neděle 22. července 2012

Na konečné autobusu

Jednou takhle v parku

potkal Ruda Jarku
fascinován lepou slečnou
sledoval ji na konečnou
posledního autobusu
Pokus o nesmělou pusu
ukončila slečna pěstí
Ruda prostě nemá štěstí
zato získal poučení -
krásná holka pro něj není
příště radši škaredici
ta mu nedá po palici

15 komentářů:

  1. Dobrýýý!
    Tvoje múza je usměvavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Expert bude z Rudy,
    expert na obludy!

    OdpovědětVymazat
  3. [4]:
    Obluda je objekt vděčný -
    kdo nehledá svůdné slečny
    může prožít život v klidu
    že nepozná nikdy bídu
    jako s kráskou rozmařilou
    která pustí prachům žilou

    OdpovědětVymazat
  4. [5]:
    Neponechej obludu
    smutnému tu osudu:
    popusť trochu mamonu
    v kosmetickém salonu

    OdpovědětVymazat
  5. [6]:
    Facelift není žádný zisk
    kouká z toho pro mne risk
    že se slečna opravená
    nebude moc držet doma
    zprzní mi ji první chlívák
    a já budu jenom divák

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Ano, s TlusŤjochem je radost spolupracovat. Už jsme si podobně popovídali i u jiné jednohubky:))

    OdpovědětVymazat
  7. [8]:
    Pod srstí se úsměv ztrácí,
    povol aspoň depilaci.

    OdpovědětVymazat
  8. [12]:
    Depilaci nechci vidět
    musel bych se hodně stydět
    jenom žena osrstěná
    bude hodna svého jména
    olysalá pro mne ztrácí
    erotickou stimulaci

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...