středa 31. října 2012

Kdo si dá meloun?

Mám ráda melouny. Pěkně zralé, slaďoučké, červené.


Jím je i se zrníčky, což spolehlivě vytáčí Medvěda. Mně naopak drásá nervy, když se on v melounu nimrá a zrníčka třídí snad podle velikosti. V rámci zachování manželského souladu už léta konzumujeme meloun raději každý zvlášť.

Máti říká, že meloun je hnusná sladká okurka a hodí se tak akorát na krmení pro kozy. Nevím, co ji k tomuhle přesvědčení vede, jako učitelka neměla nikdy možnost proniknout do tajů chovu domácího zvířectva.

Jednou jsem ale musela dát máti za pravdu. Nebyly to sice zrovna kozy....


Evidentně holkám chutnalo.


Ani se u jídla nehádaly

37 komentářů:

  1. Při tolika melounech není divu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje máti umí použít zajímavá přirovnání :) To si zapamatuju

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je škody, to je škody....a vypadají ty rozkpousané melouny že budou slaďounké a zralé....já letos neměla vůbec a to je mám tak ráda...ale mám ráda i ty cukrové, malé žluté, zelené. Je to zase jiná chuť ale také dobrá. A zrníčka?Pche jen zbabělci je vybírají! Tedy nic proti Medvědovi, toho omlouvá že je to mužskej

    OdpovědětVymazat
  4. Tak v melounový kategorii se hlásím dobrovolně mezi nimrače. Já když kousnu omylem do nějakého zrníčka a nebo pecky, dostávám záchvat vzteku. Možná, že je to diagnoza, ale zatím se s tím neléčím   

    OdpovědětVymazat
  5. A kde se tam vlastně ty melouny vzaly? Holky si ale asi fakt pošmákly.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně zrníčka nevadí, polykám všechno Melounů jsem za tohle léto snědla několik desítek kilo (a to fakt nekecám) :) Ňám! Ale sezóna už je pryč, jak tě to teď, mengano, napadlo? :)

    OdpovědětVymazat
  7. [2]:
    Máti má všelijakých připomínek nepřeberné množství [3]:
    Medvěd vždycky trousí moudra o zrníčkách a slepicích.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:+[5]:
    To není diagnoza, to je normální. Alespoň podle Medvěda
    Ty melouny si tam klidně vyrostly Mně spíš zajímalo, kde se tam vylíhly ty ovce.
    Jenže ovce a kozy jsou v Andalusii kapitola sama pro sebe. Vyskytují se na všelijakých podivných místech. Nejen na melounovém poli [6]:
    Jen počkej, jestli si tvého přiznání všimne Egoped nebo Kruťák. Zase budou mít připomínky
    No právě, už je po sezóně Vrtala jsem se ve fotkách z různých dovolených a tyhle mi tak nějak padly do oka. Medvěd mě tenkrát naváděl, ať si nefotím ovce a raději se podívám, jestli tam nezbyl nějaký nenakousaný meloun

    OdpovědětVymazat
  9. To pole pak muselo být pročůraný....:)

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Vsadím se, že všechno nepolykáš ani ty.[8]: Děkujeme s Mývalem za naše vzpomenutí![9]: A ty se taky nezapřeš s tvojí urologickou expertízou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Patřím mezi nenimrače a takové pitvání mě vytáčí, jenže marně přesvědčuju synátora, že mu vážně meloun z těch pecek v břiše nevyroste...

    OdpovědětVymazat
  12. Tak takový výběr melounů musí být dost složitý hlavně při hledání těch sladších.

    OdpovědětVymazat
  13. "Do ženy a do melounu nevidíš!" italské přísloví.

    OdpovědětVymazat
  14. Já na melounová zrníčka nedám dopustit od té doby, co jsem viděla ten díl Toma a Jerryho, kde po sobě ta zrníčk střílí jako z kulometu   Meloun můžu, jenom mě vždycky štve, že mám od něj zapatlaný celý obličej.

    OdpovědětVymazat
  15. Ja jem aj zo zrnkami . Poznam cloveka, ktory flusa zrnka aj z hrozna..

    OdpovědětVymazat
  16. Nimrači melounů mi tedy jdou taky dost na nervy, ale zase to má tu výhodu, že než oni vypreparují zrníčka z jednoho krajíčku, já už mám zbytek melounu v sobě.

    OdpovědětVymazat
  17. [11]:
    Nevím, jak velkého máš synka, ale naše Cibule, když ještě chodila na nočník, rychle zjistila, že zrníčka z melounu se v bříško dlouho nezdrží. Dost ji to tenkrát nadchlo [12]:
    Ovce s tím vybíráním zřejmě moc problémů neměly [13]:
    Někdy je meloun ve srovnání s ženskou průhledný jako sklo.

    OdpovědětVymazat
  18. [14]:
    Krájej si meloun na kousky. Docela se to osvědčuje [15]:
    Tak toho znám taky. A nemusím chodit nijak daleko [16]:
    Tohle Medvěd taky odhalil. Takže dělí meloun před konzumací

    OdpovědětVymazat
  19. Kontrastni bratr31. října 2012 v 16:20

    Meloun jím zásadně ve vaně, neb se vždy děsně sprasím.Kontrolní otázka: je meloun ovoce či zelenina?

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:
    To je zajímavý nápad. Jak to děláš, pokud ti meloun nabídnou někde na návštěvě?Vzhledem k tomu, že máti tvrdí, že meloun je hnusná sladká okurka, řekla bych, že meloun je zelenina. Maminky mají vždycky pravdu.

    OdpovědětVymazat
  21. Přesně jako u nás. Já jím i semínka, Petr je loví a vyhazuje, a mně to leze na nervy, protože nadělá strašný bordel.

    OdpovědětVymazat
  22. [19]: Ty snad znáš mého bývalého kolegu, ten jí meloun taky ve vaně. Může tohle napadnout dva lidi najednou?

    OdpovědětVymazat
  23. [10]:+[21]: Ach jo... Bavíme se snad o zrníčkách v jídle, ne? Uklidněte se :)[8]: Měla jsi pravdu, nikdy nedojdu klidu :))

    OdpovědětVymazat
  24. Kontrastní bratr1. listopadu 2012 v 7:37

    (20) Tak to s klidem odmítnu a prohlásím, že nemám sebou nic na převlečení.
    Ano, tvoje maminka měla pravdu (tak, jak už maminky mívají), meloun je zelenina z čeledi tyqovitých.
    P.S. Už jsem taky jedl meloun nahý pod zahradní sprchou, to taky jde.

    OdpovědětVymazat
  25. Nelouny jsem milovala a v dobách sklizně, jsem jídávala zejména v lázních jeden denně. Jenže od té doby, co k nám chodí příšerka SLINIvka, tak ho nedoporučují jíst. Nevím proč? Ale striktně to dodržuji.

    OdpovědětVymazat
  26. [22]:
    Je zajímavé, že chlapi melounová zrníčka většinou vybírají. Že by nějaká všeobecná pánská averze k zrní? [25]:
    S tebou musí být konzumace melounu celkem zábavná záležitost. [24]:
    Máš zvláštní dar, jak i zcela nevinou věc podat tak, že někteří pánové okamžitě zbystří [26]:
    To jsem nevěděla, že při potížích se slinivkou se melouny nesmí.

    OdpovědětVymazat
  27. Jo, taky nemám problém zbodnout meloun včetně všech zrníček. Jediný, co po mně zůstanou, jsou ty, co z toho melounu samy a dobrovolně spadnou...

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduješ, jak se dělíme? Já patřím mezi ty, kteří zrníčka vybírají nebo plivají, ale rozhodně je nerovnám do řady. Ani zrníčka v hroznovém vínu nejím. Prostě to nejde, no. Také se mi spousta jiných diví, ale co nadělám.

    OdpovědětVymazat
  29. Také jsem jednou v životě, takové pole s melouny viděla, a melouny tak zralé a přímo s pole jedla, od té doby ty ze supermarketů nemusím, protože jsem smolař, neumím odhadnout co bude uvnitř, máme na to hezké přísloví, "že do ženské a do melounu nevidíš". Tedy vždy koupím, nějaký tfujtaibl, a mám zase na rok pokoj.

    OdpovědětVymazat
  30. [28]:
    Naše řady pojídaček zrníček se utěšeně rozrůstají [29]:
    Každý to má prostě jinak. Moje babička vybírala i zrníčka z angreštu. Ale říkala, že to dělá proto, že jí lezou pod zuby.[30]:
    Mně jednou jeden znalec poradil a předvedl, že na meloun se má poklepat. Zralý meloun má takový zvláštní zvuk. Takže si od té doby v krámě hraju na datla
    Jinak - v jižních zemích je dobrým zvykem, že když na tržnici projevíš zájem o meloun a máš pochyby o zralosti, tak ti prodavač bez řečí vyřízne z vyhlédnutého kousku malý vzorek na posouzení.

    OdpovědětVymazat
  31. Kontrastní bratr2. listopadu 2012 v 2:43

    No jo, k tomu přísloví, když člověk chytne špatnej meloun (čti ženskou), plive zrníčka celý život

    OdpovědětVymazat
  32. [32]:
    On nevyvedený meloun v pánském provedení taky stojí za starou belu

    OdpovědětVymazat
  33. [10]:  taky se vsadim [33]: .... Mám pocit, že tu fotku znám... Je to možné?

    OdpovědětVymazat
  34. [34]:
    Je to fotka z naší dovolené před několika lety. Foceno v Andalusii. Mnou nikdy dosud nezveřejněno. Takže asi znáš jiné ovce na jiném poli s jinými melouny

    OdpovědětVymazat
  35. [30]: Znám to, potom ten čtvereček zastrčí zpět na to místo kde byl, a nic není poznat?

    OdpovědětVymazat
  36. [36]:
    To fakt nevím Zatím vždycky jsem si takto otestovaný meloun koupila, protože byl opravdu zralý. Ti trhovci tam vědí, co prodávají. Na rozdíl od našich supermarketů.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...