pátek 24. srpna 2012

Mým blogerům

Moji milí oblíbení blogeři, obracím se na vás s úpěnlivou prosbou.


Nebudu vás tady všechny vyjmenovávat, seznam je už docela baculatý a byla jsem poučena, že články nemají být dlouhé. Průměrný návštěvník blogu prý totiž nerad čte. Jakmile vidí trochu rozsáhlejší článek, okamžitě odchází nakukovat jinam. Tahle informace mě poněkud znepokojila. Celkem jednoduchým myšlenkovým pochodem jsem došla k závěru, že já jsem návštěvník vysoce nadprůměrný. Blogy, které mne zajímají a baví, čtu velmi bedlivě. Čtu staré články, čtu nové články, čtu komentáře.

A tímto přiznáním se dostáváme k zakopanému psu. A není to žádný ratlík, je to pes baskervillský. Jeden z mých oblíbených blogerů tuto činnost definoval jako závislost. Zjištění, že jsem blogový feťák, mne moc nepotěšilo. Ba naopak.

Ovšem se závislostí je nutno bojovat. Všemi zbraněmi.

Proto prosím - moji milí, oblíbení, nevyjmenovaní blogeři - nazujte si pevné botky, popadněte batůžky s krmením, nechte doma notbůčky a odeberte se někam do lesů, kde rozhodně nebude wifina a ani signál pro mobil. Přestaňte chvíli psát své úžasné články a básničky, sbírejte houby a pozorujte mravence. Jedině tak mi umožníte konečně vyžehlit ty tři košíky vypraného prádla, zašít rozdrbané monterky, oškubat zrající rajčata a vytrhat si obočí.

Vám to neublíží, mně to pomůže a Medvěd si už fakt zaslouží, abych mu upekla bábovku.

51 komentářů:

  1. Obávám se, že tvé prosbě asi nebudu moci vyhovět. Za prvé mám stále ještě o čem psát a za druhé to stíhám i při pozorování mravenců.   
    A houby už bohužel nesbírám a nehodlám s tím ani začít, protože je nejím.
    Budeš si prostě muset nějak lépe zorganizovat čas.   

    OdpovědětVymazat
  2. Děláš chybu, dneska jsme měli nprosto excelentní guláš ze syrovinek. Mńam
    Nejsi náhodou moje máti? Její průpovídky o lépe zorganizovaném čase mne provázely celé dětství a kulminovaly v čase puberty. Mojí, pochopitelně

    OdpovědětVymazat
  3. P.S. A za ty své dlouhé články se omlouvám, ale bohužel se neumím vyjadřovat stručně.
    Tudíž se nemohu držet blogové zásady krátkých článků. Ale i přes porušování této zásady si však kupodivu ty mé dlouhé články najdou dost asi netypických blogerů.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Syrovinky jsem nejedl ani v době, kdy jsem ještě jedl houby, protože to jsou pro mě houby z kategorie "prašivky". Myslím, že tvoje máti asi nebudu, neboť pro to nemám fyziologické přepoklady. Viz "pták ve vatě".

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:
    Jo, ty to vždycky vezmeš od podlahy
    Ale kdybys krátil, už by to nebyl Malkiel

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:
    Říct o syrovince, že je z kategorie "prašivky" je rouhání největšího kalibru
    Ptáka jsem už viděla

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tomu docela věřím, že už jsi ptáka viděla. Přinejmenším někde v zoologické zahradě určitě.

    OdpovědětVymazat
  8. Zjištění blogové závislosti ještě není tak hrozné. Sama sis však naběhla, že slídíš po tolika různých článcích a jak vidím, tak se tvůj senzam oblíbených ještě rozšířil. Jen tě poprosím - Mohla bys mě /když už sis mě přidala, za což jsem velmi potěšen/ strčit mezi Userku a Blouda? Potřebují mezi sebou styčnou plochu a na to jsem expert!PS: bábovku bych si jakože dal taky :)

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:
    Teda, že jsi ze mně udělal slidiče, to se mě fakt dotklo.
    A nemysli si, všechno nečtu
    No, mezi Userku a Blouda tě strčit můžu, proč ne, ale naruším si tím oddělené dámské a pánské ložnice.PS: to ti věřím

    OdpovědětVymazat
  10. Jo děvče, to nevím jak udělat, dostala ses do společenství datlujících závisláků a tak sklízíš co sis zasela....Já sama s tím mámdost velkej problém a též patřím k těm ukecanějším. Ale ředím to fotkama

    OdpovědětVymazat
  11. No a udělala jsem co ty, odklepla jsem koment dřív než jsem chtěla. Závidím Malkielovi i Egopedovi či Krutému mývalovi jak umějí pěkně a jednolitě psát krásné články, mě tohle nějak začalo opouštět. Ta snad se to zase za čas vrátí....

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Rozumím tomu tak, že čteš jen špičkovou kvalitu.   
    Ale Bloudice náhodou píše čitatelně.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:
    Jo, jo, zasela jsem a sklízím
    Moji oblíbenci jsou velmi, velmi plodní.
    Můj článek byl samozřejmě maličká nadsázka, taková malá reakce na TlusŤjochovu poznámku o dvoustranné závislosti.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:
    Děkuji pěkně [13]:
    Samozřejmě, jenom špičkovou, jak jinak
    Někdy jsem snad slůvkem naznačila, že Bloudice nepíše čitatelně??...Naopak, zrovna ona patří mezi mé významné časožrouty
    K pozičním přesunům došlo na Egopedovo přání, měl potřebu se mezi holky vklínit

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Ne, nezmiňovala ses o tom. Jen jsem konstatoval, že je čitatelná, když jsem zahlédl její jméno v komentáři. Ani nepředpokládám, že by sis dala do oblíbených někoho, koho nečteš.    To by bylo asi trochu na palici.
    A userka má zase super přezdívku.

    OdpovědětVymazat
  16. Inu, kdo seje vítr, sklízí bouři . Já bych ovšem některé závislosti předčasně nezatracoval. I když samozřejmě v porovnání s bábovkou...

    OdpovědětVymazat
  17. Zkoušel jsem ty mravence.
    Nefunguje to.

    OdpovědětVymazat
  18. Oplácím návštěvu a jak to tak vidím, určitě tady nejsem naposled.
    Taky patřím mezi závisláky, jsem na tom podobně jako ty. Články čtu, pokud mají obsah, na duchaprázdné žvanění nemám nervy. Tvůj článek je vtipný, takový si přečtu ráda. Ovšem sama na psaní moc nejsem, raději fotím.
    Přeji prima zbytek víkendu! Hanka

    OdpovědětVymazat
  19. mengano: A co jako ty?! Když jsem tě konečně objevila, tak mám teď taky o jednoho blogera, kterýho musím číst, víc :) Ale co, já to dělám ráda. A obočí mám vytrhaný, prádlo vyžehlený, rajčata nejím a monterky už nezašívám kvůli bezvýznamnosti této činnosti :))
    [8]: :))
    [16]: Dík ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám také dost oblíbených blogů, i když jsem je do žádného menu zatím nevyvěsil, nejlepší by byl prostý odkaz v menu na stránku, kde by byli uvedeni i s charakteristikou, čím jsou  zajímaví. Zatím nevím, jak to udělat.A co je pak na té závislosti nejhorší, že někteří oblíbenci jsou hrozně plodní autoři a vygenerují za den třeba i čtyři články. Pak člověk neví, kam dřív skočit. Nebudu jmenovat, ale vidím jednu z nich i zde v diskusi.

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle je pozitivní závislost a nejsi v ní sama. Kam se kouknu, tam kvete!
    Dlouhé články, krátké články... taky jsem viděla na některém blogu výtku blogerce, že píše příliš dlouhé články. Ale přece, když je o čem psát, tak je jedno, jak je dlouhý.
    Mně nedělá problém číst dlouhé články, mně vadí jenom číst na obrazovce, ale s tím nic neudělám, žel, leda bych si všechny ty texty vytiskla, ale to by mi nestačila tiskárna...
    Jen piš, Mengano, zlatíčko a nevyháněj nás do království mravenců a brouků... to víš, ty si nasbíráš svoje hříbky, uvaříš voňavou polívku a uděláš smažežnici, a my se budeme trápit s kyselinami, ne?
    Ani nápad!     

    OdpovědětVymazat
  22. [16]:
    U ženské raději nikdy nic nepředpokládej, je to jistější
    Userka je holka fikaná, její přezdívka je téměř geniální. A každý si ji vyloží dle svého založení

    OdpovědětVymazat
  23. [18]:
    Čas sklizně, čas nadějě
    U nás doma se to závislostmi jenom hemží, o té Medvědí se chystám pohovořit v samostatném díle
    Bábovka je osvědčený korupční prostředek.

    OdpovědětVymazat
  24. [19]:
    Divila bych se ,kdyby to bylo jinak

    OdpovědětVymazat
  25. [20]:
    Díky [21]:
    Řečeno s klasikem - Šťastná to žena
    Tvůj názor na bezvýznamnost zašívání monterek sdílím, nikoliv ovšem Medvěd. Pokud v této činnosti polevím, chopí se jí on. Používá různé rezavé drátky a lepící pásky. S tím velice nesouhlasí moje pračka...

    OdpovědětVymazat
  26. [22]:
    Až na to přijdeš, dej vědět.
    Ano, plodnost některých jedinců dovede zkomplikovat život.
    A nejen jedna, ale i jeden se v diskuzi mihnul

    OdpovědětVymazat
  27. [23]:
    Já mám dlouhé články náhodou ráda. Samozřejmě za předpokladu, že autor používá mozek
    Tak jo, nikam nechoďte, na mravence se vybodněte a pište. A já budu ráda číst

    OdpovědětVymazat
  28. " Co stalo se, povím jen letmo !
    ... Když tápaje pral jsem se se tmou
    kráčeje po schodech do vršku,
    někdo mi ve tmě dal přes držku !Co pak ?  pak vešel jsem do bytu!
    Vím dobře, že nemá to pointu ....
    jsem střízliv, ani jsem nelokl !"Bob Pytschuss  si prohlíží monokl ....

    OdpovědětVymazat
  29. mengano: Malkiel: Co se vám vlastně na tý mojí přezdívce tak líbí? Docela mě to překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
  30. [31]:
    Já bych řekla, že každému něco jiného

    OdpovědětVymazat
  31. [31]:Líbí, asi ta možnost záměn písmen i smyslu, musím  k tobě taky nakouknout.

    OdpovědětVymazat
  32. [29]:No vidíš, a sama si se mi vloudila do hledáčku a občas sem taky nakouknu. Je toho hodně, jsem taky závislák, tedy závislačka, ale docela si doma dovedu priority seřadit. Nejdřív práce- tedy domácnost a pak to příjemné- net. Mezitím kočičky a pod.   

    OdpovědětVymazat
  33. Rád čtu články, které jsou obsahově delší... Ale rozhodně si nevybírám článek dle délky obsahu...

    OdpovědětVymazat
  34. [34]:
    Priority za mne seřadil život - práce, práce, domácnost, práce, občas nějaká zábava, práce.... A to nechodím do práce [35]:
    Taky mám radši delší články Ale třeba u TlusŤjocha se delší články moc nevedou, ale přesto u něj šmejdím často a ráda.
    Je to vlastně úplně jedno, jak je článek dlouhý nebo krátký, důležitý je obsah.

    OdpovědětVymazat
  35. [26]:
    I vosy zabavily mne jen na krátko.
    Pár fotek bude použitelných.

    OdpovědětVymazat
  36. [37]:
    Už se těším. V tvém podání je silně fotogenické i párátko.

    OdpovědětVymazat
  37. Nesmíš moje milá taky všemu věřit. Závislák je ten, který u compu sedí od rána do večera a od večera do rána. To my rozhodně nejsme! Já si u svých oblíbených taky ráda přečtu všechno a důkladně. Tak upeč bábovku (já ji vezla mamince) a žehli postupně, všechno zvládneš, uvidíš! Já Ti věřím!

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to jsem úplně v háji, já jsem závislá úplně na fffšechno, na čtení, psaní i grafiku. To už si nikdy nenalakuju ani nehty...   

    OdpovědětVymazat
  39. [31]: Userko, mě se na ní líbí ta dvojsmyslnost, každý si pod ní může představit co chce.   

    OdpovědětVymazat
  40. [39]:
    Na bábovku nedošlo, spasila mne Jezinka, která se přihrnula s upečeným perníkem. Medvěd si z košíků s prádlem pomalu vytahuje kousky, které není nutno žehlit (pracovní trika, monterky, ponožky, sklípkany...), takže i zde to vidím celkem nadějně.[40]:
    Dlouhé drápky nepěstuju, neosvědčily se mi v záhonech [41]:
    Čekala jsem, kdy s tím vyrukuješ
    Myslím, že my dva si představujeme každý něco jiného

    OdpovědětVymazat
  41. [9]: Správně jsi vytušila, že mezi mě a userku máš kromě Egopeda vmezeřit ještě Lennieho!:) Za mlada to byl přesně můj typ!:)

    OdpovědětVymazat
  42. Já takhle "kecat" a všecko rozvézt jako ty s Malkielem nedovedu, o to raději takové výplody čtu:)
    Bábovku jsem neměla ani nepamatuju. Tygr řekne, že je to suchatina dusivá a já si ji sama péct nebudu:( Mňam, škoda!
    Jinak, tak pěkně dyndáš, že bys jednoho rozepsala:) Vlastně jednoho každého, kdo si to přečte!

    OdpovědětVymazat
  43. [42]: Jezinka má šestý smysl a dobré instinkty.
    V pravý čas se dovede vypařit (hledání tarantule) a v jiný čas zase ví, kdy má přijít (s upečeným perníkem)

    OdpovědětVymazat
  44. [43]:
    Lennieho mezi tebe, Userku a Egopeda vmezeřilo moje blogové nastavovadlo. Zřejmě má nějaké hlubší povědomí o tvých mladistvých preferencích. V nastavení jste podle přání Egopeda jen vy tři, na blogu je z toho čtyřka. Vysvětlení pro to fakt nemám [44]:
    Udělej Tygrovi k bábovce kakalíčko, určitě se přestane dusit [45]:
    Jezinka je prostě celá maminka. Sova nemůže mít kanárka

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, dostala jsem se k tobě přes tvé komentáře. A vidím, že budeš další v mém seznamu oblíbených. Líbilo se mi, jak jsi hodnotila blogy - podle čeho se k některým vracíš a jiným ne....
    Se závislostí mi mluvíš z duše. Kdy ji dostanu do únosných mezí? Abych kvůli blogu připalovala večeři, to je trochu přes
    A blogííísky a pravopisné chyby a zdrobnělinky (dodávám já) - mi taky nesedí.

    OdpovědětVymazat
  46. [47]:
    Podle frekvence příspěvků některých blogerů a blogerek si myslím, že připalují nejen večeře, ale i obědy a někteří vynechávají snídaně

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj.Skrytě, ale velmi pečlivě vše od A do Z čtu a sdílím tvůj názor, milá Vendy.

    OdpovědětVymazat
  48. Jenom mimo mísu - pokud by sis nevěděla s něčím rady, klidně napiš.
    Ale myslím, že to je tak jednoduché, že to zvládneš.
    Ono to vypadá složitě, jak je to popsané.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...