čtvrtek 18. října 2012

Nekonečná láska

Miluje ji víc než sebe
je to láska veliká

snesl by jí modré z nebe
denně za ní utíká

Nevěrný jí nikdy nebyl
ona je ta jediná
že se chová jako debil
málokdy ho zajímá

Doma žena ubrečená
nemůže ho zastavit
pokud dávku chlastu nemá
nebaví ho zkrátka žít

18 komentářů:

  1. Pěkná a dost pravdivá básnička.

    OdpovědětVymazat
  2. Proč si jí nedala do TT? Nebo jo? Pěkné jako vždy. Já pořád tápu a tápu....měla bych z vlastní zkušenosti co říct ale nějak mi to pořád nejde....

    OdpovědětVymazat
  3. To je do TT jak vyšité a básnička je víc než pravdivá. Tvoje veršování se mi fakt líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Rumem od likérky Drak
    určitě si zkazí zrak!
    Jako oběť lásky chlípné
    na metanol možná chcípne!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No jasně, pravá láska je slepá.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj chci ti říct že láskou si projde každý :) ale tahle básnička mi dává sílu

    OdpovědětVymazat
  7. "A Pepíčku, vyřiď tatínkovi, že Wolker byl Jiří, ne Johhny," pravila češtinářka.

    OdpovědětVymazat
  8. Výstižné, jak už to tu bývá. Bohužel nemám veršovací období.

    OdpovědětVymazat
  9. Riziko však sebou nese
    tahle láska veliká,
    srdce, když se na chlast třese
    s oslepnutím počítá.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: A láska k metanolu je tuplovaně slepá.

    OdpovědětVymazat
  11. Čoveče, ta básnička je tak procítěná, že to skoro vypadá, jako kdyby byl Medvěd alkáč.   

    OdpovědětVymazat
  12. Jak pravdivé a krásné verše! Myslím, že za chvíli jich budeš mít na celou knížku! Tady myslím těch veršů! Stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  13. Básnička je perfektní a diskuze ji skvěle doplňuje

    OdpovědětVymazat
  14. [2]:
    Dala Neboj, něco tě napadne.[3]:
    Díky [4]:
    Z jeho ženy bude vdova
    ráda by se vdala znova
    opilce už nechce vidět
    musela se za něj stydět

    OdpovědětVymazat
  15. [8]:
    Tak to vezmi přes prózu [9]:
    Jo, když miluješ, není co řešit [11]:
    Kdyby byl Medvěd notor, tak by byla ta básnička mnohem procítěnější. [12]:[13]:
    Děkuju, milé dámy

    OdpovědětVymazat
  16. Je to strašný co dokáže udělat alkohol s lidma pravdivá a pěkná báseň

    OdpovědětVymazat
  17. " Kdo tvrdí, že zblbnete úplně ?
    ... já odstřikovačů  náplně
    piji již celé roky !
    ... A hleďte jak pevné mám kroky !
    Piji též nemrznoucí směs
    ... dřív byla lepší než je dnes !"Bill  Szuk  si lok  vodky od  Draka ...Zachrochtal :  " Abraka .. dabraka !
    ta síla ! ... no to je vono !
    ... já neoslep ! ... je mi howno !Fáma ve mně  strach nevyvolá !"... muž pevně jde,  vůbec nevrávorá !

    OdpovědětVymazat
  18. [16]:
    No jo, jenže kdyby přestali lidi nasávat, tak nám klekne národní hospodářství [17]:
    Děkuju za návštěvu, Mistře

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...