míra. Anebo naopak přebývá

    OdpovědětVymazat
  10. Morava už si to vyžrala taky, jen o nějakou desítku let dřív. A ještě to neznamená, že se situace nemusí opakovat... je fuk, kde to je, rozbouřené živly jsou zkrátka živly.
    Kupodivu, český národ má vtipy snad na všechno, dnes jsem dostala jednu fotku na téma povodní a kdyby mi to nebylo blbý, hodím ji na blog. Jenže tohle je vážně háklivý téma, protože jde opravdu o hroznou pohromu. Takže fotku dám možná až za pár dní...
    Možná ani to ne.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný veršík. Hoď to na blog, určitě je to o tom jak Moraváci pracují a Češi se válí u vody Dostala jsem dnes snad 20 těchto obrázků, prý pro zvednutí nálady a fakt mi ji to zdvihlo.

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Už jsem ti u tebe na blogu nechala omluvu. Někam se mi vypařil (nebo možná odplaval) komentář na Blogosvětě, kde byl odkaz na tvoji básničku. Asi už mi z té vody hrabe [9]: Tentokrát mohla být příroda trochu méně štědrá. Nic se nemá přehánět. [10]: Jsme holt smějící se bestie, jak se vědělo už za protektorátu. Pár všelijakých obrázků už jsem viděla [11]: Taky si myslím

    OdpovědětVymazat
  13. Bílá paní je vlídné strašidlo.
    Určitě vaří kaši pro potřebné.
    Off šem bezhlavý rytíř je na tom podstatně hůř.
    Zrezlo mu brnění.Ať sluníčko zahojí rány nejen strašidlům.

    OdpovědětVymazat
  14. domečků je sice škoda, ale fotky jsou povedený.Ale na straně druhé se aspoň příroda pročistí. Z určitého úhlu pohledu si za to lidi můžou sami podle toho jak se k přírodě chovají.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Snad urousaná Bílá paní na své poddané nezanevře.[14]: Souhlasím, o ledacos si lidstvo koleduje dost významně.
    Beton a meliorace zřejmě nebude to pravé ořechové.

    OdpovědětVymazat
  16. Každá řeka má svou historickou paměť a teče kudy tekla odedávna.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Tedy i tudy, kde si chytrý člověk myslí, že by téct vůbec neměla.

    OdpovědětVymazat
  18. Nejdřív to byla Morava, teď Čechy. Snad už bude konec. Podle prognoz nějakého našeho nejznámějsího hydrologa je to prý teprve začátek. Nevím, jestli jen tak straší, nebo to myslí vážně.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Taky jsem včera někde zaslechla, že tohle určitě nebyla poslední povodeň v dohledné době. Není to zrovna povzbuzující

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...