středa 21. listopadu 2012

Drahoušek úřaduje

Tak si nejsem vůbec jistá
zda náš malý Terorista

má v hlavičce mozeček
nebo je to blbeček

Byl doma sám malou chvíli
ale díky jeho píli
padly za vlast moje kytky
našla jsem už jenom zbytky

Když chci ztrestat viníka
zdařile mi uniká
sedí tiše za židlí
dělá, že tu nebydlí

Napočítám do deseti
myšlenka mi hlavou letí
spíš než honit bídáka
potřebuju panáka

24 komentářů:

  1. Panáka si v klidu dej,
    s exekucí nespěchej.
    Terorista, to věc je jistá
    nikam zdrhnout šanci nemá
    protože tvá ruka tvrdá
    ztrestá jednou pro vždycky
    všechny jeho prohřešky.
    Vykázat či nevykázat
    či vlídnou tvář ukázat?
    To věc je těžká...
    Za všechny ty kytičky,
    za všechny tvé botičky.
    Zavřít ale budeš muset své očičky.
    Neb pokud v jeho pohlédneš
    svou ruku již nikdy nevztáhneš!

    OdpovědětVymazat
  2. Myšlenka, co letím mžikem,
    učiň kozla zahradníkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně napsané a vtipné. Tedy teď a pro mne.

    OdpovědětVymazat
  4. Vina je jasná! Jaký trest?
    Navrhuji nechat ho sepsat
    velký zahradnický test!   

    OdpovědětVymazat
  5. Z masožravce vegetarián se stal
    kdo ví, jak to všechno bude dál,
    na co všechno naláká ho mlsný jazýček
    když spásl množství přeubohých kytiček.Menu vegetariánské mu dobré udělej,
    na zápraží misku zelených dobrot dej,
    listy asparágusů, ibišků a orchideji
    ať ze salátu z nich se na něj smějí.   

    OdpovědětVymazat
  6. Dej si radši panáka,
    prohřešek ať si odskáká.
    Když teroristou chce být,
    nech ho venku chvilku být.

    OdpovědětVymazat
  7. Tolik rad ve verších, to je krása!

    OdpovědětVymazat
  8. Terorista je zlosyn,
    jen mě tak napadá
    - to je manžel, nebo syn?   

    OdpovědětVymazat
  9. A stejně mu rychle odpustíš, stejně jako já v článku, který u mě vznikl shodou okolností na podobné téma dnes. Jen ne v tak vtipných verších...Jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat
  10. [2]:
    Ani dneska nedostal
    i když kytky rozdrbal [3]:
    Zakoupím mu motyčku
    k tomu vlastní kytičku
    může si jí pěstovat
    a pak klidně vyhrabat[5]:
    Namíchlo mě nejvíce
    že sežral i tlustice

    OdpovědětVymazat
  11. [6]:
    Salát pro něj není trest
    má rád švestky a taky chřest [7]:
    Nemá svetřík, čepičku
    a za malou chviličku
    z téhle dnešní velké zimy
    mohl by mít omrzliny [8]:
    Je tu asi příznivé klima pro veršování [9]:
    Terorista je zdivočelý jorkšír [10]:
    Už jsem mu odpustila, ostatně jako vždy
    Půjdu si k tobě počíst, dneska jsem zatím nic moc nestihla.

    OdpovědětVymazat
  12. Ó jak mi to připomíná,
    řádění našeho zlosyna!
    Je to pejsek hezký, bílý,
    občas má však dlouhou chvíli.
    Hrabe, kouše, čůrá, škodí,
    má zloba ho nerozhodí.
    Tihle malí záškodníci,
    umí kukuč lahodící.

    OdpovědětVymazat
  13. Joprkser beha lieta ako dieta Potter Madam Rowling
    Netusiac  ze casto sa z neho robi jorkser puding
    Nepusti ho do Ciny
    (Ci vinny ci nevinny)
    Bys navzdy lutovala svoje preciny

    OdpovědětVymazat
  14. Pardon moje prsty paranoidne:
    Yorkshire (tiez pudding)
    Vysokej skoly to Dipl. Ing
    Akademicku nosi capicu
    Klobuk
    Pod nou skryva obkusanu kyticu
    Je mu to fuk

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Cože?  T L U S T I C E ??!!!!??

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:
    Ohryzal kmínek. Fotodokumentaci jsem v rozčílení pochopitelně nepořídila
    Tlustice (bez jakékoliv narážky ) je toto:http://abecedazahrady.dama.cz/clanek/tlustice-plnostihla-krasavice

    OdpovědětVymazat
  17. [13]:
    Těží z toho, že jsou milí
    ale škodí každou chvíli [14]:+[15]:
    V Číně z mého miláčka
    byla by hned omáčka

    OdpovědětVymazat
  18. Bolo mu smutno , tak opecovaval tvoje kvety
    Ja som potrebovala panaka vcera, ale vyriesila som to cokoladou

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za všechny komentáře. Nechybí v nich humor, tak to má být.

    OdpovědětVymazat
  20. " Já každou práci považuji za ztracena,
    pokud není papírově vyřízena ! "Rozčilen  Huggo  Papouschekk !" Jak dlouho  Frantischekk  Drahoušek
    zkončí ten úřad ?  až po poledni ?
    ... ježíši  ... co já mám za bolení !".... Zpod kadibudky  již  vítr duje ..." Ten chlápek tam stále úřaduje !
    ... stále jen papíru šustění !"
    ( Již pět lidí dostalo nucení )Lidé křičejí :  " Byrokrat " !
    " Jak ještě dlouho bude  sraatt,
    kdy úřad zkončit se  uráče ?!"... již kdos běží s  sekerou, s krompáčem !

    OdpovědětVymazat
  21. [19]:
    Pokud mu bylo smutno, mohl na mne zatím třeba myslet. A ne dělat probírku v zeleni

    OdpovědětVymazat
  22. Mengano, jsi prudce nakažlivá!     
    (Myslím s veršováním, jasně... )

    OdpovědětVymazat
  23. [23]:
    I tebe jsem nakazila
    když jsi můj blog navštívila

    OdpovědětVymazat

Jak být za blbku

Léto se mi obzvlášť vydařilo. Opět se potvrdila teorie mojí máti, že jsem naprosto nemožná. K tomuto pozoruhodnému závěru došla máti na zákl...