Dost často si připadám jako slepice .....jen zakvokat.
Docela nechápu, proč je takový rozdíl mezi reklamami určenými pro muže a reklamami pro ženy. Speciálně pro ženy - hospodyňky. Tvůrci jsou zřejmě převědčeni, že co žena - hospodyně, to blbka a drůbež. Jak jinak si vysvětlit naprosto dementní reklamy na prací prášky, různé odstraňovače skvrn a tablety do myčky, na čističe WC a likvidátory veškerých myslitelných bakterií.
Úplně mi bere dech reklama, kde manželka něžně oslovuje svého zmazaného, lehce retardovaného manžela "ty moje želvičko". Možná ji znáte.....
Dáma s vrtačkou bojující s nepřítelem v záchodobé míse je taky převelice inteligentní...
Naprosto brutálně napečené nádobí a kapka jaru....koná se zázrak v přímém přenosu.
Nemá cenu rozebírat jednotlivé skvosty, je jich spousta a každý alespoň jednou nějakou tuhle zhovadilost očkem zahlédl.
Reklamy mi celkově jdou na nervy. Je to vymývání palic a hodně drahá legrácka. Ale když už musím nějakou přetrpět, tak probůh, ať není úplně blbá.
Docela vtipné reklamy pustil do světa T-Mobile. K operátorovi sice nepřejdu, ale alespoň se zasměju. Vykuněnej skútr nemá chybu. Podivné zvíře a ještě podivnější guru v reklamě na O2 je naopak určen jen odolným jedincům.
Reklamy na auta, směřované primárně na chlapy, jsou určitě koukatelné a určitě nekalkulují s tím, že chlapi jsou kreténi. Stejně tak většina reklam na parfémy, ať už pánské nebo dámské. Ženy používající voňavky jsou už asi v jiném levelu než baby v zástěře.
Jen ta čistá domácnost je zřejmě dokonalý slepičí ráj.....
Může slepice z reklamy snést zlaté vejce?
OdpovědětVymazatZáleží na složení krmiva.Pokud krmíš zlatavou pšenicí a k pití podáváš zlatý mok, nevylučuju úspěch.
OdpovědětVymazatNaprostým nedostatkem inteligence zřejmě trpí i ženy používající hygienické pomůcky, obzvlášť potom tampony.
OdpovědětVymazatNadšené veletoče na tyčích v tramvaji jsou toho neklamným důkazem.
[3]:
OdpovědětVymazatTampony a vložky s křidélky by vydaly na román. To je ten pravý slepičí ráj:))Chudáci chlapi, nikdy nebudou moci vyzkoušet tu sametovou hebkost luxusu s vůní heřmánku......
Já jsem TAK ráda, že nemám doma televizi...
OdpovědětVymazatTo věřím. Já se bez ní taky klidně obejdu, nikoliv moje předrahá polovice.
OdpovědětVymazatJenže ty bestie reklamní číhají všude...
No a teď si představ,že přijede rytíř,vyblejská kotel a je z něj královna-vítězství hmoty nad duchem.
OdpovědětVymazat[7]:
OdpovědětVymazatAlternativně inteligentní jedinci by mohli pod vlivem reklamy začít na potkání líbat žáby, v očekávání, že se jim vyklube sličná zazobaná princezna....
Blbů, kteří si myslí, že Red bull fakt dává křídla, vidím u nás v hospodě celkem dost:))
[6]: Číhají, pravda; tuhle na mne jakýsi odresovaný poskok vybafl, co tankuju.
OdpovědětVymazatOdpověděl jsem mu, že Plzeň dvanáctku.
Odpověd byla zřejmě chybná, takže jsem žádnou slevenku neobdržel.
[9]:
OdpovědětVymazatSlevenka nebyla vydána zcela oprávněně. Správná odpověď - tankuju do tanku v tank.
Milá "mengano", něco mi říká, že se známe. Nemáš tam zprávu pro autora, proto píšu sem. Ten "Medvěd" je mi známý. Můžeš se mi trochu připomenout? Zdraví Kitty
OdpovědětVymazat[11]:
OdpovědětVymazatOdložila jsem pár slov do tvé knihy návštěv:))
Nutno poznamenat, že podle statistik minimálně třetina žen jsou blbky a slepice. Stejně jako třetina mužů jsou volové a blbci. Muži však moc nenakupují, tak jsou reklamy zaměřené především na ty hloupější ženy, protože ty chytré se nedají reklamami moc ovlivnit, jelikož při nakupování přemýšlí.
OdpovědětVymazat[13]:
OdpovědětVymazatJenom třetina slepičích blbek? Tak to je celkem lichotivá statistika. Podle mého soukromého průzkumu je to víc. Ale i na pánské straně barikády.
Je fakt, že můj muž nakupuje zcela racionálně. Ovšem jenom proto, že má v ruce papírek se seznamem položek. A seznam tvořím já.
[14]: Ta statistika může být ovlivněna tím, v jakém prostředí se člověk pohybuje. Já třeba někdy přijdu někam, kde je sto procent blbců. A takových míst je hodně.
OdpovědětVymazat[15]:
OdpovědětVymazatAč to možná bude matematicky zcela nepravděpodobné, znám prostředí, kde bývá výskyt blbců (a blbek, buďme genderově korektní) i stodvacetiprocentní