středa 11. července 2012

Slepičí ráj

Dost často si připadám jako slepice .....jen zakvokat.

Docela nechápu, proč je takový rozdíl mezi reklamami určenými pro muže a reklamami pro ženy. Speciálně pro ženy - hospodyňky. Tvůrci jsou zřejmě převědčeni, že co žena - hospodyně, to blbka a drůbež. Jak jinak si vysvětlit naprosto dementní reklamy na prací prášky, různé odstraňovače skvrn a tablety do myčky, na čističe WC a likvidátory veškerých myslitelných bakterií.

Úplně mi bere dech reklama, kde manželka něžně oslovuje svého zmazaného, lehce retardovaného manžela "ty moje želvičko". Možná ji znáte.....
Dáma s vrtačkou bojující s nepřítelem v záchodobé míse je taky převelice inteligentní...
Naprosto brutálně napečené nádobí a kapka jaru....koná se zázrak v přímém přenosu.

Nemá cenu rozebírat jednotlivé skvosty, je jich spousta a každý alespoň jednou nějakou tuhle zhovadilost očkem zahlédl.
Reklamy mi celkově jdou na nervy. Je to vymývání palic a hodně drahá legrácka. Ale když už musím nějakou přetrpět, tak probůh, ať není úplně blbá.

Docela vtipné reklamy pustil do světa T-Mobile. K operátorovi sice nepřejdu, ale alespoň se zasměju. Vykuněnej skútr nemá chybu. Podivné zvíře a ještě podivnější guru v reklamě na O2 je naopak určen jen odolným jedincům.

Reklamy na auta, směřované primárně na chlapy, jsou určitě koukatelné a určitě nekalkulují s tím, že chlapi jsou kreténi. Stejně tak většina reklam na parfémy, ať už pánské nebo dámské. Ženy používající voňavky jsou už asi v jiném levelu než baby v zástěře.

Jen ta čistá domácnost je zřejmě dokonalý slepičí ráj.....

16 komentářů:

  1. Může slepice z reklamy snést zlaté vejce?

    OdpovědětVymazat
  2. Záleží na složení krmiva.Pokud krmíš zlatavou pšenicí a k pití podáváš zlatý mok, nevylučuju úspěch.

    OdpovědětVymazat
  3. Naprostým nedostatkem inteligence zřejmě trpí i ženy používající hygienické pomůcky, obzvlášť potom tampony.
    Nadšené veletoče na tyčích v tramvaji jsou toho neklamným důkazem.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:
    Tampony a vložky s křidélky by vydaly na román. To je ten pravý slepičí ráj:))Chudáci chlapi, nikdy nebudou moci vyzkoušet tu sametovou hebkost luxusu s vůní heřmánku......

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem TAK ráda, že nemám doma televizi...

    OdpovědětVymazat
  6. To věřím. Já se bez ní taky klidně obejdu, nikoliv moje předrahá polovice.
    Jenže ty bestie reklamní číhají všude...

    OdpovědětVymazat
  7. No a teď si představ,že přijede rytíř,vyblejská kotel a je z něj královna-vítězství hmoty nad duchem.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:
    Alternativně inteligentní jedinci by mohli pod vlivem reklamy začít na potkání líbat žáby, v očekávání, že se jim vyklube sličná zazobaná princezna....
    Blbů, kteří si myslí, že Red bull fakt dává křídla, vidím u nás v hospodě celkem dost:))

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Číhají, pravda; tuhle na mne jakýsi odresovaný poskok vybafl, co tankuju.
    Odpověděl jsem mu, že Plzeň dvanáctku.
    Odpověd byla zřejmě chybná, takže jsem žádnou slevenku neobdržel.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:
    Slevenka nebyla vydána zcela oprávněně. Správná odpověď - tankuju do tanku v tank.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá "mengano", něco mi říká, že se známe. Nemáš tam zprávu pro autora, proto píšu sem. Ten "Medvěd" je mi známý. Můžeš se mi trochu připomenout? Zdraví Kitty

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:
    Odložila jsem pár slov do tvé knihy návštěv:))

    OdpovědětVymazat
  13. Nutno poznamenat, že podle statistik minimálně třetina žen jsou blbky a slepice. Stejně jako třetina mužů jsou volové a blbci. Muži však moc nenakupují, tak jsou reklamy zaměřené především na ty hloupější ženy, protože ty chytré se nedají reklamami moc ovlivnit, jelikož při nakupování přemýšlí.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:
    Jenom třetina slepičích blbek? Tak to je celkem lichotivá statistika. Podle mého soukromého průzkumu je to víc. Ale i na pánské straně barikády.
    Je fakt, že můj muž nakupuje zcela racionálně. Ovšem jenom proto, že má v ruce papírek se seznamem položek. A seznam tvořím já.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Ta statistika může být ovlivněna tím, v jakém prostředí se člověk pohybuje. Já třeba někdy přijdu někam, kde je sto procent blbců. A takových míst je hodně.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]:
    Ač to možná bude matematicky zcela nepravděpodobné, znám prostředí, kde bývá výskyt blbců (a blbek, buďme genderově korektní) i stodvacetiprocentní

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...