středa 4. září 2013

Na obzoru jsou druhé líbánky

Na volném trhu s potenciálními vhodnými protějšky si odlovíme vybraný objekt a štěstí až do smrti může začít. Cokoliv miláček udělá nebo vymyslí, je nezvratným důkazem jeho geniality. Má ty nejlepší vlastnosti na světě a my jsme přesvědčeni, že jsme si nemohli vybrat lépe. Ano, na začátku každého vztahu je všechno dokonalé a za každým rohem číhá růžový jednorožec.

Jak jde čas, dochází k podivné proměně. Zjišťujeme, že s miláčkovo genialitou to nebude až tak horké a jeho některé vlastnosti v nás občas vyvolávají touhu po krvi.

S Medvědem jsme spolu už mnoho let. Známe jeden druhého téměř dokonale. Už dávno vím, že je bordelář, chaotik a jednou někde zapomene i vlastní hlavu. On správně tuší, že jsem paličatá, s občasnými skolny k hádavosti. Mívám chuť ho uškrtit a on někdy musí urychleně opustit bojiště, aby nebyl nucen mě prohodit oknem. Prostě normální manželství.

Pracujeme spolu, takže si lezeme na nervy nejen ve volném čase, ale vlastně pěkně spořádaně celý den. Abychom nevypadli z tempa, trávíme spolu pochopitelně, jako většina ostatních manželských párů, i dovolenou. Já se ráda povaluju na pláži a nedělám nic, Medvěd je akční a polehávání u moře srdečně nesnáší. Je tedy přehledně jasné, že naše dovolené bývají opravdu balzámem na nervy a zkouškou ohněm.

Letos jsme se rozhodli k razantnímu kroku. Jednání bylo krátké a velmi konstruktivní. Každý se vydá tam, kam ho srdce táhne. V našem případě jsou cílové destinace od sebe vzdálené tisíce kilometrů. I termín vzájemného odloučení jsme dokázali naplánovat převelice fikaně.

Medvěd včera naložil svoji milovanou čtyřkolku a s partou svých stejně praštěných kamarádů odjel dobývat Karpaty. Vrátí se koncem příštího týdne, vášnivě mě políbí v předsíni, popadne kufry a spolu s Jezinkou a Cibulkou nás urychleně odveze na letiště. Nepodezírám ho, že dalších následujících čtrnáct dnů si bude zoufat, že je doma sám. Já v teplých krajích také nehodlám propadat depresím z odloučení.

Jen si tak říkám, že až se na konci září zase sejdeme spolu doma, uvidíme se určitě rádi. A budeme si mít rozhodně co povídat. Asi se začnu hned teď těšit.

1. Výborná vize příštích dnů. V době dovolených jsem taky jezdívala sama eventuelně se synem a bez manžela. On miloval slunce a vodu bez pohybu a já cestování a návštěvy hradů a zámků. A tak jsme jezdili celá léta každý zvlášť. Po návratu jsme se na sebe těšili a měli jsme si dlouho, co vyprávět. Podobnou praxi zavedla i naše nevěsta a taky to oběma vyhovuje. Přeji báječné zážitky!

2. V hrubém součtu všeho máš před sebou spoustu krásných a pohodových dní. Těžko povědět, které budou příjemnější, zda-li dny, kdy budeš slaměná vdova doma a nebo v zahraničí..

3. Jako prevenci toto praktikujeme z mužem už leta letoucí...on si jede kam ho srdce táhne a já si užívám klídku doma nebo je doma on a já na chatě a okolí....Teď nějaký čas pobudeme pospolu a pokud to všechno bude jak má být, odjedem 21.9. na chatu a já tam pár dní pobudu....

4. Jasně, dovolené už bezdětných rodin, kdy dávka zamilovaných vyhlazovacích endorfinů už vyprchala takhle dopadají docela často.
    Vždyť to zpívá i Uhlíř se Svěrákem:A proto kluci, kluci s klukama,
    holky, holky s holkama.
    Je to léty, je to věkem,
    je to těma rokama...

5. Přeji ti pohodové dny bez Medvěda doma a ještě lepší s kamarádkami u moře.

6. Čekají vás určitě nádherné druhé líbánky a máte nádherné manželství.
    Praktikujeme to také tak a moc dobře to funguje

7. Taky s manželkou pracuji. Jsme majiteli společné prosperující firmy, jménem Rodina. Mě by samotnému na dovolené prostě něco chybělo.Jsem holt staromil a nejen to....ještě mám své ženě stále co vracet.

8. Kdo se to odvážil navrhnout první?:)

9. Růžový jednorožec za rohem číhající se shovívavě usmívá...

10. Myslím, že když si od sebe odpočinete, vážně vám to neublíží. A přeju hezkou dovolenou.

11. Přesně takhle to má moje sestra. V manželství žije 25 let, s manželem pracuje a je s ním 24 hodin denně 10 let. Letos se rozhodla, že si musí "odpočinout" a byla měsíc na dovolené, kterou si vybrala a její manžel byl měsíc na dovolené "své". V září se setkali. Druhé líbánky prý byly vášnivější než jejich prvních 5 let manželství
    Takže...
    Mentano držím palce, ať vám to vyjde stejně!

12. Gratuluju k přijetí ke Snílkům. (: A vlastně i k té odloučené dovolené a k tomu, že si pak s manželem v předsíni padnete do náruče. (:Těší mě, že jsem po delší době našla nějaký opravdu skvělý blog. (:

13. Dobře jste si to naplánovali, že jedete ve stejnou dobu a nikdo nebude druhému dovolenou závidět, zatímco on(a) má všední povinnosti.
    S manželkou mám v lecčem odlišné zájmy, přesto však jezdíme spolu. Choť vždy s utrpením snáší několikahodinové návštěvy v galeriích, já podobně trpím v obchodních domech. Už snad 5 let ji přesvědčuji k cestě do Madridu, ale představa Prada ji vůbec neláká, model samostatné dovolené by to mohl vyřešit.

14. Vyborne reseni. =)
    Vzdycky to tak fungovalo, ze kdyz uz si lide trosku zevsedni, kratke odlouceni zase zazehne ten plaminek. =)Nikdy nezapomenu, kdyz deda jeste zil a babicka jela poprve v zivote do lazni. Poprve se od sebe odloucili (a to uz doma litaly blesky, jaka to byla oskliva ponorka). Deda byl jak telo bez duse. Zarlil, styskal si... A babicka se take nejvic tesila domu. =)

15. Zdá se mi to jako ideální řešení. Čekají tě určitě krásné dny. Přeju příjemnou, vydařenou dovolenou a šťastné manželské shledání.

16. Tak to my pro změnu si s manželem,ač už také mnohaletí, nedovedem oddělenou dovolenou nespolečnou ani představit. Přesto to tak ale letos asi bude muset být... neb okolnosti se proti nám spikly... A nesem to dost těžce, a manžel dokonce zvažuje, že raději zůstane doma, když já nemůžu... My jsme prostě rádi spolu.

17. Já myslím, že to takhle řeší spousta párů. Já odmalička jezdím na dovolené s mamkou, zatímco pánské osazenstvo (tedy otčím a brácha) zůstává doma. A jak je nám fajn, my dámská jízda, oni "pánská" (v uvozovkách proto, že bráchovi je teď dvanáct, a když jsme jely bez nich poprvé, byly mu tři). A já s mým partnerem jsme asi ve věku, kdy bychom měli pořád vidět ty růžové jednorožce a nemohli to bez sebe ani chvíli vydržet - ale to nás nějak netankuje, jednu dovolenou prostě máme spolu, druhou odděleně, vždyť o co jde... Nemůžu se moc dívat na reality show typu "Výměna manželek", protože mě iriuje, jak oba z výměny brečí už pomalu v autě (ted hodinu po odloučení), že se jim po sobě stýská. Jakoby snad byli vyměnění navždy, ne na deset dní. Jakoby se snad do toho nepřihlásili sami a dobrovolně
    Přeji příjemnou dovolenou! :)

18. To je príma řešení! Taky jsem slyšela podobné, že jeli k moři (které ona milovala a on nesnášel), den strávili na pláži (ona to milovala, on to přetrpěl), další den jeli někam do okolí na poznávačku (on zářil, ona se přizpůsobila a ani ji to tak neštvalo) a takhle se střídali po celou dovolenou. Celkem dobrý výsledek, pohoda a nikdo z nich nebyl otrávenej...
    Vaše řešení je taky fajn, ať si každej užije, co hrdlo (a představy) ráčí a nedělá si zbytečně násilí.
    Ať vám to vyjde, zlati!
    Užitečnej pokus.

19. [15]: Táta s máti na tom bývali podobně. Učili spolu na jedné škole, takže na konci školního roku už taky mívali solidní ponorku. Máti odjela do lázní a táta se doma 3 neděle vztekal a marně se nás snažil přesvědčit, že mu vůbec nevadí, že je doma sám [16]: Jsem jen zvědavá, v jakém stavu najdu po příjezdu domácnost. Když byl naposledy Medvěd doma sám (byla jsem ve špitále), tak se o mne při návratu domů pokoušel infarkt.[17]: To je hezké [18]: Jo, to taky celkem nechápu Ale já ten pořad nechápu tak nějak celý.[19]: Děkuju, Vendy. Jsem pevně rozhodnutá si to užít

20. Tak že spolu i pracujete, mluví za všechno. Znám to z vlastní zkušenosti. Jsme spolu FURT! Už 31 let, pokud JÁ se neurvu, jelikož už to štěstí nemůžu vydržet. Stejně jako ty se těším na příští týden - odjíždíme ve dvou s kamarádkou k moři (ale autem). A on? Mě začal citově vydírat, že mu bude smutno!!!

21. Ahoj, máš asi zajímavej obsah blogu, ale vzhled nic moc. Trochu originality!S pozdravem
    BLOGGERS FACTS!
    "Říkáme, co si myslíme!"

22. Hezky jste to vyřešili. Třeba do takové fáze jednou dospějeme taky .

23. [22]:Bacha, další Yuri! Pokus o získání návštěvnosti.

24. Takle to má moje babička. Jednou vyvezla dědka k móři a druhý den už neměl potřebu opouštět hotel. Teď jezdí bez něj.

25. [21]: Taky mívám občas pocit,že je toho štěstí už příliš [22]: Kritizovat by měl ten, kdo je sám bez chybičky. Což asi nebude váš případ, křepelky [23]: Postupem let určitě [24]: No jo, čas od času se objevují takoví mudrcové, s tím se nedá nic dělat.[25]: A mají svatý klid oba

26. Hovoří  Lubosch  Woschusta :" Na otevřená má ... na ústa
    dopadla  obrovská  facka  !!
    ... já políbil  Rudolffa  Macka !( ? )  Samozřejmě, že  omylem !
    ... takovým já jsem debilem !Jak obrovské přitom mám nutkání
    realizovat  líbání
    s kýmže ??  jistěže  se  ženou ! "Muž od facky  majíc tvář koženou
    ( taková byla ta facka )
    ... na  adresu  Rudolffa Macka
    mumlá si :  ,, syčáku...   wole ,,
    ... pak  vypliv zub ( jedničku dole )... a  uviděl ženu ! ... je  ve pozoru !" Líbánky  číslo dvě  na obzoru !"Ten letní večer byl vlahý ...." Líbati budu nahý !
    Překvapit !  najeti na ní prudce !!"Pozdě !  políbil bezdomovce ...
    santusák jest to  Jossef  Rouss !Obrovitý má plnovous !" Pacholek jeden !  on ve tmě mě kous !
    hleďme, co je to za bestii ! "" Promiňte ... patnáct mám dioptrií !
    ... proboha ! ... pro všechny svatý !
    santuss  mi ukradl šaty !!já doklady měl tam... kreditku !"... nahý muž křičící ,, dobytku ,,zadržen strážníky !  " Nechte lhaní !"" Já okraden byl !"
    " Lžeš !  měl jsi stání !"Nahý nebožák  marně se brání ....
    ... co řekne  matce  a otci " Výtržnost prováděl v obci !"" Nevím o žádné vině !!"" Pravíme, že jste svině !
    ... služební výkony nám tady mař ... tyy !"Nahý muž zbit byl na komisařství !

27. Když jsem byl ještě ženatý, jezdili jsme na dovolenou vždycky společně. Teď jsem rozvedený a jezdím na dovolenou sám. Takhle napsané to vypadá celkem prostě.

28. Tak ono je to hodně i o schopnosti dopřát partnerovi víc svobody. A i žárlivost trošku zahlodá.
    Manželka od kolegy z práce taky cestovala raději než ten kolega. No a ten kolega na to, že se mu spíš líbí v domovině, ale samotu samozřejmě rád nemá. Takže když ona vyrazí do světa, tak on aby se nenudil a nechyběla mu společnost, zase vyrazí jako šikovný kutilský chlap po okolí za kamarádkami, které vždy potřebují tu a tam něco v domácnosti opravit či malého dobudovat. Samozřejmě ve vší počestnosti. No, i tak najednou tu jeho manželku začalo to cestování bavit nějak míň. Asi červík pochybnosti, čert ví.

29. [27]: No a pak dej někomu vřelé políbení [28]: Skoro to vypadá jako proroctví [29]: Asi tedy budu muset trochu prolustrovat případné Medvědovy kamarádky

30. Tak to naši rodinu zřejmě nečeká, protože si každý v cílové destinaci najdeme něco nového Ovšem teď je trochu problém s malým miminkem...

31. [20]: /16 Dokonale rozumím, mám v živé paměti svůj návrat.

32. [31]: Malé miminko dokáže z dovolené vyčarovat nezapomenutelnou záležitost [32]: Medvěd má zářivý talent k vytváření bince. A bez bdělého dohlížecího oka svůj talent pilně rozvíjí

33. Náhodou taková dovolená jen každému prospěje.

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...