sobota 2. března 2013

Nekonečná naivita


Pamela svou mocnou hrudí
úchyla ze spaní budí

po vzoru Chucka Norrise
za stromem v parku krčí se

Že nemá Rambovy svaly
za chvíli v krvi se válí
poslala ho k zemi žena
jejímž vzorem byla Xena

Než mu z oka modrák zmizí
pustí si zas televizi
věří všemu, co tam vidí
takhle blbých je dost lidí

20 komentářů:

  1. Zatial som z textu "erschlagen", nemozem ani reagovat! Pridem neskor...

    OdpovědětVymazat
  2. Říkali to v televizi,
    je to pravda, pravda ryzí.Monstrum z cizí galaxie
    na Nově prý kafe pije!

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Že je Nova osvícená
        vědí dítě, muž i žena
        jenom pravdu denně hlásá
        je to našich duší spása

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že ani nenálada ti nezabrání v tomhle skvělém veršování!

    OdpovědětVymazat
  5. HAAAÚÚÚÚ.....skvělé, vyju smíchy. Tyhle pí...y jsou fakt šílený.A to ještě spustěj Telku kde narvou všechen ten trapnej hnus co vypotila Nova ve své zábavě! Děs....ještě že skvělou protiváhou je Prima ZOOM.....

    OdpovědětVymazat
  6. Vypnout telku, zapnout mozky,
    nechceme mít všude trosky!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Snad jsem ti tedy trošku zvedla náladu [2]: Jen přijď, já tu na tebe počkám [6]: Snažím se tím nenáladu zapudit.[7]: Telka je archeologický kanál Naopak Prima ZOOM se povedla. Snad to v budoucnu nepohnojí.[8]: Krutopřísně hustý [9]: Zapnout mozky, to je dřina
        tupě zírat je víc prima

    OdpovědětVymazat
  8. Výborná jednohubka, dala bych si další:)

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Díky, musím počkat, až mě zase nějaká blbinka napadne

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je přesný!
    Ale pořád ještě je pro mě snesitelnější Rambo než Růžovka, to by mě fakt zabilo!   

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Trochu se neorientuju - copak je to Růžovka? Nejsem totiž moc pilný televizní divák

    OdpovědětVymazat
  12. [14 Tak to buď ráda! Růžovka je přece Ordinace v růžové.. nekonečný seriál z prostředí nemocnice. Nechtěně sleduji mini verzi, v podobě upoutávek na další díl a úplně mi to stačí k orientaci v ději a opakovaným záchvatům smíchu..

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Tak to jsem taky nevěděla, tvoje básnický poémy mě otevírají i jiné obzory, jak se zdá...To je pěkné pane Plecanda....   

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Aha Já si pod slovem "růžovka" představím houbu
    Tak tyhle seriály jdou zcela mimo mne.[16]: No vidíš, vlastně tady provádím (za vydatné pomoci komentujících čtenářů) tolik potřebnou osvětu.

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoje básničky jsou vážně super. Nova šla za posledních pár let úplně do kytek. Ale příjemně mě překvapuje Prima ať už Cool, Love nebo Zoom. Třeba u chůvy Fine se člověk krásně odreaguje a zasměje .
    A že neznáš Ordinaci, to buď jedině ráda. Nejvíc mě ale udivuje fakt, že v reklamách na ni vidím stále víc a víc svých obíbených DIVADELNÍCH herců... Je to velká škoda

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Prima Zoom se vážně povedla. Až se divím
    Divadelní herci se zřejmě neuživí jenom hraním v divadle. Za natáčecí den i v úplně pitomém seriálu mají určitě solidní peníze. Jsou to holt jenom lidi.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...