neděle 9. prosince 2012

Šmejdi

Úžasem mi rozum stojí
spravedlnost asi dvojí

pro lid český platit bude
poslance prý máme chudé

S výplatou už nevystačí
na Kalouska těžce tlačí
odpustit by chtěli daně
zaplatíme tedy za ně

Zdá se mi to nesmyslné
ti co mají kapsy plné
čím dál víc jsou nenažraní
přitom žijí z naších daní

22 komentářů:

  1. Aj ja sa viem poburene rozhonit nad takymito vecami.
    Coraz castejsie sa mi, ale stava, ze sa len usmievam...
    Zvysit zas dane? usmev.. Nove a nove dane pomaly aj za kyslik? usmev.. Uz rozmyslaju, ze by sa mal zdanit aj internet?! No ak to urobia, to uz sa budem smiat, pretoze takto bezproblemovo utalocovat a robyt si s poddanych blbcov chce vazne medajlu!

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Lucernou, od určitého okamžiku člověku nezbyde nic jiného, než se smát. Zveršované to máš moc pěkně :) Líbilo by se mi, kdybych tvoje politické veršovačky mohla číst někde v novinách. Skvěle by se tam hodily.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou ale nápady
    nechtít danit náhrady.
    Poslanecká sněmovno,
    to pak stojíš za ...

    OdpovědětVymazat
  4. V princpu mi nevadí bohatí poslanci. Jen nemám rád, když existují dvojí pravidla. Takže pěkně danit, pánové a dámy. Ať má erár něco i z vás .

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:
    Mně občas smích přechází. Ale tenhle poslední nápad pánů poslanců je vážně drzost největší.[2]:
    Jestli komančové ještě trochu posílí, tak možná bude veršovánkám konec nejen v novinách ale i na internetu [3]:
    Poslanci se mají skvěle
    s námi to jde do ...

    OdpovědětVymazat
  6. Už v Bibli je přece psáno:
    „Kdo má, tomu bude dáno!"
    Proto lidé bohatí
    rádi daně neplatí.Poslancům je dáno z hůry,
    že neplatí za Pandůry.
    Nepřispějou ani peny
    na Temelín, na Grippeny.Ať si lůza sama platí
    stavbu dálnic, nebo tratí.
    Pomáhej té lůze Bůh
    umořit náš státní dluh!

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji, že jsi na to svinstvo tak pohotově složila básničku, já začala být tak sprostá, že múza utekla

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Davide, taky dobrý!
    Tady se básní jedna radost. I když báseň moc radostná vlastně není...
    Já už přestávám na tyhle věci reagovat a dostávám se do stavu katatonie.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:
    Parádní básnička Jsme holt jako oslíčci, pěkně se otřásáme a Kalous sbírá.[7]:
    No, já jsem si to přečetla na netu a fakt mě dožrali. Nechápu tu strašnou drzost...[8]:
    Jsem zvědavá, jak nám to vysvětlí, až si to ve středu svorně odkývou. Fakt šmejdi.

    OdpovědětVymazat
  10. Nevadí mi, když poslanci berou tolik, kolik berou, vadí mi, že si toho neváží a tím pádem si neváží nás, poddaných, kteří je vlastně platí. Hnije to v našem parlamentu, že to smrdí až k nám. Tenhle dvojí metr se mi vůbec nelíbí, opravdu bych jim přála, aby si třeba rok zkusili vyžít z platu běžné české rodiny. I když, nevím, jestli by to k nečemu vůbec bylo...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:  Matně si pamatuju, že kdysi podobná akce byla. Už nevím, jestli se jí účastnilo víc poslanců nebo jenom jeden, ale měli vyžít z životního minima (nebo minimální mzdy, to už taky nevím). Platy vysoké mít můžou, úspěšní podnikatelé koneckonců můžou mívat i vyšší, problém je v tom, že kvůli korupci a neschopnosti naši poslanci úspěšní podnikatelé nejsou a ještě dloouho nebudou.

    OdpovědětVymazat
  12. Poslanci se mají skvěle
    budiž pro nás útěchou
    že stejně jako my
    i oni půjdou do prdele

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Upadnutí do stavu katatonie člověka ochraňuje před tím, aby neupadl do stavu kakatonie.

    OdpovědětVymazat
  14. Povedená básnička!! rozesmála mě, bohužel to je asi to jediné co s tím uděláme, můžeme se tomu zasmát abysme nebrečeli, anebo nadávat!!! to taky uleví! Je to bordel!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Co s tím naděláme?  Nic. Co se týče platů, poslanci jsou všichni zajedno, napříč politickým spektrem.

    OdpovědětVymazat
  16. [4]:
    Mně taky nevadí, že poslanci mají slušné platy. Vadí mi, že si navíc kumulují funkce, které jsou honorované mnohdy zcela neadekvátně odvedené práci.
    A strašně mi vadí, že poslanci se staví do pozice bohů, pro které neplatí stejná pravidla jako pro plebs.[10]:
    Oni se po pár měsících ve funkci tváří, jako by v životě nebyli obyčejní smrtelníci. To mě štve [12]:
    My ale asi dřív [14]:
    už se radši nerozčiluju, nemá to smysl. Fakt jen zírám[15]:
    Pravda, v takových případech zapomenou na levici i na pravici a všichni svorně jdou za svým prospěchem. A není jim vůbec hanba.

    OdpovědětVymazat
  17. Básnička sedí,jako prdka na hrnec
    a bude spíše s námi konec.
    Ty hajzlové se levně nažerou a na
    spodinu se ...
    Taky jsem byla nepříčetně vzteklá,až mě bylo řečeno,že s toho sliním...   

    OdpovědětVymazat
  18. Na zamyslenie: Je to vsade na svete rovnake, liek proti tomu este nikto nevymyslel. Moj brat citovaval vzdy "posranec zradce, posral se kratce", neviem, odkial to mal.

    OdpovědětVymazat
  19. Smutné. A ještě smutnější pro ty, kteří do toho vidí trochu hlouběji a někoho takového osobně znají. To je potom teprve k vzteku.
    Hlavně mě nejvíc fascinuje, jak zvolí politika, který vypadá slušně, hezky, bla bla bla a na konci jeho období, na které byl zvolen, je z něj tlusté přežrané prase.
    Kéž by se i prostý lid měl takto dobře...

    OdpovědětVymazat
  20. [3]:[16]: vy jste jak manželé
    Tohle se ti opravdu povedlo

    OdpovědětVymazat
  21. [17]:
    U vás taky?[18]:
    Dneska jsem číhala, jestli už si to odhlasovali a zatím asi ticho po pěšině.[19]:
    Ve Švýcarsku snad máte větší pořádek? [20]:
    No a někteří ti "vyžránci" už sedí v parlamentu skoro 20 let a někteří nikdy ani nezkusili opravdovou práci. Třeba Bohuš [21]:
    Tobě taky

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...