čtvrtek 20. prosince 2012

To byl fofr

Karolína vyletěla
rychleji než koule z děla

Nečasovi bouchly saze
zaplatila za to draze

A tak děvče uražené
vládu zas do krize žene
Nikdo neví, co teď bude
smějí se jen huby rudé

18 komentářů:

  1. To je dobré. Smáli jsme se s mojim oba.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, jak my se doma nasmáli... [1]: Ááá, koukám, že nás bylo víc .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:+[2]:
    Od rána se zase znovu plácám v horečce a když jsem si večer pustila zprávy,tak jsem myslela, že se mi to snad jen všechno zdá

    OdpovědětVymazat
  4. Naše politická scéna je prostě nepřekonatelná, ale zase na druhý straně vidět, jak někdo nakrkne Nečase i Klause jedním vrzem, to se taky hned tak někomu nepovede. Bylo to, jako když jim zahodila hračky do kanálu. Inu kdo umí, umí...   

    OdpovědětVymazat
  5. Takovéhle politické šarády je snad lepší nekomentovat. To už snad je štěpnější téma konec světa .

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Zdar paní redaktorko . Taky jsem si říkala, komu stálo za to rozložit MO. Osobně za Sašu teď cítím malé zadostiučinění.....jinak v horečce se zatím neplácám, ale bolí mě hlava a v krku., Dcera kudy chodí tudy frká, kejchá a frflá, to samý mužskej. A svátky na krku....takže všichni budou ležet, a já jediná tu budu lítat a všechno zajišťovat....už se moc těším

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:
    Pýcha předchází pád. Že by? [5]:
    Holka šikovná.[6]:
    Myslím, že překonala i tvoje očekávání. Turbulence na politické scéně jsou bohužel mnohem realističtější než konec světa [7]:
    Nech si toho
    Vítej v klubu, nemůžu se choroby už týden zbavit, víkend v posteli nic nevyřešil a je mi čím dál tím míň líp
    Myslím, že Vondra asi zírá

    OdpovědětVymazat
  8. Nečase lze směle označit za jednu nejzoufalejších postav našich novodobých dějin. Řečeno jazykem mých rodičů, "je to blb k pohledání".

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Ono na tom ale k smíchu vlastně moc není.

    OdpovědětVymazat
  10. Generalisimus Karolina nebyla snad holka lina
    Pracovat vsak asi moc nechtela, tak vsadila na dela
    Pracovala pak den i noc
    Nasrdila odbory
    Ze same hradcanske obory
    A to se predse nedela a tak zas rychle letela
    Penez ma ted vic nez dost, zato zadnou zlost a moc

    OdpovědětVymazat
  11. To je rychlost, reaguješ rychle a výborně! Jsi fakt dobrá! A máš, bohužel, pravdu!

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Přesně tak se děje u nás. Nachcípaná jsem, přesto jsem odtahala celou firemní večeři a ON nasranej, nemluví (těžko říct, proč)....a vánoce na krku. Úžasné!

    OdpovědětVymazat
  13. [9]:Souhlas, to je takový zoufalec, že kdyby se měl živit nějak jinak než politikou, asi by skončil na úřadu práce.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]:
    Já bych neřekla, že je blb. Zkus si představit, že s takovým "materiálem" máš pracovat. Asi dělá, co může [11]:
    Jo, namíchnutá bude pekelně. Určitě se jí nelíbí, že je pro srandu králíkům.[12]:+[13]:
    Na blbinky mě užije [14]:
    Znáš to, chlap má vždycky k nemluvení nějaký zásadní důvod. Třeba že byl trochu míň sladký čaj než on má rád.(U nás včera ráno )[15]:
    Vyčkáme, ono se ukáže, o co vlastně šlo.
    Nebyla bych na něj tak tvrdá.

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem na inernetu viděl pojem "Peakosekunda".A Pík
    rýmuje se slovem
    mžik.Tož se není třeba ničemu diviti./jen vzadu kalous ušatý
    po něčem hrábne pařáty/

    OdpovědětVymazat
  16. [17]:
    Rovněž peaky, peaky na hlavu
    já na babu nehraju
    Jsme národ tvořivý.
    Jsou Vánoce a vášně se trochu zklidní. Po Novém roce zase začnou všichni státnicky myslet a karavana potáhne dál.

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...