pondělí 5. listopadu 2012

Memento

Včera večer u rybníka
potkal Lojza koledníka

ani se moc nedivil
v knajpě hodně vodky pil

Po příchodu domů zase
uviděl ve dveřích prase
tohle už mu divné bylo
zvíře totiž promluvilo

Ty pacholku ožralý
čekám celou neděli
až se domů dostavíš
to mi rychle vysvětlíš!

Lojzovi se hlava točí
raději si promne oči
už nevidí vepříka
před manželkou utíká

Růža si ho snadno lapne
Lojza božskou fofrem kápne
žena je dost rozčílená
slitování s mužem nemá

Když ho trochu profackuje
výhružně mu oznamuje
Nezapomeň nikdy více
jsem bývalá zápasnice!

15 komentářů:

  1. Vodkou zdvojená choti,
    proč se mi lebka má potí?
    Není to ve dveřích tchýně
    s rameny jako skříně?/Mike Nellid navrhuje nahradit slovo "skříně" slovem "Dýně"; to pak off šem měl obměnit i ta ramena/

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:
    Napadá mě ještě jedna možná záměna, ale to už by byla trochu rozsáhlejší úprava posledního řádku - rozlícená jako...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Tak rozlícená jako s...ě, jsem byla já když jsem přijela na chatu a zjistila, že si tu udělala tankodrom divoká čuňata, která od dálnice k nám na pozemek udělala díru do plotu. A od nás k sousedům. Ti jedni to odnesli přerytou celou zahradou u nás a u druhých sousedů zřejmě cítili přítomnost psa a tak to nerozryla tolik...   

    OdpovědětVymazat
  4. Levým i pravým hákem trefila ho v líce,
    neb je krom jiného i rohovnice

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, hodně mi to připomíná scénku mojí švagrové se švagrem, který šel původně do hospody PRO pivo k uzeným žebírkům k večeři, nakonec šel NA pivo, z patnácti minut byly čtyři hodiny a švagrová v bojovné náladě mu sice nenabančila, ale večeře letěla přes celou zahradu i s pekáčem .

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:
    Ber to pozitivně. Nedaly by se do zryté zahrady zasadit brambory? [4]:
    Nevybuchlá [5]:
    V krvi se teď chudák válí
    Růže trochu radost kalí
    že si nehtík zlomila
    když ho přes nos praštila [6]:
    Kamarád svojí ženě vždycky říká - jdu na dvě, první a poslední. A mají jasno

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Říká se: poslední, závěrečné, totálové, ...a ještě jedno!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:
    ... a ještě jedno - to bývá to osudové

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Off šem Vence Dg chodívá, jak říkává, na jedno pětipivo.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]:
    Vidíš, na tohle jsem úplně zapomněla. Pětipivo je u nás dost oblíbené. Číšník ho píše hráběma

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta je úžasná, pobavila mě a ten konec je super.

    OdpovědětVymazat
  12. [7]:Mám dojem že by tam sousedi nejradši zahrabali asi mne....já o té díře věděla, dokonce jsem říkala mužovi když tu byl s dcerou ať tam něco dá....ale ony by ty svině stejně prošli zas, u druhého souseda prošly dvojitým pletivem....

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:
    Díky [14]:
    A je to jasné. Může za to manžel, tak ať si to zase pěkně uhrabe
    Divočáci jsou fakt hajzlíci, u nás v zimě lezou až do vsi a prohlížejí zahrady. Když je velký mráz a hodně sněhu, tak nějak ztrácejí plachost. Nemám je moc v oblibě

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...